Черен списък на хотелите в България!

  • 376 224
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 335
  • Мнения: 1 231
Благодаря за мнението за Еуфорията, спестихте ми ядове, а има висока оценка в Боокинг.

Отказах се още на - "Рецепцията и ресторанта са на едно място, половината маси са в лобито"

Такова нещо видях в хотел Елена "****" Зл. Пясъци и още с влизането ми стана ясно, че сме сгрешили, така и се оказа.
[/quote]
Това е с влизането в хотела. В дясно е рецепцията, в ляво част от ресторанта, направо слезаш две стъпала пак маси към ресторанта, слизаш още 2 стъпала, пак маси към ресторанта + бар. Там в ляво излизаш за другите сгради към хотела и джакузито. Снимката е от нета, не е моя, защото аз не съм снимала.

# 1 336
  • Мнения: 1 118
А сигнал пусна ли? Явно трябва да го затворят, не отговарят и на елементарни условия, но все пак РЗИ не обикалят обекти ей така, по сигнали работят
Току що направих това. Нямам договор или ваучер, защото той остана там, а аз нямам копие. Ваучерът ми беше подарък от приятелка, която имаше най-добри намерения и сега не ми е удобно да и искам копие, което да приложа към жалбата. Приложих само снимките.
Получих отговор от комисията за защите на потребителите в Русе.
"На 11.11.2019г. инспектори на КЗП РД Русе, звено Велико Търново са извършили проверка в семеен хотел Еленски ритон“ в с. Ср. колиби, стопанисван от ,,Гк Инпекс“ ООД по спазване разпоредбите на Закона за туризма. С констативния протокол е разпоредено да се представят нужните документи по изложеното от Вас. От представените документи е видно, че сте била настанена в обекта на 19.10.2019г., като това е отразено в регистър за настанени туристи. По време на проверката са взети предвидените от ЗТ мерки.".....
"В конкретния случай, следва да се отбележи, че КЗП не е компетентна да издаде административен акт, чието съдържание да съответства и да доведе до желаните от Вас последици. "..............
"При възникнал спор между Вас и търговеца Комисия за защита на потребителите може единственно да съдейства за неговото доброволно разрешаване. "...........
бла бла бла....Това, че съм била там аз си го знам, но те нищо друго не са констатирали. Да съм си търсела правата през съда.
От т.н  КЗП РД Русе, звено Велико Търново просто са се разходили в един хубав ден до там.

# 1 337
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
Не случайно съм ти написала към РЗИ да се обърнеш, а не към КЗП. КЗП могат да ги санкционират, ако има нередност откъм заплащането, премирно цената е оябявена една, а на място излиза друга или нещо подобно. Правилно са ти отговорили, че не са институцията, която може да вземе мерки.Хигиената в хотела ХЕИ трябав да контролира, а те вече са към РЗИ (регионална здравна инспекция) и затова ти написах още в началото, именно към тях да се обърнеш

