Намаления и разпродажби Пролет-Лято 2009!

  • 55 445
  • 447
  •   1
Отговори
# 375
  • София
  • Мнения: 3 524
Lakoste само в мола ли има магазин или и другаде?
Магазин на LACOSTE имаше на улица "Цар Калоян", между пресечките "Съборна" и "Алабин", предполагам си е там още Peace

# 376
  • на тавана в кошницата
  • Мнения: 465
Мерси, там е ходих до него.

# 377
# 378
  • Мнения: 4 275
В Зара Аутлет в мол Булеварда в Младост, всичко е намалено на 5 лв.

# 379
  • Мнения: 1 098
Зара аутлет на графа- всички блузи по 10 лева, панталони и дънки по 15 Peace

# 380
  • Countryside
  • Мнения: 11 658
Сисле -60%, в събота ходих, имаше малко неща останали обаче все пак се вредих със страхотни дънки за 36лв  Sunglasses

# 381
  • Sofia
  • Мнения: 4 136
В Зара Аутлет в мол Булеварда в Младост, всичко е намалено на 5 лв.


в Зара в Младост има ли много неща?

Също да питам - някой ходил ли е в Медитеранео Мол, как са намаленията там?

# 382
  • Мнения: 4 275
Нещата в Зара са горе долу като от преди намаленията. Има панталонки на Стадивариус  по 5 лв. Аз си взех - проблемът им е, че  събират много власинки. След изпирането е добре. Мисля да ги изпера с антистатик, ако намеря някъде!  Crossing Arms Малко се разшириха.
Друго интерсно .. има разни блузи, но огледай внимателно. Някои от тях са с малки дупчици.

