LaRedoute.fr - 112 - Всичко за поръчката!

  • 46 554
  • 893
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 32
Относно поканите,
Всичко е точно. Аз изпратих няколко. Вече имам 2 чека за 20 евро. (естествено и двата вече са похарчени). Вчера последно изпратих покана и те веднага получиха код за 10 евро, а аз за 5.

# 466
  • Мнения: 208
Днес получих тези ПУМА
бяха за една колежка - страхотни са, отговарят си, имат и еластичност
Ето р-ри за 44 FR, 16 UK, XL US, 42D, ако някой се интересува
Талия-47см, Ханш-55см, ширичина при бедрото-32см, дължина-55см, дължина от чатала-36, дълбочина(от пред)- 19см

П.П. М/у другото и ги продаваме, че не и станаха Sad
http://www.prodavalnik.com/ppc/showproduct.php?product=575157&cat=500

# 467
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 830
Да ви питам, на някой случвало ли му се е и аккво да направя?..

Проблемът е: познати ми изпращат по скаип линк с това, което искат да им поръчам, обаче аз не мога да ги отворя...Отворя ли ги ми излиза мацката със съобщението, че продуктът не е наличен вече. Винаги така ми се получава...защо? Излязла съм от профила си и пак не става....

# 468
  • Мнения: 4
Много благодаря за отговорите Hug

# 469
  • Мнения: 6
Момичета ,искам да взема ризи с къс ръкав на баща ми ,носи XXL или 46 номер . Кой номер от Ларедута да поръчам и ако може да ми препоръчате някоя риза ,защото досега не съм купувала  Rolling Eyes
Благодаря ви предварително  bouquet
XXL отговаря на 43/45 за ризи(това е обиколката на врата).Би трябвало да е ОК. Peace
Да, обаче според ЛаРедут XL=43/44, XXL=45/46.


Относно поканите,
Всичко е точно. Аз изпратих няколко. Вече имам 2 чека за 20 евро. (естествено и двата вече са похарчени). Вчера последно изпратих покана и те веднага получиха код за 10 евро, а аз за 5.
Това е добре, но въпреки това ми е странно, защото след като ми пратиха мейл, че промоцията важи до 30.03.2009, а и в сайта е обяснено подробно, че е до 30.03.2009, аз лично се отказах да пращам повече покани! Ще взема да пробвам отново.


Да ви питам, на някой случвало ли му се е и аккво да направя?..

Проблемът е: познати ми изпращат по скаип линк с това, което искат да им поръчам, обаче аз не мога да ги отворя...Отворя ли ги ми излиза мацката със съобщението, че продуктът не е наличен вече. Винаги така ми се получава...защо? Излязла съм от профила си и пак не става....
AIR,
Може и да са изчерпани наистина, а може и да са преместени в друга секция, да са им сменили цената и т.н.
Ако искаш със сигурност да разбереш дали даден артикул съществува и на каква цена, най-добре е да ти копнат самото наименование на артикула, например Robe épaules bulle REDOUTE CRÉATION, след което това наименование ти, след като си заредила сайта го копваш (и пействаш съответно) в полето за търсене (там където е лупата и пише Rechercher). Със сигурност ще намериш артикула, независимо на каква цена е в момента и в кой сектор (стига да не са сменили наименованието, разбира се  Simple Smile).

