Не купувайте от "Германос"

  • 4 477
  • 64
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 386
lady_ivy, 
Но цитатът "се прояви ДО 2 години"... тълкуването на тази част означава в период до 2 г., т.е. може и по-кратък /6 месеца е период ДО 2 г. също  Mr. Green/. Така поне ми звучи на мен  Embarassed

# 16
  • Мнения: 3 386
Опс, сега прочетох пак... май си права. И значи ли това, че попълвайки ми гаранция за 6 м., аз трябва да им цитирам закона и да искам да пишат 24 м. там/ Или трябва и след изтичане на гаранционния срок с касова бележка / фактура да си искам безплатен ремонт? май нещата опират до добросъвестността на търговците  Sick

# 17
  • Мнения: 197
Според мен опира до това дали ти се занимава да пишеш жалби.
Ако си закупила нещо и то се е повредило след тези "гаранционни" 6 месеца, процедираш по същия начин - отиваш, искаш да направиш рекламация, която търговецът да отрази в регистъра, ако откаже -КЗП, здравей!

# 18
  • Мнения: 3 386
Toва означава, че и за неща без гаранция можеш да искаш безплатен ремонт  Mr. Green Много интересно... и поучително  Mr. Green

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 366
В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.


Сигурна ли си? Дали е така наистина? Много неща са с по 6 и 12 м. гаранционен срок... изненадана съм да чуя това  Thinking И следи ли някой за спазването, ако е така?  Whistling

Аз съм си търсила правата след изтекъл гаранционен срок от 6 или 12 месеца и като им кажа че законно е 2 години и ми поправят електроуреда за тяхна сметка. Потърси някъде закона и си търсете правата - на мен лично ми е омръзнало да ме мамят /това си е чиста измама/. А и в Метро вече не се дава гаранционна карта точно по тази причина - след приемането на закона всичко е с 2 години гаранция и си пазиш само фактурата.

# 20
  • Мнения: 3 413
bonkaivanova,  все пак има ли нещо, с което можеш да докажеш, че си закупила телефона - копия на картата, касовия бон? А отразиха ли рекламацията в регистъра? Вероятно си взела телефона с карта? И съм убедена, че не си била сама, като си ходила да се разправяш.  newsm78

Merlinski, Чл. 105 от ЗЗП
(1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.

А следим за спазването ние - потребителите.
Ами всичко ми взеха,уж заради рекламацията,която пусках до Космо България..

# 21
  • Мнения: 197
bonkaivanova, не мисля, че ще се направят на ударени, но ти опиши всичко в жалбата до КЗП!

# 22
  • Мнения: 3 413
bonkaivanova, не мисля, че ще се направят на ударени, но ти опиши всичко в жалбата до КЗП!
Вече я подадох,благодаря много Hug  bouquet

# 23
  • Мнения: 197
bonkaivanova, стискам палци и пиши за развитието на драмата!  Hug

# 24
  • Мнения: 3 386
И аз стискам палци на bonkaivanova. И благодаря за инфото - ще го имам в предвид, особено за нещата, закупени от МЕТРО, там съм редовен клиент там /нерядко разочарован  Mr. Green/.

# 25
  • Мнения: 382
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.
При неотремонтиран телефон в срок са длъжни да ти дадат нов.

# 26
  • Мнения: 158
оо значи не съм само аз.и моят телефон сони ериксон се развали.цифровият фотоапарат не искаха да го оправят,а беше на три месеца.върнаха ми го чак след 2 месеца.много отзивчиви са служителите там,но не знам системата ли им куца какво е?но много оплаквания от техните продукти.една позната си взе телефон самсунг на втория ден се развали и се забавиха много с поправката отново

# 27
  • София
  • Мнения: 8
И аз писах до КЗП. И мисля да им се обадя след празниците. Вчера пак ходихме да се разправяме в магазина. И пак същото - "сервиза не работи, нито можем да проверим какво е станало с вашия телефон, нито можем да ви го върнем дори и неотремонтиран".  Днес писах и до централата на Германос в Гърция и до офиса на Сони Ериксон, да разберат как продават техните продукти.  Ще пиша, като имам някакво развитие.

# 28
  • Мнения: 4 784
Аз също имам лош спомен от Германос.
Преди 2 години ми подариха телефон, закупен от тях. След като установих, че камерата не работи както трябва го занесох за сервиз при тях. Без да ме предупредят са ми преинсталирали софтуера и ми връщат телефона без грам информация в него, нито един останал телефонен контакт, нито напомния, абе нищо! Празен телефон! И на всичко отгоре, не бяха оправили проблема. Ужасни са!

# 29
  • Мнения: 378
Всяка втора жалба, постъпила в КЗП е подадена срещу Германос, и в комисията вече им е писнало от тях. Последната им новост е, че не правят магазини с логото на Германос, а чисто зелени, маскарадът е пълен. Още ми е чудно как има хора, които се хващат на измамните и подвеждащи реклами.

Общи условия

Активация на акаунт