Vivacom се подиграват!

  • 17 345
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте, майчета! Grinning Искам да споделя с вас с какви щуротии и безумици съм принудена да се занимавам тези дни... Shocked Close Скоро решихме да се откажем от услугите на БТК опс! Vivacom и да преминем със стационарния си телефон към друга компания. Високите такси, които всеки месец плащаме без да сме говорили дори - към 15 лева, вече адски ми писнаха и тръгнахме по мъките. Нали пишат, че вече можеш свободно да си пренесеш стационарния номер към друга телекомуникационна компания и аз, нали съм си доверчива Rolling Eyes реших, че бързо и лесно ще си вземем номера и ще се прехвърлим. Да, ама не! Когато отидох да поискам сертификата от Vivacom от офиса им в Русе, любезно ми казаха, че имали срив в системата и не могат точно сега да ми дадат сертификата.... Викам си, айде, възможно е, всякакви работи се случват и отидох пак на другия ден. Взех щерката от ясла и бегом до офиса им. Тогава обаче се оказа, че управителят бил болен... възползват се и те от тая истерия със свинския грип Close и пък само той можел да ми издаде прословутия документ. На третото ми ходене една служителка ме заувещава колко хубави са им офертите, колко ще ми е евтинко и на сметка да си остана техен абонат и вече чашата преля - това окончателно ме убеди, че не искам повече да имам нищо общо с Vivacom. Че аз съм си взела решение и те вместо да си свършат работата по най-бързия начин ме правят на маймуна, карат ме да се размотавам и да размъквам и детето с мен (нали си го гледам след яслата) в тия грипавите времена и ми губят нервите, времето и търпението. Така и не разбрах болен ли е наистина тоя техен управител или само ме лъжат, но не мога да повярвам, че само той може да ми издаде сертификат, с който да се откача от тях и да си запазя стационарния номер. Ако бях нов клиент щяха да се избият да сключват договори с мен, а сега никой не може да ми свърши работа.... Rolling Eyes има нещо гнило тука, не мислите ли...??? Съжалявам, че ви занимавам с тази одисея, но реших, че съм длъжна да ви предупредя, за да ви спестя изненадата, ако и вие решите да се откажете от услугите им, а не ви се удаде тази възможност...

Момичета, някой друг да е изпаднал в моята ситуация???? Някакви идеи какво още мога да направя? Писна ми да ни разиграват и да има монополисти в тая държава, които да си мислят, че могат да ни мамят както им е угодно. Ще продължа да упорствам докато не си прехвърля стационарния номер при друг оператор. Twisted Evil Стискайте палци!!! (пуснах темата и в още един мамешки форум, за да могат повече хора да разберат какви неща се случват в страната ни)

# 1
  • Мнения: 144
Относно тази така наречена компания!
Нямам думи, такива изнудвачи не съм виждала!
Исках да мина на друг тарифен план поне...ама не може, преподписан бил договора...питам да се откажа, искам да закрия номера...не може, трябва да се платят неустойки, а истината е че съм подписала само за една година промоционален договор, който вече не важи и сметките ми са повече от големи и всичко това за един интернет!
Нямам думи за тези измамници, чакам с нетърпение да изтекат месеците, които ми остават и се махам с голямо удволствие от тази уж голяма и много чудесна компания!
На всички, които са решили по някакъв начин да са им абонати, независимо с какъв план и на какви услуги....БЯГАЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!!!!!!

# 2
  • София
  • Мнения: 1 047
Наистина е по-добре да си нямате вземане- даване с въпросната компания  Twisted Evil Не че другите са цветя..... това с преподписването са започнали да го правят и Глобул, без обаче в договора с тях да има такава клауза!!!!! Скандал е решението, тогава клякат, а ако отстъпиш по- добре за тях , дори и да нямат право  #Cussing out Добре, че мъжа ми е по-внушителен, за жена е по-трудно да размахва пръст  Close Внимавайте, четете си договорите и ситните буквички в тях и настоявайте до край , наглостта е повсеместна вече, всеки иска пари  #2gunfire