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=412571.0

# 383
  • Мнения: 0
Здравейте момичета,
аз съм собственика на магазин "Rinascimento".
Съжалявам,че се включвам малко късно в темата , а и се намесвам в една дискусия , която не би трябвало да е моя работа , но държа да изложа някои аргументи и пояснения във връзка с модните стратегии , намаления , концепции и т.н.
Ако не ви е важно просто го игнорирайте...
В модният бизнес има няколко важни концепции :
1. бутикови стоки , създадени от дизайнери ( хора които по цял ден се вдъхновяват от природата и на тази база създават модели ) и made in italy - това е концепцията , която захранва целият моден пазар от дрехи , обувки , парфюми , акесуари , гримове и т.н. и налагат така наречените тенденции в модата.
2. Марки , които произвеждат стоки в Италия (преди всичко , но има и такива във Франция и т.н.) и създават стоки със свои собствени дизайнери,които налагат тенденции на пазара,но на по-приемливи цени от бутиците,защото бутиците не са за всеки - към която група принадлежи и "Rinascimento".
3. Марки , които звучат добре , защото на табелите им ( става въпрос за табелите на магазините , а не тези на самата стока ) пише,че е произведено в Италия,Испания,Франция и т.н. Всъщност това е подлъгваща информация,защото марката е дело на италианци,испанци и т.н.,а стоката е произведена в Китай,Индонезия,Пакистан и др. Тези марки нямат свои собсвени дизайнери или ако имат не правят нищо друго освен да копират създадените от горната група стоки...Тези стоки се произвеждат в най-бедните държави,за да могат да имат възможно най-ниската цена. Да, има хора,които не ги интересува къде е произведена стоката,но проблема не е само къде се произвежда, а и с какъв материал е направено ,примерно ако се произвежда в Китай ,плата (ако става въпрос за дрехи) е китайски и ето откъде идва лошото качество,дрехите ви пускат цвят и се развалят бързо..Другият проблем е в тенденциите. Тенденцията може да бъде свързана с цветове,дължини,деколтета,модели,кройки или вдъхновение от даден етап от историята - примерно Викториански стил , Рок , Диско , Каубой и мн. мн. други открити ,преоткрити и неоткрити стилове.
Ако претенцията е да си фешън магазин, не произвеждаш в далечни държави , защото от момента в който се пусне поръчка на стока до нейното получаване в магазина времето е 6 месеца. В модата тенденции и цветове се сменят ежемесечно!!! Ако пък не държиш да си фешън,а просто да продаваш камари от всеки артикул, не си нищо по-различно от basic магазин , няма лошо , но не си фешън!!!
В тази концепция най-ярко се открояват испанските братовчеди Zra и Mngo. Имат представители на ревютата в Милано и снимат всичко след което го копират. Друг проблем на тази концепция е ,че за да произведеш дрехи в тези държави се изисква огромно количество от всеки един артикул , защото колкото по-голяма е бройката , токова повече пада цената за самият артикул.
Представете си сега как едно сако , което има фешън елемент , примерно с дантела на яката и не е basic (ежедневна,изчистена от детайли дреха) се вижда на всяка пета дама....Е това е масовка!
4. Марки , които продават само заради цената , не бих искал даже да обсъждам тази концепция , защото слава богу се видя,че сме отминали този период на базари...Това е било и е отминало и навсякъде по света!
Както можете да предположите, защото българските дами са доста интелигентни , надценките в 4-те основни концепции са различни. Най-високи надценки имат двете най-ниски ценови групи,след това идват бутиците и на последно място са тези от втора група (към която примадлежи и  "Ринашименто".
Идеята за намаленията е , когато дойде време за получаване на нова колекция да се свършат останалите стоки , които забавят продажбите си заради капризните остатъци от един размер "L" от една рокля, два броя размер "M" в цвят циклемен и т.н.
Последните две по цени концепции изкривяват тази философия на намалението и всъщност правят най-голями печалби точно в намаленията , тъй като работят с такива маржове, че дори и на половин цена намалена стоката, имат марж от 50%....,но с удвоен или утроен оборот!!! Пиша всичко това не за реклама на "Ринашименто" , а защото от много време четейки разни дискусии по различни форуми се изкушавах да го напиша, а иначе за различните концепции си има различни клиенти и всеки така или иначе решава сам за себеси откъде да пазарува. Едно е важно обаче да разберем - че самите ние клиентите , несъзнателно правим така , че качеството да става все по-лошо . В целта да купим нещо на възможно най-ниска цена ( а това се следи от управлението на веригите ) пада цената за сметка на качеството. Не искам да кажа "купувайте от снобарските марки" , защото всеки има право на избор , а се дразня на прехвалените испански вериги , които хем продават най-много , защото копират италианските дизайнери , а произвеждат във фабрики,където работят хора за 100 долара на месец -максимум , хем съчетават нашите страхове , на клиентите - купуваш нещо и го виждаш по няколко пъти на ден , качеството е лошо , защото за 40-50 лв. панталон от добра материя, добра боя и в тенденцията за момента просто не може да се направи!!! Една пица в пицария струва около 10-15 лв.,еми тениска в тези вериги също струва толкова, а има цена за плата , боя , апликация или пайети или някакъв друг елемент на мода в себеси който струва.
Тъй като клиентите в сетовен мащаб започнаха да негодуват много относно Китай , същите тези вериги започнаха да изхитрят и на етикетите във вътрешноста на дрехата пише "made in PRC" и човек си представя някоя екзотична държава, а всъщност е Product Republic of China. Има и много други хитрости , но ако мога да бъда полезен със съвет, то съвета ми е да се гледат етикетите във вътрешноста на дрехата и за бога не купувайте дрехи , които са стояли години в складове и ние (България) сме последния шанс на тези марки да си изчистят наличностите чрез иначе апетитните аутлети...
Съжалявам ако съм бил досаден , но не успях да издържа несправедливите коментари,този път! Чао

Последна редакция: вт, 11 авг 2009, 16:07 от danivo

# 384
  • around the world
  • Мнения: 651
Нещата в Зара са горе долу като от преди намаленията. Има панталонки на Стадивариус  по 5 лв. Аз си взех - проблемът им е, че  събират много власинки. След изпирането е добре. Мисля да ги изпера с антистатик, ако намеря някъде!  Crossing Arms Малко се разшириха.
Друго интерсно .. има разни блузи, но огледай внимателно. Някои от тях са с малки дупчици.

