Черен списък на хотелите в България!

  • 404 686
  • 1 888
  •   1
Отговори
# 1 320
  • при късмета
  • Мнения: 25 472
Ако ще хотела и една звезда да е, ако ще нощувката да е 5 лв., и към такива обекти закона  задължава да е чисто и отоплено. Това е положението.

# 1 321
  • Мнения: 14 954
Хайде, моля не започвайте пак с "за тези пари толкова". Защитавате хотелиери, които се подиграват с клиентите си. Не забравяйте, че може да се случи на всеки със стока, храна или услуга. Хубав ден.

Последна редакция: вт, 29 окт 2019, 10:33 от Пролетно цвете

# 1 322
  • Мнения: 6 333
Green life Пампорово
Скрит текст:
Очудващо за мен, няма почти отрицателни отзиви за него в интернет. Пристигнахме късно вечерта, в 21,но бяхме предупредили, че ще закъснеем. Първо ни смениха студиото с апартамент (уж комплимент от хотела). Влизаме - в спалнята зее отворена балконската врата и вътре е същата температура, каквато навън. Радиаторите и те ледени. Отиде мъжа ми долу, жената на рецепцията се изпарила, нямаше я цяла вечер и сутринта даже. Иначе уж 24/7 рецепция. Звънна мъжа ми на телефона им, пита ги за отоплението - след 10 минути. Минаха 10 минути,минаха 2 часа, мина цяла нощ - парното не работеше и мисля,че е съвсем умишлено. След като изчакахме 10минути, мъжът ми слезе пак да търси някого, защото няма как да изкъпя и приспя дете на тоя зимник. Намерил охраната, той му дал една духалка със стопена пластмасова решетка. Два часа й отне да стопли спалнята.
В спалнята - мъртви мухи по пода, петна по чаршафа и дупки, прах по нощните шкафчета и лампи. В гардероба ни едно дебело одеало, но пък пожълтели от пот възглавници имаше.
В банята - батерията се клати, явно не е хваната към гипскартона, казанчето на тоалетната звучи поне 30 минути след пусната вода, мухъл по ваната. Топлата вода беше точно 2 мин, къпахме се с мъжа ми със студена, детето мина без баня. Но най-култовото бяха два отпечатъка върху лирата в банята - фекални отпечатъка по-точно, уви не беше ръжда.
Паркинг няма - паркира се на улицата, която беше изцяло заета от автомобили. Трябваше да се наврем в едни шубраци и да се излиза/влиза през едната страна на колата.
Дребни неща - като петна по мокет, щори, неработещи щори, падащи вратички на шкафове, подпрени с картон, но все пак правят лошо впечатление и показват нулево желание на собствениците да поддържат стаите си.
Щях да ги преглътна, но без отопление и топла вода, с малко дете - абсурд. От 3 платени нощувки - една изкарахме.
На картинка изглежда супер, но не е. Честно казано в хижа, щяхме да изкараме по-добре. За първи път ми се случва подобно разочарование.

Ей сега си потърсих мнението в Букинг. Пише, че е архивирано. Чудесна политика на Букинг, няма що.

"Дадохте отзив за Green Life Family Apartments Pamporovo.
9 ян. 2017 г.
4.2

 
 · Хотелът (апартаментен комплекс) се намира на 10 мин. от Студенец 2 и пистите. На закуска имаше хоум мейд неща - баници и мекици. Много вкусни.

 · 1. Потресаващ сървис:
При пристигането ни се събрахме случайно 2 или 3 групи настаняващи се. Служителката на рецепция (руса) ни посрещна с думите "Вие за какво се редите защото ми се събра много работа?". Пита ме 4 пъти на чие име е резервацията ни и всеки път след зададения въпрос се разсейваше с нещо друго, което я възпрепятстваше да ме чуе. Wink.;
Първият ден пристигат чистачките. Подробно ми обясниха неколкократно и с надежда в гласа за какво се използва табелката "не ме безпокойте". На поредното обяснение, придружено с твърдение, че чужденците често използвали табелката, отговорих, че знам за какво се използва, но все пак искам да ми изхвърлят боклука.
Единствените симпатични хора - хората в "ресторанта". Един сервитьор и две момичета (на бара и за почистване на масите) за всички почиващи. Браво на собствениците - експлоатацията на труда е в сила.
Хората не са виновни. Липсва им обучение и правила за поведение, наложени от собственика. И нормални заплати им липсват. Wink
2. Ужасна хигиена:
Мръсна и мазна посуда в кухненския бокс.
Под диваните и леглото в спалнята не е пускана прахосмукачка от по-миналия зимен сезон.
Кърпите бяха сменени с други, които бяха сиви и със съмнителен мирис. Само мога да предполагам дали наистина бяха изпрани.
Апартаментът ни посрещна с натрапчива миризма на манджа, която успя да се измирише на 3-я ден от престоя.
Ресторантът е в мазето без прозорци и със съпътстващата миризма на мазе.
Изкорубени дивани, скъсани щори и т.н.
3. Опит да променят резервацията:
При резервация на едноспален апартамент, ни беше ни даден ключ на нещо, състоящо се от малка спалня, баня и кухненски бокс с легло и маса. Бокса май се водеше всекидневна Wink , но ако влязат 2-ма човека третият стои в коридора. Пред прозорците на помещенията има стълби, тъй като "апартамента" е на 1-ви етаж за сградата(рецепция е на горен етаж) и за дневна светлина забравете. Поради това - кучешки студ."

