Джъмбо са некоректни!!! На кого да се оплача

  • 7 374
  • 37
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 67
Странна работа е това със самолетчето. Досега ми се е налагало да връщам само едно конче, което след като занесохме у дома се оказа, че нито се движи, нито издава звуците, които чухме от мострата. Нямаше проблеми с рекламацията. Условието е да я замениш със стока от магазина за същата сума. Пари не връщат, което не знам доколко е коректно, но такава им е политиката. Наистина напоследък ми прави впечатление, че нещата много са се влошили откъм условия и обслужване. Бях там преди два дни, за да купя триколка за малкия. Висяхме повече от половин час, търсейки някой който да откопчае мострите, за да може все пак да разгледаме стоката. Човекът, който отговаря за тоя сектор, така и не се появи, за да даде някаква насока за продукта, все пак колелото струва 200лв. Както и да е, натоварихме малко понамръщени кашона, нали малкият е доволен все пак.... а на касите страшен скандал се вихри. Един господин беше взел повече торбички, защото по негова / а и по тази на всички на опашката/ преценка, нямаше как да побере цяла количка с джунджурии в една найлонка. Напъваха човека да плати част от торбичките, което ми се видя направо нелепо. Когато отвориха магазина, нещата бяха различни. Смятам, че просто побългарихме и това, както всичко в тая държава.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 844
Браво! Пиши после пак какво са ти отговорили  Peace

Аз от там купувам предимно Чико и Фишър Прайс, но малките пораснаха и вече май нищо не мога да харесам. За годинката исках да им купя уокър, харесах един, но го нямаше изложен. Лутах се като луда докато намеря някой служител да ми го покаже, за да ми кажат, че не могат да ми го отворят такава им била политиката. Е, аз как да го купя като не мога да го видя  Rolling Eyes Накрая ми казаха да го платя, да го отворя и ако не ми хареса да го върна, но не могат да ми върнат парите, а трябва да взема нещо за същата цена  newsm78 Така и направих понеже се двуомях между него и едно камионче тип уокър. Видяхме го, не ми хареса. Обаче докато се опитвахме да го отворим, без да искаме скъсахме опаковката (много добре знам, че не трябва да е скъсана). Естествено казаха, че не могат да го приемат, аз обаче вдигнах як скандал, дойде управителя и накрая го взеха. Вече знам като ходя там да си нося ножче, за да си разопаковам стоката  Rolling Eyes

# 17
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
... Смятам, че просто побългарихме и това, както всичко в тая държава.

Не съм съгласен!  Naughty
По-скоро е политика, диктувана от гръцките собственици и изпълнение в специфичните български условия. За какъв дявол например, в магазина има купища с тетрадки за писане НА ГРЪЦКИ език? В училищата тук се изучава и пише на КИРИЛИЦА, а не на гръцки, нали?

# 18
  • Мнения: 3 157
Пари не връщат, което не знам доколко е коректно, но такава им е политиката.

Не съм съгласна.Връщала съм стоки(дефектни) в друг магазин.И там се опитаха да ми го пробутат това с ,,политиката на фирмата'' и да ме задължат да си купя нещо друго на същата цена или по-скъпо и да доплатя.
Обадих се в КЗП и ми обясниха,че клиента определя дали да му бъдат върнати парите или да си купи друга стока,не търговеца.
Браво на bloomnicer за волята и че не се е отказала да си търси правата. Peace

# 19
  • Мнения: 12
законово имаш право да върнеш стоката!

# 20
  • Мнения: 67
... Смятам, че просто побългарихме и това, както всичко в тая държава.

Не съм съгласен!  Naughty
По-скоро е политика, диктувана от гръцките собственици и изпълнение в специфичните български условия. За какъв дявол например, в магазина има купища с тетрадки за писане НА ГРЪЦКИ език? В училищата тук се изучава и пише на КИРИЛИЦА, а не на гръцки, нали?

