студентки ВСУ - Варна

  • 11 504
  • 15
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 150
Момичета, нека да се съберем и обсъдим, с какво този университет ни помага и с какво ни пречи!

Аз съм спец. Архитектура и съм прекъснала да си гледам детенцето. В момента се "боря" за правата си да съм майка студент, тъй като ВСУ" Черноризец Храбър" не ме смята за такава!
Иначе, като цяло съм доволна от обучението си до момента, пречи ми това, че искат пари за всичко, че т.н. "Студентски съвет", който защитава правата на студентите - не го прави ...

Пиша тук, създавам нова тема надявайки се да намеря спътници в борбата си!

Прилагам отворено писмо до ректора на нашия университет, надявам се, че ще провокирам някаква промяна... но това бъдещето ще покаже!

Цитат
До ректор на ВСУ"Черноризец Храбър"-гр.Варна
проф. д.ик.н. Анна Недялкова

   Уважаема г-жо Недялкова,

   Аз съм студент във Варненски Свободен Университет „Черноризец Храбър”, специалност Архитектура.
  Много динамика има в процеса на обучение на един бъдещ архитект, рисуване на различни обекти (сгради) на място, проектиране и коригиране (понякога цяла седмица с преподавател в университета), проучване на археологични архитектурни находки в музеи и библиотеки.. и др. Пиша това, за да изясня натовареността на самия процес на обучение. Но Вие, вероятно го знаете! Архитектурата е специалност, която не се учи задочно!
Завърших І курс и забременях. Терминът ми (19.10.2008г.) съвпадаше със започването на новата учебна година и се наложи да прекъсна обучението си. Пуснах стандартна молба за прекъсване, като мотив е посочен (по спомен) – Майчинство. Молбата е до Вас, одобрена е и е издадена заповед за прекъсване на обучението ми в срок за една година.  Същевременно се приемат поправките в ЗАКОН ЗА СЕМЕЙНИ ПОМОЩИ ЗА ДЕЦА:
чл. 8в от ЗСПД