Обувки Брайт - магазини

  • 14 147
  • 46
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 118
е, добре, и аз да се отчета ... по принцип избягвам да изказвам отрицателни мнения относно дадени продукти, защото е доста субективно, но втори път не бих си поръчала онлайн обувки от български магазин, а марката Брайт ще я избягвам със сигурност  Sad не ми хареса изработката на ботите, които си поръчах, но най-лошото е, че не си отговаряха на номера Naughty

# 31
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
И аз поръчвам от този сайт.Винаги когато имам съмнение за точният размер карам момичетата от сайта да ми измерят стелката на модела ,който съм харесала.Никога не са ми отказвали повече информация на скайп.Такава информация за умален,уголемен модел и фирма производител си искам и дори когато пазарувам в обикновен магазин за обувки.

# 32
  • Мнения: 1
Здравейте мами и може би и татковци ( както съм аз от скоро 2 и 4 месеца)
Аз съм един от собствениците на сайта и магазините които се обсъждат по горе в темата и ще се опитам по късно да дам отговор на по значимите за вас въпроси.
ombrence - опишете от какво конкретно не сте доволна и защо не бихте купили повече от нас? Доволните клиенти ни са най- добрата реклама , а всеки пропуск, който сме допуснали е в противоречие с нашите разбирания за добро обслужване и отлично качество на продуктите, които предлагаме. Ще очаквам да ми опишете проблема, с който сте се сблъскали и да посочите номер на товарителница за да проверим кой е допуснал това да се случи. Надяваме се и да можем да върнем доверието Ви в нас и отново да сте наша клиентка. Няма да крия последната година- две конкуренцията ни нарасна значително много  и често получаваме удари под кръста,а бяхме първият и единствен сайт за търговия с обувки и чанти. Пак тук в този форум имаше тема за нас, в която друга "клиентка" ни нападна и посочи неверни неща за нас, в последствие се оказа след месец два, че момичето работи в друг конкурентен сайт за търговия с обувки.
От все сърце Благодаря на всички наши клиенти, които не са останали безучастни и са изразили своето искрено мнение за нашите продукти.
Тодор Тодоров

Последна редакция: чт, 04 мар 2010, 22:20 от Bright

# 33
  • Мнения: 2
аз пък съм ужасно недоволна от последните обувки, които си купих от брайт. Купувала съм си и преди, но този път подметките се оказаха ужасно твърди, а на пръв поглед изглеждаха с анатомична подметка и така ми и казаха в магазина, да, ама не, много трудно можеш да ходиш в тези обувки повече от час, за пръв път съжалявам за покупката от този магазин, определено не си заслужаваха парите, които не бяха малко.

# 34
  • Мнения: 2
забравих да допълня, че след 20 минутно носене на обувките навън изпитах разочарование опредлено, обадих се на телефона посочен в сайта им- държаха се нахално и доста грубо, изобщо не ги интересуваше, че съм недоволен клиент, явно имат много клиенти и могат да си позволят да имат и недоволни

# 35
  • Мнения: 1
Здравейте
Да тази клиентка - deennny беше решила, че правилата трябва да се променят всеки път когато клиента е недоволен. На въпроса в какво точно се състои причината заради която ги връща - "ами като ходя по улицата и стъпя на камъче и го усещам" Много е трудно в този случай след като обувките са носени два дена да обясня на производителите какво точно се състои "дефекта". И тази сцена която когато момичетата са и казали ,че нямат права да връщат пари на клиенти докато не бъдат основателно рекламирани и невъзможност от наша страна в законовият срок да отремонтирани се е случила -застана пред магазина и в продължение на час стоя пред магазина и смущаваше клиентите с обяснение какви боклуци продаваме и да не влизат да купуват. Добре че клиентите ни гледаха несериозно на нея влизаха и продължихме да ги обслужваме. На проведеният с нея разговор и обясних, че в момента сме на излет извън Варна но тя настоя да се върнем и да се видим. От този модел имахме вече около 16 продажби и нямахме оплаквания от никой. Колко ли от управителите на магазини биха тръгнали да променят правилата  при всеки недоволен клиента и лично да се виждат с тях.  Когато гледах записа от видео камерите не можах да повярвам, че това младо момиче се държи толкова арогантно с продавачките и клиенти които даже не познава. Кажете ми Вие как бихте постъпили ?