# 1 323
  • Мнения: 7 777
Добре, че не отидохме в "ресторанта". Аз категорично се отказах след като видях нивото на хигиената в стаята, представих си го и в кухнята. Освен това не беше в сградата, в която беше стаята. Но доколкото разбрах от малкото отзиви с ниска оценка в букинг е в някакво мазе.

Възстановиха ни ваучера от агенцията, която ползвахме за тази "почивка", но след доста рязък тон на кореспонденцията.

# 1 324
  • Мнения: 2 390
Аз съм изключително разочарована от СПА Хотел Пирин в Сандански. Води се 5*, но няма нищо общо с тези, които съм посещавала.
Моята история е следната:
Приятелят ми е търсил хубав 5* СПА хотел с цел да ми направи предложение и след това да отпразнуваме с хубава почивка и процедури.
За съжаление обаче се сблъскахме (отново) с Българската реалност.
Потърсил ги е за съдействие да направят украса (розови листенца, свещи, балони и тн), при което първоначално са му отказали. След което някакъв господин се е свързал с него, че ще направят “хубава украса и изненада”(която той така или иначе си е заплатил). За мое съжаление като влязохме имаше разхвърляни свещи (незаплени, защото щели да изгорят целия хотел...), абсурдни хавлиени лебеди, малък букет от 3 рози, поставен в един ъгъл, който извинявам се, но няма жена, която да хареса към днешна дата, и разхвърляни по леглото ИЗКУСТВЕНИ розови листенца ( не му е обяснено защо са изкуствени...). Разбирайте, че при влизането ни той беше в ступор от ситуацията освен от тов, а и от факта, че е трябвало да има балони (тип Marry me) и да бъдат отворени завесите на панорамните прозорци, тъй като любимият ми сезон е есен, а той беше наел апартамент с прекрасен изглед към есенна гора и река. Можете да си представите колко съм разочарована от липсата на адекватно съдействие за този важен за мен и нас момент. Няма да се сгодяваме втори път все пак, а те се бяха погрижили нищо да не е както трябва.
Това ще ми остане спомен за цял живот, който ще се срамувам да разказвам, заради некомпетентността на хора...
Отделно за хотела и спа-то... Няма нищо 5*, а вярвайте ми посетила съм доста такива, поради лични и служебни ангажименти. Кошчето за боклук беше счупено в стаята, бутонът за пускане на вода в тоалетната се вееше полусчупен, ваната не беше чиста, а на всичкото отгоре беше счупен и душа с батерията, тъй като нямаше вариант да пуснеш само едното...
Персоналът беше недружелюбен и не беше добре обучен навсякъде, където бяхме (освен СПА мениджърката). Закуската не беше добра дори за блок маса, а какво да говорим за 5* хотел. Решихме да вечеряме в Средиземноморския ресторант, като се оказа, че това всъщност е място, за блок вечеря на хората, които са си запазили такава. Няма лошо, казаха, че е средиземноморско меню - имаше гъбена супа, кюфтета и пържени картофи. Явно и от кухня не разбирам. Всичко на скромната цена от 35лв на човек... поредното разочарование.
Персоналът от лоби бара нямаше представа какво предлага и не бяха никак на ниво с обслужването.
И стигаме до СПА центъра... Бяхме си запазили вип зона за двама, тъй като искахме да си отпразнуваме любовта и всичко беше много приятно до момента, в който не стигнахме до джакузито, което беше пълно с малки черни боклучета, за които ни беше обяснено, че са соли за вана. Всички сме наясно, че солите за вана не са черни и че се разтварят във вода. И последното, което ме разочарова беше релакс стаята, която се използва след джакузито. Представях си я като приятна арома стая с лека чил музика свещи с приятни канапета за почивка. Грешка. Това беше стая за секс. Пълна с презервативи, легло, перуки и камшик.

Много съм разочарована от всичко, а по-лошото е, че това трябва да остане спомен за цял живот. Развалиха ни момента и почивката и за съжаление това няма как да бъде поправено.

# 1 325
  • Мнения: 1 437
Е това с релакс стаята ме разби направо.Не мога да повярвам.... Възможно ли е такова нещо в 5 звезден хотел?