# 1 338
  • Мнения: 638
Здравейте,
много ви моля за съвет към кого да се обърна и как да постъпя.
Моята история е следната:
Ние сме семейство с малко дете на 5 годинки. Бяхме гости на хотел Стримон Гардън Кюстендил в периода 01.12.2019 г – 03.02.2019г.
За целта си купихме ваучери за два дни със закуски и вечери от ГРУПОВО
Ще опиша възможно най-кратко това, което ни се случи там:
1.   След настаняването в хотела на 01. 12 посетихме басейните към хотела. След влизането в детския басейн усетихме ужасно дразнене и сълзене в очите. Повечето хора които влизаха при нас в басейна след много кратък престой го напускаха поради задушливата миризма и неприятното дразнене. За съжаление ние останахме по дълго в басейна и то заради детето, което е малко и другите са неподхоящи за неговата възраст. Отправихме оплакване и запитване към рецепцията на СПА центъра, където момичето ме увери че басейна е напълно безопасен и в него се слагат само таблетки сол. На базата на тези твърдения продължихме да посещаваме басейните и през останалите 2 дни.
2.   В офертата изрично е описано че на разположението на гостите е детски кът с аниматор, което за нас бе втората по важност причина да изберем този хотел. След обяда решихме да оставим детето в детския център и с огромно учудване установихме че аниматор няма! Обърнахме се към рецепцията, които ни отговориха че аниматора работил само събота и неделя. Ние отговорихме че разбираме, но все пак сме неделя и очакваме аниматор, тогава рецепционистката ни отговори: „Е, значи анимацията е петък и събота“. Никъде не е упоменато че анимацията е само два дни, ние разчитахме много на анимация, която така и не получихме.
3.   На 02.12 в 14.00 часа детенцето заспа следобеден сън. В 15.30 телефона в стаята започна да звъни продължително и събуди детето. Тук държа да отбележа огромното си възмущение когато отговорихме на обаждането, а отсреща ни звъняха от рецепция. Бяхме на СПА почивка и предполагам че спокойствието и уюта на гостите е на първо място, особено между 14 и 16 часа.
4.   На 02. 12 след 16.30 отидохме отново на басейн. Детския басейн отново миришеше на нещо странно. След престой от около половин час детето започна да се оплаква, че му пари на крачетата. Ние също усещахме много неприятно парене и дискомфорт.
В големия басейн не работеше водопада след наше запитване спасителя потвърди това. Решихме да поседим в джакузито, и голяма изненада и там – джакузито също не работи!!!! Детенцето продължи да се оплаква че го сърби кожичката и се прибрахме в стаята.
Наистина ли Стримон Гардън, отличен с 5 звезди няма нито един напълно изряден басейн и въпреки това приема гости?
5.   На 02.12 вечерта отидохме на вечеря. Сервитьорите ни казаха, че не може да вечеряме на 1-вия етаж, да се качим на втория. Попитахме защо, понеже държим да сме на този етаж, които е до детския кът без аниматор и искаме да наблюдаваме детето. Бе ни отговорено че „Украсяват“. Качихме се на втория етаж за вечеря, като само след 5 минути се обадиха другите дами които бяха с нас, че на първия етаж вечерят хора и е свободно за клиенти.
Недопускането за вчеря точно на този етаж с дете част от политиката на хотела ли е?
6.   На 03.12 сутринта извикахме управителката на хотела. Гореизложеното бе представено пред нея напълно изчерпателно. Ответната реакция бе: „Да, разбирам ще предприемем мерки“, освен това ни обясни че имат проблеми с пречистването на басейните. ЗА ПРЪВ ПЪТ някой ни информира че има проблем, до този момент бяхме подвеждани и лъгани, въпреки оплакванията. Освен това управителката ни успокои че всичко вече било на ред. Ние отново се отправихме към басейните.
След като бяхме не повече от 15 минути детето започна много да плаче и се оплаква че му пари на крачетата. Свидетели бяха всички хора от басейна. Незабавно качих детето в стаята да го измия, както неговата кожа така и нашата и на мъжа ми бяха силно възпалени! Детето плачеше и не даваше нито да го къпя нито да го обличам. Мъжа ми слезе на рецепция и отново извика управителката. Тя от своя страна незабавно организира бусче4 от хотела и преглед от дерматолог, като го увери че ще ни бъде и възстановена сумата платена за престоя. Бяхме прегледани от дерматолог, като и на тримата ни бяха предписани препарати с кортикостероиди и противоалергични.
След като се върнахме в хотела управителката заяви, че до обяд на другия ден ще се свърже с нас да „Преценят“ как да постъпят след като получат становище от дерматолога. Също така ни заяви че суми не могат да ни върнат, да си заявим претенциите към „ГРУПОВО“
7.   Днес, 04.12 няколко пъти се опитваме да се свържем с въпросната управителка, но без абсолютно никакъв резултат.
Защо не се свързва с нас след като пое този ангажимент и от какво и защо се крие?

# 1 339
  • Сф
  • Мнения: 10 644
Ужас! Аз един път исках да резервирам там и от тур.агенция директно ме отказаха,въпреки че го предлагат.Посъветваха ме  даже да избягвам хотела..Очевидно нещата са мега зле. Аз бих се обърнала към посредника,в случая Групово бг. Избягвам ваучерите,предпочитам туроператор.И съм срещала в темите,че именно те компенсират.Агенциите,не самия хотел.Не зная точен съвет,дано някой с издънка от групово се включи! Но не ги оставяйте така нещата!

