Има ли недоволни от Булсатком?

  • 7 371
  • 21
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 4 362
Ползваме на вилата ни Булсатком и скоро ни се обадиха да ни предложат да си включим и в къщата в града,приехме.Малко по късно дойдоха и ни сложиха демо оборудване,като 1 месец би трябвало да гледаме безплатно всички канали.Да ама не.Мъките започнаха два дни по късно,когато два дни звънях на всякакви телефони,защото нямах нито един канал,изписва се "Каналът е кодиран" и "Без абонамент за услугата".Обясниха ми,че договора все още не бил обработен,да не се притеснявам,скоро ще се оправят нещата и така станаха три дни.Звъня ми една служителка и ми искаше отново данни защото объркали някакъв протокол и преди да прикл. разговора ми каза,че сега вече няма да има проблем.Но после отново три дни имахме телевизия и пак от два дни нищичко  ooooh! Омръзна ми е слабо казано да звъня по телефона и или да не ми се вдига или да ми се отказва разговор.От 10 дни сме включени и само 3 дни сме имали без проблемно телевизия.......
Вече мисля сериозно да ги помоля да дойдат да си приберат оборудването,защото аз не мога през два-три дни да звъня и да се моля и дълго да се обяснявам,а в последствие да ме лъжат и да си чакам културно.Те сега не вършат нищо когато трябва да ни "зарибят",а какво остава когато започнем на абонаментна услуга  ooooh!

Вие имали ли сте проблеми с Булсатком?

# 1
  • Мнения: 3
Лично аз не съм имала проблеми никога и съм много доволна.Дано и при теб да е така,просто явно е станало някакво объркване,но се надявам да се оправят нещата.

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 27 047
Майка ми имаше проблеми, около две седмици и трябваше ( Twisted Evil аз се представих за нея и всъщност на мен ми трябваха две седмици) да ги убедя да дойдат да си оправят проблемите. При платен монтаж и подписан договор дойдоха и смениха мястото на антената, сега е добре сигнала.

# 3
  • Мнения: 12 734
Ползваме от 3 години. В началото имахме проблем докато оформят документите, но по-скоро заради некомпетентност на служителката  Laughing 

Единственото, което не ми харесва, е че при лошо време със силен вятър веднага изключва. Но пък малкото пъти, в които съм звъняла реагират своевременно. По-точно казано - доволна съм  Peace

# 4
  • Мнения: 2 100
Проблема е, че в някои от офисите им по градовете работят некадърници.  Twisted Evil Обаждаш се в главния офис и ще видиш как ще им свият перките.  Laughing Ние сме нямали проблеми. Вече 2 години сме с тях и сме много доволни.  Peace

# 5
  • Мнения: 8 999
От седмица сме абонати на Булсатком. Засега няма проблеми, надявам се и да няма. Много ме обезпокои едни пост тук, че при лошо време и вятър, образът се разваля. А на мен телевизор ми трябва точно за лошо време и вятър, когато не можем да излезем с децата навън.

# 6
  • ул. "Мечтание"
  • Мнения: 6 140
Много ме обезпокои едни пост тук, че при лошо време и вятър, образът се разваля. А на мен телевизор ми трябва точно за лошо време и вятър, когато не можем да излезем с децата навън.

Това е проблем на сателитната телевизия като цяло. По нашите географски ширини облаците са с голяма дебилина често пъти над 10 км, което затруднява приемането и предаването на сигнала. Но в интерес на истината много рядко ми се е случвало образа да се загуби и да няма сигнал, при това е било за кратко. Обикновено в най-големите бури за десетина-двайсет минути най-много.

Иначе аз съм доста доволна от обслужването. Проблеми от техническо естество до сега не сме имали. А времето още не могат да го контролират за жалост!  Wink Абонати сме им повече от година.

# 7
  • Мнения: 935
и ние сме на булсат, от повече от две години
в началото имахме проблем точно заради некомпетентна служителка, не успяла да вкара навреме договора в системата им, проблема беше еднократен
вторият път беше като изведнъж сигнала спря и ги извикахме - бавиха се цяла седмица докато дойдат (оказа се , че на отсрещния строеж са му вдигнали още един етаж и са заглушили сигнала, преместиха чинията)
онзи ден заваля и сигнала спираше на всяко усилване на дъжда
Много ме обезпокои едни пост тук, че при лошо време и вятър, образът се разваля.
не е даже да се разваля, а става черен екран с червен надпис "няма сигнал"  Tired

