Черен списък на хотелите в България!

  • 377 699
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 455
  • Мнения: 19 527
Много дебелашки коментар. Не знаех, че възрастта има значение за рецепционистите, предполагам че са нужни други качества и умения.

# 1 456
  • Мнения: 1 318
Включвам се с Хотел Денз в Черноморец.
Август месец ходихме с децата и още съжалявам, че не се разтърсихме за частни стаи под наем, а запазихме хотелска стая. Още с пристигането се потресох от вида на сградата, но реших, че това не е най-важното. При настаняването установихме, че в стаята мирише на пот и спарено, помолихме да ни преместят, но нямаше къде и смениха чаршафите и възглавниците, да не би да е от тях (?!?) С мъжа ми преглътнахме, казахме си, че в хотела само ще спим и няма смисъл да правим циркове. Тънки са стените, климатиците вибрират и цяла вечер се чува бучене. Паркоместа няма към хотела - където спреш, ако има къде. Банята не знам с какви плочки е, но сумарно се пребихме поне 10 пъти всеки. Малката не искаше да влиза да се къпе от страх, че ще падне... Собствениците са любезни, но само това не стига, за да се прави бизнес. Ако избера българското море и това лято, няма да е в хотел или поне няма да е в такъв.

# 1 457
  • Мнения: 955
Хотел Лион в Боровец. Там вирус няма. Нито персонала ходи с маски, нито посетителите. В сауната бяха набутани сигурно 20 човека. Спа центъра е много зле. Студен басейн, няма отопление в "релакс" зоните. По коридорите на хотела се носи една брутална миризма на цигари, явно всичко живо пуши вътре. Стаята мизерничка и не създава усещане за чистота, а по-скоро обратното. Храната беше ужасна. Не бих повторила.

# 1 458
  • Мнения: 1 078
Не е толкоз зле, просто спа-то е малко за капацитета на хотела. Последно като ходих водата в басейна беше топла. Не е като минерален басейн, ако с това сравнявате ....

Храната конкретно, не мога да се оплача. Имаше приличен избор.
Имаше ли пак много румъня ?

# 1 459
  • Мнения: 955
Не е толкоз зле, просто спа-то е малко за капацитета на хотела. Последно като ходих водата в басейна беше топла. Не е като минерален басейн, ако с това сравнявате ....

Храната конкретно, не мога да се оплача. Имаше приличен избор.
Имаше ли пак много румъня ?
Пълно беше. Пред стаите си оставяха чашки пластмасови пълни с фасове и бутилки от минерална вода с ракия. Пълен ужас Joy

# 1 460
  • Сф
  • Мнения: 10 747
Хотел Лион в Боровец. Там вирус няма. Нито персонала ходи с маски, нито посетителите. В сауната бяха набутани сигурно 20 човека. Спа центъра е много зле. Студен басейн, няма отопление в "релакс" зоните. По коридорите на хотела се носи една брутална миризма на цигари, явно всичко живо пуши вътре. Стаята мизерничка и не създава усещане за чистота, а по-скоро обратното. Храната беше ужасна. Не бих повторила.
Благодаря за отзива.За малко щяхме да забием там, по причина че ми беше препоръчан от персонал на елитен хотел на морето, който персонал зимата е там. Явно заради липсата на чужденци са далече от лукса и нивото, което са поддържали минали години. В крайна сметка забихме в друг хотел- до пистите. Само последната вечер имаше румънци, но се укротиха към 22 часа. И всичко беше ок. Една неприятна случка само на тръгване.На хотела на паркинга, тумба римляни се опитаха да ни изнудят да изчистят снега от колата за 30 лв . Незнайно защо охраната я нямаше, но ние си намерихме гребло.Не можахме да издрапаме наклон обаче и се наложи бутане малко.Римляните стояха в страни и се хилеха и викат на мм - щом си тарикат , оправяй се. Дойдоха двама англичани и ни помогнаха, бяха изумени разбира се.ММ се нервира , ама яко! Вика на менъджерите , че си е платил и кой ги допуска тия да изнудват хората и ще викне полиция и ония се ометоха. Дано не играят с хотела, щото беше много тъпо, но си преместихме колата за докрая на деня  на друг платен паркинг, където постоянно имаше човек, за да не направят нещо на колата. Това ме върна някъде през 90 те през  мутренските години и паркинга на Шератон , имаше едни играчи  и там в района..
Хотела е Самоков. Като цяло доволни  сме- топло, чисто, храната за цената, бива, също нормални цени в ресторанта на свободно, басейна ок.За  мерките, не знам какво се учудвате,  е , върнаха ни за маски в ресторанта, ама нали после ги сваляш да ядеш, наистина, който го е страх , както казва Айва, по- добре да не тръгва.Но там поне беше широко, просторно,    полу празно изключая събота и неделя , където има повече скупчване  и по писти и тнт. Все пак се виждаше, че се спазват някакви мерки, доколкото е възможно.