# 470
  • близо до морето
  • Мнения: 85
Някой правил ли е поръчка днес? На мен пак ми изписа че поръчката ще се обработи ръчно, но на 27 като ми писаха пак това и накрая ми бяха отказани половината работи защото били изчерпани.  Crossing Arms Много се чудя щом ръчно ти обработват поръчката по бавно ли става?  Thinking  Ако е така значи пак няма да се обзаведа с този панталон http://www.laredoute.fr/vente-pantalon-adidas.aspx?productid=324 … &numberpage=1    Tired

Преди час пуснах една(на една приятелка, от нейния акаунт с моята карта, че на нея и дава някаква грешка на 3 стъпка за картата и да се свържела с ханджийката Laughing). С моята стана всичко за секунди. Мейла и в суивито - след около 5 мин. Peace и всичко е ОК, и парите са дръпнати веднага
  Чудя се да почвам да поръчвам от другите ми акаунти ли, напоследък все ми се случват такива работи.  Crossing Arms Исках да повторя поръчката но вече е изчерпан панталона.  Close

Последна редакция: ср, 29 апр 2009, 12:20 от Shelii

# 471
  • Стара Загора
  • Мнения: 146



Да ви питам, на някой случвало ли му се е и аккво да направя?..

Проблемът е: познати ми изпращат по скаип линк с това, което искат да им поръчам, обаче аз не мога да ги отворя...Отворя ли ги ми излиза мацката със съобщението, че продуктът не е наличен вече. Винаги така ми се получава...защо? Излязла съм от профила си и пак не става....
AIR,
Може и да са изчерпани наистина, а може и да са преместени в друга секция, да са им сменили цената и т.н.
Ако искаш със сигурност да разбереш дали даден артикул съществува и на каква цена, най-добре е да ти копнат самото наименование на артикула, например Robe épaules bulle REDOUTE CRÉATION, след което това наименование ти, след като си заредила сайта го копваш (и пействаш съответно) в полето за търсене (там където е лупата и пише Rechercher). Със сигурност ще намериш артикула, независимо на каква цена е в момента и в кой сектор (стига да не са сменили наименованието, разбира се  Simple Smile).

[/quote]
аз мисля че проблемът идва от това ,че твоите познати отварят линка с продукта от кошниците си....и тогава ти не можешда го поставиш в твоята...и понякога дори не го отваря....по добре да ти казжат реф.номер
но нека се включат и по знаещи  Peaceможе да бъркам

# 472
  • Мнения: 22
Моля за помощ?! Когато Ви поискат копие от фактурата на приятеля за чек от 20 евро на кой адрес го изпращате newsm78?

# 473
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 830



Да ви питам, на някой случвало ли му се е и аккво да направя?..

Проблемът е: познати ми изпращат по скаип линк с това, което искат да им поръчам, обаче аз не мога да ги отворя...Отворя ли ги ми излиза мацката със съобщението, че продуктът не е наличен вече. Винаги така ми се получава...защо? Излязла съм от профила си и пак не става....
AIR,
Може и да са изчерпани наистина, а може и да са преместени в друга секция, да са им сменили цената и т.н.
Ако искаш със сигурност да разбереш дали даден артикул съществува и на каква цена, най-добре е да ти копнат самото наименование на артикула, например Robe épaules bulle REDOUTE CRÉATION, след което това наименование ти, след като си заредила сайта го копваш (и пействаш съответно) в полето за търсене (там където е лупата и пише Rechercher). Със сигурност ще намериш артикула, независимо на каква цена е в момента и в кой сектор (стига да не са сменили наименованието, разбира се  Simple Smile).

аз мисля че проблемът идва от това ,че твоите познати отварят линка с продукта от кошниците си....и тогава ти не можешда го поставиш в твоята...и понякога дори не го отваря....по добре да ти казжат реф.номер
но нека се включат и по знаещи  Peaceможе да бъркам
[/quote]

dilibaby , и аз така си го обяснявам...че ми изпращат от кошниците си или от някаква кошница, защото те нямат акаунти и затова използват мен...
Jadena , благодаря ти за прекрасното разяснение.. аз владея френски добре и разбирам написаното в сайта, но ще е много полезно за останалите момичета. Още веднъж благодаря   bouquet

# 474
  • Мнения: 1 672
току що взех малък пакет от 18.04 ,от 10.04 и 13.04 колетите ми ги няма има ли получили от тези дати само за инфо питам