# 8
  • Мнения: 3 215
Ние ползваме услугите им от 3 години и почти не сме имали проблеми. Присъединявам се към мненията, че в някои от офисите им има доста некомпетентни момиченца. С повече настоятелност и посещения на място в офиса, нещата се коригират сравнително бързо.
За лошото време и сигнала - при нас такъв проблем не съществува, а сме в планината и не можем винаги да се похвалим с хубаво време. Ако има изчезване на сигнала, то е за минута-две, но много рядко.  Peace
Ние винаги си плащаме сметките за 6-7 месеца напред и получаваме по един безплатен месец.  Money

# 9
  • Мнения: 1 740
Родители те ми ползват услугите на Булсаткам  вече втора година. Досега не са имали  никакви проблеми.

# 10
  • Мнения: 9 723
Супер доволни сме от Булсата  Rolling Eyes
Не знам защо се е получила така при вас.
Ние ползваме вече 2 година и подобни проблеми сме нямали.

# 11
  • Мнения: 1 223
Изключително некомпетентни и некадърни служители работят в нашия град. При това са много нагли мошенници.Ползваме Булсатком от две години. Никакви проблеми не сме имали до м. февруари,когато периодично спирахме да получаваме сигнал-половин час има,два часа няма.И започнаха едни молби по телефона,едни уговорки-а те все заети,все затрупани с работа.Накрая дойде един служител,бутна антената,появи се сигнал,поиска 10 лв. и запали колата. Няма нужда да ви казвам,че не ни даде никаква разписка. Не минаха и пет минути и сигнала се загуби отново. Звъня на мобилния телефон на техника,но той изобщо не отговаря.На следзващия ден пак звъня във офиса от където ми казват,че след като сме на договор към тях всички ремонтни дейности са безпланти.Почувствах се ограбена,а изобщо не съм за 10 лв.А и телевизия не можехме да гледаме,ужас .И насрая мъжът ми се зае с ремонта.Оказа се,че една букса се е окислила и съсдава проблем по мрежата.Оттогава не искам да чувам за тях .Яд ме е,че редовно си плащам вноските,а от тяхна страна получавам само лъжи,измами и безхаберие.Така е-много е търпелив българина.

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 27 047
Изключително некомпетентни и некадърни служители работят в нашия град. При това са много нагли мошенници.Ползваме Булсатком от две години. Никакви проблеми не сме имали до м. февруари,когато периодично спирахме да получаваме сигнал-половин час има,два часа няма.И започнаха едни молби по телефона,едни уговорки-а те все заети,все затрупани с работа.Накрая дойде един служител,бутна антената,появи се сигнал,поиска 10 лв. и запали колата. Няма нужда да ви казвам,че не ни даде никаква разписка. Не минаха и пет минути и сигнала се загуби отново. Звъня на мобилния телефон на техника,но той изобщо не отговаря.На следзващия ден пак звъня във офиса от където ми казват,че след като сме на договор към тях всички ремонтни дейности са безпланти.Почувствах се ограбена,а изобщо не съм за 10 лв.А и телевизия не можехме да гледаме,ужас .И насрая мъжът ми се зае с ремонта.Оказа се,че една букса се е окислила и съсдава проблем по мрежата.Оттогава не искам да чувам за тях .Яд ме е,че редовно си плащам вноските,а от тяхна страна получавам само лъжи,измами и безхаберие.Така е-много е търпелив българина.
Подай писмено оплакване поименно срещу техника в офиса, където си плащаш булсаткома. Ще го накажат.

# 13
  • София
  • Мнения: 15 825
Дъщеря ми си дойде от Белгия до тук, защото изведнъж всичките и канали се оказаха кодирани,близо две седмици, а беше платено до декември.Както е да ,оправиха го, но пък искаше да купи само карта за сина(и той е там), но ни казаха, че може да я купи само с декодера, който  там не му трябва, той си има.Казаха ни да търсим при конкурентите им.

# 14
  • Мнения: 6 789
Ние ги ползваме в чужбина, доволни сме, но има едно НО -  Laughing когато вали силен дъжд или духа вятър (а тука много често вали и вее ooooh!), се появява надпис "Търсене на сигнал" или картината става накъсана, на пресекулки. Но проблем с кодирани канали не сме имали.