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=412571.0

Зара в Младост долкото разбрах вече ще е аутлет на аутлета. Ще се продават по изостаналите, но пък на цена от 5 лв.Peace

# 385
  • Мнения: 73
Аз понеже съм на тема очила, тези дни попаднах на Аутлет на бул. Дондуков - LUXSIT, има чудесни модели на Fendi, Puma, Calvin Klein на много приемливи цени.  Дамата в оптиката ни обясни, че имат магазин на ул. Съборна 7 и там всички слънчеви очила са с 50% намаление, марките, които ми изброи са доста интересни и не съм ги виждала в другите оптики.  Ще го посетя тази вечер и ще пиша.

# 386
  • Мнения: 1 650
Аз понеже съм на тема очила, тези дни попаднах на Аутлет на бул. Дондуков - LUXSIT, има чудесни модели на Fendi, Puma, Calvin Klein на много приемливи цени.  Дамата в оптиката ни обясни, че имат магазин на ул. Съборна 7 и там всички слънчеви очила са с 50% намаление, марките, които ми изброи са доста интересни и не съм ги виждала в другите оптики.  Ще го посетя тази вечер и ще пиша.
Би ли дала примерни цени?

# 387
  • Мнения: 146
Здравейте момичета,
аз съм собственика на магазин "Rinascimento".
Съжалявам,че се включвам малко късно в темата , а и се намесвам в една дискусия , която не би трябвало да е моя работа , но държа да изложа някои аргументи и пояснения във връзка с модните стратегии , намаления , концепции и т.н.
Ако не ви е важно просто го игнорирайте...
В модният бизнес има няколко важни концепции :
1. бутикови стоки , създадени от дизайнери ( хора които по цял ден се вдъхновяват от природата и на тази база създават модели ) и made in italy - това е концепцията , която захранва целият моден пазар от дрехи , обувки , парфюми , акесуари , гримове и т.н. и налагат така наречените тенденции в модата.
2. Марки , които произвеждат стоки в Италия (преди всичко , но има и такива във Франция и т.н.) и създават стоки със свои собствени дизайнери,които налагат тенденции на пазара,но на по-приемливи цени от бутиците,защото бутиците не са за всеки - към която група принадлежи и "Rinascimento".
3. Марки , които звучат добре , защото на табелите им ( става въпрос за табелите на магазините , а не тези на самата стока ) пише,че е произведено в Италия,Испания,Франция и т.н. Всъщност това е подлъгваща информация,защото марката е дело на италианци,испанци и т.н.,а стоката е произведена в Китай,Индонезия,Пакистан и др. Тези марки нямат свои собсвени дизайнери или ако имат не правят нищо друго освен да копират създадените от горната група стоки...Тези стоки се произвеждат в най-бедните държави,за да могат да имат възможно най-ниската цена. Да, има хора,които не ги интересува къде е произведена стоката,но проблема не е само къде се произвежда, а и с какъв материал е направено ,примерно ако се произвежда в Китай ,плата (ако става въпрос за дрехи) е китайски и ето откъде идва лошото качество,дрехите ви пускат цвят и се развалят бързо..Другият проблем е в тенденциите. Тенденцията може да бъде свързана с цветове,дължини,деколтета,модели,кройки или вдъхновение от даден етап от историята - примерно Викториански стил , Рок , Диско , Каубой и мн. мн. други открити ,преоткрити и неоткрити стилове.
Ако претенцията е да си фешън магазин, не произвеждаш в далечни държави , защото от момента в който се пусне поръчка на стока до нейното получаване в магазина времето е 6 месеца. В модата тенденции и цветове се сменят ежемесечно!!! Ако пък не държиш да си фешън,а просто да продаваш камари от всеки артикул, не си нищо по-различно от basic магазин , няма лошо , но не си фешън!!!
В тази концепция най-ярко се открояват испанските братовчеди Zra и Mngo. Имат представители на ревютата в Милано и снимат всичко след което го копират. Друг проблем на тази концепция е ,че за да произведеш дрехи в тези държави се изисква огромно количество от всеки един артикул , защото колкото по-голяма е бройката , токова повече пада цената за самият артикул.
