мнения за NET 1 коректност качество

  • 65 354
  • 202
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 17 546
Чакам ги на 31-ви да дойдат, ще видим! Thinking

# 31
  • Мнения: 2
Незнам колко български програми хващат,но ми се похвалиха точно че имат мнооого повече програми  и сега като погледнах линка мисля че е точно вторият план ,който е с 80 програми ,т.к. такова число ми споменаха и те. Казаха,че плащат по 9 лв. с подписан договор за 1 год.. Много странно,да не би пък първата година да е така, нещо като промоцийка за нови абонати или пък просто в момента да има таква промоция... newsm78

От време на време пускат в определени квартали промоция - 9.90 за кабелна с договор за 1 година. Ние сме с такъв договор от Януари. Промоцията я нямаше на сайта им - беше залепено само едно листче на входа. След края на договора преминаваме на стандартна тарифа. Има към 80 програми и качеството е отлично. За 6 месеца се е случвало да няма кабелна най-много 1-2 пъти и то за кратко време. Сега мисля и да включим и интернет към тях.

# 32
  • Мнения: 17 546
Вече сме с тях и съм доволна, ако мога да имам мнение за малкото време от 31.07 насам.

Сега мисля и да включим и интернет към тях.
Приятел си прехвърли нета на тях и каза, че е бавен.

# 33
  • Мнения: 901
Вече сме с тях и съм доволна, ако мога да имам мнение за малкото време от 31.07 насам.

Сега мисля и да включим и интернет към тях.
Приятел си прехвърли нета на тях и каза, че е бавен.

Нашият не е по-бавен от предния ни.

# 34
  • Мнения: 17 546
Нашият не е по-бавен от предния ни.
Зависи кой е бил предния. Laughing
При положение, че преди това той беше с Мегалан... намира осезаема разлика.

# 35
  • Мнения: 17 546
Ей сега имам чудесно мнение просто! Rage
Днес кабелната спира за втори път. Първият път беше къв 18,00 часа и се обадих. Към 19,00 ме събудиха по телефона (защото заспах докато чаках Blush ) да ме питат има ли кабелна. Имаше, но не знам колко време след 18 нямаше.
Сега няма от 21,35!!! Няма оператори на телефоните, няма никаква връзка с тях! Няма и кабелна! #2gunfire #2gunfire Утре ще си поговорим! Отвратително!
Колко сме зависими от телевизията обаче... ooooh! Tired

# 36
  • Мнения: 901
Колко сме зависими от телевизията обаче... ooooh! Tired

Ох, разби ме.
Ти интернет нямаше ли?
Знам, че въпросът е принципен, но ми се стори, че много си страдала, а пък ако си имала интернет, не знам защо не си гледала ТВ, вместо да се ядосваш.

# 37
  • Мнения: 17 546
Ох, разби ме.
Ти интернет нямаше ли?
Знам, че въпросът е принципен, но ми се стори, че много си страдала, а пък ако си имала интернет, не знам защо не си гледала ТВ, вместо да се ядосваш.
Ох, душко... Laughing Легнах си в 3,00 часа. До тогава бях пред компютъра. Но снощи имаше мач, у дома има четирима мъже и нямаше телевизия... Изводите за страданията оставям на теб! Peace Laughing

# 38
  • Мнения: 2
Най напред пробвайте 15 дневния тестов период.
Тогава ако сте доволни от качеството преминете на едногодишен договор.