# 3
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 235
Аз пък от мобилните им услугуги съм супер доволна Peace

# 4
  • Мнения: 144
И аз съм доволна от интернета, не че не съм!
Но истината е, че карат клиента да им пада на колене с новите договори, а по-интересното е, че в договора както бе написано по-горе за ситните буквички, не пише нищо конкретно, а само някаква си точка 2.1 и т.н., която обаче интересно няма къде да бъде прочетена в моят договор!
И скандали обаче не помагат, категорични са, че мога да си махна телефона, итернета, но ще си платя всичките абонаментни такси до края на едногодишният договор, който аз нито съм подписала, нито съм видяла!
Идея си нямам това как може да бъде разглесено, не само за договорите, а и за всичките им простотии, защото когато им ставах миналата година абонат, си счупиха краката от бързане, че и нов апарат ми подариха и незнам си какво още глезотии, а сега все едно съм някаква натрапница, дето никой не й обраща внимание!
Така че истината е че се подиграват с хората, колкото и да им е добър интернета, от догодина няма да имам нищо общо с тях и на всеки, който познавам или ме пита ще казвам-не се занимавайте с тях, ако не искате да бъдете измамени!
Посъветваха ме да ида в защита на правата на клиента, но не вярвам че ще се преборя с тях с тази чудесна и неясна точка във връзка с автоматичното преподписване на договора?!
А относно прехвърлянето на номера към друга компания, не отстъпвайте, особенно ако нямате задължаваща клауза в договора и скандали, луди скандали в офисите, иначе внимание няма да получите!
Ако не помогне непременно се обърнете към защита на правата на клиента, мисля че там само това чакат, особенно с новите разпоредби за прехвърлянето на номерата към друг оператор!

# 5
  • Мнения: 3
Виждам, че не само аз съм недоволна от Vivacom... прави сте, че човек трябва да упорства до край и аз точно това мисля и да направя!  Sunglasses Ще се пробвам отново другата седмица да разреша нещата на местно ниво - в офиса им тук, и ако отново някой е болен или... недоволен Twisted Evil ... ще се обърна към по-високи инстанции! Благодаря ви за съпричасността!  Peace
И все пак, никой ли не се е опитвал да си прехвърли стационарния номер към друг оператор? Щеше да ми е интересно да получа мнение от някой, който се е сблъскал с казус като моя. 
Хубав ден ви пожелавам!  bouquet

# 6
  • Мнения: 4
И аз съм доволна от мобилните услуги.  Peace

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 578

Посъветваха ме да ида в защита на правата на клиента, но не вярвам че ще се преборя с тях с тази чудесна и неясна точка във връзка с автоматичното преподписване на договора?!


Вършат работа понякога,
Не обърнаха внимание на жалбата ми за отказа на БТК (тогава) да развали сключения между нас договор за ADSL поради неизпълнение от страна и да ми възстанови спрения телефонен пост (интернета беше под всякаква критика, което беше нормално като се има предвид, че града в който беше включен кабелите на БТК висят по стълбове). След като едностранно прекратих договора и спрях плащанията - спряха стационарния телефон. Сега ги е страх да ме съдят за задълженията, защото имам възражения и съм се подсигурил с разпечатки и т.н. и май трябва да ги почерпя, че спряха стационарния - не се усеща липсата му.

За сметка на това в следствие на моя жалба (е ми ядосан бях тогава, че не искат да ме чуят и за спорта им праснах още една жалба) КЗП задължиха БТК да изписва в офертите и рекламите - интернет скоростта на upload на ADSL, тъй като тя е различна от download скоростта.

Това е малката ми победа над монополиста  Laughing

и както се казва "С БТК - никога у дома"  Laughing

Що се отнася до автоматичното преподписване - бих те посъветвал да се обърнеш към КЗП смятам, че реакцията им ще е положителна и в твоя полза

Последна редакция: пт, 13 ное 2009, 19:58 от Магазин РОШКО

# 8
  • Мнения: 59
И аз исках да се откажа от услугите им, със запазване на номера, и при мен започна същото размотаване и увещаване,колко са добри. В крайна сметка клекнах,защото нямах време за разправии, и само успях да сменя абонаментния план.Преди това плащах само такса и ДДС,разговорите винаги ми бяха на нула.

