Черен списък на хотелите в България!

  • 376 905
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 2 600
Да ви разводня и аз темата - ако в ценоразписа в сайта пишеше в прав текст "минимален брой нощувки" - еди колко си, тогара съфорумката нямаше да си губи времето, а просто щеше да продължи да търси другаде. Доколкото разбирам, пропуснатото уточнение й е отнело няколко часа време, докато пристигне обратния мейл,  за което време е можела да си намери подходяща оферта. Вярно, че  не чак за черен списък, но е пропуск на хотела, довел до един недоволен клиент, който ще се оплаче на други и т.н.

# 346
  • Мнения: 1 142
Аз пък не мога да разбера как може да си недоволен като не си ходил в хотела и реално не си получил никакво обслужване.
Това дали един хотел е за бял или черен списък зависи от комплексната оценка за този хотел по много критерии, не само по един - политика по резервациите.
Независимо че Galactic voyager е в бранша и е пристрастна, изказването и е абсолютно коректно.

# 347
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 730
Да ви разводня и аз темата - ако в ценоразписа в сайта пишеше в прав текст "минимален брой нощувки" - еди колко си, тогара съфорумката нямаше да си губи времето, а просто щеше да продължи да търси другаде. Доколкото разбирам, пропуснатото уточнение й е отнело няколко часа време, докато пристигне обратния мейл,  за което време е можела да си намери подходяща оферта. Вярно, че  не чак за черен списък, но е пропуск на хотела, довел до един недоволен клиент, който ще се оплаче на други и т.н.

Защо смятате, че информацията в интернет е 100% вярна? Голяма грешка. Сайтовете са информационна платформа, нищо повече. Когато искате вярна информация, търсете директен контакт. Няма закон, който да задължава хотела да публикува всички цени или оферти на сайта си.

Пристрастна съм от гледна точка на това, че ми е ясно как текат процесите в бранша. Иначе съм си патила и аз от хотели. И повярвайте доста неприятно е да излъжеш очакванията на клиенти, само защото някой хотелиер си е повярвал много.

Ще дам пример: - моя близка хареса оферта в сайт за колективно пазаруване. Накарах я да провери директно в хотела и получи оферта с по-ниска цена. Изводът е един: интернет не е достоверен източник на информация.


# 348
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Не съм вярвала, че ще прочета такива абсурди  #Crazy Хотела "бил длъжен на някого", "това било дискриминация", хора, не се чувате какви глупости бълвате. И аз като Galactic Voyager работя в туризма от много години и мога да потвърдя думите и на 100%. Всеки хотел има правото да си определи условията при които ще продава стаите си. И недоволната госпожа трябва да е щастлива, че са я предупредили преди да и направят резервация и да я накарат да плати целия пакет, тогава можеше да е недоволна. То и аз искам да отида в магазина  и да си купя ново порше за 1000лв ама дали ще ми го продадат?

# 349
  • Варна
  • Мнения: 10 553

Работя с хотели в цял свят. Отдавна няма агенции работещи само с България.

Това, че вие вменявате приемането на всеки клиент като добра търговска практика е голямо заблуждение. Няма такова нещо. Хотелите не са социална институция.
Хотелът може да има свободни стаи, но хотелът си е направил сметката, че му е изгодно да ги продаде на определена цена при определени условия. Както клиентът си е направил сметката, да отиде в хотела за определени дни и цени, които го устройват. Пак подчертавам - това е нормална политика, нищо нередно, нищо незаконно. Всичко е въпрос на простички икономически процеси. Няма неморалност, няма дискриминация.

Да, не е приятно. Особено, когато нарушава плановете ни. Но не прави хотела лош.

Напълно съм съгласна Peace
Този хотел няма място в темата, само защото предлагат пакетни нощувки за някакъв период.

Спомнете си около Нова Година в добрите хотели имаше ли свободни стаи за една нощувка на 30 или 31.12.