# 39
  • Мнения: 7 640
доволна съм, от 1 мес сме им абонати- пакета тв+нет

# 40
  • София
  • Мнения: 137
От съвсем скоро съм на кабелна от НЕТ 1. От качеството на сигнала съм доволен. От обслужващия в офисите им персонал - Ц Ц Ц. Първо - повече от минута по трите имена, по ЕГН, по клиентски номер - не може да ме открие, като клиент. На това момиче мисля, че ужасно му пречеше клавиатурата. Второ, и което е изключително грубо нарушение и на съществуващите данъчни и счетоводни закони и на всякаква коректност към клиента - 'излъчват' следващата фактура в момента, в който платиш предходната. Плащам през epay. От години си плащам всички битови /и не само/ сметки и задължения. За пръв път се сблъсквам с подобна груба некоректност към клиента. Представяте ли си - плащаш си и веднага получаваш следващата сметка. Ако не следя колко пъти им плащам, мога за 3-4 седмици да си платя за две години. Плащайки през epay, с която система НЕТ 1 имат претенции, че работят не се съдържа информация за периода, за който се отнася задължението. Пощата си проверявам най-малко два пъти на ден /по-често, по няколко пъти/. Откритите задължения /пуснати фактури/ погасявам, в общия случай, веднага. Системата им, видите ли, имала малкото 'несъвършенство' да ни изпраща следващата такса веднага след плащане на предходната. За пръв път чувам за подобна 'слабост на системата'. Всъщност, може би е допусната съвсем целенасочено. Колкото повече клиенти, като нас заплащат недължимо месечните такси, толкова по-голямо безлихвено кредитиране ще получават ежемесечно въпросните НЕТ 1. После чух, че от време вече, същите обясняват, че 'съвсем скоро' ще бъде отстранен проблемът на системата /който проблем в първия момент ми бе представен, като проблем на epay/. Защо да бързат ?! Безлихвено, дори непоискано кредитиране, на цената на малък проблем със 'системата'. Поддържат много малко офиси. Поне в тези офиси да заложат на добри, експедитивни и комуникативни личности. Девойката отсреща не спря да 'да-да'-ка на всичките ми въпроси и уточнения. Като че с радио се опитвах да разговарям. Аз и обяснявам по три различни начина, че ни мамят - тя 'да-да'-ка за системата. Срок за поправка на системата - Ц! Е, който разбира, да ползва примера - нова процедурно-организационна форма за безлихвено кредитиране!
Каква чиста форма на измама !?! Достойна за 'уважение'!
Благи приказки и обещания за качествено обслужване - в изобилие. Договор - да. Две години ?! Да. Да приемем ли, че това са поредните голословни измамници !?
Надеждата умирала последна...

# 41
  • Мнения: 170
От една година сме им абонати - пакет ТВ+Нет. Доволна съм като цяло. Случвало се е 2-3 пъти за целия период да има прекъсване на сигнала (и за двата вида, поотделно). Повечето пъти се свързвам на 2-3-4-5мин. Случвало се е и да не мога, защото "всички оператори са заети в момента". Но иначе по мое мнение са изключително любезни (което ме удивява) и реагират общо взето адекватно. Преди няколко дни имаше спад в скоростта на нета, мъжо ми говори с тях. Човъркаха нещо, оправи се. Дистанционно де. Но не знам дали проблема беше в нас (торенти) или в тях.

Та като цяло съм доволна. Ще сключваме отново договор за година.

Конкретно за предния пост - ние също се удивихме на системната грешка с фактурите. Ползваме същата система за заплащане. Наистина е странно  newsm78

# 42
  • Мнения: 0
Включих си интернет към тях. Много съм недоволна от мрежата. Няма нищо общо с обявените скорости. По-зле са от квартален лан доставчик.

# 43
  • Мнения: 2 401
Моля  някоя съфорумка с повече от 0 мнения да сподели как е мрежата. Мъжа ми предложи да се включим към тях, таксата ни за нет и телевизия ще бъде по-малка от тази, която плащаме сега само за тв.  Обаче моя сегашен нет доставчик е перфектен и не ми се ще да рискувам.

# 44
  • София
  • Мнения: 6 011
Аз съм доволна.  Peace Именно заради пакета нет+тв сме при тях. Старият ни нет доставчик също беше перефектен.
Ако някой ме светне къде точно да погледна, ще ви кажа каква е скоростта.  Blush
Филм иначе си свалям в рамките на една минута.

Общи условия

Активация на акаунт