Анулиран полет

  • 3 422
  • 27
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 611
 От април съм си купила билети за БГ. Радостта, че 24ти юли наближава с всеки изминал ден се увеличаваше... до оня ден, когато случайно писах на фирмата, от която купих билетите и попитах има ли някаква промяна. Отговориха ми, че БЪЛГАРИЯ AIR анулирала полета и предлагала някакъв друг ден по-рано. Честно, сви ми се сърцето и какви ли не мисли ми минаха през главата. Първата беше, как висим в недоумение на летището с детето и багажите... а след това... ами ако не ми осигурят друг полет, или пък ме накарат да доплащам нещо, което би било абсурдно, но все пак...
Казвайте бързо как бих могла да действам, към кого мога да се обърна, ако все пак нещо се обърка. Сега чакам отговор от фирмата, всъщност няма какво да чакам, още днес ще им звънна.
Ох, и такова нещо не ми се беше случвало...  Confused

# 1
  • Мнения: 57
Имат две опциии или да ти осигурят друг полет или да ти върнат парите. Но по принцип най-често процедират по първият вариант. Чартърен ли беше полета или редовни линии?

# 2
  • Мнения: 1 242
Освен да литнете ден по-рано, друго не ти остава.
Полети и часове на излитане се променят.
Ако това би те успокоило, свържи се за повече информация с представителството на България Еър.

# 3
  • Мнения: 3 164
arrows ,

Миналата година пак края на юли месец БългериаЕър бяха отменили полет Брюксел-София и бяха предложили на мъжа ми да пътува ден по-рано, което беше невъзможно, трябваше да ходи на работа и ден по-късно,който и полет избра.

Можеш да се обадиш и директно на БългериаЕър и да ги питаш за опциите.

Не се притеснявай ден/дни по-рано или късно ще летите, дано това само не ви обърква плановете с отпуската в случай, че имате хотелски резервации например.

Приятна ваканция.

# 4
  • Мнения: 3 611
Здравейте момичета,
обадих се на фирмата, потвърдили са резервациите, ще летим ден по-рано. Ден напред, ден назад - няма проблем, ама ако не се бях сетила да им пиша мейл, нямаше и да знам, че полетът е отменен. Та в тоя ред на мисли, не са ли длъжни да уведомят пътниците за промени не само в часа, ми и в деня на полета? Само при мисълта, че отивам на летището с багажите и детето, а полет няма и настръхвам от ужас. Scream

# 5
  • Мнения: 2 786
Уф, че неприятно.
Аз съм получавала имейли от Луфтханза за промяна на полетите ми (един ден по-късно) и са ми искали потвърждение, че ще летя тогава, за да ми пазят мястото  newsm78
Също и напомнителен имейл една седмица преди полета отново с номера на полета и часовете на излитане и кацане.
Каква е политиката на България Ер в такива случаи - не знам.
Може и да не смятат за необходимо да уведомят пътниците, което е проява на свръхнеуважение, а може и в твоя случай да е станало недоразумение и примерно имейла им да е попаднал в спамбокса ти?
Или просто да са те пропуснали ...

# 6
  • Германия
  • Мнения: 240
Здравейте момичета,
обадих се на фирмата, потвърдили са резервациите, ще летим ден по-рано. Ден напред, ден назад - няма проблем, ама ако не се бях сетила да им пиша мейл, нямаше и да знам, че полетът е отменен. Та в тоя ред на мисли, не са ли длъжни да уведомят пътниците за промени не само в часа, ми и в деня на полета? Само при мисълта, че отивам на летището с багажите и детето, а полет няма и настръхвам от ужас. Scream

На билетите обикновено има даден номер, на който да се обадиш няколко дни преди полета за да те уведомят за евентуални промени. Друг е въпроса, че аз никога не съм се обаждала, защото винаги съм си мислила, че няма как да отменят полета  ooooh! Добре че ме светнахте, че и такива работи стават  Blush

# 7
  • Мнения: 4 700
Ами те май стават най често при полети на България Еър. Не zнам какво трябва да ми се случи, zа да се кача на техен самолет. Досега не поzнавам човек, който да е летял с тях и да не е имал поне един отменен полет.  ooooh!

# 8
  • Мнения: 3 611
...Може и да не смятат за необходимо да уведомят пътниците, което е проява на свръхнеуважение, а може и в твоя случай да е станало недоразумение и примерно имейла им да е попаднал в спамбокса ти?
Или просто да са те пропуснали ...


