Черен списък на хотелите в България!

  • 376 788
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 945
  • Мнения: 6 296
Като 4 звезден хотел описан в сайта на Групово, не знам дали може да му се даде и една звезда.
В студените дни и вечер топла вода няма, без мини бар в стаите, няма интернет, ресторантът е импровизирана столова, храната е еднообразна само от полуфабрикати, които се дават лично от "персонала", кафето сутрин свършва и не се прави ново, десертът винаги е диня. Гостите си отсервират сами. Масите са с покривки тип мушама и не се чистят, а лепнат ужасно. Не се почистват стаите, не се сменят кърпи, тоалетната хартия си я купуваме сами, защото на рецепцията, която по принцип е 24 часова, няма никой. Сифоните не функционират, душ кабината се пълни с вода, която не се оттича, а прелива в банята. Телефон няма, телевизорът е от малките, а не както е описано в офертата с плосък екран. Басейнът не се чисти и е без препарати. Персоналът е недружелюбен. Това са част от недостатъците, които дразнят. Определено няма да повторя!
Благодаря! Наистина са за сезиране на контролните органи КЗП на email: info@kzp.bg

# 946
  • Мнения: 6 529
Писах на Групово, откъдето взехме ваучерите. Казаха, че нямали вина и да се обърнем към хотелиера. Трябвало още първия ден да си намерим нов хотел и да откажем предварително предплатената резервация. Не поемали отговорност за написаното в техния сайт, защото не правели проверка на място, а каквото напишел  хотелиерът. Със сигурност ще сезирам КЗП

Това е линка към офертата, която върви и сега:

# 947
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Аз като обяснявам да не се купуват ваучери за хотели от тези сайтове никой не ме чува...

# 948
  • Мнения: 6 296
Аз като обяснявам да не се купуват ваучери за хотели от тези сайтове никой не ме чува...
Не бих казала, че всичка оферти са лоши. Аз лично съм ползвала няколко пъти ваучери от сайтове за колективно пазаруване и не съм имала проблеми.  Последно в началото на месец август купих от същия сайт Групово, ваучери за хотел Банско Спа и Холидейс за синовете ми. Много бяха доволни. Имаха съвсем дребни забележки, като това, че са малко шезлонгите в двора на хотела и това, че по време на следобедната закуска не са им разрешавали да изнасят храна извън ресторанта. Вярно е, че има риск с тези сайтове, но то къде няма!

# 949
  • София
  • Мнения: 3 611
Писах на Групово, откъдето взехме ваучерите. Казаха, че нямали вина и да се обърнем към хотелиера. Трябвало още първия ден да си намерим нов хотел и да откажем предварително предплатената резервация. Не поемали отговорност за написаното в техния сайт, защото не правели проверка на място, а каквото напишел  хотелиерът. Със сигурност ще сезирам КЗП

Това е линка към офертата, която върви и сега:

Напротив, имат вина, че не са проверили какво предлагат. Така дават грешна информация, подвеждайки клиентите си, и така печелят, за което може да им се търси сметка.

# 950
  • Мнения: 19 475
Да, каква им е ролята на тези сайтове, ако не са проверили какво продават на платформата си? Прибирачи на пари? То така и тур.агенциите могат са избягат от отговорност, като кажат, че така правел хотелът, не агенцията. Само че агенцията е свързала хотела с клиента, тя само комисионна ли взима или какво?

# 951
  • Мнения: 6 296
Писах на Групово, откъдето взехме ваучерите. Казаха, че нямали вина и да се обърнем към хотелиера. Трябвало още първия ден да си намерим нов хотел и да откажем предварително предплатената резервация. Не поемали отговорност за написаното в техния сайт, защото не правели проверка на място, а каквото напишел  хотелиерът. Със сигурност ще сезирам КЗП

Това е линка към офертата, която върви и сега:

Напротив, имат вина, че не са проверили какво предлагат. Така дават грешна информация, подвеждайки клиентите си, и така печелят, за което може да им се търси сметка.
Ами напротив изобщо не им е задължение да проверявят офертите на търговците. Те се явяват само посредник, който печели от начислени такси за реклама. Подобно на ОЛХ и други. Това е все едно да кажете, че Изипей носят отговорност за липсата на питейна вода, която се доставя от ВиК или за скъпото парно и слабото отопление на Топлофикация и т.н. Букинг например също не н
проверяват условията на качените в техния сайт места за настаняване. Почивка Бг също. Те са само платформи, които търговците използват за по-лесно разпространяване на информацията за предлаганите от тях услуги.