Нямам представа каква е политиката на гръцките собственици. Мисълта ми нямаше нищо общо с решенията на фирмата, а простото условие, че клиентът би трябвало да се третира като такъв, да бъде обслужван все пак в рамките на доброто възпитание, без викове и караници, например за количеството торбички. Като не са безплатни, да ги приберат зад касата.... Да, побългарихме го, защото само в БГ магазин, клиентът ще се лута часове наред за да търси отговорника на сектора и накрая ще се появи някой, който ще ти каже само това, което и сам може да прочетеш от етикета!!!
Относно надписите на гръцки по тетрадките, смятам това за най-малкия проблем. Нали магазина е гръцки, все пак пишем на тетрадки и календари на английски език, а не сме англичани нали?

# 21
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Именно затова казах - "изпълнена в специфичните български условия". Собствениците не са издавали заповед персонала да се държи като говеда... просто тук така става от само себе си... Същите хора, когато излезнат навън стават едни от нас, нали?
Относно тетрадките - става дума за тетрадките с чертичките и ченгелчетата и редовете за упражнение на всяка отделна буква от гръцката азбука. Не мисля, че мястото им е в българския магазин. Толкоз!

# 22
Стана ми доста интересно,като видях какво сте писали по-нагоре.Хеликоптерчетата не се заменят поради простата причина ,че след като ги купят,много хора се опитват да ги пускат вкъщи ,за да видят как работи и често играчките се чупят след удари в мебели.После идват клиентите и обясняват как изведнъж пластмасата сама се била счупила  Laughing.За другият проблем с липсата на персонал по щандовете трябва вече да сте разбрали,че това е хипермаркет в който няма продавачи.Има само ЗАРЕЖДАЧИ на стока.Тъй че не очаквайте някой да е длъжен да ви консултира за даден продукт.Неприятно е ,но това е положението.Ако искате да има и продавачи,нали се сещате ,че цените на стоката ще са минимум с 20 процента нагоре ,за да си компенсират гърците допълнителните разходи за заплати.За  мострите на колелата също ще изясня как стоят нещата.Мострите са вързани ,тъй като децата насърчавани от родителите си почват да се возят на колелата и след като се порадват на стоката ги зарязват в различни части на магазина без да им пука.После нали се сещате ,че минават други клиенти които немогат да видят мострата ,защото никой незнае къде се намира.За торбичките не виждам какво толкова странно има в това да се плащат ако се вземе по-голям брой.В Била се плаща всяка торбичка,докато в Джъмбо се заплащат само ако клиента награби 10тина торбички за стока която може да се побере в 3 пликчета.Като цяло се получава малко странен случай.Всеки се оплаква от този магазин,ама накрая се връща пак от там да си пазарува.Значи не е чак толкова зле колкото го описвате.

# 23
  • Мнения: 3 157
Цитат
Всеки се оплаква от този магазин,ама накрая се връща пак от там да си пазарува.Значи не е чак толкова зле колкото го описвате


Е,щом всеки се оплаква от въпросния магазин значи,наистина е точно толкова зле,колкото го описват.Simple Smile
Последния път като ходихме там нищо не си купих-от хилядите стоки,които са натъпкани там нищо не ми хареса,магазина беше почти празен и някакви хора се лутаха,ама май повече си убиваха времето в зяпане.
За рекламациите вече има табела-приемат се само в събота.Това дали е коректно към клиентите(не всеки може да иде в събота,а на всеки може да се случи да вземе повредена играчка оттам)?

# 24
  • София
  • Мнения: 8 282

Цитат
Всеки се оплаква от този магазин,ама накрая се връща пак от там да си пазарува.Значи не е чак толкова зле колкото го описвате

Ами аз се оплаквам от магазина и съм купила някои неща обаче вече няма смисъл да се цапам (ужасно е мръсно вътре)
Мен ме загубиха като клиент, мъж ми може да е доволен, няма по-гаден магазин за него
Количката, която купих на дъщеря ми от 100 лв. вече 120 лв. Sick