# 36
  • Мнения: 4 916
Здравейте
Да тази клиентка - deennny беше решила, че правилата трябва да се променят всеки път когато клиента е недоволен. На въпроса в какво точно се състои причината заради която ги връща - "ами като ходя по улицата и стъпя на камъче и го усещам" ...


Смятате ли, че това е обчайно за анатомична подметка?
А като знам какво преживяване имах аз с продавачка в такъв магазин, съм склонна да разбера потребителката, дори да си е изпуснала нервите.

Последна редакция: пн, 31 май 2010, 18:15 от argun

# 37
  • Мнения: 38
А г-н Управителю, знаете ли, че в нормалните държави връщаш стока без да даваш обяснения защо. Единственото, което ги интересува е дали е платено в брой или с карта, за да възстановят сумата по същия начин. Но нейсе, ние не сме такъв вид нормална държава. И какво точно означава "Много е трудно в този случай след като обувките са носени два дена да обясня на производителите какво точно се състои "дефекта" Ами просто е - на пода в магазина вероятно липсват въпросните "камъчета", нормално е дискомфорта да се е появил в последствие. А това, че имате още продадени еди-колко-си чифта от въпросните обувки не е никакъв резон. Сигурна съм обаче, че в ролята си на клиент не бихте оставили да Ви правят на маймуна, а бихте отстоявали правата си.
Кога ли и ние тук ще се научим, че стока или услуга, за която плащаме, трябва да си струва всяка стотинка?
И дали не е по-добре да изгубите X лева, но да спечелите доверието на клиента, вместо да си мислите, че е голяма работа, ако някой не се върне отново в магазина Ви - нали на негово място друг ще дойде?

П.П. И заради подобни фирмени политики ще продължаваме при всяко пътуване до Париж, Рим, Милано, Лондон и Виена, да редуваме музеи, галерии и други местни чуднотии с разходки по търговките улички със страхотни магазини и усмихнати продавачки.

# 38
  • Мнения: 1 339
Ами аз точно така съм връщала обувки, точно в Брайт - без никакво обяснение! Само ми поискаха банковата сметка, за да преведат парите. И то 2-3 пъти, не веднъж!

# 39
  • Мнения: 4 916
Ами аз точно така съм връщала обувки, точно в Брайт - без никакво обяснение! Само ми поискаха банковата сметка, за да преведат парите. И то 2-3 пъти, не веднъж!

Някои не сме имали такъв късмет  Laughing
А за какво искат банкова сметка - по банков път ли си платила?

# 40
  • Мнения: 1 339
С наложен платеж, на куриера.

# 41
  • Мнения: 4 916
Тенкс  Peace
А как стана самото връщане - в магазин или с куриер и за чия сметка? Понеже аз съм връщала стока на е-магазин, но беше по тяхна вина и съответно за тяхна сметка. Ще бъде интересно дали това се спазва и от Бг-магазините.

# 42
  • гр.Добрич
  • Мнения: 2 522
Аз също съм връщала сандали на Брайт. На снимката бяха със златна стелка, а пристигнаха с бежова. Всъщносто това не беше основния проблем. Сандалът беше доста отворен и пръстите ми изкачаха много грозно. Върнаха ми парите без проблем и беше за тяхна сметка.
Вече не поръчвам неща без да съм ги видяла и пробвала.

# 43
  • Мнения: 0
в нета открих някакъв онлайн магазин за обувки,знаете ли нещо за тези обувки www.magazinobuvki.com
изглеждат иначе добре,кажете нещо моля ви

# 44
  • Мнения: 2
господин управителю, говорих с вас извън магазина, не преувеличавайте, обувките наистина се оказаха ужасни, опитах да ги върна още при първото носене. Държах се арогантно с вас, но не и консултантките в магазина, които бяха любезни и мили, не се опитвайте да представите ситуацията, като така, при която някой недобросъвестен клиент се опитва да накърни иначе доброто ви търговско име.  Струва ми се безумно да си купиш неудобни скъпи и уж анатомични обувки, и да не можеш да ги върнеш, ако се окажат неанатомични, това няма как да се установи освен при носене, първото носене. И тъй като се държахте неадекватно, така и описвате в момента ситуациата, сезирах Комисията за защита на потребителя, за това, че обувките нямат заявените от вас качества, заради, което един клиент би направил избора да си ги закупи.

Общи условия

Активация на акаунт