Бихте ли дали мнението си в "Книгата за мнения" на заведение ???

  • 2 077
  • 43
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 116
естествено нали затова я има тая книга ,за друго неино предназначение не се сещам!

# 16
  • София
  • Мнения: 979
Да, бих го направила!
Наличието на такава книга в заведение
подсказва за уважение към клиента и
стремеж за усъвършенстване!

 Peace

 Peace Подкрепям!

# 17
  • Мнения: 2 407
Да споделяла съм и положителни и отрицателни критики.Мисля ,че е хубаво да се пише ,какво мислиш за да подобрят заведението.

# 18
  • Мнения: 6 206
Не.
Аз съм имала такива книги и ми е показало, че не работят
Нито позитивните изказвания са много верни
Нито отрицателните
Като мениджър съм се научила да чета по устните когато си говорят за заведението по между си, по изражението на лицата, по начина, по който разговарят с персонала. Това никоя книга не може да го предаде.
Често не се радвам на прекалено доволни клиенти
Често нито пък се притеснявам от някои недоволни


# 19
  • някъде в орбита...
  • Мнения: 2 913
Не съм се сетила за книгата за мнения. Но като типична странна птица непременно споменавам на сервитьора, или на този, който отговаря за съответните маси, дали ми е харесало нещо, или пък да похваля готвача. Това за мен си е напълно нормално  Peace

# 20
  • Мнения: 6 618
Да .Във всеки хотел в ,който е имало такива анкети най- обективно попълвам.
В заведение не съм виждала досега.

# 21
  • София
  • Мнения: 2 623
Често не се радвам на прекалено доволни клиенти
Често нито пък се притеснявам от някои недоволни

За недоволните разбирам - за някои просто няма угодия,
но за доволните да не се радваш  Shocked
Би ли обяснила, защо ?

# 22
  • Мнения: 4 187
Да, бих, давала съм го нееднократно.

# 23
  • Мнения: 940
Да, писала съм много пъти и лоши и добри неща. Даже няколко пъти са ми се обаждали след това да ми дадат талон за безплатно ядене--тогава не бях доволна.
Но са ми се обаждали и да ми благодарят за отзивчивото мнение (ресторанта е малък).
И анкети съм попълвала.

Преди като работех в няколко ресторанта, винаги се радвах и на доволните и на недоволните клиенти. Все пак те те поддържат жив и те карат да се развиват.

# 24
  • Мнения: 1 941
.... ако имам какво да казвам, предпочитам да извикам управителя.
В моите случай това няма голям ефект. Управителят е агресивен и още по - недоволен от останалите...

# 25
  • Мнения: 2 401
В кое заведение я виде тая книга? И  някой подсказа ли ти, че я има или ти я забеляза някъде небрежно подпряна?
Питам, защото не съм мяркала такава в заведение досега. Иначе бих се разписала с мерак.

# 26
  • Мнения: 1 212
Книгите за мнения казваш ...  Simple Smile
Не съм попадала скоро на такива , от времето когато като дете баба ми ме водеше
по разни музеи  - там винаги имаше такава.
На въпроса конкретно :
За заведение / ресторант / мисля, че не бих искала книга .
Достатъчно ще ми е да видя човека на когото трябва да благодаря .
Собственика  .... ако пък го няма защо да не стисна ръката на хората, които са там и също са допринесли за хубавите ми чувства ?

# 27
  • София
  • Мнения: 2 623
В кое заведение я виде тая книга? И  някой подсказа ли ти, че я има или ти я забеляза някъде небрежно подпряна?
Питам, защото не съм мяркала такава в заведение досега. Иначе бих се разписала с мерак.

Да, поставена е на видно място, сигнално червена
и със златни букви пише " Книга за мнения на клиенти "
Виждалите тази книга, ще се сетят и кое е заведението  Hug

# 28
  • Мнения: 6 206
Често не се радвам на прекалено доволни клиенти
Често нито пък се притеснявам от някои недоволни

За недоволните разбирам - за някои просто няма угодия,
но за доволните да не се радваш  Shocked
Би ли обяснила, защо ?
Набързо казвам
Понеже говорите за заведения - ще дам пример със заведение
Примерно деликатес някакъв.
За да е добър той са нужни два компонента - добрия продукт и добрия готвач
Клиент Х идва и опитва, много му харесва и сипе похвали. Но той никога не е опитвал дадения деликатес и не може да направи разлика. Така че той все ще е доволен.
Може продуктът в този ден да не е бил добър, но готвачът си е свършил работата. Или пък хубав продукт, но готвачът не е в кондиция, то добрата суровина трудно можеш да я развалиш.
Но клиент У, който е опитвал този деликатес и тук и на други места, той знае разликата. И по начинът, по който ще похвали днешния деликатес, можеш да си направиш извода.
Така че на моите хора казвам  винаги - независимо колко ви хвалят, аз видях къде сгрешихте и ви го казвам. Или пък не мина добре, но не зависеше от вас. Вие направихте всичко по силите си.

# 29
  • Мнения: 1 217
Ако не съм доволна от обслужването и среща с управителя съм искала Mr. Green ,обаче и похвали съм писала,не помня къде,аз какво съм обядвала не помня,та заведения Grinning Кажи го твоето заведение,че често се чудим къде да отидем Hug

Общи условия

Активация на акаунт