Чия е вината?

  • 2 333
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 533
Съгласна съм, че пешеходците имат вина за пресичането. Обаче! Толкова ли е трудно да се отдели някой лев и конкретно на русенския бул. "България" да се изчистят шубраците, които разделят  двете натоварени платна и от които непрекъснато изскачат хора и на тяхно място да се вдигне мрежа или някаква друга преграда, а подлезът да се почисти и да му се сложи осветление. Всяка сутрин виждам на нашата улица в центъра поне 5 циганки, които уж метат, а са насядали на бордюра и пият кафе. Вместо това могат да чистят подлезите, които наистина са неизползваеми.

# 16
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540
И стига вече ревове до институции - никой не може да те задължи да минеш през подлеза, няма как да има по един полицай до всеки шофьор и пешеходец.


Ако не трябва институциите да си свършат работата, кой тогава?  Ще ти отговоря с мнението на потребител от друг форум, който е казал лаконично всичко :

" Това не е първата смърт на това място!
И колкото и цинично да звучи - няма и да е последната. За тези, които не са от Русе - става дума за околовръстно шосе, което обаче от 30-на години си минава по средата на града. На всичко отгоре се ремонтира от 3...4.. години. Края на този ремонт не се вижда.
Да, принципно това дете /на 16 години/ не би трябвало да преминава от там. Има подлез, но :
- от 10-ки години подлеза е лайнарник, сборище на , сводници и всякаква измет. Нормален човек не би влязал вътре без скафандър и широкоспектърен антибиотик. Разбира се, оръжие е просто задължително.
И все пак не може да няма някой виновен. Няма защо да си затваряме очите - колко русенци са видели КАТ там ?! Не говоря за днес, когато напраскаха 150 фиша, а принципно - там, да махат с палката защото пътя е в ремонт, неудобен и опасен е - и за шофьори и за пешеходци. "

Нямат друг избор пешеходците, освен да пресекат. Няма откъде да се мине просто.

# 17
  • Мнения: 4 300
Да, съгласна съм с това, което пишете. Опитът показва, че след ен на брой жалби от граждани+ евентуален сигнал до медиите, проблемът се решава. Не е хубаво, но за съжаление всички ние- и тези на улицата, и тези зад бюрата- се размърдваме бавно и късно  Confused
Не казвам, че не трябва институциите да си вършат работата. Просто казвам, да погледнем и в собствения си двор вместо само да обвиняваме.
Моля ви, пресичайте там, където трябва, не превишавайте разрешената скорост, една спестена минута няма да ви е от кой знае каква полза, с един спасен живот е безценен.
Ще ви отнеме 2 минути да пуснете мейл със сигнал за някоя нередност и няма да ви струва нищо. Дори шансът да му обърнат внимание да е минимален, все пак е нещо..

# 18
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540
Рокси, ти да не би да работиш в някоя от тези институции?  Wink
Е, възможно ли е да си всяка седмица на едно и също място, за да отразиш пътно произшествие с ранен или загинал и да чакаш някой да ти пусне е-мейл, че проблем ИМА ???
А къде е превантивността пък съвсем няма да питам. Да, явно си заслужаваме "специалистите"......

# 19
  • Мнения: 4 300
Не, не работя. Работя в друга голяма организация, частна.
Всеизвестно е, че за да накараш някой да свърши нещо, пък било то и работата си, трябва да усеща принуда и да има награда. Т.е. да има морков, но и тояга.
По отношение на работата на институциите тоягата е гражданския контрол. Не усещат ли натиск, заплаха, никога няма да се помръднат,
При нас е абсолютно същото, само дето тоягата идва от другаде, ъй като имаме търговски цели.

# 20
  • Мнения: 505
Според данни от печата, през Дунав мост ежедневно преминават 7000 единици на ден. Това са част от транспортните средства по този път, без да смятаме градския трафик, който също минава оттам. Половината МПС-та  са ТИР-ове. Международен път Е85 е това за транзитно преминаващите и   почти разполовява града. Прав участък без нито един светофар или какъвто и да е друг ограничител на скоростта. Само пътни знаци и добрата воля на шофьорите. Никакъв шанс за пешеходците, които са хиляди в кварталите до бул. България. Законът е спазен, но НЕЕФЕКТИВЕН.
Толкова ли сме безчувствени след десетки жертви само за 4-5 месеца?