# 952
  • при късмета
  • Мнения: 23 998
Явно все пак има някакво значение, защото от грабо например, след като си купил ваучери и като им е изтекла офертата, ти пращат анкета с попълването на която отговаряш дали си доволен от услугата. Има полета с готови отговори, имал ли си затруднения с използването на ваучера, дали си доволен, дали пак би използвал същата услуга с ваучери или на редовна цена, както и поле да напишеш твой текст. Мисля, че е много добра идея. Даже има опция и от хотела да дават оценки на клиентите, пак в сайта. Много се изненадах, че от хотела ми бяха дали някаква значка в сайта за "добър клиент" или нещо подобно.
Толкова сайтове за такива услуги станаха, че и те се борят с конкуренцията и все пак да държат на качеството на предлаганата услуга е и в тяхна полза

# 953
  • Мнения: 6 296
Явно все пак има някакво значение, защото от грабо например, след като си купил ваучери и като им е изтекла офертата, ти пращат анкета с попълването на която отговаряш дали си доволен от услугата. Има полета с готови отговори, имал ли си затруднения с използването на ваучера, дали си доволен, дали пак би използвал същата услуга с ваучери или на редовна цена, както и поле да напишеш твой текст. Мисля, че е много добра идея. Даже има опция и от хотела да дават оценки на клиентите, пак в сайта. Много се изненадах, че от хотела ми бяха дали някаква значка в сайта за "добър клиент" или нещо подобно.
Толкова сайтове за такива услуги станаха, че и те се борят с конкуренцията и все пак да държат на качеството на предлаганата услуга е и в тяхна полза
Ами тази анкета по-скоро е насочена към тяхната услуга/пазаруване с ваучери/, а не дава информация за качеството на услугата на търговеца/хотела/. Показателен пример за това, че тези сайтове изобщо не се интересуват какво се предлага на тяхните пратформи е продължаващата продажба на ваучери за почивка в хотел Мурите бийч - Черноморец. Е, то какви ли не ужасни отзиви имаше за този хотел, вкл. няколко репортажи по телевизията, но няколко сайта традиционно продължават да го предлагат! Дали са отишли да проверят на място за какво иде реч?!!

# 954
  • при късмета
  • Мнения: 23 998
Аз не твърдя, че проверяват на място, а че от сайт се интересуват какво наистина се предлага под тяхното име и мнението на клиента има значение.
Анкетата е именно за качеството на услугата и конкретната оферта, която е използвана.

# 955
  • Мнения: 6 529
По-важното е, че нямат опция за мнения  и така информацията, която може да бъде полезна за следващите клиенти, остава скрита

# 956
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Минибар в описанието на хотелите, означава, че има от тези малките хладилници в стаята. А не че е зареден с нещо този хладилник, нито пък че ако вътре има нещо, то ви е включено в цената /дори при all inclusive хотелите, често се доплаща за тази консумация/.

# 957
  • В царството на игрите:)
  • Мнения: 4 002
Аз като обяснявам да не се купуват ваучери за хотели от тези сайтове никой не ме чува...

АААА, не така с лошо Mr. Green Купувала съм ваучери от къде ли не и никога не сме удряли на камък, а даже напротив. Може би, защото не сме очаквали много и сме останали приятно изненадани. Това, което напоследък ме дразни, е че така наречените отстъпки са толкова имагинерни, че понякога да си направя резервация директно на рецепция ми излиза по - евтино, отколкото с ваучер Rolling Eyes

# 958
  • Мнения: 19 475
Писах на Групово, откъдето взехме ваучерите. Казаха, че нямали вина и да се обърнем към хотелиера. Трябвало още първия ден да си намерим нов хотел и да откажем предварително предплатената резервация. Не поемали отговорност за написаното в техния сайт, защото не правели проверка на място, а каквото напишел  хотелиерът. Със сигурност ще сезирам КЗП

Това е линка към офертата, която върви и сега:

Напротив, имат вина, че не са проверили какво предлагат. Така дават грешна информация, подвеждайки клиентите си, и така печелят, за което може да им се търси сметка.
Ами напротив изобщо не им е задължение да проверявят офертите на търговците. Те се явяват само посредник, който печели от начислени такси за реклама. Подобно на ОЛХ и други. Това е все едно да кажете, че Изипей носят отговорност за липсата на питейна вода, която се доставя от ВиК или за скъпото парно и слабото отопление на Топлофикация и т.н. Букинг например също не н
проверяват условията на качените в техния сайт места за настаняване. Почивка Бг също. Те са само платформи, които търговците използват за по-лесно разпространяване на информацията за предлаганите от тях услуги.
Фаталина, това което пишеш въобще не е вярно. Носят солидарна отговорност, защото печелят от тези оферти, точно както и хотелите. Ако ги нямаше платформите, хотелите нямаше да могат по този канал да си разпространяват офертата. Има и съдебна практика в тази посока, но да не задълбаваме.

# 959
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Това, което напоследък ме дразни, е че така наречените отстъпки са толкова имагинерни, че понякога да си направя резервация директно на рецепция ми излиза по - евтино, отколкото с ваучер Rolling Eyes

То това си е факт от много време Wink

Значи при услугите няма как нещо да се продава под себестойност. Ако стая в хотел излиза нето 20лв на собственика той няма как да я продаде за 16лв. Ваучери в сайтовете са колективно пазаруване се пускат поради различни причини - ненатоварен период за съответния хотел, невъзможност за предоставяне на определени услуги и т.н. Така, че няма как човек да очаква, че е "ударил джакпота" с тези ваучери и от там според мен идва голямото разочарование на повечето използващи ги.
По отношение на самите сайтове - те ги задължиха да си извадят лиценз за турагенти и би трябвало да проверяват хотелите с които работят. За съжаление обаче не го правят.
Някой понеже спомена за туристическите агенции: тези, които държат на името си проверяват хотелите преди да изпратят там клиенти и при оплаквания от клиенти им съдействат за полуаване на съответните компенсации.

Общи условия

Активация на акаунт