# 1 340
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 064
Аз само едно не разбирам  newsm78 Как така толкова години никой не запомни, че ваучери с намаление по сайтовете за колективно пазаруване се пускат предимно на проблемни хотели ?!
Изобщо тия сайтове са чиста проба измама. Аз отидох веднъж преди доста време на маникюр с такъв талон и после 6 месеца не можех да си оправя ноктите.
Та запишете си някъде, че с талонче не се ходи на хотел Wink

# 1 341
  • Мнения: 6 294
Аз само едно не разбирам  newsm78 Как така толкова години никой не запомни, че ваучери с намаление по сайтовете за колективно пазаруване се пускат предимно на проблемни хотели ?!
Изобщо тия сайтове са чиста проба измама. Аз отидох веднъж преди доста време на маникюр с такъв талон и после 6 месеца не можех да си оправя ноктите.
Та запишете си някъде, че с талонче не се ходи на хотел Wink
Аз не бих привила такива генерални изводи! Ползвала съм ваучери за почивка, както и за други неща и не съм имила проблем. Последно с ММ бяхме в хотел З планини до Разлог. Лично ние  не бях с ваучери, че буквално от днес за утре резервирах директо в хотела, но по цена почти като на ваучерите, която цена бях видяла във всичките оферти. Разликата беше 12 лв. повече за 2-ма възрастни за 5 нощувки. Хората, с които говорих и които бяха с ваучери,  всички бяха доволни. Храдата беше еднаква за всички на база ОИ, условията също.
Ние бяхме от понеделник до събота и беше супер спокойно, но в петък хотелът се напълни. За цената, която платихме, останахме много доволни от всичко. Два пъти съм почивала с ваучери в сем. хотел Жери във Велинград, но отдавна и също нямахме забележки. С ваучири съм почивала в хотели Бохема и Елеганс в Огняново/2015 и 2016г/ - съвсем прилични условия и храна.Обаче ако човек очаква чудеса при цени от 40 -50 лв. на ден на човек на база НВ или ОИ, най-вероятно няма да е доволен. Съжалявам за случката в Кюстендил. Аз бих се обърнала към КЗП и РЗИ. Платформите за ваучери са само посредници и не носят отговорност за услугите в хотела.

# 1 342
  • Сф
  • Мнения: 10 644
Принцеса, не е така.Първо в тия сайтове няма особено намаление, даже никак, а и второ- всички хотели пускат.Велинград, Банско, ето и Кемпински например.То същото щеще и да е положението и от СъниТурс да бяха отишли- хотела не е читав.Просто Съни турс взимат предвид оплаквания, местят, компенсират и т.н На мен не се е случвало, но аз много проучвам преди да тръгна нанякъде.Сега, има неща които се преживяват и такива, с които не бива да се прави компромис.А когато касае здравето, пък изобщо.Аз съм работила на басейн, освен спасител, имахме и химик и лекар към комплекса.Всеки ден се взимаше проба за ХЕИ.Сега не знам какъв е регламента, То всяко къще отвори " басейн", но тук е 4 звезди, щях да ги гоня до дупка.Опа, 5 звезди е даже! Еленка, гони и Групово, и хотела. Писмено.
С тия документи и от лекаря.Почвай да оформяш жалби. Ето тук на първо четене намерих за басейните в частност        https://pravatami.bg/16404 
Колкото до другите проблеми, липса на анимация и т.н. несъответстия с офертата, не знам кой е, порови в нета имаме си и Министерство на туризма.Това като с Елените, тоя хотел...така е в бг, но пък и човек трябва да си търси правата.
П.п.За козметиците, на моя близка дъщеря и я заразиха с някаква бактерия ли що ли, 2 месеца е на антибиотици, а лицето??? Дано се оправи. ..и то известен салон..доколкото разбрах..Не знам какво да мисля вече, всичко кара през просото...