# 1 461
  • Мнения: 1
Toma’s Residence! Престой за 9 нощувки в апартамент с 2 спални – две жени с 3 деца от 11 юли 2021

Ако искате незабравимо (в негативния смисъл) преживяване, посетете хотел !

Всичко в този хотел е привидно добре, а по-голямата част от персонала е изключително неадекватен. Единствените положителни неща са близостта до плажа, добре поддържаната зелена ливада, чистият басейн и аниматорът бате Янко, който получава 5 звезди.
На третия ден бяхме готови да си тръгнем, но с 3 деца е трудно да се местиш и търсиш настаняване в последния момент.
Положителните ревюта явно са писани или от близки на собствениците и персонала, или от хора, които са имали 1-3 нощувки в хотела и не са успели да се насладят на всички „екстри”.

Паркинг: има привидно. Паркира се на прашен, черен път. За места се борим с плажувашите от До хотела стигнахме по един прашен и черен път. Самият „паркинг” е също такъв. Обозначен е с табелка, но на него няма свободни места. Достъп до входа на сградата, за да си разтоварим багажа няма, затова паркираме на около 150 м. от хотела, в прахоляка до едни контейнери за боклук. Взимаме по една малка чанта и отиваме на рецепцията с 3-те деца. Там привидно любезната рецепционистка ни обяснява, че те били сложили табелка за паркинга, но „нахалните” плажуващи от други места не се съобразяват с нея и спират при хотела. От хотела нямало какво повече да направят. Да сме си вземели най-необходимото и привечер, като си тръгнат нахалниците, да си преместим колата по-близо. Количка за багаж също няма в хотела. Наложи се да си влачим багажа в прахоляка. Впоследствие видяхме, че всички останали хотели на Нестинарка имат бариери на паркингите си. Вечерта пак нямаше близки места. Други гости от хотела ни посъветваха да не си ползваме колата, защото няма гаранции, че ще има къде да паркираме като се върнем. Плащахме за таксита и автобуси, когато искахме да ходим на други места.
При напускането ни от хотела на 10-тия ден, колата ни беше с толкова прах, че нищо не се виждаше през прозорците и беше затисната от един „нахален” плажуващ. Имаше 15 см за маневри. От хотела, по типичен за тях маниер, вдигнаха рамене и ни казаха, че нищо не могат да направят. Добре че мина един от гостите, който не знам как успя да ни изкара колата, за което сме му много благодарни.

