По Св. Валентин правим деца на пук на кризата- 91 тема САЩ

  • 14 485
  • 303
  •   1
Отговори
# 75
  • usa
  • Мнения: 2 113
Само да уточня, че не съм против разни крафтс и проекти.

и аз не бях първите 4-5 години. после започна да ми писва и въпреки, че осъзнавам колко е несправедливо спрямо даниел, вече направо ми тежат подобни дивотии като кутии за валентинки, хелоуин костюми и прочие безмислености  Rolling Eyes...

# 76
  • Мнения: 3 367
Az съм за арт отвсякъде,у дома е клон на майкълс,обаче безмислеността взе да ми образува нерви.
Пред очите ми дете затъпя обективно погледнато за 6м от "надипли хартия през сърце" и "залепи крак на жабата" и "недей се пъни,тия задачи за са 1клас",всяко нещо си има време и място,това за занимавки за 3годишни. Този безкрайно навикан прискул освен за социализация и обучение в "poopy butt" i "I am from the popular crowd,moooooom" за друго не служи, имам час да говоря пак с директори.
Не знам насетне как е,съдейки по дружки в магнета артът се вихри с бясна сила,но поне малко по-читаво ми се видя-плакат за минералите,карта релефна от пластелини,знамена на държави..

# 77
  • Мнения: 7 091
Az съм за арт отвсякъде,у дома е клон на майкълс,обаче безмислеността взе да ми образува нерви.
Пред очите ми дете затъпя обективно погледнато за 6м от "надипли хартия през сърце" и "залепи крак на жабата" и "недей се пъни,тия задачи за са 1клас",всяко нещо си има време и място,това за занимавки за 3годишни. Този безкрайно навикан прискул освен за социализация и обучение в "poopy butt" i "I am from the popular crowd,moooooom" за друго не служи, имам час да говоря пак с директори.
Не знам насетне как е,съдейки по дружки в магнета артът се вихри с бясна сила,но поне малко по-читаво ми се видя-плакат за минералите,карта релефна от пластелини,знамена на държави..

Анет това в кой прискуул е? Имам предвид от тези дето ги обсъждахме като търсеше? newsm78

Аз пък съм малко в обратната ситуация. Нашите ги учат ДРОБИ ( !) в Киндъргартен.  ooooh! И смята човека, какво да прави, като казва учителката. Не, че има лошо, ама някак странно ми се вижда. Нямат толкова много арт проекти, учителката им не си пада много артси-фартси, обаче пък с много други неща ги занимава. Имат си news day и едно от хлапетата в училището има любимо занимание- да гледа новини. Калин се връща информиран за всичко, което става като почнеш от това какво ще е времето, до това как едно дете тръгнало да се дави и как го спасявали.  ooooh! Laughing Въобще всичките хлапета в училището са големи философи в някаква област, страшни са! Само като си помисля, че Ели сигурно ще тръгва там, както сега не мога да и затворя устата, не знам като излезе от там как ще е.
Сега като я накарам нещо да направи ми казва " No, thanks!"  и се обръща и продължава.  Laughing А какви изречения ми върти, направо ужас! Някакъв бебешки пубертет я гони, ама и аз я строявам.  Laughing
Аз нали купих Таг на Калин за Коледа, ами той горкия не може да се вреди от Елена, тя е по цял ден залепена на него и само повтаря като папагал изразите от книжката.

Последна редакция: пт, 13 фев 2009, 15:08 от Tandoori

# 78
  • Мнения: 3 491
Артс§крафтовете в трети клас понамаляха, и да, наистина стават на по-друго ниво. Родословно табло правихме оня ден например, размер голям плакат, трябва да подготвяме едни плакати за панаир на науката, което поне им развива презентационните умения. Но има неща, които като че не мръдват особено. Харесва ми, че в класа по арт учат за различни художници и стилове, понякога се връщат с нещо рисуване по техен вкус (макар че рядко носят, не знам защо), но оня ден например детето се върна от училище с някаква маска, от тези, дето ги правеха и на 3 години: хартиена чиния с три дупки, поукрасена отгоре. Докога това? Да не говорим, че от един момент нататък, т.е. на възраст от около 7 години, започнах да се съмнявам в позицията "да рисуват каквото си искат, защото сакън да не им се сецне въображението и да не загубим някой Пикасо или Миро".  За по-малки деца е добре, разбира се, но ми се струва, че по-големите имат нужда от нещо по-основно и систематизирано.
Та, в крайна сметка, започнаха да ходят на рисуване при една художничка от Бангладеш. Да опитат основни неща - как се създават светлосени, перспектива, по-нататък не знам как е, но жената има система. Всичко това аз го ненавиждах като ученичка, но пък на децата взе, че им хареса. Не се притеснявам, че ще осакатя някой художнически гений - не допускам някак варианта Пикасо и Миро да не са минали по този път, преди да станат себе си.  Simple Smile

# 79
  • Мнения: 3 367
Tandoori,не,това е УМСА супер дъ бест,прекарах 1 година да го избирам по академични,социални,етнически и пр.критерии ooooh!.
Студувах за К-6,догодина е това,дано е по-добре че ще стрелям (напълно разбирам миз дето щеше да се прибира в Европа че да учат математика).
Дроби бтв има в уч.тетрадка за 1 клас,ния ги правеше лятото като се занимавах с нея смислено,от септ. предадох щафетата на мис линда и през декември с ужас установих че е затъпяла откровенно,съвсем обективно прави по-малко от преди 6м.Като говоря с нея ми казва как е дъ бест и прави неща дето другите не могат-иди се мъчи да го мотивираш да се занимава..

