LaRedoute.fr - 105 - Всичко за поръчката!

  • 124 046
  • 2 256
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 5 790
кажете моля ви - за момче с български размер S и много рядко M,от френската за тениски XS ли да поръчваме.  ooooh!

Дай му мерките. Така няма как никой да ти каже.

# 301
  • Мнения: 5 140
анима, Пумичките удобни ли са, че и аз ги чакам

# 302
  • Мнения: 127
Днес получих черния тренч №50/52, но ми е голям. Ако някой има №46/48 и иска да ги разменим.

# 303
  • Мнения: 1 172
Момичета,аз не съм от редовно четящите и затова не мога да си отговоря сама на чуденката
КОЛКО ЧЕСТО ВИ СЕ СЛУЧВА ДА ПОЛУЧАВАТЕ КОЛЕТИ С ЛИПСВАЩИ АРТИКУЛИ?
Също така колко често получавате разкъсани до безобразие кашони?
На митница по задължение ли ги отварят и преглеждат или само за да си харесат нещо?

Аз редовно се комбинирам в поръчките си с още 2-3 момичета и те си поръчват скъпи дрехи на Пума,Найк и Адидас и редовно липсва някоя тениска. Вече два пъти съм писала на Ларедут и те ми връщат парите,но аз съм убедена,че дрехите са откраднати от нашите свидни митничари и пощенски служители.
Първите си колети получавах неразпечатани. През лятото започнах да получавам разкъсани кашони с бележка "колета пристигнал с нарушена опаковка и преопакован". Сега и без бележката идват. Найлоновите пликове отворени,дрехи разпилени вътре из кашона,кутии с обувки и маратонки разкъсани....
Получавам колетите си в Ловеч,за да ми е по-евтино и по-удобно. На бележката,която ми дават от пощата има печати на митница София,митница Свищов и РСЦ Горна Оряховица. През доста ръце минават дрехите ни.

Моля,споделете имате ли такива проблеми,колко често и как ги решавате. Аз съм решена да се жалвам някъде,но още нямам идея къде и в момента се опитвам да издиря нещо като връзки по митниците,за да насвия сърмите на тия с палавите ръчички,щото иначе само с жалбички нищо няма да стане.

# 304
  • Мнения: 469
анима, Пумичките удобни ли са, че и аз ги чакам

На мен хич не са ми удобни  Cry може би защото са ми големи, или са за по-тесен и дълъг крак, а моят е широкичък. Но доколкото си спомням момичетата от преди няколко дни бяха доволни.

# 305
  • Мнения: 107
моята поръчка беше от 23.01 и днес вече не издържах и отивам до митницата /Русе/. там такава опашка имаше, че не е истина и всичките от Франция..... дойде моя ред и особено като видях, че колета си стои на митница от 27.02 , направо побеснях.

# 306
  • Мнения: 1 350
момичета случвала ли ви се е следната ситуация- пълня си кошницата излизам от акаунта, влизам на другия ден кошницата е празна, пълня пак, пускам поръчка, излизам пак от акаунта и след 10мин. влизам отново и какво да видя кошницата пак пълна, но с артикулите които бях сложила първия път преди да я напълня пак и пусна поръчката Thinkingнезнам дали ще ме разберете, но се надявам Peace
Mммдам, случва ми се, дори сега съм на етап нищо да не мога да сложа в панера. На ръба на нервна криза съм на фона на липса на PC за 2 дни Sick! Някой друг има ли такъв проблем или само при мен техниката отказва?

# 307
  • Мнения: 0
Отговориха ми на запитването за колета ми от 23/01, казаха че на 12/02 е тръгнал от Франция и от 2 до 5 седмици ще е тук.

# 308
  • Мнения: 2 122
кажете моля ви - за момче с български размер S и много рядко M,от френската за тениски XS ли да поръчваме.  ooooh!

72/79 от мъжката
162 от юношеската

# 309
  • Мнения: 6

napata,
Цитат
Nous avons bien recu votre commande du .......... /датата/. Vos articles commandes apparaitront bientot ci-dessous.