# 350
  • Мнения: 0
Не съм вярвала, че ще прочета такива абсурди  #Crazy Хотела "бил длъжен на някого", "това било дискриминация", хора, не се чувате какви глупости бълвате. И аз като Galactic Voyager работя в туризма от много години и мога да потвърдя думите и на 100%. Всеки хотел има правото да си определи условията при които ще продава стаите си. И недоволната госпожа трябва да е щастлива, че са я предупредили преди да и направят резервация и да я накарат да плати целия пакет, тогава можеше да е недоволна. То и аз искам да отида в магазина  и да си купя ново порше за 1000лв ама дали ще ми го продадат?
Понеже ме провокирате - ще ви отговоря. Първо да отбележа, че голяма част от съфорумците тук са служители или собственици на туристически агенции. Да попитам - защо не си създадете ваша тема и там да си правите коментарите. Така, всички, които ви четат, ще знаят, че мненията са ви "професионални" и "компетентни". Аз както отбелязах, предвид професионалната си ангажираност ползвам изключително често услуги на хотели в чужбина - градски, СПА, планински, морски. И искам да ви информирам, че никога и никой не ми е отказал да резервирам 1,2 или 3 нощувки. Има стандарти, които са задължителни за да бъде категоризиран определен обект. Има калкулирани цени, които са определени за 1 нощувка. За това има звездно обозначение. Има политика - "Клиента винаги е прав!". А ако, определен хотилиер иска да си продава пакети или различните видове услуги, които са различни от стандарта - то, тогава нека не си именова обекта - ХОТЕЛ, а ЧАСТЕН КЛУБ. Престанете да защитавате и да оправдавате нещо, което не е правилно и не би било редно да се практикува. Никой не търси или иска по-евтина цена - въпросът е принципен - за настаняване в хотел - без значение броя на нощувките, които желае клиента - на реална цена. Омръзна ми този Балкански манталитет да се вее, като бяло знаме за "перфектност".  Ами, не е - точно поради тази причина, от много години не живея в Родината си. Отново казвам - хубаво би било да си създадете тема на туристическите служители. Нека бъдем открити и почтенни.

Последна редакция: ср, 05 фев 2014, 16:20 от Petia-73

# 351
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 730
Боже, вие наистина не знаете какво говорите. Посещенията на хотел не ви правят специалист в областта. От цялото ви горно изказване се вижда, че си и нямате идея от категоризиране на туристически обекти и изискванията към тях. Вземете прочетете съответната наредба, че е просто смешно.

Категорично - клиентът не е винаги прав. А за балканския манталитет, че всички са ви длъжни с нещо, какво да кажем.

Колкото за това къде да пиша, трудно някой регистриран тук преди два дена, може да ми дава напътствия.

# 352
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Много ми е "любимо", когато някой пътувал повече от 2 пъти в чужбина започне да се изживява като "професионален травъл консултант" . Не мисля да споря повече с госпожата /с грамофон не се спори/, само ще помоля модераторите да зачистят темата, че се оспами яко. А къде да пишем с Galactic Voyager не сте вие човека, който да ни каже.

# 353
  • Мнения: 0
Боже, вие наистина не знаете какво говорите. Посещенията на хотел не ви правят специалист в областта. От цялото ви горно изказване се вижда, че си и нямате идея от категоризиране на туристически обекти и изискванията към тях. Вземете прочетете съответната наредба, че е просто смешно.

Категорично - клиентът не е винаги прав. А за балканския манталитет, че всички са ви длъжни с нещо, какво да кажем.

Колкото за това къде да пиша, трудно някой регистриран тук преди два дена, може да ми дава напътствия.

Моето мнение е некомпетентно и неправилно, Booking-a e неточен и неправилен, защото прави резервации за 1-2 нощувки, макар и за ранни запосвания и за морски хотел, ами наистина ме убеждавате, че е безмислено да споря повече с Вас. Преди няколко дни се зачетох във форума и добих представа, колко "изкривена" информация се предоставя. Хубаво би било коментари да правят само лица посещавали лично съответния курорт или хотел - било на о. Бали, било за Дубай или където и да било. За "професионални" мения има специализирани форуми.  За мен този хотел е точно за тази категория - не бих го поситила, дори да прави безплатни промоции. Разходите ми  за транспорт до България са в пъти по-високи от няколко нощувки в този хотел и риска да ми провалят почивката е незаслужено висок. Желанието да наложите цензура и да не искате да чуете различно от вашето мнение си е чиста проба "недоизживян комунизъм"! Ами, пожелавам ви, професионални и търговски  успехи!

