Черен списък на хотелите в България!

  • 403 676
  • 1 885
  •   1
Отговори
# 1 470
  • Мнения: 3 505
Общовалиден критерий трябва да е „не пиши нищо срещу хотел, който ма ко хвали”!
Да, аз не разрбах защо ме изтриха, но нейсе.
Не е изключено да е бил и между коментари, които са били за триене, в т.ч. и мои. За мен полза имаше и от публикацията, и от лековерието ми. Вече ще си действам по моя начин и няма да ми се налага да пиша тук.

# 1 471
  • при късмета
  • Мнения: 25 450
А да ме цитираш къде съм хвалила хотела? Иначе най-откровенно си измисляш или лъжеш. А аз за този хотел нямам нито едно написано мнение

# 1 472
  • Мнения: 3 505
Не мога да те цитирам, вече те замазаха. Е, може и да пишеш, колкото да се заядеш и да съм те объркала с някоя от хвалителките.

Последна редакция: нд, 25 юли 2021, 21:35 от +-123

# 1 473
  • Мнения: 24 467
Смятам, че чистенето на коментари е свързано в случая с това, че са за хотел, от който писалият ги няма никакви лични впечатления, освен някакви проблеми със свързването, които другите пък са нямали.

# 1 474
  • Мнения: 780
Минавам да напиша само да не посещавате хотел Festa Pomorie resort. Отношението на персонала е ужасно. Особенно към българи. Грозно впечатление прави да помолиш да си оставиш колата пред вратата на хотела докато мъжът ти качи багажа (а ти да си бременна и да не можеш сама) а те да ти кажат да да само побързайте. След нас видяхме да се качват семейство мисля че поляци и на тях им отвориха вратата и багажа им качиха. Ами и аз щях да дам 5лв на момчето ако ми беше качило багажа. Доплатили сме си за стая с изглед към морето. Стаята няма общо със снимките. Бяхме две семейства. Не знам как точно на нас от 4 стаи без балкон се паднаха 2 на нас. Не сме казвали, че сме заедно. Не сме искали да бъдем една до друга. Като цяло не знаеха, че се познавахме. Просто на нас се паднаха 2 стаи без балкон от общо 4. Когато помолихме за стая с балкон, защото нямаме къде да си сушим дрехите, отговора беше че хотела бил full max и къде било пишело че имало балкон. Не ни били обещавали. Щели да ни се обадят да ни кажат дали има свободни - такова нещо не се случи изобщо. Много лошо отношение. Отделно си доплатихме за закуска която в сайта на хотела изглеждаше доста добре на снимки. А реално нямаше нищо общо. Дори не беше в ресторанта в които беше показано на снимките. А си плащаме по 150лв на ден за стая което изобщо не е евтино лично според мен за 4 звезден хотел, които изобщо не заслужава звездите си. Най-малкото заради персонала.

# 1 475
  • Мнения: 3 505
Смятам, че чистенето на коментари е свързано в случая с това, че са за хотел, от който писалият ги няма никакви лични впечатления, освен някакви проблеми със свързването, които другите пък са нямали.
Впечатления се формират от първия контакт с някой от персонала, бил той и по месинджър, но както и да е. Приключила съм с тях во веки и не бих им ползвала услугите, ако ще и да ми плащат, за да им бъда гост. По същата логика можеш да кажеш, че нямат право да се оплакват и хората, на които са им отменени резервациите в последния момент.

# 1 476
  • Мнения: 24 467
Смятам, че чистенето на коментари е свързано в случая с това, че са за хотел, от който писалият ги няма никакви лични впечатления, освен някакви проблеми със свързването, които другите пък са нямали.
Впечатления се формират от първия контакт с някой от персонала, бил той и по месинджър, но както и да е. Приключила съм с тях во веки и не бих им ползвала услугите, ако ще и да ми плащат, за да им бъда гост. По същата логика можеш да кажеш, че нямат право да се оплакват и хората, на които са им отменени резервациите в последния момент.

