Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 1 -Тема 38

  • 29 836
  • 613
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 347
доколкото знам е на 19 01 поне така пише на гърба на картите  Simple Smile

# 166
  • Мнения: 202
За съжаление, както и очаквах, не получих никакво съдействие от координаторката си за сбърканите кодове. Че съм си виновна аз, да, но все пак доста години съм била редовна и лоялна.. #2gunfire. Не ставал  и варианта да върна продуктите, както се надявах. Нямало причина #Crazy.
Момичета, сигурни ли сте, че златните цени са на отстъпката, валидна за цялата поръчка?
Права е, наистина нищо не може да се направи.Грешката си е твоя.Но върни продуктите, като приложиш опцията-клиентйт отказва, и ги пусни отново на втора дата.

# 167
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 238
И аз платих поръчката си на 5.01 сутринта ,но ми я задържаха,като им писах защо е задържана след като съм платиха,ми отговориха че информацията им се обновява за 3 работни дни,така че незнам сега на 2-ра ли да пускам пак ,щом не е фактурирана още,а датите за експресните ми излизат на "гльогавици"

# 168
  • Мнения: 202
И аз платих поръчката си на 5.01 сутринта ,но ми я задържаха,като им писах защо е задържана след като съм платиха,ми отговориха че информацията им се обновява за 3 работни дни,така че незнам сега на 2-ра ли да пускам пак ,щом не е фактурирана още,а датите за експресните ми излизат на "гльогавици"
Кога ти е редовната дата?Ако е днес, пусни вностната бележка по факс, и ще ти я освободят.

# 169
  • Мнения: 356
Честит Имен Ден на всички празнуващи!!!  bouquet

Вчера за първи път си платих фактурите през e-Pay, за трите фактури платих само 80 стотинки такса и най- голямата изненада беше, че днес вече е отразено плащането в баланса ми Shocked. Направо ме втрещиха и мисля банки да не посещавам повече.
Иначе тая кампания при мен хич не е добре, но се надявам по нататъка да се пораздвижат малко клиентките.
А и се чудя хората нагоре по етажите докога ще спят зимен сън newsm78.

# 170
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 238
Благодаря ,но вече са ми изтрили автоматично поръчката,сега ми писаха от Ейвън да пусна експресна,а аз дори незнам кога да я пусна,както и да е , в крайна сметка пак ще търся координаторката ми , както редовно ни съветват Mr. Green

# 171
  • София
  • Мнения: 4 053
Честит празник на всички именници!

А, аз да почерпя по случай рождения си ден


Мисля, че е много некоректно от страна на AVON и координаторите, които не уважават грешката с кодовете на златните карти. Те на това ли разчитат и затова ли кода е такъв невидим, ааа и аз за малко да се прецакам.
Току-що получих смс от AVON, в който ме подканят да пусна поръчка в К01 и да получа душ-гел подарък. Simple Smile

# 172
  • Мнения: 202
Честит рожден ден на mimeime !Да си жива  издрава, много щастлива  и обичана! 
Мисля, че не е коректно да обвинявате координаторите за тези неща.Ние не можем да помагаме и да оправяме всички грешки.Казаха какъв е начина да се оправи проблема, пък и достатъчно грамотно са написани двата кода.Преди време и аз бях направила тази грешка, и си платих като поп, даже и не върнах продукта, но както и да е.Става въпрос за това, че координаторите служат за връзка между Ейвън и представителите, те ги обучават и помагат, и поне от моя страна се полагат големи и непрекъснати грижи за представителите.Не бива да си мислите, че нищо не правим за вас, не е коректно. Naughty

# 173
  • Мнения: 177
Честит рожден ден  newsm59 mimeime да си здрава и щастлива   bouquet и повече поръчки през 2009

# 174
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Честит рожден ден и от мен, както и честито и на именниците   bouquet

# 175
  • Мнения: 50
Честит рожден ден на mimeime !Да си жива  издрава, много щастлива  и обичана! 
Мисля, че не е коректно да обвинявате координаторите за тези неща.Ние не можем да помагаме и да оправяме всички грешки.Казаха какъв е начина да се оправи проблема, пък и достатъчно грамотно са написани двата кода.Преди време и аз бях направила тази грешка, и си платих като поп, даже и не върнах продукта, но както и да е.Става въпрос за това, че координаторите служат за връзка между Ейвън и представителите, те ги обучават и помагат, и поне от моя страна се полагат големи и непрекъснати грижи за представителите.Не бива да си мислите, че нищо не правим за вас, не е коректно. Naughty


Съгласна съм с теб

# 176
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Имам аз една чуденка  newsm78 В сайта при критериите за Топ-клубовете, за кандидат пише по 5 каталога на кампания и аз тъй като сега изпаднах от всякакво членство, поръчах точно толкова каталози за да не се вкарвам в излишни преразходи. Да, обаче, на фактурата ми отзад пише-по 10 каталога  #Cussing out Предполагам, че това ще е вярното, колкото и да ми е мъчно, ама защо пак ни заблуждават с неточна и разминаваща се информация  #2gunfire

# 177
  • Мнения: 356
Честит Рожден Ден mimeime! Пожелавам ти да си жива и здрава и много любов ти желая!
Сега видях, че и моите фон дьо тени Аню са със 25% отстъпка, но се чудех не трябваше ли да ги включат в клуб Аню. Направо вече не мога да им я смятам тяхната математика.

# 178
  • Мнения: 774
Честит рожден ден на mimeime!

За съжаление, както и очаквах, не получих никакво съдействие от координаторката си за сбърканите кодове. Че съм си виновна аз, да, но все пак доста години съм била редовна и лоялна.. #2gunfire. Не ставал  и варианта да върна продуктите, както се надявах. Нямало причина #Crazy.
Момичета, сигурни ли сте, че златните цени са на отстъпката, валидна за цялата поръчка?
Права е, наистина нищо не може да се направи.Грешката си е твоя.Но върни продуктите, като приложиш опцията-клиентйт отказва, и ги пусни отново на втора дата.
И моята координаторка ми каза,че нищо не може да се направи,но се обадих на зоналната и тя ми предложи варианта с връщането.

# 179
  • София
  • Мнения: 5 929
Честит рожден ден, mimeime     bouquet
   
Моля, който има нетна за К2, да ми напише кодовете за сенки-стик Арабски блясък - сините, златната чантичка, синия крем за ръце и пяната за вана диня   Praynig

Общи условия

Активация на акаунт