Отговори
# 15
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 708
Не може ли домакинът на блока да контактува с него, а не да се разправяте лично. Щом са двама - обадете се на конкуренцията, т.е. на другия.

# 16
  • у дома
  • Мнения: 965
Едва ли ще ти помогна, но да кажа, че през почините дни изтървахме ключа за колата в шахтата на асансьора и след половин час дойде едно момче и ни отвори да влезем. Никога не са ни отказвали да дойдат, а в Бургас откъдето съм има само една фирма, която поддържа асансьорите в новите кооперации.
П.С. Когато не ми отговаря телефон, отивам на място. 

# 17
  • Мнения: 2 386
Не се сърди, ама се записвам, че нали съм по темата ..  Joy

# 18
  • Мнения: 2 978
Не се сърди, ама се записвам, че нали съм по темата ..  Joy

Сори за офф-а..ама ти от кога висиш там? Laughing

По темата: Обади са на конкуренцията, както е казала Лого5ка

# 19
  • Мнения: 2 759
                         В домоуправителя ли седи договорът с този техник? Прегледай го!

# 20
  • София
  • Мнения: 6 363
съберете пари и купете амортисьори за вратата. може да ги монтира всеки, не е нужно да е асансьорният техник. при нас така направихме.

при положение, че амортисьорът на вратата е повреден, той наистина няма какво да направи. няма да се бръкне за нов амортисьор в своя джоб.

звъненето по държавни агенции в случая е викане на неволята. няма да дойде. решете си проблема сами.

# 21
  • Мнения: 4 585
Решаването на проблема сами не е решение на проблема.
Веднъж влагат труд, втори път плащат за тоя труд на техника.

# 22
  • Мнения: 883
Днес отново никой не отговаря. Но вече и на първия номер не отговаря никой. Но се свързах  с инспекторите по асансьорите за нашата област. Ще видим там какво могат да направят.

# 23
  • Мнения: 2 018
Като му е писнало да си върши работата да си я смени. Пък.  Crossing Arms
Жалкото е че колкото е по-малък града, толкова са по-нахални и се държат така, сякаш потребителя им е длъжен, а не те да свършат работата.

Свекърва ми се чуди как да изхвърля по-малко боклук, защото боклукчиите се сърдели.  ooooh!
Колкото и да И обяснявам, че това им е работата, тя ми отвръща тук не е Варна.  Tired И е права.

Дано намериш решение напроблема.  Peace

# 24
  • София
  • Мнения: 6 363
Решаването на проблема сами не е решение на проблема.
Веднъж влагат труд, втори път плащат за тоя труд на техника.

Вълк, който и да извърши монтажа, амортисьорите за вратите няма да им ги купи асансьорният сервиз - това е ясно. нашият сервиз излезе с номера, че е задължително да се подновят, входа събра пари, купи си ги и сервизът ги монтира.

така, както го е описала авторката, излиза, че тя очаква техникът да "оправи вратите" - демек, той да купи амортисьорите и да ги монтира. е това очевидно няма как да стане и вероятно затова техникът е отговорил така.

# 25
  • София
  • Мнения: 10 329
Според мен авторката няма нищо против да даде съответния процент от сумата, необходима за закупуване на амортисьори. Но техникът трябва да им го каже, евентуално да предложи той да го закупи или да им посочи място, от където може да направи такава покупка. А той директно ги е отрязал.
Свекърва ми се чуди как да изхвърля по-малко боклук, защото боклукчиите се сърдели.  ooooh!
Уф, горката!

# 26
  • Мнения: 2 978
А защо техника да не сложи този амортисьор на вратата?
Нали това му е работата? Той поддържа, трябва да прави редовни прегледи!!

 На нас като ни откраднаха вътрешната врата (понеже е стар), ни казаха, веднага да съберем пари за нова, защото по закон, нямаме право така да ползваме асансьора! Извадиха някакви наредби, закони, одитор дойде веднага ,обясни човека нещата и така!

# 27
  • Мнения: 4 585
Мисля, че новите части не влизат в договора, ние също събирахме пари за нещо си.
Но смяната е задължение на техника. Ако стане някоя авария, ще излезе наяве,
че видиш ли, те самосиндикално са ровичкали. Нищо, че амортисьорът няма отношение към аварията.
Съгласен съм, че един по-оправен мъж ще ги смени за 5-10 минути на етаж. 
 

# 28
  • Мнения: 12 665
Нали затова плащаме абонамент. Ще ги купи, ще ги тури, пък ние ще му ги платим. Аз ако тръгна да купувам амортисьори, сигурно за Пежо ще донеса.

# 29
  • Мнения: 1 668
ПИШИ на комисията за защита на потребителите. като имат писмен сигнал са длъни да ти отговорят, ако им звъннеш веднага ще те отсвирят... Аз съм се въртяла в тоя кръг заради топлофикация. Топложикаци-фирмата за топлинно счетоводство-комисията за защита на потребителите-министерството на енергетиката - комисия за енергийно и водно регулиране-миглена кунева, която ме прати по обратния ред. Е, не издържах, но пък ми се е случвало и да надвия. Търси си правата.

Общи условия

Активация на акаунт