Не виждам да съм писала нещо за "права".
Мнение за хотел може да даде обективно този, който е почивал в него, бил му е гост.
 Ако нещо не се е понравило на човек при контакт по телефон с рецепция, то следва да пише не за хотела, а за този свой случай, който толково много го е ядосал. Не за друго, а за да е ясно за какво е мнението и да е ориентиращо и полезно за останалите.
Но общо мнение за хотеля в такъв случай си остава необективно и би по-скоро объркало интересуващите се, отколкото да е полезно. Темата е хотели, като цяло. И предполагам, че затова са го махнали. Дори не знам от резервацията на кой хотел сте се оплакали, но проблемът бе този.

Отменената резервация е друго нещо - когато човек резервира е вече клиент и пак - оплакването ще е по този конкретен повод, не за целия хотел, който клиентът не е дори виждал, най-вероятно.

Няма лошо да се споделя, но да е обективно - имате оплакване от конкретно нещо - пишете за него, не за целия хотел.
А ако искате - не отивате в него - ваш избор, личен, никой не ви кара насила.

# 1 477
  • Мнения: 21 602
Добре де, няма ли да ви направи впечатление нелюбезно държание или труден начин на резервация и да споделите? Трябва ли една седмица да си прекарал някъде, за да оставиш отзив?

# 1 478
  • Мнения: 24 467
Разбира се - нали това написах - ще споделя, но като мнение относно този конкретен проблем. Защото той може да няма общо с нищо друго в дадения хотел. И може да се дължи на най-различни причини, да е изключение и т.н. Затова е добре, когато човек се поограничи до конкретните факти.

# 1 479
  • Мнения: 21 602
Ми тя потребителката споделя за трудна комуникация, не е изнасяла факти за обслужване или нещо друго във връзка с хотела.

# 1 480
  • Мнения: 24 467
Скрит текст:
Не знам тогава защо са й изтрили коментар, ако се е ограничила само до това. За да го изтрият, предположих, че е било това, което съм писала по-горе.  Успях да прочета няколко коментара, преди да ги изтрият и вече не мога и да ги цитирам.

# 1 481
  • Мнения: 3 505
Само пролемите си комуникацията с хотела и с лицето, което отговаря с месинджъра съм споделяла. Споделих и че вече няма да се връзвам на суперлативи в мамата. Не съм измисляла „несъществуващи” неща. Нахвърлиха ми се един куб фенки ли са, писачки на суперлативи ли са, настана скандал и последва бърсане. На мен ми е достатъчно един неадекватен да има в хотел, за да го отпиша во веки.

# 1 482
  • Мнения: 24 467
Понякога заради единичен случай не си струва човек да се ядосва или да отписва изцяло. Може да е пропуск неволен на служител, да има изгубена/недоставена ел. поща, много неща могат да са.
При реално грубо отношение на служител бих се първо оплакала на управител. Също може да е единичен случай. Не се ядосвайте за такива неща.
Ако не става въпрос за изключение, не са обърнали внимание на мое сериозно оплакване, има повече неща, които ми създават дискомфорт, тогава и аз бих отписала за себе си такъв хотел.

# 1 483
  • Мнения: 3 505
То с рецепцията ми е трудно да се свържа, ще си късам нервите да търся управител, та да се оплаквам. Доста време загубих, за да ги издирвам. Обикновено ползвам или букинг с опция за анулиране, или правя запитвания през резервационната система, най-много да звънна два пъти на самия хотел. Ако много се забавят с офертата, вече съм запазила и капарирала другаде. Избирането и запазването на хотел е част от кефа по организацията на почивката, ако някой ми скапе настроението още в тая фаза, нямам намерение да проверявам дали го бива за друго. Може да съм крайна, но тоя ми подход до момента ме е опазил от писане в теми като тази, а съм била в поне два от оплютите в темата хотели.

# 1 484
  • Мнения: 35 415
Много време отделихте на този въпрос.

Общи условия

Активация на акаунт