Апартамент: Настаняваме се в апартамента (били само 2 такива и се водят най-луксозните им стаи). Нищо кой знае какво, но на пръв поглед изглеждаше добре и чисто. Не бяхме дошли за лукс. Бяха ни казали, че има кухненски бокс. Ами нямаше. Два шкафа, върху които имаше микровълнова и кана за топла вода. Каната можеше да се включи в електричеството само ако я сложим върху микровълновата, която пък трябва да е в края на шкафа.
Отварям вратата на единия балкон и виждам 2 пръста прах по пода и перилата. Огромни паяци и паяжини висят отвсякъде и косми по масичката. Другият балкон беше също толкова прашен. Влизам обратно вътре и след по-внимателно вглеждане, виждам, че в стаите също има паяжини и паяци. Слизам на рецепцията да поискам почистване на терасите и стаите. Съгласиха се, но с обяснението, че понеже били до планина и дюни нямало кой знае какво да се направи за паяците. Ами има – чисти се. За 9 дни не се появи нито един нов паяк и праха беше минимален. Кой знае откога не е било чистено там. Дойдоха камериерките, а ние отидохме на вечеря. Като се върнахме, единият балкон беше почистен, но прахът на другия си стоеше. Ние го забърсахме, защото нямахме сили да се разправяме след дългото пътуване.
Влизаме в банята да се къпем. Водата е или гореща или студена. Отнема доста време докато се нагласи. Тъкмо я нагласиш и решиш да превключиш на душ и се оказва, че копчето се движи с огромни усилия и батерията на стената застрашително се клати и може да се отскубне от стената. Когато най-накрая успееш да превключиш на душ, се оказва, че пак трябва да си нагласяваш водата... Междувременно самата слушалка непрекъснато се разпадаше на части и се налагаше да я сглобяваме. Възрастните криво ляво се оправихме, но как да научиш децата да се къпят с чалъми. Притеснихме се, че при това дърпане и теглене може да се наранят и да стане наводнение. В апартаментите има и 2-ра тоалетна. При отварянето на вратата и долната панта се разпадна и вратата провисна. Притеснихме се, че може да затисне децата и им забранихме да я ползват. На сутринта отидох на рецепцията да съобщя за проблемите. Щели да пратят човека от поддръжката. Човекът дойде, сглоби криво-ляво пантата на вратата и каза, че бил купил нова панта и ако тази пак се разпадне, да му се обадим да я смени. А че междувременно някой може да се нарани... това не се мисли. За клатещата се батерия каза, че нищо не можел да направи, защото хотелът бил строен възможно най-евтино и всичко е гипсокартон, и тръбите зад него не са хванати за нищо и няма как да се застопори. Т.е. само плочките на стената я държат. Ами ако от това дърпане и клатене някоя се откърти? Ние сме с деца!!! Получаваме стандартното вдигане на рамене. За слушалката на душа каза, че на другия ден щял да ни донесе нова.
На другия ден чешмата в банята почти спря да тече. Михме си зъбите на душа. Отивам на рецепцията да съобщя за проблема и ми казват, че сигурно мрежичката е запушена. Да я отвия и да я почистя. Пробвах, но с голи ръце не става. Не си бях сложила водопроводен ключ в багажа. Дойде човекът от поддръжката с инструменти и каза, че той още предишния ден видял, че слабо тече, но понеже нямал инструменти, не я е оправил. Т.е. чакал е да се оплачем първо. Поне си спази обещанието и смени слушалката на душа.
След 2 дни вратата се разпадна отново, но така и не я оправиха до края на престоя ни.
Подпряхме вратата да не се мърда и я ползвахме отворена.
Имахме пишкащ инцидент с едното дете и помолихме за подмяна на чаршафите на едното легло. Когато се прибрахме от плаж следобед, не бяха сменени. Слизам на рецепцията да припомня за чаршафите, при което ми беше казано, че не е зле да си сваля мръсните чаршафи там и камериерката щяла да ми даде нови. Междувременно дойде един човек, който искаше нови кърпи, защото тези, които му бяха оставили, имаха жълти петна. Камериерката дойде и ни в клин, ни в ръкав започна да ни се кара, че сме стъпвали на кърпите. Те били за бърсане, а не за стъпване... И резервни кърпи нямало. Поне на мен ми даде чаршафи.
По средата на престоя ни дочух разговор на камериерките на стълбището. Разправяха се, че някой пускал пералнята с чаршафите на бърза програма, която само ги преплаква и е щели да ги накажат ако някой гост се оплачел от мръсни чаршафи. Мислех, че чаршафите се дават на фирма за пране. Отказах последващите смени на бельо.
Леглата в стаите не са особено удобни. Пружините на матраците се усещат и някои скърцат. Възглавниците са на буци. Двете клик-клак диванчета, които се ползват като допълнителни легла, освен че са целите на петна, са и много неудобни за спане. Всички механизми и железа се усещат.
Някои от комарниците не се затварят, а други изскачат от пантите при отваряне. Част от бравите на вътрешните врати не се движат и трудно се затварят. Някои врати скърцат.
На втория ден си пия сутринта кафето на балкона и изведнъж започват да се чуват различни звуци от ползване на тоалетна и баня. Поглеждам към източника на звуците и виждам едни дупки на стената на нашия балкон, които се оказват отдушника за банята на съседната стая. Това е правено допълнително. Невероятно строително решение!!! Прецених, че е по-добре да си замълча, за да не се притесняват съседите като използват банята си.

