LaRedoute.fr - 102 - Всичко за поръчката!

  • 103 626
  • 1 993
  •   1
Отговори
# 1 440
  • Мнения: 231
А какво се прави като си имаш отказан артикул...аз имам един

# 1 441
  • София-Младост
  • Мнения: 24 069
А какво се прави като си имаш отказан артикул...аз имам един
Пращат ти ваучер за сумата и с него пазаруваш следващия път.

# 1 442
  • Мнения: 378
В 1-вия пост им линк с примерно писмо за искане на ваучер, което пращаш на адреса от линк в 1-вия пост. Общо взето е хубаво да прочетеш 1-вия пост.

# 1 443
  • Мнения: 231
В 1-вия пост им линк с примерно писмо за искане на ваучер, което пращаш на адреса от линк в 1-вия пост. Общо взето е хубаво да прочетеш 1-вия пост.

Благодаря за съвета.... Peace

За ваучерите.......останах с убеждение, че ваучера ти го изпращат още с поръчката с отказания артикул, а не че трябва да си го поискаш! newsm78

# 1 444
  • София
  • Мнения: 1 869
А какво се прави като си имаш отказан артикул...аз имам един

По принцип не се дразня особено когато някой не чете.....но в последните 10 страници се говори предимно за отказани артикули, ваучери и чекове. Как се процедира и т.н. Прочети поне тях, ако не първият пост и ще ти се изясни цялата картинка  Peace

Някоя от вас повдигна ли въпроса за безплатна доставка при поръчване с ваучери, щото аз смятам днес да им пиша точно с такова предложение. Всъщност ние доставката за отказаните артикули сме я платили вече.....не съм чула да връщат пари за доставка  Mr. Green И без тва тоя път се изложиха яко поне да си ползваме ваучерите не за да им плащаме доставката. И в тоя ред на мисли, нека някой да ми прати мейла на Сабине ако му е удобно.

# 1 445
  • Мнения: 389
Здравейте! Само искам да ви кажа за 4антата на адидас новата на миси елиът ,4е я видях в мола и бе6е към 90лв ,но и на мен хи4 не ми хареса,плата е един мек ...

# 1 446
  • София
  • Мнения: 469
Тези ларедутци съвсем ме изнервиха. То че поръчки няма и ги бавят ясно Mr. Green
Сутрин като си пия кафето първата ми работа е да отворя рембурса.......а там редовете  с отказани артикули се увеличават, увеличават.....
Последния хит е да ми отказват единия артикул при поръчани два.
Две торби, с два долни ..... /за децата/ - едната торба отказана
Две пердета - едното отказано
Ще трябва да си отделя място в гардероба за артикули чакащи половинката си до следваща поръчка newsm78

# 1 447
  • Мнения: 70
И аз в кюпа с отказаните артикули, и то в най първата ми поръчка като техен клиент, ако така печелят клиенти евалата. Най ме е яд че поръчката е направена на 25.01, а артикула е отказан на 18.02 това означава ли че аз ходя до митницата вече 2 пъти, а тре идиотите са ми я обработили едва на 18.02 и другото за което място не мога да си намеря, отказания артикул са едни маратонки на  големия ми син, които са си налични , но разбира се на по висока цена, и аз нестига че за един месец преведох близо 500 лв на редутци, ами сега трябва да се разправям с ваучери и разбира се ако искам тези маратонки да се набутам още 20 евро. Имат късмет, че не съм много добре с езика, но мъжо като си доиде довечера такова писмо ще им пратя , че не ми се мисли.
Сори за спама, ама място не мога да си намеря ей..........................

# 1 448
  • Мнения: 32
за рембуса да питам. На всяка поръчка по отделно ли трябва да проверявам или е достатъчно само за текущия акаунт?

# 1 449
  • Мнения: 0
искам да попитам. като не виждам отказани артикули в рембурса значи ли , че още не е обработена поръчката?????????????  newsm78

# 1 450
  • Мнения: 11
Здравейте! Значи и аз имам отказани артикули, които са в суивито и не са фактурирани. Въпроса ми е дали трябва веднага да им пиша да ми изпратят валчер или трябва да чакам да ги изпише в mes remboursements? Благодаря предварително!