Ходех там за Плей мобил, чико, фишер прайс.... но:
- Плей мобила ще си взимам от Комсед, където се оказа по-евтин
- фишер прайс-а от Бонжур, цената е същата на дребните неща.
- барбита са по-скъпи, в Марсел има карти за отстъпка и още по-евтини стават.
- wall.e, the cars, strawberry sort cake, scooby-doo... цените да високи,

Децата ми пораснаха, а за големите нещата са от боклук нагоре, ако ми трябват боклуци/евтини неща мога и по-изгодно да ги намеря от там

# 25
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
Сега видях, че има мнения след последното ми включване.
На госта мога да отговоря следното: Не е нормално да отказват рекламация на самолетчетата. Дори и да са успяли да прелетят поне до някоя мебел. Защото нашето изобщо не се отлепи от земята. Само му се върти перката и от зор се прекатурва по някое време. Пластмасата си му е идеално здрава, но това не ни помага особено. От Джъмбо пазарувам вече само канцеларски материали и тетрадки. За тях нямам възражения.
А по конкретния случай очаквам развитие до края на седмицата. Явно хубавите неща стават бавно. Като приключат ще ви напиша какъв е резултата.

# 26
  • Мнения: 1 341
Стана ми доста интересно,като видях какво сте писали по-нагоре.Хеликоптерчетата не се заменят поради простата причина ,че след като ги купят,много хора се опитват да ги пускат вкъщи ,за да видят как работи и често играчките се чупят след удари в мебели.После идват клиентите и обясняват как изведнъж пластмасата сама се била счупила  Laughing.За другият проблем с липсата на персонал по щандовете трябва вече да сте разбрали,че това е хипермаркет в който няма продавачи.Има само ЗАРЕЖДАЧИ на стока.Тъй че не очаквайте някой да е длъжен да ви консултира за даден продукт.Неприятно е ,но това е положението.Ако искате да има и продавачи,нали се сещате ,че цените на стоката ще са минимум с 20 процента нагоре ,за да си компенсират гърците допълнителните разходи за заплати.За  мострите на колелата също ще изясня как стоят нещата.Мострите са вързани ,тъй като децата насърчавани от родителите си почват да се возят на колелата и след като се порадват на стоката ги зарязват в различни части на магазина без да им пука.После нали се сещате ,че минават други клиенти които немогат да видят мострата ,защото никой незнае къде се намира.За торбичките не виждам какво толкова странно има в това да се плащат ако се вземе по-голям брой.В Била се плаща всяка торбичка,докато в Джъмбо се заплащат само ако клиента награби 10тина торбички за стока която може да се побере в 3 пликчета.Като цяло се получава малко странен случай.Всеки се оплаква от този магазин,ама накрая се връща пак от там да си пазарува.Значи не е чак толкова зле колкото го описвате.
Много ми е чудно, защо Българина плаща Европейки цени, а не получава именно такова обслужване???!!!

Много е грубо изказването ти Госте.
Първо било хипер или мини маркет, навсякъде тук във Франция на сектор има по няколко консултанти, а повярвай цените на марковите стики са дори и по-евтини от Джъмбо!
Също така, тук всяка играчка, всеки артикул си има мостра, която може да се пипа от деца, родители и т.н., Децата се возят в колелетата, бутат количките, пускат се по пързалките и ги заминават където им падне. На никого не би му хрумнало да направи забележка на клиентите си. А същите тези консултанти ходят и поставят играчките по мястото им. Peace

Мисълта ми е, че с това ви мислене и политика още много клиенти има да загубите. Peace

На авторката пожелавам успех! Hug

# 27
  • Перник
  • Мнения: 396
Миналата седмица ходихме до Джъмбо и специално гледах за тази табела. Такава нямаше Rolling Eyes Гледах навсякъде, не вярвам да съм я пропуснала.

# 28
  • Мнения: 9
Та какво се случи в крайна сметка с историята за хеликоптера?

# 29
  • софия
  • Мнения: 25 465
.....
А по конкретния случай очаквам развитие до края на седмицата. Явно хубавите неща стават бавно. Като приключат ще ви напиша какъв е резултата.
Авторката го е постнала 2 поста над твоя  Peace

Общи условия

Активация на акаунт