ОДЗ и ЦДГ В СОФИЯ - кандидатстване 2009/2010

  • 81 343
  • 1 504
  •   1
Отговори
# 915
  • София
  • Мнения: 4 035
И сега продължаваме да чакаме за регистрацията. Интересува ме следното, ако успея да се регистрирам някой ден. След това пак трябва да чакам тези 4 стъпки? така ли? т.е. вие ще пуснете регистрацията но ще спрете всичко останало, ще чакаме пак неопределено време докато хората ще се регистират и после пак спирате ригистрацията и пускате 2 стъпка, изпращане на потвържденията на и-мейла?  и така до чътвъртата стъпка?

Каква е тази система където трябва да спираш едното за да пуснеш другото? На ръка ли обработвате данни и ги наливате в бази през екселски файлове и след това ги изпращате?

И след това как да не се притесняваме че няма да успеем да преминем през тези измислени стъпки..... Просто нямам думи....

Хай енд системата.....
Няма такова нещо, като пуснат системата и се регистрираш, ще минеш през всички останали стъпки плюс актуализация и попълване на профили и кандидатстване и критерии за 15мин, без да чакаш с дни.

Даже не мисля, че ще му се налага да минава през всички стъпки. Ние минавахме, защото имахме профили от старата регистрация и информацията трябваше да се прехвърли, а новорегистрираните направо ще се регистрират в обновената система, няма да имат информация за прехвърляне и просто ще трябва да си попълнят данните ...
Така мисля, но от екипа ще кажат каква е истината.
Всъщност да, не отчетох факта, че няма да има нужда да потвържадва мейл и да вкарва ЕГн. Наистина просто ще си създаде профил за няма 15 мин. Спокойствие и само спокийствие е казал Карлсон!

# 916
  • Мнения: 175
Дали можете да ми кажете след преминаване на четвъртата стъпка трябва ли да се потвърди по някакъв начин завършването на профила?
Попълнила съм сутринта данните на майката, бащата, след което запис .Критерии/точки също въведох, но няма бутон за потвърждаване.
Има ли друго, с което трябва да потвърдя завършването на профила или това е всичко?
Благодаря!

И се надявам наистина скоро да може да се влиза. Причините вече станаха доста, от няколко дена само дебна кога ще проработи сайта!

# 917
понеже има възможност и директорки да въвеждат данни за децата
знае ли някой дали и те имат достатъчно мейли и дали са успели да въведат някое дете или..там е кауза пердута newsm78
а може да имат администраторски права и системата им да не забива

# 918
  • Мнения: 217
понеже има възможност и директорки да въвеждат данни за децата
знае ли някой дали и те имат достатъчно мейли и дали са успели да въведат някое дете или..там е кауза пердута newsm78
а може да имат администраторски права и системата им да не забива
Аз чух от една майка, че е ходила лично до градината, която си е избрала и директорката й казала, че ще въвежда данни само за неграмотни родители Shocked

# 919
  • Мнения: 50
И аз бях учудена от липсата на бутон за потвърждаване, но такъв нямаше и след като направих подредбата на градините. След това ме изхвърли от системата и вече не знам дали нещо от това, което съм попълвала се е записало някъде.

По повод въвеждането от директорките - те имат ли специален начин за достъп в системата или влизат като нас - проривайки трапове?

# 920
  • София
  • Мнения: 248
Когато системата не работи, няма достъп до сървъра не виждам как директорите на градините ще могат да вкарват данни.

# 921
  • Мнения: 175
Освен, че няма бутон за потвърждаване, на мен не ми действаше функцията за добавяне на градина. Натискаш добави градина, избираш район, маркираш градината, добавяш и нищо  Rolling Eyes

# 922
  • Мнения: 481
понеже има възможност и директорки да въвеждат данни за децата
знае ли някой дали и те имат достатъчно мейли и дали са успели да въведат някое дете или..там е кауза пердута newsm78
а може да имат администраторски права и системата им да не забива
Аз чух от една майка, че е ходила лично до градината, която си е избрала и директорката й казала, че ще въвежда данни само за неграмотни родители Shocked
да, след като се оказа, че тази майка е направила една регистрация на детето си и отишла в градината, за да и направят на място още една  Naughty

# 923
  • София
  • Мнения: 316
аз имам дежавю това не може да е истинско - всеки ден се повтаря едно и също  #Crazy
просто нямам думи направо се чувствам inside out  Shocked #Crazy Sick

# 924
  • Мнения: 38
Освен, че няма бутон за потвърждаване, на мен не ми действаше функцията за добавяне на градина. Натискаш добави градина, избираш район, маркираш градината, добавяш и нищо  Rolling Eyes


И аз като много от вас не успях да добавя нова градина,бяха неактивни,писах във формата за обратна връзка,но все още нямам отговор,а и сега не мога да видя дали са отговорили.Дано тук някой даде яснота по въпроса.

# 925
  • Мнения: 562
Освен, че няма бутон за потвърждаване, на мен не ми действаше функцията за добавяне на градина. Натискаш добави градина, избираш район, маркираш градината, добавяш и нищо  Rolling Eyes


И аз като много от вас не успях да добавя нова градина,бяха неактивни,писах във формата за обратна връзка,но все още нямам отговор,а и сега не мога да видя дали са отговорили.Дано тук някой даде яснота по въпроса.

По принцип, щом отговорят, получаваш отговора и на мейла си. Ако там няма - значи не са ти отговорили.  Peace
А тук не отговарят вече от часове ... Е - явно е, че трябва да изчакаш. Както и всички ние ...

# 926
  • София
  • Мнения: 1 775
Lovi - татко.

Към ръководителя на проекта ИСОДГ:

1. Г-н Джонев, обявете на първа страница на сайта часът и датата на пускане в нормална експлоатация на системата.
2. Направете пресконференция, на която поканете представители на пресата и на родителите, на които обяснете обективните причини за неработещата Ви система. Не забравяйте че в договора е записано, че системата трябва да работи "....сигурно, стабилно и безотказно....".

Доверие се печели много трудно, особено след фалстарта през миналата година и сегашния старт на системата. От понеделник до момента се събират много повече от "15 минути", както Вие лично обяснихте пред екипа на БТВ, в които системата да не е работила "....сигурно, стабилно и безотказно....".

Родителите имат най-малката вина, за да им се вменява да бъдат спокойни и сигурни. Нито един родител не е длъжен да познава спецификата на Вашата работа. Родителят трябва да седне пред компютъра и да регистрира детето си, без да знае за Вашите проблеми, независимо от тяхното естество (софтуерно, хардуерно, финансово, политическо и т.н.). И този процес по регистриране на детето да не му отнеме повече от 15 минути.

Нека това, че има време до последния срок за регистриране да не Ви е основния мотив.

# 927
  • София
  • Мнения: 8 947
При мен бутони "запиши" имаше само при профилите на родителите. На другите места, нямаше, но след въвеждане на данните, видях, че всичко ми е наред. Т.е. срещу всяка градина от списъка (които бях подредила преди това) пишеше изчислените точки. Всичко си беше наред, само служебните точки ги нямаше, но това си е нормално, нали чакат потвърждение. Явно съм късметлийка. Peace

# 928
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 826
А някой да разбра, че системата отново работи?

# 929
  • Мнения: 223
А някой да разбра, че системата отново работи?

Ама ние разбрахме,че уж работи.А ти успя ли от някъде да влезеш в профила?

Общи условия

Активация на акаунт