# 15
  • Мнения: 1 844
на булсатком сме вече една година и сме много доволни,не е имало проблем.

# 16
  • Мнения: 721
от декември месец сме към булсатком, при вятър и дъжд всичко е нормално.проблема при нас възникна когато правихме външната изолация на апартамента,майсторите бутнаха чинията и сигнала спря.обадих се и от офиса мило ми беше обяснено че в рамките на 72 часа проблема ще бъде отстранен.е удържаха на обещанието си.въпреки че звънях всеки ден, питах няма ли начин по бързо да отстранят проблема,предложих да си заплатя експресна услуга- няма .чак на третия се появиха и за пет минути всичко беше ок.били затрупани от работа и  това е.този срок според мен е прекалено дълъг,неприемливо е три дни да те оставят без телевизия
















# 17
  • Мнения: X
   Бяхме едни от първите абонати на  " Булсатком" в нашия град. Близо четири години ползвахме услугите им без да имаме оплаквания, но ето какво се случи при първия възникнал проблем.
   Един ден, през зимата, сигналът просто изчезна. Реших, че е от натрупания по сателитната чиния сняг и я почистих, но нещата не се промениха. Изчакахме няколко часа, понеже преценихме, че проблемът може да е централен. Оказа се, че не е това. Веднага позвъних в офиса им. Казаха, че още на другия ден ще изпратят хора. Да, ама не.
   Минаха ден, два, три... Всеки ден звънях отново и отново. На седмия ден, около ( забележете) 18, 30 часа ми звънна някакъв господин, за да ми каже, че техниците пристигат веднага. Около 19 часа( Габрово е малък град и ние живеем на 5 минути път с кола от офиса им, където се помещават и техниците им) пристигнаха двама души. Впоследствие се оказа, че единственото, което ги прави техници са служебните им гащеризони. Обясних им проблема. Десетина минути се чудиха какво може да го е причинило. Първо решиха, че е от настройките. Наложи се аз да въведа отново данните на транспондерите, тъй като апаратурата била стара и те не били запознати с нея. После смениха две части - конвертора и " дай-сека". След това сложиха нов приемник( наложи се да ходят до офиса за него). Накрая изтеглиха през целия апартамент нов кабел. Появиха се три канала. Часът вече беше 20 и 30. Тръгнаха си, понеже имали още един клиент, като обещаха да дойдат на другата сутрин. Поискаха 20 лв. за услугата.
   Бяха изминали още три дни, когато ми се обадиха от офиса, че изпращат техници. Оказа се, че не знаят за посещението на първия екип. След пристигането на втората двойка смешници нещата, общо-взето, се повториха. Финалното решение, което ни предложиха, беше да изхвърлим старото оборудване и да сключим договор като нови абонати. С оглед на ситуацията се съгласихме. И започна едно суетене.... След половин час просто ги изгоних.
   На другия ден отидох в офиса на ITV Partners. Вече сме техни клиенти. Ще видим докога. Дано отново да не е до първия появил се проблем.

# 18
  • Мнения: 9
здравейте,искам да взема отношение по темата
от доста време сме абонати на булсатком и просто нямам никакви възражения
от лични наблюдения мога да кажа,че в тази фирма има доста кадри  с нужното ниво квалификация и са много коректни
разбира се ,че това не важи за цяла България-това се вижда от тук коментираното
но ние си имаме поговорка - няма стадо без мърша
така,че за мен тази фирма е много добра
http://www.bulsat.com/,а това е сайта на който можете и да се оплачете дори
 Peace

# 19
  • Countryside
  • Мнения: 12 166
От месец сме абонати, доволна съм, в големите бури и дъждове сигнала си беше супер.

# 20
  • Мнения: 18 812
Доволна съм, качеството е добро, проблемите се отстраняват бързо. Не ми харесват двете дистанционни и това, че третия телевизор гледа, каквото гледа някой от другите два. Но това е положението.

Бихте ли ми казали само как си пренареждате каналите, защото често ги сменят, и ми писна да ги търся?

# 21
  • Мнения: X
От качеството на каналите съм доволна,абонати сме 2 години. Проблем имахме при поставянето , бяха си забравили някаква бор машина , с която се пробива метал,а кабела трябваше да мине през дограмата, в която в момента има много грозна дупка Rage. Освен това живеем в къща, сателитната чиния не трябвало да се поставя в близост до водосточната тръба, но предполагам се сещате ,че точно това се случи  ooooh!, после пак идваха да поставят всичко наново, като това предполагаше нова дупка в изолацията . Някои канали имат слаб сигнал , но не е болка за умиране.
Та в заключение , всичко е по-вина на техниците .

Общи условия

Активация на акаунт