Черен списък на хотелите в България!

  • 401 908
  • 1 879
  •   1
Отговори
# 1 800
  • Мнения: 41 859
Евелина палас Банско. Лош мениджмънт, да не кажа никакъв, ужасна храна и хотелът е пълен с тъмнозелени шумни елементи. Да басейна не стигнахме, тъй като фемилито набпояващо едно 30 човека беше окупирало спато.

# 1 801
  • Мнения: 1 188
Хотел Мура Боровец - половината хотел е реновиран, другата половина не е, води се 4 звезди, но стаите които не са реновирани не отговарят и на 2 звезди, а цената е като за 4 звезден хотел. Банята беше мизерна, изключително малка, стаите също (обзавеждането е като за стая в хижа, а не хотел 4 звезди), тавана беше протекъл, в стаята беше много студено, леглата много неудобни и малки. Всичко се таксуваше допълнително, паркинг по 10 лв на вечер, билярдна маса имаше, ако искаш да играеш по 10 лв на час. Имаше външно СПА с няколко бурета…, водата в тях мръсна, предварително трябва да си запазиш час за СПА-то  имаш право да го ползваш само 1 или 2 часа и те гонят.
Храната отново не отговаряше на звездите; понеже имахме включена вечеря, блок маса, два вида салати, зелена и шопска, която явно беше от предната вечер, понеже зеленчуците се бяха вкиснали,  за основно имаше кебапчета и печени пилешки бутчета (сигурно това е ястие 4 звезди), отделно пържени картофи, предполагам пак от предната вечер, понеже с тях можеше да убиеш човек. За десерт имаше няколко вида сладки, едните бяха локумки хахах, между другото ги обичам и някакви бисквити и солети микс. Тези сладки присъстваха и на закуската, в която единствените плодове бяха няколко резана банан и няколко резана грейпфрут в една малка десертна чиния (като се има на предвид, че беше сезон и хотела беше пълен (с чужденци)).
Нещо друго, което ме изуми беше водата от диспенсър, към която имаше миниатюрни чашки, за да си налееш, с обяснението, че така няма да се “харчи” много вода и хората ще пият по-малко (по нареждане на мениджъра), с цел икономия. Хахаха това беше брутално като го чух.
Цената изключително висока за това, което предлагат,  стаята ни беше 400 лв на вечер. Обстановката в стаята направо си беше подтискаща.  Не бих отишла повече там!!! Не знам как са им дали 4 звезди.
Прилагам и кадри на 4 звездната баня 😀😀😀
Да не кажете, че аз съм капризна.

Последна редакция: нд, 04 фев 2024, 15:28 от Bondy07

# 1 802
  • Сф
  • Мнения: 11 830
Ужас! Заглеждала съм го като по бюджетен. В крайна сметка сменихме дестинацията. А там сме били в Самоков само . Прилично. Детето беше на лагер в Феста Уинтър
Палас , също зле по нашите критерии и това, за което претендира хотела . Дали не е и с 5*. За Лион също чувам, че е западнал . Изобщо тоя курорт е доста занемарен от година на година. Жалко, ама факт. Съжалявам за преживяването ви!

# 1 803
  • Мнения: 1 188
Да, много неприятно, имах очаквания и аз за хотела, но се оказа провал. Поне ще знам за напред, само хвърлени пари на вятъра и то не малко.

# 1 804
  • Мнения: 7 059
Зимно време винаги си нося духалка, независимо колко звезди е хотела, понякога си я включваме.

# 1 805
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 460
Зимно време винаги си нося духалка, независимо колко звезди е хотела, понякога си я включваме.
+1 за духалката- спасявала ни е много пъти...