Гледам си мейла всекидневно, вкл. спама - нищо не съм получавала. Въпросът е, че аз не си купих билета директно от Бългерия Еър, ми от една фирма в БГ и си мисля, че те трябваше да ме уведомят, но някак са пропуснали.
Нищо де, важното е, че всичко се нареди, а отсега нататък ще си знам - дни преди полета - потвърждение, че въобще го има Simple Smile

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 27 078
От април съм си купила билети за БГ. Радостта, че 24ти юли наближава с всеки изминал ден се увеличаваше... до оня ден, когато случайно писах на фирмата, от която купих билетите и попитах има ли някаква промяна. Отговориха ми, че БЪЛГАРИЯ AIR анулирала полета и предлагала някакъв друг ден по-рано. Честно, сви ми се сърцето и какви ли не мисли ми минаха през главата. Първата беше, как висим в недоумение на летището с детето и багажите... а след това... ами ако не ми осигурят друг полет, или пък ме накарат да доплащам нещо, което би било абсурдно, но все пак...
Казвайте бързо как бих могла да действам, към кого мога да се обърна, ако все пак нещо се обърка. Сега чакам отговор от фирмата, всъщност няма какво да чакам, още днес ще им звънна.
Ох, и такова нещо не ми се беше случвало...  Confused
Дам, точно такова ми го спретна българия еър (с  малки букви).  Увиснах в Дания, писала съм преди. Спряха си полетите, а когато купувах двупосочен билет ме увриха, че ще мога да летя.  Накараха ме да си доплатя за да летя все пак, но с друга авиокомпания #2gunfire

# 10
  • Мнения: 780
Точно агенцията е трябвало да те уведоми за анулирания полет. Тяхно задължение е и да те "прехвърлят" на друг полет.
И не се случва само с България Еър. Вчера получих имейл от агенцията, от която преди 2 месеца съм закупила билети за пътуване през декември. Луфтханса са отменили вечерния си полет от София за Франкфурт. Агенцията не само ме уведоми, но и ми изпрати билета с  новите резервации и променен полет Сф- Франкфурт.

# 11
  • T"A
  • Мнения: 2 515
Досега не поzнавам човек, който да е летял с тях и да не е имал поне един отменен полет.  ooooh!

Приятно ми е да се запознаем  Mr. Green

Нещо друго ме беше подразнило в политиката на България Еър - миналата година имах гости от България, пътуваха с този превозвач и им бяха казали да се обадят ден преди полета на връщане, за да потвърдят  Shocked Никога не съм се обаждала да потвърждавам, че ще летя в обратната посока, щом съм си купила двупосочен билет с фиксирани дати, в кратък срок от пребиване - беше ми много странно, а и в този случай не беше много ясно на кого трябва да се обадим за това потвърждение  Thinking

# 12
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Гледам си мейла всекидневно, вкл. спама - нищо не съм получавала. Въпросът е, че аз не си купих билета директно от Бългерия Еър, ми от една фирма в БГ и си мисля, че те трябваше да ме уведомят, но някак са пропуснали. 


При мен през май се случи същото с полет на Бг еър Цюрих-София. Билета си взех от интернет, през друга фирма, но когато полета се анулира, ми изпратиха седмица преди това писмо, в което ме уведомяваха, че полета е отменен, и ми предлагаха 2 опции.
В твоя случай май фирмата-посредник не си е свършила работата.

# 13
  • Мнения: 4 700
Mentha, братовчед ми не се беШе обадил да потвърди, че има намерение да си полzва обратния полет, zа който има билет и не го качиха на самолета. Продали му билета.  ooooh!

# 14
  • T"A
  • Мнения: 2 515
Mentha, братовчед ми не се беШе обадил да потвърди, че има намерение да си полzва обратния полет, zа който има билет и не го качиха на самолета. Продали му билета.  ooooh!

 Shocked Ужас! Как са му продали билета, като той вече си го е платил?! Върнаха ли му стойността на билета?


Помислих си да не би идеята за потвърждаването да я ползват като застраховка - нали, ако ти отменят полета заради овърбукинг, ти дължат обезщетение (в такива случаи поне Бритиш Еъруейс се обаждат по телефона и те питат дали си съгласен да летиш с друг полет срещу обезщетение)... Та, май от родната авиокомпания си спестяват плащането, казвайки, че не си се обадил да потвърдиш...  Rolling Eyes
Не си го обяснявам по друг начин   Thinking

Общи условия

Активация на акаунт