Оказа се, че чистенето по стаите се изразява в изхвърляне на боклука и зареждане с тоалетна хартия.
На седмия ден от престоя ни изчистиха стаята за първи път и то, след като попитах камериерките през колко дни чистят стаите. Неохотно се захванаха да чистят и ми обясниха, че били 3 жени за целия хотел и не смогвали. Сигурна съм, че е така. Те правят каквото могат. Вината е на работодатели им, които очевидно искат само да експлоатират хотела, без да инвестират.

Храна: Ресторантът печели първо място по еднообразна и долнокачествена храна! Не знам как успяват да се снабдят с най-нискокачествените продукти на пазара. Единствено салатите и част от плодовете имаха някакъв вкус. За първи път видях в хотел пакетчета със „Смес за мазане” вместо масло. Били сме на места и без никакви звезди, но такова нещо не съм срещала. Закуската всеки ден е една и съща. Единствената разлика са тестените неща – редуват се баница, тутманик и пържени филии. За тези, които все пак се престрашат да посетят хотела, внимавайте за косми в тях!
За 9 дни, имаше 5 или 6 пъти пиле с ориз. Пилешкото беше с тежка миризма и цялото в съсирена кръв. Сякаш са ги били с тояги пилетата, а не са ги клали. Каймяните неща имаха странен розово-цикламен цвят. Каквото не се изядеше от тях, се размиваше с нещо като доматен сос и се предлагаше на вечеря като сос за спагети Болонезе.
Хотелът се посещава основно от хора с малки деца и много от гостите споделяха, че се чудят какво от менюто да изберат за децата си.
Миризливи сарми от консерви, недоварени ориз със зеленчуци, промити супи, таратор с прокиснало мляко, подобие на кашкавал, странно изглеждащи бъркани яйца.
Три дни се борихме с управителката (изключително фалшиво любезна жена) на ресторанта да дава динята за закуска, а не за вечеря. Всички налитат на диня в горещините и после цяла нощ в тоалетната. След доста разправии, накрая взеха да я дават на обяд. Така и не разбрахме защо не може на закуска. Не получихме отговор на въпроса дали желанията на гостите им са важни за тях. Очевидно е, че не са.
А като за хотел с ресторант на морето – рибата почти липсваше от менюто. За 9 дни, първата вечер имаше цаца, след 2 дни – паниран хек, и през последните 2 дни от престоя ни – осолена консервирана риба за салата.

Голяма част от персонала са направо абсурдни. Един ден слизаме по стълбите. Не видяхме, че са мокри и едното дете падна. Слава богу, не се удари лошо. Камериерката мие на долната площадка. На въпроса ми „Нямате ли табели за мокър под, за да ги слагате, когато миете?” ми беше отговорено, че имали една, но къде по-напред да я слагали и затова не я слагат.

Забравих си термочашата за кафе сутринта на масата в ресторанта. На обяд питам къде е и един от сервитьорите ми казва „Ние я изхвърлихме, защото беше пластмасова. Имаме практика да изхвърляме пластмасовите неща”. Чашата наистина беше пластмасова, но беше очевидно, че не е за еднократна употреба.

В един момент просто спряхме да съобщаваме нередностите. Всеки ден ни изненадваха с нещо. Решихме, че въпреки условията в хотела и персонала, ще гледаме да си изкараме добре.
И накрая за плажа: Хотелът няма обособен плаж (за разлика от всички останали хотели) и насочват гостите към зоната с безплатни чадъри и шезлонги. Това обаче се оказа поредното „приключение”, защото за тях се конкурираме с всички плажуващи от близо и далеч. Отиваме рано на плажа, оставяме си кърпи и багаж, прибираме се в хотела за закуска и като се върнем на плажа, се оказва, че някой е метнал багажа ни настрани и се е настанил на нашите места. Влизаш в морето, излизаш и гледаш шезлонгът ти изчезнал… От хотела нямат вина за хорската простотия, но не е зле да си направят тяхна плажна зона, както другите хотели.
Обясниха, че плажът бил на някакъв концесионер и нищо не можели да направят. Интересно как другите хотели са успели?
Иначе дават срещу депозит чадъри и шезлонги, но при тези кражби на плажа, смееш ли да си вземеш.
Този хотел е поредният български бизнес, който оперира на принципа „Ден година храни”.

И пари да ми дават, не бихме се върнали там!