Не само сме безчувствени, но и страшно тъпи. Международен, междуселищен и околовръстен път НЕ БИВА да минават през населени места! И това трябва да е закон. И не бива да има светофари по магистралите! Подлези или надлези, ако страшно се налага.

# 21
  • Мнения: 6 618
Това е международен път не мисля ,че е редно да има пешеходци докато има винаги ще има риск от инциденти.

# 22
  • Мнения: 1 317
Точно този булевард съм го пресичала 5 години - сутрин, на обяд, вечер. Как съм оцеляла - наистина незнам.
НЯМА друго място, на което да пресечеш там. Да минеш през подлеза е еднакво опасно, колкото и да пресечеш.

Жалко, много жалко за момиченцето, още едно дете си е отишло.  Flowers Rose

П.С. - Iliana_ - докато НЯМА къде да се пресича, хората, които живеят там,  (а то си е цял голям квартал) ще пресичат именно там. По цялото протежение на булеварда. Ако можеха да прелитат, щяха да го правят.
Ако имаше мостове или подлези (безопасни подлези)- много ясно, че щеше да се минава от там.
Но няма, мисля, че го знаеш  Peace

# 23
  • Мнения: 6 618
Подлеза се явява нещо като работно място на проститутките каза колежката ми.
Умните глави трябва да намерят алтернативен вариант за пешеходците ,който да гарантира безопасността им.
Сфетофари и пешеходни пътеки не са решение.

# 24
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540


Това е снимката от мястото. Ограничението е 40 както се вижда, но.... 
Веднага е започнало и почистване на високите храсти край пътя.

Това е международен път не мисля ,че е редно да има пешеходци докато има винаги ще има риск от инциденти.

За съжаление това се опитвам и аз да споделя. Международен път, стеснен заради ремонт, с трафик и от градския транспорт, без мисъл за безопасността на пешеходците, които наистина нямат избор.... Това е абсурда !

И още в допълнение, което е можело да удвои трагедията :
" Трагичният инцидент, при който на бул. "България" под ТИР попадна и загина 16-годишната Петя Йорданова, ученичка в МГ "Баба Тонка", можеше да вземе още една жертва - шофьора на тролейбус Мирослав Томов. При ужасната гледка на катастрофата Мирослав е припаднал, при което е глътнал езика си. И ако не е била бързата и ефективна намеса на кондуктора на тролейбуса Нели Атанасова, е било въпрос на минути Мирослав да почине от задушаване."

 ooooh! В каква държава живеем ....

# 25
  • Мнения: 2 978
Добре де, не може ли да се направи надлез?

Така направиха над ХМС Младост. Има и асансьор за инвалиди.

# 26
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540
Пуснах тази тема не за да се вайкам, а за да разбера има ли в България някой, който ще каже : Не се справям с отговорността на поста ми и се оттеглям! И изобщо, как е възможно никога да няма виновни? Както беше казал някой в един друг форум : На Ставийски му дадоха условна, че е карал пиян, сега ще е виновен само шофьора и понеже не е пил - половин условна за него .

Захар4е, лагер ли да направим пред Община Русе за да има решение въпроса и тук? Във време на избори от 30 години се обещават надлези и подлези, и чудеса....

# 27
  • Мнения: 1 317
Пуснах тази тема не за да се вайкам, а за да разбера има ли в България някой, който ще каже : Не се справям с отговорността на поста ми и се оттеглям! И изобщо, как е възможно никога да няма виновни? Както беше казал някой в един друг форум : На Ставийски му дадоха условна, че е карал пиян, сега ще е виновен само шофьора и понеже не е пил - половин условна за него .

Захар4е, лагер ли да направим пред Община Русе за да има решение въпроса и тук? Във време на избори от 30 години се обещават надлези и подлези, и чудеса....
Ами още по-голямото безумие - железопътните релси, които минават през средата на града  Tired И за там се обещават подлези и надлези от както се помня.

# 28
  • Мнения: 2 978
Не знам дали ще има ефект от стачки и лагери.
Виж обаче, сега преди избори, може би ще е добре да ги хванете.

То вярно, че на човек, вече му омръзна от обещания...ма знам ли..дано някой направи нещо. Най - накрая! Praynig

# 29
  • Мнения: 1 217
На мен преди 10 минути и джип на Министерство на правосъдието ми отне предимството на пешеходна пътека, а ние на ред се надяваме.

Общи условия

Активация на акаунт