Колко струва хартиеното извлечение по кредитна карта!?

  • 1 896
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 111
Нормално е банката да си сменя тарифата и то по няколко пъти в годината. По закон клиента е длъжен да се информира сам за тези промени. Банката няма как да информира стотици хиляди клиенти за промяна в тарифата и така е по цял свят. За това и банките са задължени да имат в салоните си тарифа и всеки може да си я чете, а и на сайтовете на банките я има.

ООО да в 21-ви век няма как да ни информират. А за новите срочни депозити как има начин да ни информират? Най-малкото, което могат да направят е да си направят база данни с е-мейлите на клиентите и да им пускат автоматични мейли при всяка промяна. Много е лесно, стига да искаш.

# 16
  • Плевен
  • Мнения: 1 014
Нормално е банката да си сменя тарифата и то по няколко пъти в годината. По закон клиента е длъжен да се информира сам за тези промени. Банката няма как да информира стотици хиляди клиенти за промяна в тарифата и така е по цял свят. За това и банките са задължени да имат в салоните си тарифа и всеки може да си я чете, а и на сайтовете на банките я има.

ООО да в 21-ви век няма как да ни информират. А за новите срочни депозити как има начин да ни информират? Най-малкото, което могат да направят е да си направят база данни с е-мейлите на клиентите и да им пускат автоматични мейли при всяка промяна. Много е лесно, стига да искаш.

Не всички клиенти имат e-mail. И вместо да си отвориш пощата и да прочетеш пратената от банката нова тарифа, със същото усилие и време можеш да влезеш в сайта на банката и да си провериш промените.
За съжаление на повечето хора в България не им се занимава с финансови въпроси и чакат някой друг да мисли за това и само се оплакват. В чужбина за това се наема финансов консултант да ти следи тези неща, ако на теб не ти се полагат усилия.
Предполага се, че човек като има депозит, кредит или просто разплащателна сметка би трябвало да се интересува от състоянието им. А не да очаква някой друг да го прави.

# 17
  • Мнения: 111
Нормално е банката да си сменя тарифата и то по няколко пъти в годината. По закон клиента е длъжен да се информира сам за тези промени. Банката няма как да информира стотици хиляди клиенти за промяна в тарифата и така е по цял свят. За това и банките са задължени да имат в салоните си тарифа и всеки може да си я чете, а и на сайтовете на банките я има.

ООО да в 21-ви век няма как да ни информират. А за новите срочни депозити как има начин да ни информират? Най-малкото, което могат да направят е да си направят база данни с е-мейлите на клиентите и да им пускат автоматични мейли при всяка промяна. Много е лесно, стига да искаш.

Не всички клиенти имат e-mail. И вместо да си отвориш пощата и да прочетеш пратената от банката нова тарифа, със същото усилие и време можеш да влезеш в сайта на банката и да си провериш промените.
За съжаление на повечето хора в България не им се занимава с финансови въпроси и чакат някой друг да мисли за това и само се оплакват. В чужбина за това се наема финансов консултант да ти следи тези неща, ако на теб не ти се полагат усилия.
Предполага се, че човек като има депозит, кредит или просто разплащателна сметка би трябвало да се интересува от състоянието им. А не да очаква някой друг да го прави.

Е-мейла си го проверявам всеки ден. Извинявам се, но не се чувствам длъжна да проверявам всички сайтове на банки, институции и т.н, за да видя с каква идея са се събудили днес.
И съм убедена, че всички оплакали се в този и други форуми имат е-мейли, ето ти една голяма група от хора, които ако бяха предупредени, нямаше сега да плюят по форумите. Ако няма е-мейл, да пускат писма, да пускат смс-и, каквото искат. Да си наема консултант да ми следи дали ще ми вдигнат сметката с 2 лева е просто смешно. Само сметни в този случай той колко пари ще ми спести и аз колко ще трябва да му дам.
И само да добавя, ако искат да имат клиенти и то лоялни, не трябва да ме оставят да полагам НИКАКВИ усилия, камо ли пък селски номерца от този тип. Говориш за чужбина, че също е така, но от моя опит досега, не съм на това мнение. Винаги съм била уведомяване в писмен вид за всякакви промени.

# 18
  • Плевен
  • Мнения: 1 014
nevermind, всъщност си права, не си длъжна да правиш каквото и да било. Както и си в правото си да не полагаш никакви усилия. Парите са си твои. А щом имаш опит от чужбина, където не е така, никой не те спира да държиш парите си там.
Няма да се впускам в подробности, тъй като диалога ни не помага с нищо на авторката.

# 19
  • Мнения: X
Аз попитах в ПИБ вчера и ми отговориха,ч е не се заплаща мес. извлечение, имало си такса управление и това било достатъчно.

Общи условия

Активация на акаунт