# 9
  • Мнения: 668
И аз съм доволна от мобилните услуги.  Peace
И аз. И от нета също.  Peace

# 10
  • Мнения: 3
Магазин РОШКО, поздравления за победата!!!  Peace И сте прави, не трябва да се отказваме да се борим с монополисти, които нарушават правата ни и се подиграват с нас. Аз и тази седмица се опитах да си реша проблема и да си пренеса стационарния номер към друга компания, но за сега пак удрям на камък  Close Close сега седнах да пиша писма до някои от националните вестници, а и смятам да сезирам и комисията за защита на конкуренцията! Като казвате интернет, наистина и интернета на vivacom е под всякаква критика, да не говорим за "уж" безплатния модем, който ти дават да тестваш for free за 1 месец - имаха такава оферта преди време и с мъжа ми решихме да пробваме.... ами няма такова засичане на нета, отваряше една страница по 15 минути и просто голям ад беше.... отидохме после, чинно си върнахме модема, подписахме декларация, в която обяснихме защо се отказваме и че връщаме модема изправен и т.н. и момчето в магазина ни каза, че с това се свършва...., да ама не - няколко месеца получавахме сметки за използван интернет  Shocked Shocked ходихме да се разправяме и за това, разбира се, носихме си декларацията, за да удостоверим, че сме върнали модема и т.н. и нищо! Пратете викат на факс номер до София декларацията и една молба да ви спрат интернета, обясняваме, че няма какво да спират, ама не и не.... сметки за нет не сме им плащали, разбира се, и от около 2 месеца не сме получавали повече, но след случая със стационарния телефон, няма да се учудя, ако следващия месец получим "честитка" и за използван интернет.....  Shocked няма такава неорганизирана и несериозна компания просто!!! Сагата ми продължава... стискайте палци! Simple Smile 

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Аз пък съм доволна от тях..От мобилните услуги и от нета, ADSL - а е доста читав, особено, ако умееш да го използваш правилно.

# 12
  • Мнения: 220
И аз не можах да го прехвърля,затова го закрих.

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 408
Фирмата ни ползва услугите вече три години на Vivatel.
18ти Март 2009г. преподписахме едногодишен договор отново с Вивател за 4 номера.
След това те смениха страната по договора от Вивател на Виваком, без аз да съм подписвала нов договор с тях или подписано съгласие!
ОК до тук. Сега ние искаме да спрем телефоните,защото фирмата прекъсва дейност след 31.12.2009г. и няма как до края на договора да сме им абонати. Има опция да се прехвърлят номерата на физически лица,но ЗАБЕЛЕЖЕТЕ с подписване на нов договор най-малка за 12 месеца, а не до оставащите от предишния договор месеци,т.е. до 18ти март 2010г.!!!!!!
Излиза,че те могат да сменят страна по договора,а ние не!
Към кого мога да се обърна! Да не говорим,че за да ми изчислят неустойки искат само молба по пощата!!!! За разглеждането й искат 30 дни! не могат едновременно да обработят с молба за спиране, за нея пак им трябва 30 дни! Това значи че най малко четири месеца по рано трябва да се обърнеш с тях с молба!!!!
Освен до КЗП към които още утре ще се обръна, защота дори тук е описано http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=34&document_id=134 че е одобно нарушение! Към коя друга институция?

У дома ползвам техния интернет и съм доволна!

Последна редакция: ср, 25 ное 2009, 21:37 от @- munieka - @

# 14
  • Мнения: 10
Преди около две години станах ADSL клиент на БТК, скоростта на интернета обаче беше невероятно ниска. Опитах да прекратя договора си и служители ми обясниха, че не може, но може да преподпиша за по висока скорост / и ми обещаха такава каквато се оказа, че в Красна поляна все още няма/- това се случи на 22,08,2008г.. След преподписването отново не съм доволна от качеството на услугата – много често нямах нет и многократно съм се обаждала, а понякога нямах нерви да изчакам някой да вдигне, често се чака по 30 мин.. Тъй като се преместихме от това жилище се опитах да спра интернета и телефона, но ми обясниха, че договора се бил подновил автоматично – БЕЗ ДА МЕ УВЕДОМЯТ и трябва да плащам още 10 месеца услуга която не използвам. Просто не мога да повярвам, че в 21 век това е възможно. Излиза че веднъж станеш ли им клиент край нямаш право на избор. Не е ли редно преди да подновят договора да ме уведомят или това е единствения начин да им ползвам некачествената услуга или да ми вземат пари за нея без да я ползвам. Според тях за 12 месеца има само един ден в който мога да се откажа и край, ако не го уцеля – още 12 месеца. За първи път чувам за такива взаимоотношения между договорени страни.
След като се поразрових се оказа, че има хиляди недоволни клиенти и те също биват заплашвани със съдия изпълниел и така нататък. Явно не са открили друг начин да задържат клиентите си, но това не е нормално.
ХОРА ДАЙТЕ ДА СЕ ОБЕДИНИМ И ДА ГИ НАКАРАМЕ ДА СПРАТ ДА НИ ПРАВЯТ НА ГЛУПАЦИ!!!

Общи условия

Активация на акаунт