# 1 451
  • Мнения: X
Хелоу и от мен!!!
И аз да напиша, че успявам да видя всичките си поръчки в toutes mes comandes-> от там цъкам на съответната дата и избирам mes comandes en cours и ми излиза поръчката без отказаните. В другия акаунт също става "номера".
Ясно е, че яко се отказват артикули, ама аз помня как Алекс1 и другите по- отдавна пазаруващи се "заканваха" какво ще става пак по намаления, та го приемам що годе нормално. Тъпо, щото и на мен не ми се разправя с ваучери, ама в крайна сметка срока е 1г. , та време ще имаме поне... Wink

Последна редакция: пт, 20 фев 2009, 11:05 от Анонимен

# 1 452
Здравейте, поръчвам отдавна, използвам инфото от тази тема за което много ви благодаря   bouquet Чета и не питам, защото информацията е напълно достатъчна. Но сега имам голям проблем /или късмет/. По време на намаленията аз като всички предполагам слагах доста неща в кошницата които ми харесват но не винаги ги пускам. Един ден забелязах ,че кошницата ми е празна, но го отдадох, че нещо са правили по сайта, сменяли цени и т.н. Бях сложила доста неща - маратонки 5 чифта, спортни комплекти и 2 раници. За мое огромно очудване тази кошница е валидирана на 10.01 /не от мен/ и ми е пратена. Общата и стойност е 357 евра, които обаче не са изтеглени - даже не са и блокирани в картата ми. /с 100% сигурност/. Получих известие в понеделник и я взехме /мъжа я взе и въобще не е знаел че не е поръчвана/. Та питането ми е следното - да им я пратя обратно и да чакам ваучер за пощенските разходи или да не се разправям и да ги пусна за продажба в продавалника, че все пак малката няма как да износи маратонките - всичките са 25 номер Simple Smile Благодаря за съвета предварително. И колко ще ми струва да им върна колет 8.5 кг до Франция?

# 1 453
  • Мнения: 5 790
искам да попитам. като не виждам отказани артикули в рембурса значи ли , че още не е обработена поръчката?????????????  newsm78

Не. Не значи.

И аз в кюпа с отказаните артикули, и то в най първата ми поръчка като техен клиент, ако така печелят клиенти евалата. Най ме е яд че поръчката е направена на 25.01, а артикула е отказан на 18.02 това означава ли че аз ходя до митницата вече 2 пъти, а тре идиотите са ми я обработили едва на 18.02 и другото за което място не мога да си намеря, отказания артикул са едни маратонки на  големия ми син, които са си налични , но разбира се на по висока цена, и аз нестига че за един месец преведох близо 500 лв на редутци, ами сега трябва да се разправям с ваучери и разбира се ако искам тези маратонки да се набутам още 20 евро. Имат късмет, че не съм много добре с езика, но мъжо като си доиде довечера такова писмо ще им пратя , че не ми се мисли.
Сори за спама, ама място не мога да си намеря ей..........................

Айде пак. Ще викам!
Това, че са  ти въвели номера на ваучера на 18.02, НЕ ЗНАЧИ, че тогава ти е обработена поръчката. Просто тогава са успели да въведат номера.

Здравейте! Значи и аз имам отказани артикули, които са в суивито и не са фактурирани. Въпроса ми е дали трябва веднага да им пиша да ми изпратят ваУчер или трябва да чакам да ги изпише в mes remboursements? Благодаря предварително!

Те ще ти го изпратят и без да им пишеш. В писмо, в пощенски плик. Може и чек да ти изпратят... Вече не мога да ги хвана кога какво изпращат!

# 1 454
  • Мнения: 70
искам да попитам. като не виждам отказани артикули в рембурса значи ли , че още не е обработена поръчката?????????????  newsm78

Не. Не значи.

И аз в кюпа с отказаните артикули, и то в най първата ми поръчка като техен клиент, ако така печелят клиенти евалата. Най ме е яд че поръчката е направена на 25.01, а артикула е отказан на 18.02 това означава ли че аз ходя до митницата вече 2 пъти, а тре идиотите са ми я обработили едва на 18.02 и другото за което място не мога да си намеря, отказания артикул са едни маратонки на  големия ми син, които са си налични , но разбира се на по висока цена, и аз нестига че за един месец преведох близо 500 лв на редутци, ами сега трябва да се разправям с ваучери и разбира се ако искам тези маратонки да се набутам още 20 евро. Имат късмет, че не съм много добре с езика, но мъжо като си доиде довечера такова писмо ще им пратя , че не ми се мисли.
Сори за спама, ама място не мога да си намеря ей..........................

Айде пак. Ще викам!
Това, че са  ти въвели номера на ваучера на 18.02, НЕ ЗНАЧИ, че тогава ти е обработена поръчката. Просто тогава са успели да въведат номера.

Здравейте! Значи и аз имам отказани артикули, които са в суивито и не са фактурирани. Въпроса ми е дали трябва веднага да им пиша да ми изпратят ваУчер или трябва да чакам да ги изпише в mes remboursements? Благодаря предварително!

Те ще ти го изпратят и без да им пишеш. В писмо, в пощенски плик. Може и чек да ти изпратят... Вече не мога да ги хвана кога какво изпращат!

извиявай Алекс, напълно виновна, пак не съм разбрала като хората

Общи условия

Активация на акаунт