# 80
  • Мнения: 7 837
Аз покрай една позната, се сблъсквам с математиката за първи клас и аз съм объркана, пък какво остава за децата. Един ден смятат две числа до десет, на другия три числа до двайсет, на третия говорят за стотици и десетици... Изглежда ми абсолютна каша. И всичко е на хвърчащи листове, скъсани от някоя учебна тетрадка.

При нас все още проектите в прискул си ги правят на място и слава богу, защото никак не съм креативна  Laughing

# 81
  • Мнения: 3 491
иди се мъчи да го мотивираш да се занимава..
Не бих казала, че е безболезнен процес това с мотивирането. Но преди две-три вечери бях на една родителска среща, да ни информират за засилената програма по математика (няколко пуканки се белеехме там сред пълната с индийци и китайци зала), и си ни го казаха директно: мотивирането е работа на родителите. Така че, и да влезе, и да не влезе детето в програмата, все тая, пак родителите трябва да мотивират.  Stop Мисля, че просто трябва да го погледнем от забавната страна и да оценяваме положителното, което все пак дава училището тук.

# 82
  • Мнения: 2 255
Блажка, пуканки  Laughing
 На мен ми беше мерак за валентинките, но това защото е сефтето, предполагам...или, не знам, май ми харесват такива неща...  Blush
 И като донесе от градината крафтс, му пазя хубавките...разни пингвинчета апликирани и т.н.  Blush...колкото и ку-кууу да ви се виждам.  hahaha
 

# 83
  • Мнения: 3 491

 И като донесе от градината крафтс, му пазя хубавките...разни пингвинчета апликирани и т.н.  Blush...колкото и ку-кууу да ви се виждам.  hahaha
 
О, и у дома се намира тук-таме по някой кашон с такива.  Simple Smile Но просто си е до време.

# 84
  • Мнения: 2 255
Пфю...да си отдъхна...реших, че съм луднала, хахаха. 'Щото аз малко Плюшкин си падам...  Embarassed

# 85
  • Мнения: 3 367
blaжка,и аз мисля че е наше задължение да мотивираме,много далеч съм от идеята да чакам на у-щето да ми върши работата.. в моя случай обаче присукула работи против усилията ми и детето се обърква,и аз да съм на него,и аз няма да се пъна като 12те деца в класа и 2 любими учителки (макс.висок авторитет е момента) ежедневно коват колко е велика и готова за 2ри клас и как няма нужда са смята/пише чак толкоз..имам едно чувство че като е ок детето не се занимават,виж за тези к не покриват стандартите се полагат много грижи,не ми харесва детето да бъде тикано назад към средностатист.вместо да му се създаде интерес за 1-2 стандартни отклонения по-нагоре..

# 86
  • Мнения: 7 837
Пазя, пазя, от сантименталност. Трупам в кашони в гаража. Дано не се случи някой инцидент след време, като в "Приятели"...

# 87
  • Мнения: 7 091
Пфю...да си отдъхна...реших, че съм луднала, хахаха. 'Щото аз малко Плюшкин си падам...  Embarassed

Не си сама, аз също събирам на Калин Simple Smile Ели все още ги прави много абстрактни  Laughing

А за дробите, ами аз се надявах, че първо ще усвоят до някакво добро ниво събиране и изваждане и тогава ще почнат дробите, ама те смятат "горе-долу", а дробите ги подкараха. Предполагам и такава система работи, просто какво ще излезе накрая ще видим.  Laughing
Калин още не е научил целият списък (130 думи) дето трябва да може да чете.  Rolling Eyes Направо не знам как ще успеем. Наред с логопеда и другите му извънкласни занимания за мен направо не остава време да направя нещо, всичко е по тяхната програма.  Confused
Аз се чудя сега как ще е Калин в 1-ви клас като го преместим в новото училище. Много се надявам от дистрикта да се съгласят на препоръката на логопедката да му осигурят "помощник" в клас. Ние сме на evaluation с психоложката сега на 2-ри, то е ясно че не може да му сложат "диагноза" преди да е на 8, но поне като има проблем да се съгласят да му осигурят условия за подобряване на ситуацията. Сега се борим с логопедката пред дистрикта да има логопед и през лятото... Направо понякога от тази бюрокрация ми призлява, но от друга страна си мисля, ако бяхме в БГ първо, че никой нямаше да тръгне да се занимава с него, да не говорим да му осигури помощта, която получава тук, при това безплатно, защото сме в скуул дистрикта. Та всяко зло за добро...

Последна редакция: пт, 13 фев 2009, 16:41 от Tandoori

# 88
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
И ние сме запазили една папка с творения, които дадоха за довиждане от градината. Няма Пикасо там.  Laughing

Почнах да прилагам тайм-аут, засега с успех. Обаче не ме кефи непрекъснато да го заплашвам с наказание, а то си трябва, само глупост след глупост прави...

Кажете ми, че след 3 год. свършва това. Simple Smile

# 89
  • Мнения: 7 837
Бубс, зависи от прага ти на търпимост  Simple Smile
А експериментите върху него продължават и след 4 г., съдейки по ситуацията вкъщи. Макар че се очовечават, спор няма.

Общи условия

Активация на акаунт