Черен списък на хотелите в България!

  • 376 906
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 750
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 730
хаха, айде PR-ите се задействаха
Не виждам нищо лошо да се види и другата гледна точка. Или?
Истината е, че за семейство с 2 деца /аз съм в същата група/ цена в диапазон 50-90 лв. е нормална за ниско бюджетен хотел 3*. Очаквам да е чисто, да има чисто спално бельо и отопление/охлаждане, съответно топла вода...нищо повече. Закуската е ясна, хайвер и сьомга няма как да е. Пак щом и блок маса са правили, а не е било тип английска закуска...


# 751
  • Мнения: 807

визирах kcilophon

# 752
  • Мнения: 54
Чифлика Чукурово
Извинявам се ако се повтарям, но не мога да не споделя мнението си.
Хотелът е доста занемарен, по-точно мизерен, мебелите стари, скърцащи, банята - гнусна, чаршафи и хавлии захабени. Ресторантът е съшо мизерия, храната не особено прясна, малки порции на висока цена. Персоналът НЕлюбезен.
Никакви пари не се влагат в това иначе красиво място. Природата и градината са супер.. но не си заслужава парите...

# 753
  • Мнения: X
Хотел Евъргрийн Банско. Басейнът зверски смърди на хлор, чак се диша трудно. Стаите са мега студени, дават ти духалка, която като я пуснеш гърми бушонът в стаята... В ресторанта също кучи студ.

# 754
  • София
  • Мнения: 3 984
Хотел Евъргрийн Банско. Басейнът зверски смърди на хлор, чак се диша трудно. Стаите са мега студени, дават ти духалка, която като я пуснеш гърми бушонът в стаята... В ресторанта също кучи студ.

Оф, Банско май съвсем го отписах в последните години....

# 755
  • Мнения: 853
Не знам дали тук е мястото но искам да ви предупредя да имате едно наум да хотел "Енчеви" Кирково.
За първи път ми се случи следното: 10тина дни преди Гергьовден направих резервация чрез Букинг /потвърдена и от сайта и от хотела/ за 1 нощувка на 6 май. Идеята ни бе да видим празника в Златоград, а след това да отидем до Гърция ... но изненада. Днес ми звънят от хотела и ...... "моля да се откажете от резервацията си, защото ами сте за 1 нощувка ....а ние имаме нужда от стаята ....." . "Но ние имаме планове отговарям аз  - отиваме на празника в Златоград". Но дамата е настоятелна ... "щом сте само за една нощувка отидете другаде.Аз ще ви намеря другаде място" и затваря телефона.За да звънне след 20-30 мин. и " Аз ви намерих  място  еди си къде и т.н "... Направо онемях от наглостта  й. А на мен хич не ми бе до спорове - толкова е напечено в момента на работа..затова, след бърза консултация семейно, решихме да не си разваляме празника предварително и отказах резервацията....

# 756
  • Мнения: 29 341
Супер некоректно и непрофесионално!  ooooh!

Дано да не ви развалят празника! Как може изобщо да се случва нещо подобно...?  newsm78

# 757
  • Варна
  • Мнения: 10 553
Леле, ужас!
Два пъти сме спали там и е било все за по една нощувка.
Не се ядосвай, хотелът е кофти.
На някои от стаите има залепен скъсан лист от тетрадка написан на неправилен български, със странен словоред, да не се влиза в стаята. Аз останах с впечатление, че някой си живее там.
Обзавеждането е от най евтиното и вече тук там сдава багажа.
Кухнята е... Леко кофти.
Само заради ниската цена спим там за една нощ, ако в други хотели няма места.

# 758
  • Мнения: 6 298
Ами то в този район основно на турски приказват. Изключително непрофесионална отношение, но по празници винаги търсят максимум нощувки! Въпросът е, че не са уведомили клиентите още при направената резервация.

# 759
  • Мнения: 3 271
Нямало е заетост на хотела и са приели резервацията.След като са се появили клиенти за повече нощувки тези с една отпадат  ooooh!.Без думи.

# 760
  • Мнения: 805
Не знам дали тук е мястото но искам да ви предупредя да имате едно наум да хотел "Енчеви" Кирково.
За първи път ми се случи следното: 10тина дни преди Гергьовден направих резервация чрез Букинг /потвърдена и от сайта и от хотела/ за 1 нощувка на 6 май. Идеята ни бе да видим празника в Златоград, а след това да отидем до Гърция ... но изненада. Днес ми звънят от хотела и ...... "моля да се откажете от резервацията си, защото ами сте за 1 нощувка ....а ние имаме нужда от стаята ....." . "Но ние имаме планове отговарям аз  - отиваме на празника в Златоград". Но дамата е настоятелна ... "щом сте само за една нощувка отидете другаде.Аз ще ви намеря другаде място" и затваря телефона.За да звънне след 20-30 мин. и " Аз ви намерих  място  еди си къде и т.н "... Направо онемях от наглостта  й. А на мен хич не ми бе до спорове - толкова е напечено в момента на работа..затова, след бърза консултация семейно, решихме да не си разваляме празника предварително и отказах резервацията....


Отдели няколко минути и напиши оплакване до booking, за да да може да го имат в предвид при работа с хотела.

# 761
  • Мнения: X
Задължително уведоми Booking, може да спрат сътрудничеството си с този некоректен хотел.

# 762
  • Мнения: 3 347
Дами не искам да предизвиквам спорове,но много по-сигурно за мен е да си правя резервация директно в хотела,така и правя винаги.Имам доста познати хотелиери,които рядко,но са постъпвали по същия начин с резервациите през Букинг.Значи първо Букинг ги удря в цената,а освен това повечето резервации са без капаро,така че се е случвало клиенти да не пристигнат,въпреки направената резервация през въпросния сайт. Нито одобрявам,нито оправдавам стореното,просто показвам друга гледна точка и евентуално решение  Peace.

# 763
  • Мнения: 6 298
Ами в абсолютна заблуда сте! Да, има резервации без кредитна карта, но това е по желание на хотелите, а не на Букинг, т.е. те сами си поемат риска. За останалите резервации при непристигане им се отдържат суми от кр. карти.

# 764
  • Мнения: 29 341
При направена и потвърдена резервация, няма такова нещо като много е малко  да спите 1 нощ!!! Изключително грубо и непрофесионално. Затова е ХОТЕЛ - за да се спи дори и за 1 нощ. Не е пансион, нито квартира. За мен лично трябва да се напише отрицателно мнение за хотела. Трябва да си търсим правата, не да ни правят на маймуни.

Общи условия

Активация на акаунт