# 1 806
  • Мнения: 410
В Боровец само Рила е на ниво

# 1 807
  • Мнения: 1 114
Едни от най-мръсните неща в една хотелска стая са дистанционните за ТВ и климатик - за тях е предвидено пликче, слагаш вътре и забравяш. Телефон в стаята не пипам, а ако се наложи- слушалката с мокра кърпа. Шалтето от леглото с два пръста и в гардероба. Чашите също, ако изобщо се ползват се мият старателно, защото обикновено се забързват с парцала, с който са бърсани други повърхности. Пердетата също - не си представяйте, че се перат повече от 2 пъти годишно.  Дрехи в гардероб не слагам, седят си в куфара, а тези, които трябва да са на закачалки се забърсват с любимите мокри кърпички. Четката за зъби е задължително с капачка, ако е електрическа седи в несесера. Обикновено избягвам стаи с вана, душ кабината ми е идеална, ако нямам този късмет - влизам с джапанките. Седалката на тоалетната пак с кърпичките и те така. Луд умора няма! 😂

То пък твоето живот ли е Grinning

Не го разбирай като заяждане, но аз ако бях на твое място, нямаше да се излагам и да го пиша публично. Щях да си живея с фобията.

Последна редакция: сб, 30 мар 2024, 07:20 от aiwabg

# 1 808
  • Мнения: 26
Искам да изразя възмущението си от хотел:
http://www.destinationrazlog.com/index.php/en/hoteli-3/2014-09-1 … en-wood-hotel-spa

Много неприятно място, измислят начини да ти приберат пари отгоре. Никога няма да стъпя там.

Някой ходил ли е в

Green Wood Hotel&SPA гр. Разлог

Много неприветлив персонал. Внимавайте защото могат да си измислят и да ви вземат пари отгоре за неща, които не сте извършили. Проверете хубаво всичко, хавлии, чаши или нещо счупено. Повечето телевизори не работят. Проверете, че може да ви набедят, че сте го повредили.

# 1 809
  • София
  • Мнения: 13 875
Оплаквам се от хотел "Маунтин Парадайс" Банско. Децата ми всяка година ходят там на спортен лагер и винаги са били много доволни. Тази година обаче все едно са били в друг хотел. Нещото, което най ме потресе са мишките в стаите на първия етаж. Почистването никакво го е нямало. Храната пълна трагедия, а децата ми не са злояди. Казват, че храната е нямала никакъв вкус и е била малко като количество. Те бяха към 200 души и са яли по график. За последните храната е била каквото е останало. Водата в басейна супер мръсна. Само веднъж влезли и не повторили. Бяха много разочаровани.
https://mountainparadisebansko.com/bg/

# 1 810
  • София
  • Мнения: 9 042
Само имената им са гръмки.. Парадайс, Резиденс, Палас, Спа енд уелнес.....

# 1 811
  • Мнения: 86
Root's hotel and bar Пловдив.Подлъгах се по добрите отзиви,без да съобразя, че всички са за 2023 година,за 2024 нямаше нито един.Направих резервация за две нощувки и единственото добро нещо беше добрата локация в Стария град.Накратко посрещна ни пиян и неадекватен домакин,стаите бяха мръсни,бар и градина отдавна няма,а закуската беше принцеси ( по  две) с умирисана кайма.След като написах отзив за хотела Букинг го скри, незнайно защо.Не ходете там, мизерия е!

