AVON само за представители - КАМПАНИЯ 11 -Тема 48

  • 40 084
  • 783
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 237
Успешна кампания на всички!
Аз пропуснах предишната и се надявам тази да е добра.  Wink
Frig, ето я панорамата, надявам се да се отваря.
  bouquet  bouquet  bouquet 

# 31
  • Мнения: 17
Здравейте и успешна Кампания!!! След малко ще пускам поръчка  ooooh! А, забравих да питам как да поръчам от Панорамата ( има ли такава опция в сайта, защото аз не видях )?

# 32
  • Мнения: X
От нетната ли имаш предвид...?  newsm78

# 33
  • Мнения: 17
От нетната ли имаш предвид...?  newsm78

Не. От Панорамата. Става въпрос за демо продуктите.

# 34
  • Мнения: X
Май освен да въведеш кодовете, няма друг начин... Поне аз не виждам специална опция.

# 35
  • плевен
  • Мнения: 671
Здравейте отново!!!А къде виждате това какъв платец си newsm78

# 36
  • София
  • Мнения: 5 929
Демо продуктите ти излизат след като минеш Стъпка 1.
А какъв платец си се вижда на баланс на представител.

# 37
  • София
  • Мнения: 6
В "Информация за кампания 10" е публикувана информацията за кампания 11.

# 38
  • Мнения: 17
Благодаря за бързите отговори   bouquet

# 39
  • Мнения: 525
 Praynig ПОМОЩ!!!
Искам да пусна експресна поръчка и да дойде до пункт на спиди, обаче като си го избера в стъпка 3, после никъде не ми пише PUP...нещо си. Как да съм сигурна, че ще дойде там?
И още нещо - бижутата влизат ли в 120те лв за експресна или трябва да ги махна и пак да смятам да са 120лв без бижутата?

Много се обърках с този нов сайт....

# 40
  • Мнения: 740
И аз питах сутринта какво влиза в експресната - всичко влиза, и бижутата.Спокойно межеш да си ги пуснеш.
като стигнеш на Стъпка 3 от дясната страна не ти ли пише PUP...?На мен там ми пише адреса и отдолу това PUP.Ако не се ориентираш обади се на 02/9765800.Аз там звънях и една любезна мацка ме ориентира. Peace

# 41
  • Мнения: 525
мерси много, сега пак ще пробвам. нищо не ми пише там... Sad

# 42
  • Мнения: 37
къде се намира това -колко изряден платец си?

# 43
  • Мнения: 37
аул номерих го
  Sad
 Cry
2/6 съм а само с последната си фактура закъснявам

# 44
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Благодаря за новата тема и пожелавам успешна кампания за всички!   bouquet

Имам питане относно продуктите от топ бланката. Не ми излизат като си пускам поръчката в сайта - просто не мога да ги видя, а предната кампания бяха вкарани и можех да е ориентирам. Все още съм в топ клуба и имам право да поръчвам от тях. В момента ги виждам само благодарение на темата - на първа страница.

Общи условия

Активация на акаунт