# 1 462
  • в сърцата на децата <3
  • Мнения: 4 033
Пускам линк към мнението ми в другата тема. Потресена съм от нивото на наглост и арогантност в този т.нар. комплекс. Поне да се бяха извинили за мизерията, а те наглеят... Не сменят кърпи и чаршафи цяла седмица за да не ни нарушавали почивката?!? Верно??? Astonished
https://bg-mam.ma/p/1354590/43189156

# 1 463
  • Мнения: 1 318
Интересно, Toma's residence в booking е с 8,1 оценка, на снимките изглежда доста прилично, но след този отзив се зачетох в коментарите и действително нещата са под всякаква критика. Дано вземат мерки.

# 1 464
  • София
  • Мнения: 1 489
Скрит текст:
Toma’s Residence! Престой за 9 нощувки в апартамент с 2 спални – две жени с 3 деца от 11 юли 2021

Ако искате незабравимо (в негативния смисъл) преживяване, посетете хотел !

Всичко в този хотел е привидно добре, а по-голямата част от персонала е изключително неадекватен. Единствените положителни неща са близостта до плажа, добре поддържаната зелена ливада, чистият басейн и аниматорът бате Янко, който получава 5 звезди.
На третия ден бяхме готови да си тръгнем, но с 3 деца е трудно да се местиш и търсиш настаняване в последния момент.
Положителните ревюта явно са писани или от близки на собствениците и персонала, или от хора, които са имали 1-3 нощувки в хотела и не са успели да се насладят на всички „екстри”.

Паркинг: има привидно. Паркира се на прашен, черен път. За места се борим с плажувашите от До хотела стигнахме по един прашен и черен път. Самият „паркинг” е също такъв. Обозначен е с табелка, но на него няма свободни места. Достъп до входа на сградата, за да си разтоварим багажа няма, затова паркираме на около 150 м. от хотела, в прахоляка до едни контейнери за боклук. Взимаме по една малка чанта и отиваме на рецепцията с 3-те деца. Там привидно любезната рецепционистка ни обяснява, че те били сложили табелка за паркинга, но „нахалните” плажуващи от други места не се съобразяват с нея и спират при хотела. От хотела нямало какво повече да направят. Да сме си вземели най-необходимото и привечер, като си тръгнат нахалниците, да си преместим колата по-близо. Количка за багаж също няма в хотела. Наложи се да си влачим багажа в прахоляка. Впоследствие видяхме, че всички останали хотели на Нестинарка имат бариери на паркингите си. Вечерта пак нямаше близки места. Други гости от хотела ни посъветваха да не си ползваме колата, защото няма гаранции, че ще има къде да паркираме като се върнем. Плащахме за таксита и автобуси, когато искахме да ходим на други места.
При напускането ни от хотела на 10-тия ден, колата ни беше с толкова прах, че нищо не се виждаше през прозорците и беше затисната от един „нахален” плажуващ. Имаше 15 см за маневри. От хотела, по типичен за тях маниер, вдигнаха рамене и ни казаха, че нищо не могат да направят. Добре че мина един от гостите, който не знам как успя да ни изкара колата, за което сме му много благодарни.