# 475
  • София
  • Мнения: 3 239
току що взех малък пакет от 18.04 ,от 10.04 и 13.04 колетите ми ги няма има ли получили от тези дати само за инфо питам
аз чакам от 27.03, по мое мнение за поща  Confused

# 476
  • София
  • Мнения: 708
Бях пуснала жалба до Европейски потребителски център България за таксата от 4 лева която ни отдържат всеки път Български пощи
ето отговора:

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ........,
Видно от изложеното в жалбата Ви става въпрос за Ваше оплакване срещу
пощенска станция на Софийска Митница.
Уведомяваме Ви, че „Европейския потребителски център” – България се занимава
единствено с транс гранични спорове възникнали в рамките на ЕО, а именно
български граждани закупили стоки и/или услуги в други държави членки на ЕС,
както и чужденци от ЕО закупили стоки и/или услуги на територията на
България. Във Вашия случай се касае за взаимоотношения между Вас и български
държавен орган, което попада извън компетентността на ЕПЦ – България.

В случая компетентен да разгледа Вашата жалба е Министерство на финансите –
гр. София 1040, ул. „Г.С.Раковски” 102, телефонна централа 9859 1, e-mail:
feedback@minfin.bg или към Агенция Митници – Централно митницеско
управление – гр. София, ул. «Раковски» 47, тел.: 02/ 381 11 29, факс: 02/
980 68 97, e-mail: contacts@customs.government.bg.
С уважение,
Ива Боцева - сътрудник

След това написах жалба до Министерство на финансите

2 седмици не ми отговориха, днес пак им писах ето това освен жалбата:
 Преди 2 седмици изпратих приложената в това писмо до вас молба и още нямам
отговор!!!

1. Направена ли е проверка?
2. Санкционирани ли са Български пощи?
3. Защо продалжавам да плащам по 4 лева такса на Пощите?
4. Защо в различните градове на България таксата е различна, и варира от 0
до 4 лева?
5. Кой определя таксите, за какво се начисляват те и коя институция трябва
да ги контролира?
6. Кой ще ми върне неправерно взетите суми от Български пощи и кога?


Моля вършете си съвестно работата за каято ние- данъкоплатците ви плащаме!
Чакам бърз и изчерпателен отговор на всичките ми въпроси.

поздрави

.......
29.04.2009

Ето и бързия отговор:

Здравейте, г-жо .........,

Таксата от 4 лева се събира от Български пощи и касае техни услуги. Въпреки
това, трябва гражданите трябва да знаят, че всички пратки, без значение дали
се идват или заминават към страни от ЕС, или към трети страни, преминават
през митнически контрол.
Повече информация за това може да намерите на адрес
http://mitnici.eu/?action=n&id=824
и http://customs.bg/
С уважение
Вяра Генова
"Връзки с обществеността", Агенция "Митници"


хаха с една дума нищо и 1/2

# 477
  • Мнения: 11
моляви кажете ми на кой адрес точно им пишете за поканите за 20те евро

# 478
  • Мнения: 234
току що взех малък пакет от 18.04 ,от 10.04 и 13.04 колетите ми ги няма има ли получили от тези дати само за инфо питам

И аз не съм получила колета от 13.04 , до колко кг отиват в пощата , БГ пощи са много зле с организацията, на моя приятелка и беше дошъл колета от Америка за 3 дни и още толкова им трябваше на нашите пощи да я обработят

# 479
  • Мнения: 1 672
току що взех малък пакет от 18.04 ,от 10.04 и 13.04 колетите ми ги няма има ли получили от тези дати само за инфо питам

И аз не съм получила колета от 13.04 , до колко кг отиват в пощата , БГ пощи са много зле с организацията, на моя приятелка и беше дошъл колета от Америка за 3 дни и още толкова им трябваше на нашите пощи да я обработят


над 2 кг отиват на митница

Общи условия

Активация на акаунт