Черен списък на хотелите в България!

  • 402 775
  • 1 882
  •   3
Отговори
# 1 515
  • София
  • Мнения: 1 498
Абсолютно! Държат се сякаш гостите са им длъжни. По-неадекватен персонал надали има някъде. Вместо да се извини, че е хвърлил на жената чаша за многократна употреба, седнал да се обяснява. Скоро няма да го има този хотел ми се струва. Все по-негативни коментари се пишат за него.
Аз, като типичен карък, идваме в Аркутино и ни настаняват над пулбара. Вечерта някой от гостите си празнуваше рожден ден там. Песни и танци до 1.30. На мен не ми пречи, но детето се стряска в съня си. Сутринта говорих с управителката и я питах така ли ще е всяка врчер, за да знаем какво да правим. Тя се извини и ни увери, че са взели мерки. Наистина повече не се повтори това. Не седна да ми обяснява, че гостите й трябва да се забавляват. Не че комплексът е топ, има си недостатъците, но това е правилен мениджмънт за мен.

Последна редакция: пн, 02 авг 2021, 23:39 от Spastik Children

# 1 516
  • при късмета
  • Мнения: 25 442
За чашата също може да се поспори. Като пие само от нея, да си я прибира. Можело е да я приберат, но персонала е длъжен да почиства масите (това доколко качествено се прави е съвсем друг въпрос), еднократните изхвърля, многократните прибира в кухнята. Като се яви нещо забравено няма да правят разследване дали е забравена или оставена да се изхвърли

# 1 517
  • Мнения: 21 579
Доколкото разбрах нямало е лошо държание, просто не са ги искали за клиенти и са обяснявали, че масите са заети. Какъв скандал да вдигнеш и кои права да си търсиш при такова положение?

# 1 518
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 13 128
Неграмотният пост на служителя на хотела прави много лошо впечатление.Както и грубите обиди към недоволната клиентка.
Не знам до колко тя е права,защото не съм посещавала хотела.
Може и да е прекалила с претенции.
Обаче да и се отговаря по този начин е много непрофесионално.

За басейните-
Избираш хотел с басейн и очакваш да си почиваш на шезлонга ,докато детето е в басейна.Плащаш си за удоволствието.
Но когато пускат и външни лица се получава така,че за теб може да няма свободен шезлонг ,да се чудиш къде да седнеш и басейна да е претъпкан.Ами това е практика на много хотели и е изключително неприятно за гостите.
Забелязала съм,че се случва предимно в почивни дни-събота и неделя.И се старая да резервирам само в делнични дни.

Последна редакция: вт, 03 авг 2021, 11:52 от -veni-

# 1 519
  • Мнения: 3 505
И в делнични дни пускат външни посетители на басейните, но тогава и гостите, и външните са малко и не си пречат.

# 1 520
  • Мнения: 21 579
То се изисква малко акъл от управата дали ще се грижат за комфорта на гостите си или ще се отдадат на печалбарство и ще наблъскат басейните с външни хора. Защото при това положение всеки ще отиде другаде да нощува и ще си плати за плаж където му харесва...

# 1 521
  • Мнения: 4
Посетихме хотелски комплекс "Армира" - Старозсгорски минерални бани и за наше съжаление беше отчайващо за тяхните 4-ри звезди. Единственото хубаво беше стаите. Бяхме със закуска и вечеря- сет меню с единствен вариант, сядаш първи в 19.00 ч. и поръчваш да ти сервират и от там се започва, салатата идва почти бързо 20-30 мин., но вечерята поне 1 час и нещо, за да дойде една бира трябват поне още 30-40 минути, с десерт и най- вече да ти направят сметката до 22.30 - 23.00 нямаш мърдане. 3 сервитьорки обслужват 150 човека и то с много молене да ти донесат нещо. Менюто на свободна консумация е много оскъдно и само за ценители на екстравагантното хранене. Не бих повторил заради храненето и липсата на детска част в басейна.

Последна редакция: вт, 03 авг 2021, 19:01 от Andon GS 637821

# 1 522
  • Мнения: 28 673
Редактирай заглавието, защото е подвеждащо. Ще рече човек, че има смъртен случай... Sad
Като изключим оплакването за липса на детска част в басейна – факт, многократно споменаван и с който би трябвало да сте запознати предварително, за другото мога да потвърдя – ужасна храна.
Предполагам, че сте били с ваучери? Дори по служебните столове хората имат право на избор от поне две ястия, в „Армира“ обаче няма – каквото ти дадат – и или ядеш, или оставаш гладен. Или отиваш при конкуренцията.
„Щастливците“ например, казват, че са оправили кухнята си. Дори в хотела на Мини „Марица изток“ готвят много по-вкусно от „Армира“ и при това на напълно нормални цени.

# 1 523
  • Мнения: 155
За Армира - подкрепям казаното - ужасна храна. Закуската как да е, но...зелевата салата е от фуражно зеле със сигурност, краставиците бият на тиква, домати само виждаш, вкус никакъв. Жалко базата е добра. Извън пакета поръчката ни ми се стори безумно скъпо: за 2-ма 2х50 джин с тоник и 2х кашкавал пане с пържени картофи 52лв...Хапвахме в кръчмата долу на центъра до парка - без забележки сме за там. Тишината и животинките са безценни.

# 1 524
  • Русе
  • Мнения: 1 795
И ние миналата година в хотел "Априлци" в Априлци решихме да отидем в делнични дни, за да няма хора. Оказа се обаче, че точно в делнични дни имаше деца от ученически лагер. Басейнът към хотела се пълнеше с поне 40-50 ученика. Хубавото за нас беше, че децата стояха на кърпите си на тревата, а шезлонгите бяха за гостите на хотела. Децата влизаха и излизаха от водата под строй и на определено време. Тоест останалите гости в хотела трябваше да се съобразяваме, кога децата са извън басейна, за да можем ние да влезем в басейна.

# 1 525
  • Мнения: 7 080
Хотел Медик София,след сваляне на санитарна лента.

# 1 526
  • София
  • Мнения: 1 498
Хотел Медик София,след сваляне на санитарна лента.

МАЙКО МИЛА!
Къде беше този хотел?

# 1 527
  • Мнения: 7 080
На 50 метра след Майчин дом,на гърба на Александровска. Чистачката дойде след оплакване към управителя със един Медикс универсал и нищо не можа да изчисти.Купих си Доместос и това е след моето чистене.

# 1 528
  • София
  • Мнения: 1 498
Явно вътре в казанчето има ръжда и оцветява водата, по друг начин не мога да си го обясня....

# 1 529
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 078
Пак добре, че е ръжда, защото аз друго си помислих, като го видях... Вероятно и вертикалните щрангове са от стари поцинковани тръби, които са ръждясали отвътре. Но, при всички случаи, хотелът си плаче за ремонт.

Общи условия

Активация на акаунт