Апартамент: Настаняваме се в апартамента (били само 2 такива и се водят най-луксозните им стаи). Нищо кой знае какво, но на пръв поглед изглеждаше добре и чисто. Не бяхме дошли за лукс. Бяха ни казали, че има кухненски бокс. Ами нямаше. Два шкафа, върху които имаше микровълнова и кана за топла вода. Каната можеше да се включи в електричеството само ако я сложим върху микровълновата, която пък трябва да е в края на шкафа.
Отварям вратата на единия балкон и виждам 2 пръста прах по пода и перилата. Огромни паяци и паяжини висят отвсякъде и косми по масичката. Другият балкон беше също толкова прашен. Влизам обратно вътре и след по-внимателно вглеждане, виждам, че в стаите също има паяжини и паяци. Слизам на рецепцията да поискам почистване на терасите и стаите. Съгласиха се, но с обяснението, че понеже били до планина и дюни нямало кой знае какво да се направи за паяците. Ами има – чисти се. За 9 дни не се появи нито един нов паяк и праха беше минимален. Кой знае откога не е било чистено там. Дойдоха камериерките, а ние отидохме на вечеря. Като се върнахме, единият балкон беше почистен, но прахът на другия си стоеше. Ние го забърсахме, защото нямахме сили да се разправяме след дългото пътуване.
Влизаме в банята да се къпем. Водата е или гореща или студена. Отнема доста време докато се нагласи. Тъкмо я нагласиш и решиш да превключиш на душ и се оказва, че копчето се движи с огромни усилия и батерията на стената застрашително се клати и може да се отскубне от стената. Когато най-накрая успееш да превключиш на душ, се оказва, че пак трябва да си нагласяваш водата... Междувременно самата слушалка непрекъснато се разпадаше на части и се налагаше да я сглобяваме. Възрастните криво ляво се оправихме, но как да научиш децата да се къпят с чалъми. Притеснихме се, че при това дърпане и теглене може да се наранят и да стане наводнение. В апартаментите има и 2-ра тоалетна. При отварянето на вратата и долната панта се разпадна и вратата провисна. Притеснихме се, че може да затисне децата и им забранихме да я ползват. На сутринта отидох на рецепцията да съобщя за проблемите. Щели да пратят човека от поддръжката. Човекът дойде, сглоби криво-ляво пантата на вратата и каза, че бил купил нова панта и ако тази пак се разпадне, да му се обадим да я смени. А че междувременно някой може да се нарани... това не се мисли. За клатещата се батерия каза, че нищо не можел да направи, защото хотелът бил строен възможно най-евтино и всичко е гипсокартон, и тръбите зад него не са хванати за нищо и няма как да се застопори. Т.е. само плочките на стената я държат. Ами ако от това дърпане и клатене някоя се откърти? Ние сме с деца!!! Получаваме стандартното вдигане на рамене. За слушалката на душа каза, че на другия ден щял да ни донесе нова.
На другия ден чешмата в банята почти спря да тече. Михме си зъбите на душа. Отивам на рецепцията да съобщя за проблема и ми казват, че сигурно мрежичката е запушена. Да я отвия и да я почистя. Пробвах, но с голи ръце не става. Не си бях сложила водопроводен ключ в багажа. Дойде човекът от поддръжката с инструменти и каза, че той още предишния ден видял, че слабо тече, но понеже нямал инструменти, не я е оправил. Т.е. чакал е да се оплачем първо. Поне си спази обещанието и смени слушалката на душа.
След 2 дни вратата се разпадна отново, но така и не я оправиха до края на престоя ни.
Подпряхме вратата да не се мърда и я ползвахме отворена.
Имахме пишкащ инцидент с едното дете и помолихме за подмяна на чаршафите на едното легло. Когато се прибрахме от плаж следобед, не бяха сменени. Слизам на рецепцията да припомня за чаршафите, при което ми беше казано, че не е зле да си сваля мръсните чаршафи там и камериерката щяла да ми даде нови. Междувременно дойде един човек, който искаше нови кърпи, защото тези, които му бяха оставили, имаха жълти петна. Камериерката дойде и ни в клин, ни в ръкав започна да ни се кара, че сме стъпвали на кърпите. Те били за бърсане, а не за стъпване... И резервни кърпи нямало. Поне на мен ми даде чаршафи.
По средата на престоя ни дочух разговор на камериерките на стълбището. Разправяха се, че някой пускал пералнята с чаршафите на бърза програма, която само ги преплаква и е щели да ги накажат ако някой гост се оплачел от мръсни чаршафи. Мислех, че чаршафите се дават на фирма за пране. Отказах последващите смени на бельо.
Леглата в стаите не са особено удобни. Пружините на матраците се усещат и някои скърцат. Възглавниците са на буци. Двете клик-клак диванчета, които се ползват като допълнителни легла, освен че са целите на петна, са и много неудобни за спане. Всички механизми и железа се усещат.
Някои от комарниците не се затварят, а други изскачат от пантите при отваряне. Част от бравите на вътрешните врати не се движат и трудно се затварят. Някои врати скърцат.
На втория ден си пия сутринта кафето на балкона и изведнъж започват да се чуват различни звуци от ползване на тоалетна и баня. Поглеждам към източника на звуците и виждам едни дупки на стената на нашия балкон, които се оказват отдушника за банята на съседната стая. Това е правено допълнително. Невероятно строително решение!!! Прецених, че е по-добре да си замълча, за да не се притесняват съседите като използват банята си.