# 1 343
  • Мнения: 3 326
Ако е вярно, че въпросният хотел е собственост на Първанов на сина му и на Кирил Добрев на сестра му, не вярвам някой нещо да направи. ☹️

# 1 344
  • Мнения: 351
Аз само едно не разбирам  newsm78 Как така толкова години никой не запомни, че ваучери с намаление по сайтовете за колективно пазаруване се пускат предимно на проблемни хотели ?!
Изобщо тия сайтове са чиста проба измама. Аз отидох веднъж преди доста време на маникюр с такъв талон и после 6 месеца не можех да си оправя ноктите.
Та запишете си някъде, че с талонче не се ходи на хотел Wink
Аз не съм съгласна точно, че само проблемни хотели пускат ваучери. Ходили сме с ваучери в Старосел и всичко беше перфектно. Друг е въпросът колко по-евтино е с ваучери.Често цената на рецепция в самия хотел е същата и дори по- ниска при определени условия ( напр. повече нощувки, икономична стая).Аз винаги първо проучвам мнения на потребители преди да посетим някой хотел. От там си правя преценка и за съотношението цена-качество.

# 1 345
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
Ходила съм в един и същи комплекс на редовни цени и с ваучер, по различно време. Всичко си беше едно и също и в двата случая и условията и храната и обслужването. Стига с тъпите генерални изводи! Пускат ваучери от време на време от почти всяко място, предимно за реклама. С ваучер, без ваучер, няма как да получиш различни услуга, на едно и също място, зависеща само от начина на плащане. Няма как практически да се получи. Стаите и храната са едни и същи, независимо как се резервирал, как точно се различават с ваучер или с друг вид резервация? Безкрайно тъп извод, нали едновременно се обслужват клиенти, резервирали и платили по различни начини и кухнята и стаите са на едно и също място.

# 1 346
  • Мнения: 638
Да кажа как избрах първо хотела.
В Гугъл ако напишете най-добри СПА хотели, Стримон Гардън излиза като награден за най-добър СПА хотел 5 звезди за 2018 година. Прочетох 2-3 мнения, които бяха положителни, нямах време за повече и потърсих оферти. Просто в Групово бе най-изгодна- 150 лева на вечер за стаята. Хич и не е евтино!! Дали ще купя от там или другаде.....ами не виждам разлика.
Писах на всякъде.
Групово незабавно ми звъннаха, звучаха ми доста ангажирани по темата, като обясниха че имат сериозни договори. Заеха се сериозно с въпроса. Вчера ми звънна единия от мениджърите по телефона, точно уведомен от Групово. Всичко разказах, звучеше много притеснен, и особено че става въпрос за дете.
Днес изпращам всички изследвания, извадихме си и медицинско, ще информирам за по-нататък.

# 1 347
  • В.Търново
  • Мнения: 6 680
Аз само едно не разбирам  newsm78 Как така толкова години никой не запомни, че ваучери с намаление по сайтовете за колективно пазаруване се пускат предимно на проблемни хотели ?!
Изобщо тия сайтове са чиста проба измама. Аз отидох веднъж преди доста време на маникюр с такъв талон и после 6 месеца не можех да си оправя ноктите.
Та запишете си някъде, че с талонче не се ходи на хотел Wink
Срещала съм ваучери през Гработо за добри хотели за България.Лично аз съм посещавала такива с ваучер, както и мои познати.
Не съм съгласна с вас!

Последна редакция: пт, 06 дек 2019, 12:55 от rusalka1

# 1 348
  • Мнения: 4 808
Ходила съм много пъти с ваучери на почивка, досега проблеми съм нямала. Един и същи хотел съм посещавала и с ваучер, и без, нямало е разлика в обслужването и храната. Имах случай миналата година, когато с ваучер беше доста по–скъпо, отколкото през букинг, но хотелът си беше перфектен и всички получиха едно и също обслужване и храна. Аз бях резервирала от букинг тогава и вече винаги проверявам. От Групово съм резервирала само веднъж, това беше първият ми път с ваучер, поносимо беше, но С Групово не повторих, защото при тях няма отзиви, а аз много държа на отзивите и преди да отида някъде проучвам много внимателно. При Грабо и букинг съм забелязала, че лошите отзиви никога не излизат на първата страница, а сбутани някъде назад, така че четете всичко.

# 1 349
  • Варна
  • Мнения: 10 527
Е,аз имам два опита с ваучери и съм точно на противоположно мнение. Сега ще си мерим опитите ли?
Задайте си въпроса, защо се пускат ваучери.

Общи условия

Активация на акаунт