# 1 812
  • Мнения: 9 722
Слагам в черния списък, форевър, хотел Орфей Пампорово.
Започвам оттам, че бяхме резервирали премиум апартамент, съответно и цената е различна от обикновения едноспален апартамент. Изискването ни още при резервацията бе да е безшумен, да не е с гледка ресторант, тъй като там е мега шумно 24/7 и да имаме тераса.
До тук добре, настоняваме се, имаме тераса, апартаментът е на най-далечното място, доволни сме. Вечерта, лягаме си и започва да се носи един звук от тичане и зверски крясъци на деца. Уморени от пътя сме заспали към 12:30 ч. в полунощ, шумът е бил и до по-късно навярно. Сутринта съпругът ми сигнализира на рецепция, че така няма да я караме, все пак сме на почивка. От рецепция казаха при следващ такъв случай веднага да им се обадим. На следващата вечер същата история се повтори и още тогава отидох на рецепция, за да шм направят забележка. Нали все пак сме на почивка.  От рецепция ми казват, да им се обадя по телефона и да им направя забележка Rage все пак звъннаха на шумните комшии,
и нещата се поукротиха. Оказа се, че шумът идва от вентилационната система на хотела, която е с отвор/решетка и чуваме абсолютно целите разговори на съседите от долния етаж, шум, тичане, скачане, крясъци и т.н. На втория ден поискахме да ни преместят в друг апартамент. Нали все пак сме на почивка, пък и имахе изисквания за по-безшумна стая. С цупене от страна на рецепцията ни преместиха в друг премиум апартамент. Изкарахме 2 спокойни нощувки и на последната пета, така като сме си легнали вечерта от едната стая започва зверско бучене, ама бучене чак в ушите дразни. Оказа се, че аспирацията на кухнята, може би, минава през стаите. Хайде, отново разговор с рецепция, но този път разговорът беше далеч от добрия тон. Мигновено беше изключена аспирацията и съответно шумът изчезна.
На следващия ден освободихме апартамента, от рецепция дори едно "извинявайте" не казаха. Просто "добър ден" и "довиждане". Изключително подла постъпка от страна на хотела, при все, че изискванията ни са предварително заявени още в мига на резервацията. Звъннах няколко дни преди да се настаним, за да потвърдят, че изискванията ни ще бъдат удовлетворени, но мисля, че се получи обратен ефект.
За храната, просто коквото и да кожа ще е малко. Едно от нещата, които ни върна в хотела втори път беше храната. Миналата година бяхме впечатлени, а тази година разочаровани. Миналата година имаше огромен избор от салата, тази година домат, краставица в различни варианти - шопска салата, овчарска салата, с лук, без лук, с печена чушка, с прясна чушка и т.н. В последните 2 дни слагаха салата от айсберг и още една със спанак например. Полуфабрикатите бликаха под всякаква форма. Готвено имаше малко, например мусака с грах единият ден, а на другия мусака без грах. Единственото стойностно нещо в тозш хотел се оказа  закуската и междинната закуска. Там поне успяваш да се нахраниш пълноценно.
Чистота, изобщо няма да я коментирам. Под всякаква критика е. Както споменах бяхме в премиум апартамент, където трябваше ежедневно да ни зареждат кафе и чай. Мираж беше зареждането на каквито и да било консумативи в стаята след преместването. Единия ден ходих да търся камериерката, за да ми даде поне тоалетна хартия, защото оставената свърши.
Никога, ама никога повече няма да погледна дори като оферта този хотел. Това беше псевдо почивка и се върнахме по-изморени и изнервени , отколкото преди тръгване. Просто едно извинявайте пътечки отваря. Нищо не направиха от рецепция, ни-що.
Наистина се замислям дали да не се обърна към КЗП.

Последна редакция: пт, 30 авг 2024, 23:41 от Кристал

# 1 813
  • Мнения: 4 011
Не вярвам, че КЗП ще ви помогне с нещо, нарушаването на вашите изисквания за стаята са /не знам как да го определя, но е трудно доказването, на това което пишете/. КЗП реагира на други случаи. Това, което вие може да направите, освен този отзив тук, да отворите Гугъл Мапс, хотела, и да напишете същия /подобен/ отзив. Ще бъде помощ за бъдещи клиенти, които може да и не им направят оборот. Най-малкото - добро дело, да не се подлъгваме да резервираме този хотел. Ако сте били през Букинг - още по-добре. Там може да публикувате като реално ползваща системата.

# 1 814
  • Мнения: 35 367
За съжаление не само този хотел, но повечето занижиха чистотата, обслужването за сметка на цените. И, докато резервираш някой хотел на ниска цена е ясно, че няма да е нещо кой знае какво, то при скъпите хотели все пак имаш изисквания за почивката си.... Но...все пак от хотела няма как ефективно да влияята на шума от другите гости. Както вие искате тишина, другите пък може да искат да си говорят. Едва ли е било някакви шумни купони с музика на макс.
Виждам, че дори са се опитали да ви угодят като са ви преместили в друг апартамент. Много хотели не биха го направили, понеже им е допълнителни разходи за почистване и пране. Изключили са аспирацията, когато сте сигнализирали.... спокойно можеше да кажат, че няма такъв звук.
Хубаво е, че споделяте, за да може хората да си направят сметка дали им е ок, но по написаното поне са се опитали за ви угодят.

Общи условия

Активация на акаунт