Има ли недоволни от Булсатком?

  • 7 373
  • 21
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 844
на булсатком сме вече една година и сме много доволни,не е имало проблем.

# 16
  • Мнения: 721
от декември месец сме към булсатком, при вятър и дъжд всичко е нормално.проблема при нас възникна когато правихме външната изолация на апартамента,майсторите бутнаха чинията и сигнала спря.обадих се и от офиса мило ми беше обяснено че в рамките на 72 часа проблема ще бъде отстранен.е удържаха на обещанието си.въпреки че звънях всеки ден, питах няма ли начин по бързо да отстранят проблема,предложих да си заплатя експресна услуга- няма .чак на третия се появиха и за пет минути всичко беше ок.били затрупани от работа и  това е.този срок според мен е прекалено дълъг,неприемливо е три дни да те оставят без телевизия
















# 17
  • Мнения: X
   Бяхме едни от първите абонати на  " Булсатком" в нашия град. Близо четири години ползвахме услугите им без да имаме оплаквания, но ето какво се случи при първия възникнал проблем.
   Един ден, през зимата, сигналът просто изчезна. Реших, че е от натрупания по сателитната чиния сняг и я почистих, но нещата не се промениха. Изчакахме няколко часа, понеже преценихме, че проблемът може да е централен. Оказа се, че не е това. Веднага позвъних в офиса им. Казаха, че още на другия ден ще изпратят хора. Да, ама не.
   Минаха ден, два, три... Всеки ден звънях отново и отново. На седмия ден, около ( забележете) 18, 30 часа ми звънна някакъв господин, за да ми каже, че техниците пристигат веднага. Около 19 часа( Габрово е малък град и ние живеем на 5 минути път с кола от офиса им, където се помещават и техниците им) пристигнаха двама души. Впоследствие се оказа, че единственото, което ги прави техници са служебните им гащеризони. Обясних им проблема. Десетина минути се чудиха какво може да го е причинило. Първо решиха, че е от настройките. Наложи се аз да въведа отново данните на транспондерите, тъй като апаратурата била стара и те не били запознати с нея. После смениха две части - конвертора и " дай-сека". След това сложиха нов приемник( наложи се да ходят до офиса за него). Накрая изтеглиха през целия апартамент нов кабел. Появиха се три канала. Часът вече беше 20 и 30. Тръгнаха си, понеже имали още един клиент, като обещаха да дойдат на другата сутрин. Поискаха 20 лв. за услугата.
   Бяха изминали още три дни, когато ми се обадиха от офиса, че изпращат техници. Оказа се, че не знаят за посещението на първия екип. След пристигането на втората двойка смешници нещата, общо-взето, се повториха. Финалното решение, което ни предложиха, беше да изхвърлим старото оборудване и да сключим договор като нови абонати. С оглед на ситуацията се съгласихме. И започна едно суетене.... След половин час просто ги изгоних.
   На другия ден отидох в офиса на ITV Partners. Вече сме техни клиенти. Ще видим докога. Дано отново да не е до първия появил се проблем.

# 18
  • Мнения: 9
здравейте,искам да взема отношение по темата
от доста време сме абонати на булсатком и просто нямам никакви възражения
от лични наблюдения мога да кажа,че в тази фирма има доста кадри  с нужното ниво квалификация и са много коректни
разбира се ,че това не важи за цяла България-това се вижда от тук коментираното
но ние си имаме поговорка - няма стадо без мърша
така,че за мен тази фирма е много добра
http://www.bulsat.com/,а това е сайта на който можете и да се оплачете дори
 Peace

# 19
  • Countryside
  • Мнения: 12 166
От месец сме абонати, доволна съм, в големите бури и дъждове сигнала си беше супер.

# 20
  • Мнения: 18 812
Доволна съм, качеството е добро, проблемите се отстраняват бързо. Не ми харесват двете дистанционни и това, че третия телевизор гледа, каквото гледа някой от другите два. Но това е положението.

Бихте ли ми казали само как си пренареждате каналите, защото често ги сменят, и ми писна да ги търся?

# 21
  • Мнения: X
От качеството на каналите съм доволна,абонати сме 2 години. Проблем имахме при поставянето , бяха си забравили някаква бор машина , с която се пробива метал,а кабела трябваше да мине през дограмата, в която в момента има много грозна дупка Rage. Освен това живеем в къща, сателитната чиния не трябвало да се поставя в близост до водосточната тръба, но предполагам се сещате ,че точно това се случи  ooooh!, после пак идваха да поставят всичко наново, като това предполагаше нова дупка в изолацията . Някои канали имат слаб сигнал , но не е болка за умиране.
Та в заключение , всичко е по-вина на техниците .

Общи условия

Активация на акаунт