Последна редакция: ср, 05 фев 2014, 14:28 от Petia-73

# 354
  • Мнения: 102
Всъщност вашето мнение наистина е некомпетентно и неправилно и не го казвам с цел да ви обидя, просто цитирам ваши думи. Какво общо има тук категоризирането на един обект? Определено не сте наясно какво говорите. Практиката с "пакетни нощувки" за определен период не е нито балкански манталитет, нито някаква тъмна и неясна порочна българска практика.
За справка можете да погледнете не само български хотели/агенции, а и чужди. Със сигурност оттам ще ви стане ясно, че такива условия съществуват и по "белия свят".
Не смятам, че един хотел е ДЛЪЖЕН да приеме гост, според някакви негови собствени условия и представи. В крайна сметка никой не ви задължава да ползвате услуги, тогава когато те не ви устройват.
И не, клиента не винаги е прав! И това е така не само в България.
Не съм пристрастна нито към бранша, нито към конкретния хотел. Просто ми е трудно да се въздържам когато някой пише толкова крайни мнения, още повече когато си личи, че не е особено  наясно какво точно говори!

# 355
  • Варна
  • Мнения: 263
Аз нито разбирам от хотели, нито съм ги ползвала много, ама все си мислех, че като искаш да спиш в някой хотел, ти си определяш датите, а не те да ти ги определят. Може да си имат пакети, промоции и какво ли не, ама ако имат свободно място, какъв им е проблема да приемат единични нощувки?? Явно в тоя хотел блъсканицата е голяма.  Thinking Точно тази Коледа бяхме на ски в Добринище и от сайтовете за пазарене си избрахме оферта за 7 нощувки. Условието в сайта беше, че офертата не важи за 29, 30 и 31 декември. Когато звъннах да говоря със собственика за дати, още преди да съм купила ваучера, човека каза, че може да ни настани до 29 включително, но са му заети 30 и 31. Явно това е предимство на семейните хотели пред разните съзвездия - могат да са гъвкави според клиента и всички да са доволни.

# 356
  • Мнения: 102
Разбира се, че ти си ги определяш датите Simple Smile! Но все пак съобразяваш и с условията на конкретен хотел. Когато те те устройват - отсядаш там. Когато има нещо, което на теб не ти харесва - избираш друг хотел. Точно както избираш и по други критерии - цена, наличие на детска площадка, басейн, сауна, ресторант и т.н.. Толкова е просто! Драма не виждам в това. Нито дискриминация (това пък откъде го измислихте не знам!).

# 357
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 730
Аз нито разбирам от хотели, нито съм ги ползвала много, ама все си мислех, че като искаш да спиш в някой хотел, ти си определяш датите, а не те да ти ги определят. Може да си имат пакети, промоции и какво ли не, ама ако имат свободно място, какъв им е проблема да приемат единични нощувки?? Явно в тоя хотел блъсканицата е голяма.  Thinking Точно тази Коледа бяхме на ски в Добринище и от сайтовете за пазарене си избрахме оферта за 7 нощувки. Условието в сайта беше, че офертата не важи за 29, 30 и 31 декември. Когато звъннах да говоря със собственика за дати, още преди да съм купила ваучера, човека каза, че може да ни настани до 29 включително, но са му заети 30 и 31. Явно това е предимство на семейните хотели пред разните съзвездия - могат да са гъвкави според клиента и всички да са доволни.

Проблема е прост - ако хотелът ви настани за 1 нощувка, а след това има хора, които искат за две - той ще трябва да им откаже. Т.е. е на загуба. В случая говорим за празник, за тях традиционно се правят пакети и хотелите не страдат от липса на внимание - поне добрите.

# 358
  • Варна
  • Мнения: 10 553
Точно така!

Не съм мениджър на СПА хотел, но е ясно, че клиентите, които искат да отседнат в СПА хотел ще резервират минимум две нощувки, за да могат да се възползват максимално от предоставените удоволствия. Особено по празници!

Много малко са хората, които биха отседнали само за една нощувка в СПА хотел.

Много се оспами темата. Жалко, че този хотел влиза в този списък, само заради това.

# 359
  • Варна
  • Мнения: 263
Явно е хотел, който смята, че ще си запълни всичките нощувки по празниците. Може би от предишен опит. Това, че после може да иска някой да ползва двете нощувки и те ще се прецакат е ясно. Наистина ще е по-добре да си поддържат информацията в сайта, защото като има калкулация за една вечер и не е отбелязано - с изключение на еди си кои дати и е заблуждаващо. След като използват онлайн резервациите е добре да поддържат коректна и пълна информацията за себе си, там където ще правиш резервация. Някой не си е свършил работата на 100% като е подавал информацията за нощувките. Един телефон за резервация по празници и намек за изключения пак щеше да е от полза. Друг е въпроса, че може още при резервация да излиза съобщение за некоректност на избраните дни, ама сигурно е трудно за програмистите, толкова дати и подробности.

Общи условия

Активация на акаунт