Като четох преживяванията ви ми беше и смешно, и тъжно. Но трябва справедливо да отбележа, че обслужването се подобрява все пак. В повечето случаи продавачите са толкова мили и любезни, че чак ходят след мен и все питат с какво да ми помогнат. Лошото в моя случай е ,че аз обикновено знам само , че ми трябва напр. блуза, но каква точно избирам след като видя стоката. И това ходене след мен преди да съм огледала всичко и да реша дали искам нещо, много ме изнервя.
А една неприятна случка: преди около 3 дни влизам в едно магазинче с мисълта, че ми трябва пола . И аз не знам каква точно, но се надявах нещо да ми хареса. Виждам нещо в найлонова опаковка, което ми хареса като цвят. Посягам да го взема, за да го разгледам и чувам:"Госпожо, не пипайте. Тези панталони ги има ей тук" Да де, ама аз откъде да знам, че са панталони, няма етикет, няма цена...Не пипнах, но и няма да вляза повече там.