Представете си сега как едно сако , което има фешън елемент , примерно с дантела на яката и не е basic (ежедневна,изчистена от детайли дреха) се вижда на всяка пета дама....Е това е масовка!
4. Марки , които продават само заради цената , не бих искал даже да обсъждам тази концепция , защото слава богу се видя,че сме отминали този период на базари...Това е било и е отминало и навсякъде по света!
Както можете да предположите, защото българските дами са доста интелигентни , надценките в 4-те основни концепции са различни. Най-високи надценки имат двете най-ниски ценови групи,след това идват бутиците и на последно място са тези от втора група (към която примадлежи и  "Ринашименто".
Идеята за намаленията е , когато дойде време за получаване на нова колекция да се свършат останалите стоки , които забавят продажбите си заради капризните остатъци от един размер "L" от една рокля, два броя размер "M" в цвят циклемен и т.н.
Последните две по цени концепции изкривяват тази философия на намалението и всъщност правят най-голями печалби точно в намаленията , тъй като работят с такива маржове, че дори и на половин цена намалена стоката, имат марж от 50%....,но с удвоен или утроен оборот!!! Пиша всичко това не за реклама на "Ринашименто" , а защото от много време четейки разни дискусии по различни форуми се изкушавах да го напиша, а иначе за различните концепции си има различни клиенти и всеки така или иначе решава сам за себеси откъде да пазарува. Едно е важно обаче да разберем - че самите ние клиентите , несъзнателно правим така , че качеството да става все по-лошо . В целта да купим нещо на възможно най-ниска цена ( а това се следи от управлението на веригите ) пада цената за сметка на качеството. Не искам да кажа "купувайте от снобарските марки" , защото всеки има право на избор , а се дразня на прехвалените испански вериги , които хем продават най-много , защото копират италианските дизайнери , а произвеждат във фабрики,където работят хора за 100 долара на месец -максимум , хем съчетават нашите страхове , на клиентите - купуваш нещо и го виждаш по няколко пъти на ден , качеството е лошо , защото за 40-50 лв. панталон от добра материя, добра боя и в тенденцията за момента просто не може да се направи!!! Една пица в пицария струва около 10-15 лв.,еми тениска в тези вериги също струва толкова, а има цена за плата , боя , апликация или пайети или някакъв друг елемент на мода в себеси който струва.
Тъй като клиентите в сетовен мащаб започнаха да негодуват много относно Китай , същите тези вериги започнаха да изхитрят и на етикетите във вътрешноста на дрехата пише "made in PRC" и човек си представя някоя екзотична държава, а всъщност е Product Republic of China. Има и много други хитрости , но ако мога да бъда полезен със съвет, то съвета ми е да се гледат етикетите във вътрешноста на дрехата и за бога не купувайте дрехи , които са стояли години в складове и ние (България) сме последния шанс на тези марки да си изчистят наличностите чрез иначе апетитните аутлети...
Съжалявам ако съм бил досаден , но не успях да издържа несправедливите коментари,този път! Чао

Благадарим за изчерпателната информация, но не мислите ли, че купуването от тези basic магазини се налага на много хора от финансова гледна точка. Всеки иска да носи уникални и качествени дрехи, но колко могат да си го позволят... Така че, реалността в България налага да се носят дрехи стояли в складавете с години

# 388
  • Мнения: 342
Аз понеже съм на тема очила, тези дни попаднах на Аутлет на бул. Дондуков - LUXSIT, има чудесни модели на Fendi, Puma, Calvin Klein на много приемливи цени.  Дамата в оптиката ни обясни, че имат магазин на ул. Съборна 7 и там всички слънчеви очила са с 50% намаление, марките, които ми изброи са доста интересни и не съм ги виждала в другите оптики.  Ще го посетя тази вечер и ще пиша.

И аз се интересувам от очила.Ще чакам да пишеш ако вече си ходила и имали сносни моделчета за около 100-150 лева ??

# 389
  • Мнения: 10 776
А някой да знае дали има намаление на Polaroid в магазина на Попа?

Общи условия

Активация на акаунт