СЕДМО-ОСМОКЛАСНИЦИ - на мама умниците!!!! Браво!!!!

  • 27 874
  • 372
  •   1
Отговори
# 255
Здравейте, не съм писала тук, но покрай емоциите с дечурлигата попаднах тук и искам да питам, че съм позабравила, как стои въпросът с класирането, ако останеш за второ,запазва ли ти се мястото от първото класиране?
Дали изобщо се разбира какво питам? Laughing Grinning

# 256
  • Мнения: 13
При второ класиране можеш да отидеш само нагоре или да запазиш мястото се от първо класиране. Отидеш ли обаче нагоре не можеш да запишеш у-щето от първото класиране.

# 257
  • Мнения: 341
Аз искам да благодаря на всички майки и най - вече на Знаток за безкрайно ценната информация, линкове и добри пожелания към всички деца, които открих в този форум. Повече ви чета, но повярвайте се вълнувам много за всички. Пожелавам още веднъж весело и спокойно лято на всияки деца и техните майки (и бащи разбира се)javascript:void(0);

# 258
Много благодаря за информацията, а и за всичко , което прочетох тук, беше ми от полза, а и не само на мен.
Успех на децата!

# 259
  • Мнения: 389
Мамчета, прощавайте, че ви влитам в темичката, но ми се иска да помогна на тези от вас, които ще броят.
Като си изтеглите екселската таблица със статистиките по вх. номер (те са 2!), направете следното: в клетката Н2 напишете: =B2+C2. Натиснете ENTER. След това хванете в долния десен ъгъл същата клетка и "влачете надолу". По този начин в колоната Н ще ви се получат сборовете от оценките от тестовете по двата предмета. След това маркирайте тази колона и от менюто изберете Data -> Sort -> Descending. Започнете да броите от горе докато стигнете до резултата на вашето детенце. Като направите това и с другата таблица (на другите вх. номера) и съберете данните от двете ще имате информация колко деца са изкарали повече от вашето като сбор от двата изпита. Лошото е, че няма данни за момчета и момичета отделно по този начин, а освен това имат значение и оценките от завършен клас...
Още веднъж се извинявам, ако съм досадила на останалите с обясненията си. Embarassed


моля да ми помогнете опитах се да сложа формулата ,но ми дава грешка
аз ли бъркам някъде  #Crazy #Crazy
помощ

# 260
  • Мнения: 22
здравейте и от мен!
при нас голямата дилема е 91 НЕГ или 1 АЕГ. Балът ни стиге и за двете  Laughing Laughing Laughing
моля някой ако знае да сподели нещо

И как разбрахте за къде стига? Аз не мога (или не смея) да твърдя същото!
Не мисля, че баловете от миналата година са достатъчен ориентир,..

разбрах че стига,защото преди детето има 100 момчета с неговия или по- висок резултат и при положение, че в немската приемат 96 момчета.............поне така си мисля,че влиза. може и да не сам права. Моля нека някой ми каже, ако греша,да не си правя криви сметки

# 261
  • Мнения: 389
Медицинското сега ли трябва да се прилага или после ако е приет в съответното училище
МОЛЯ  кажете  ми как се образуваше бал за СМГ , и балът за НПМГ

# 262
  • Мнения: 258
Браво на децата от форума! smile3501
Браво на мамите! Браво и на Знаток за точната статистика!
Сега ще подаваме молби, а след 10-ти ще се черпим!!!

# 263
  • Мнения: 258
здравейте и от мен!
при нас голямата дилема е 91 НЕГ или 1 АЕГ. Балът ни стиге и за двете  Laughing Laughing Laughing
моля някой ако знае да сподели нещо

И как разбрахте за къде стига? Аз не мога (или не смея) да твърдя същото!
Не мисля, че баловете от миналата година са достатъчен ориентир,..

разбрах че стига,защото преди детето има 100 момчета с неговия или по- висок резултат и при положение, че в немската приемат 96 момчета.............поне така си мисля,че влиза. може и да не сам права. Моля нека някой ми каже, ако греша,да не си правя криви сметки
Не грешиш! Вероятността да сте там е голяма! Не всички преди вас ще пожелаят да учат немски! УСПЕХ! wavey newsm10

# 264
  • София
  • Мнения: 1 266
Бал за НПМГ: 3*оценката от изпита в НПМГ + т-БЕЛ +т-Мат + оценка по предмета от 7 клас

# 265

http://www.minedu.government.bg/opencms/opencms/left_menu/7klas/

След това отваряте
Приложение 2 ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ, необходими за дейностите по приемане на ученици в държавни и в общински училища съгласно Наредба № 11 от 28.03.2005 г

И някъде накрая е
ЗАЯВЛЕНИЕ
за участие в първи(трети) етап на класиране след положени изпити за приемане в държавните и в общинските училища след завършен VII клас


Мисля, че това трябва да се попълва,...

Mерси, Lady-B

Какви документи трябва да носим утре за записването,медицинско необходимо ли е ?







# 266
  • Варна
  • Мнения: 2 449
Borondy, каква грешка ти дава? Да не би да не сте форматирали клетката? Маркирайте колоната и от Format Cells -> Number и от там правите да приема стойности 3 знака след запетаята (по подразбиране са сложени 2). Дано съм била полезна Peace

# 267
  • Мнения: 22
verona70 , благодаря! и аз желая успехи на всички деца!!!!!

# 268
  • Мнения: 389
Borondy, каква грешка ти дава? Да не би да не сте форматирали клетката? Маркирайте колоната и от Format Cells -> Number и от там правите да приема стойности 3 знака след запетаята (по подразбиране са сложени 2). Дано съм била полезна Peace


Форматирах го , и пак ми дава  /value/

# 269
  • Мнения: 50
Цитат
моля да ми помогнете опитах се да сложа формулата ,но ми дава грешка
аз ли бъркам някъде  
помощ
В публикуваните файлове със статистика числата (от баловете) бяха форматирани като текст  -  тогава може да даде грешка. Форматирайте ги NUMBER - както вече бе описано.
Да ви споделя моя идея - след като събрах данните от двата файла (Copy/Paste) на празна клетка сложих формулата =COUNTIF(H2:H6047;">=9.66"), където нашата сума БЕЛ+МАТ = 9.66. Така може да си види колко деца, които са в нашия интервал (9.5-9.99) са с по нисък сбор от нашия - още една НАДЕЖДА просто. А после може само да се гадае колко от тях са момчета  и колко момичета...
Успех на всички!

Общи условия

Активация на акаунт