Съобщение, което показва, че поръчката ви ще бъде обработена ръчно. Понякога се случва, когато сте използвали промоционален код, който не ви е бил изпратен лично. Друга причина за  появата на това съобщение може да е техническа, от страна от Ла Редут. Затова, ако ви се появи този надпис, най-добре е да им напишете едно кратко писъмце, в което да ги питате дали при тях има регистрирана въпросната поръчка.
Инфо от първия пост...
[/quote]
Благодаря за препратката към първия пост, но аз съм я прочела, и писмо им написах, но няма отговор, затова попитах, ако някой е имал подобен случай, какво е станало.

# 310
  • Дълбоката провинция
  • Мнения: 205
Днес взех малък пакет от 16.02. с детски маратонки и шапка...То всъщност няма значение от кога е ,защото ред няма никакъв на пристигане Crazy
Това са маратонките:     http://www.laredoute.fr/vente-adiracer-bebe-adidas-originals.asp … &numberpage=1
а това е шапката:   http://www.laredoute.fr/vente-casquette-bebe-garcon-cocoon.aspx? … &numberpage=1
Ето и реални снимки: 
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=300708&pid=10970137
Сега се връщам да чета двадесетте страници дето сте навъртяли smile3529

# 311
  • Мнения: 70
момичета случвала ли ви се е следната ситуация- пълня си кошницата излизам от акаунта, влизам на другия ден кошницата е празна, пълня пак, пускам поръчка, излизам пак от акаунта и след 10мин. влизам отново и какво да видя кошницата пак пълна, но с артикулите които бях сложила първия път преди да я напълня пак и пусна поръчката Thinkingнезнам дали ще ме разберете, но се надявам Peace
Mммдам, случва ми се, дори сега съм на етап нищо да не мога да сложа в панера. На ръба на нервна криза съм на фона на липса на PC за 2 дни Sick! Някой друг има ли такъв проблем или само при мен техниката отказва?
имах същия проблем,не можех да сложа нищо в кошницата, прейнсталирах си по новата версия на мозила и се оправи.

# 312
  • Мнения: 17

napata,
Цитат
Nous avons bien recu votre commande du .......... /датата/. Vos articles commandes apparaitront bientot ci-dessous.

Съобщение, което показва, че поръчката ви ще бъде обработена ръчно. Понякога се случва, когато сте използвали промоционален код, който не ви е бил изпратен лично. Друга причина за  появата на това съобщение може да е техническа, от страна от Ла Редут. Затова, ако ви се появи този надпис, най-добре е да им напишете едно кратко писъмце, в което да ги питате дали при тях има регистрирана въпросната поръчка.
Инфо от първия пост...
Благодаря за препратката към първия пост, но аз съм я прочела, и писмо им написах, но няма отговор, затова попитах, ако някой е имал подобен случай, какво е станало.
[/quote]
при мен е ставало два пъти така, и съм забелязала че изобщо нямат отразена поръчка франсетата след като ти е изписан този надпис, ако си ползвала някой код пробвай да го въведеш пак и ако ти се хваща пускай смело същата поръчка отново Peace

# 313
  • Мнения: 4 406
би ли погледнала ,моля, къде е произведен каскетът?

# 314
  • Мнения: 6

napata,
Цитат
Nous avons bien recu votre commande du .......... /датата/. Vos articles commandes apparaitront bientot ci-dessous.

Съобщение, което показва, че поръчката ви ще бъде обработена ръчно. Понякога се случва, когато сте използвали промоционален код, който не ви е бил изпратен лично. Друга причина за  появата на това съобщение може да е техническа, от страна от Ла Редут. Затова, ако ви се появи този надпис, най-добре е да им напишете едно кратко писъмце, в което да ги питате дали при тях има регистрирана въпросната поръчка.
Инфо от първия пост...
Благодаря за препратката към първия пост, но аз съм я прочела, и писмо им написах, но няма отговор, затова попитах, ако някой е имал подобен случай, какво е станало.
при мен е ставало два пъти така, и съм забелязала че изобщо нямат отразена поръчка франсетата след като ти е изписан този надпис, ако си ползвала някой код пробвай да го въведеш пак и ако ти се хваща пускай смело същата поръчка отново Peace
[/quote]

Много ти благодаря, беше ми полезен единствено твоя отговор, а не трябва ли да изчакам да ми пишат, ти получи ли мейл. А най-смешното е, че това е единствената ми поръчка с персонален код от доста време насам.

Общи условия

Активация на акаунт