# 1 326
  • Мнения: 21 625
Бях се нагласила да ти опонирам, че е по-важно да се обичате, дребните неуредици да не ги забелязвате, да го обърнете на майтап, но последното изречение ме остави без думи ако е истина.....вЕрно ли имаше перуки, презервативи и камшици в стаята за релакс?

# 1 327
  • Мнения: 14 954
Снимки имаш ли ? Иначе това, което описваш е гадничко, но без доказателства е просто разказ, поне за мен.

# 1 328
  • Мнения: 6 333
Шегуваш се за камшика?
Иначе Пирин отдавна се нуждае от обновяване в старата част. Имат ново крило, в което не съм била, но казват е много хубаво. Храната там абсолютно никога, никога не е съответствала на звездите. А Средиземноморският ресторант винаги е работил на вечеря като ала-карт. Балканският ресторант на вечеря работи като стандартен ресторант.
Интерхотела е след ремонт и се чудя дали си заслужава пробването?

# 1 329
  • Мнения: 2 390
Всичко описано е от лични впечатления и не насилвам никого да ми вярва и не смятам, че трябва да си опонираме. Все пак сме тук, за да споделяме. Обикновено не пиша по форуми за такива неща, но в случая съм дълбоко разочарована и смятам, че повече хора трябва да са запознати какво мигат да очакват от това място.
Разбира се, че е важно да се обичаме и ще бъде така, но все пак това е преломен момент в отношенията на хората. Той се беше постарал да направи всичко, което обичам, а беше провалено от некомпетентни хора.
За съжаление забравих да снимам джакузито, но имам само 2 снимки от стаята, които не съм сигурна колко могат да дадат представа:

Последна редакция: ср, 06 ное 2019, 14:57 от Не се сърди, човече

# 1 330
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 091
Интерхотела е след ремонт и се чудя дали си заслужава пробването?
Ние ходихме март месец тази година /т.е. преди ремонта/ и ми хареса, нямам забележки. Всичките басейни работеха /външни и вътрешен/, бяха чисти и с приятна температура. Само единият външен, в който водата е 38 градуса ми се стори твърде горещ за моя вкус. Гледам на снимките, че са обновили някои стаи /може би всичките?/, предполагам, че е станало още по-хубаво.

# 1 331
  • Мнения: 1 272
Lollaa*, тоолкова неприятна случка, нямам думи!!!!
Аз се включвам с разочарованието си от Еуфория Клуб Хотел и Спа в Боровец. Четири приятелки бяхме резервирали апартамент миналият уикенд. Пристигаме в хотела, разтоварваме куфарите пред вратата, като имахме освен тях и имаме и други чанти. Портиера седи и ни гледа, нямаше кой да помогне, бутаме ги до рецепция. Рецепцията и ресторанта са на едно място, половината маси са в лобито, като ги делят 3 стъпала. Водят ни да покажат в кой блок извън основната сграда е апартамента. Минаваме целият ресторант, който е на 3 нива със съответните стълби, връщаме се и започваме да влачим куфари и чанти покрай масите и хапващите хора. Няколко човека от персонала стоят и ни се подхилват. Влизаме в двуспалният апартамент и изненада - едната спалня на вторият етаж с единично легло. Звъним на рецепция да попитаме къде се предполага да спи 4-ят човек. Отговарят на дивана. Но ние не сме заявявали допълнително легло, цената е съвсем друга. Идва една лелка носи чаршафи. Връщаме я за кърпи. Халатите трябвало от спа рецепция да вземем, която е друга сграда. Отваряме плика с донесените кърпи - 4бр разръфани парцали 30х30. Водата във външното джакузи - 33градуса, което си е студено за нулевите температури на въздуха. Не искахме да рискуваме с ресторанта на вечеря, поръчаме в стаята. За 4-ри човека носят 2 прибора. Имахме тостер, решихме да препечем филиите, защото хлябът беше сух и изгоряха бушоните. Идва човек да ги оправи, взема ни тостера заедно с филиите в него, за да го оправел. На излизане му остана бравата в ръката. Определено това НЕ е 4* хотел! А цената хич не е ниска - 260лв платихме за нощувката.

# 1 332
  • Мнения: 1 114
Благодаря за мнението за Еуфорията, спестихте ми ядове, а има висока оценка в Боокинг.

Отказах се още на - "Рецепцията и ресторанта са на едно място, половината маси са в лобито"

Такова нещо видях в хотел Елена "****" Зл. Пясъци и още с влизането ми стана ясно, че сме сгрешили, така и се оказа.

# 1 333
  • софия
  • Мнения: 30 392
Четейки тук и неприятното ни изкарване в Копривщица, оставам с впечатление, че има някаква врътка с рейтинга в Букинг. Вече нямам особено доверие на него.

# 1 334
  • Мнения: 7 777
Същото си мисля и аз, Звънче. Гугъл ревютата се оказват по-добър ориентир май.

Общи условия

Активация на акаунт