Оказа се, че чистенето по стаите се изразява в изхвърляне на боклука и зареждане с тоалетна хартия.
На седмия ден от престоя ни изчистиха стаята за първи път и то, след като попитах камериерките през колко дни чистят стаите. Неохотно се захванаха да чистят и ми обясниха, че били 3 жени за целия хотел и не смогвали. Сигурна съм, че е така. Те правят каквото могат. Вината е на работодатели им, които очевидно искат само да експлоатират хотела, без да инвестират.

Храна: Ресторантът печели първо място по еднообразна и долнокачествена храна! Не знам как успяват да се снабдят с най-нискокачествените продукти на пазара. Единствено салатите и част от плодовете имаха някакъв вкус. За първи път видях в хотел пакетчета със „Смес за мазане” вместо масло. Били сме на места и без никакви звезди, но такова нещо не съм срещала. Закуската всеки ден е една и съща. Единствената разлика са тестените неща – редуват се баница, тутманик и пържени филии. За тези, които все пак се престрашат да посетят хотела, внимавайте за косми в тях!
За 9 дни, имаше 5 или 6 пъти пиле с ориз. Пилешкото беше с тежка миризма и цялото в съсирена кръв. Сякаш са ги били с тояги пилетата, а не са ги клали. Каймяните неща имаха странен розово-цикламен цвят. Каквото не се изядеше от тях, се размиваше с нещо като доматен сос и се предлагаше на вечеря като сос за спагети Болонезе.
Хотелът се посещава основно от хора с малки деца и много от гостите споделяха, че се чудят какво от менюто да изберат за децата си.
Миризливи сарми от консерви, недоварени ориз със зеленчуци, промити супи, таратор с прокиснало мляко, подобие на кашкавал, странно изглеждащи бъркани яйца.
Три дни се борихме с управителката (изключително фалшиво любезна жена) на ресторанта да дава динята за закуска, а не за вечеря. Всички налитат на диня в горещините и после цяла нощ в тоалетната. След доста разправии, накрая взеха да я дават на обяд. Така и не разбрахме защо не може на закуска. Не получихме отговор на въпроса дали желанията на гостите им са важни за тях. Очевидно е, че не са.
А като за хотел с ресторант на морето – рибата почти липсваше от менюто. За 9 дни, първата вечер имаше цаца, след 2 дни – паниран хек, и през последните 2 дни от престоя ни – осолена консервирана риба за салата.

Голяма част от персонала са направо абсурдни. Един ден слизаме по стълбите. Не видяхме, че са мокри и едното дете падна. Слава богу, не се удари лошо. Камериерката мие на долната площадка. На въпроса ми „Нямате ли табели за мокър под, за да ги слагате, когато миете?” ми беше отговорено, че имали една, но къде по-напред да я слагали и затова не я слагат.

Забравих си термочашата за кафе сутринта на масата в ресторанта. На обяд питам къде е и един от сервитьорите ми казва „Ние я изхвърлихме, защото беше пластмасова. Имаме практика да изхвърляме пластмасовите неща”. Чашата наистина беше пластмасова, но беше очевидно, че не е за еднократна употреба.

В един момент просто спряхме да съобщаваме нередностите. Всеки ден ни изненадваха с нещо. Решихме, че въпреки условията в хотела и персонала, ще гледаме да си изкараме добре.
И накрая за плажа: Хотелът няма обособен плаж (за разлика от всички останали хотели) и насочват гостите към зоната с безплатни чадъри и шезлонги. Това обаче се оказа поредното „приключение”, защото за тях се конкурираме с всички плажуващи от близо и далеч. Отиваме рано на плажа, оставяме си кърпи и багаж, прибираме се в хотела за закуска и като се върнем на плажа, се оказва, че някой е метнал багажа ни настрани и се е настанил на нашите места. Влизаш в морето, излизаш и гледаш шезлонгът ти изчезнал… От хотела нямат вина за хорската простотия, но не е зле да си направят тяхна плажна зона, както другите хотели.
Обясниха, че плажът бил на някакъв концесионер и нищо не можели да направят. Интересно как другите хотели са успели?
Иначе дават срещу депозит чадъри и шезлонги, но при тези кражби на плажа, смееш ли да си вземеш.
Този хотел е поредният български бизнес, който оперира на принципа „Ден година храни”.

И пари да ми дават, не бихме се върнали там!

Прочетох мнението Ви на страницата на хотела, даже Ви отговорих, но се съмнявам, че ще го публикуват, затова го копирам тук:
Добавен на 23 Юли 2021 В 08:51: от Недоволен клиент

· Госпожо, преди да отидете в някой хотел, четете коментарите. В БГМама има цяла тема "На море в България" и там многократно сме обсъждали този хотел и не го препоръчваме на никого. Вярвам на абсолютно висичко написано от вас, от личен опит. 2019 почивахме там и беше някакъв кошмар. Вие поне сте имали тишина, при нас имаше някаква шумна компания, които крещяха по цяла нощ на външните маси в ресторанта и се разотиваха чак в 6 ч. Пикаеха директно по "добре поддържаната зелена ливада". Многократно различни гости, вкл. и ние се оплаквахме на персонала, но те не взеха никакви мерки, само обещаваха, че ще говорят с тях. В някакъв момент без да искам влязох в лична разпра с тях, при което бях обиждана и заплашвана с бой вкл. и децата. Нощем идваха до вратата ни и блъскаха по нея, будеха децата. Наложи се да напуснем по-рано. От персонала не взеха никакви, ама никакви мерки. И не само това, ами в последствие не пожелаха да ни върнат парите за оставащите нощувки и обвиниха мен, че аз съм била тормозила гостите им. Единственото хубаво нещо на този хотел е бате Янко. Аз бих го посъветвала да си намери по-добро място за работа, а този хотел плаче вече за закриване. По-зле управляван хотел надали има някъде в България. Положителни коментари има, защото просто не публикуват отрицателните. Изненадана съм, че Вашият е публикуван. От КЗП също не намериха нищо нередно в хотела, явно и там са си платили. Персоналът се държи твърде неадекватно и на фейсбук страницата им. Под моя коментар, където съм писала, че не препоръчвам хотела, ми пишат да си ходя тогава на друго място или ме пращат в Турция. Едно извинение не получих за провалената ми почивка. Права сте, че при тях е "ден година храни", но с това поведение и управление, дните вече са им на свършване. Буламачите и другите нередности няма да коментирам, Вие сте ги описали.
------------------------------------------------------

Има цяла тема за този хотел, сложете си коментара и там. Аз също съм коментирала в тази тема по-назад, ето линк:
https://www.bg-mamma.com/?topic=441548.msg39174832&utm_sourc … tlink#msg39174832

# 1 465
  • Мнения: 29 957
Не знам дали е точно за "черен списък", но не бих повторила престой в хотел Родопско ханче - Варвара. Беше ни похвалено от познати и затова се излъгахме да отидем без голямо проучване.
Първо, тройната стая представлява една кутийка с двойно легло и до него сблъскан разтегателен фотьойл, който дори не става за лежане, камоли спане. Няма хладилник. Телевизорът почти не може да се гледа заради лошо качество на програмата. Има климатик. Бяхме 4 дни, стаите не се почистват изобщо, за смяна на кърпи и дума не може да става.
Басейнът е много малък. Вярно е, че водата е минерална. Добре, че нямаше много хора, че иначе не знам как щеше да се ползва басейна.
Персоналът е под всякаква критика - начумерени, недоволни. Първия ден собственика се опита да вмъкне поожително настроение, ама на фона на всичко останало.....
Храната е на средно ниво. Някои неща биват, обаче другииии.....Поръчах си салата, която оставих почти цяла. По-безвкусна салата не съм яла в живота си.
Добре, че в селото намерихме друго ресторантче, та поне се хранихме вкусно.

# 1 466
  • Мнения: 3 505
Всички трябва да споделят критериите на Франческа и Мако, ако искат да тежат. Някои си имаме изградени такива, които ни държаха далече от тая тема, "Кошмарите в туризма" и тям подобни, но се доверихме на суперлативи в мамата, ама вече тая грешка няма да допускаме.

Последна редакция: нд, 25 юли 2021, 12:55 от +-123

# 1 467
  • при късмета
  • Мнения: 24 126
Критерии всеки си има, но има и общовалидни. Личните не се вменяват като такива, това е признак на нещо недобро

# 1 468
  • Мнения: 1 145
Периодично темата се "зачиства" от неудобни коментари.
Е, полицейска държава сме. И полицейски форум.
Дано това ви носи щастие!

# 1 469
  • Мнения: 19 527
Да, аз не разрбах защо ме изтриха, но нейсе.

Общи условия

Активация на акаунт