гръмна ни стъклото на фурната горение

  • 52 070
  • 173
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 42
Последни новини-външното стъкло за нашата фурна е на цена 260 лв.......Нямам думи просто.

Изобщо не съм изненадана. Преди месец си купих и аз печка за 750 лв, не е Gorenje. Предупредиха ме да пазя плота, че струва минимум 600 лв. И разбира се, не се поема от гаранцията.
Май трябва да си пазя 10 годишния Раховец в мазето.  Joy

Ами това е потребителското общество - сравнително евтини уреди, много скъпи консумативи. Целта е да си купиш НОВ!

# 61
  • Sofia
  • Мнения: 783
Техникът днес каза, че всички се учудили там в сервиза, но нашето стъкло било много евтино, внимание 80 лв! Simple Smile
Кой си е с късмет с късмет си е  Mr. Green

Обади ми се и каза, че няма какво да идва и да гледа някакво си счупено стъкло, да казвам искам  ли да го поръчва или не искам.

Междувременно се чух с КЗП и те потвърдиха, че това трябва да се поема от гаранцията и няма никакво значение какво точно пише в самата гаранция, тъй като се гледа какво казва закона. ама ъф корс драги!  Peace
Записаха ме в книгата за рекламациите при търговеца, от който съм купила печката.
Написах дъъъъъъъъъълъг емайл на словенците - горение глобъл, с копие разбира се до горение българия, в който с много търпение и уважение им обяснявам какво не е наред в тази политика.
И ще пусна жалба в КЗП.
А стъклото - ще си го купя, тъй като 80 лв. наистина не са много и тъй като за мен въпроса ни най-малко не е в парите, а в приципа.

Поздрави   bouquet

# 62
  • Мнения: 5 160

Май трябва да си пазя 10 годишния Раховец в мазето.  Joy

Ами това е потребителското общество - сравнително евтини уреди, много скъпи консумативи. Целта е да си купиш НОВ!

Мдам, добро утро, а само ни опяват как да запазим планетата чиста, да я съхраним, как да събираме разделно боклука, а иначе разни лобита на производители си джиткат.  #2gunfire

# 63
  • Мнения: 505
..
Междувременно се чух с КЗП и те потвърдиха, че това трябва да се поема от гаранцията и няма никакво значение какво точно пише в самата гаранция, тъй като се гледа какво казва закона. ама ъф корс драги!  Peace
...

Точно така  Peace пускай жалба и ни дръж в течение на нещата.

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 783
На който му е интересно - ето това е емайла, който пуснах до Горение груп.


To whom it may concern:

Dear decision-makers in Gorenje,

I am approaching you with the hope that the Gorenje Group does want to know what I have to say, as I am a client of yours as hundreds of thousands others.

Three months ago I have bought built in stove Gorenje (BO 7367 AX) in Bulgaria. Few days ago as I was cooking dinner in my brand new Gorenje oven when we have heard very loud explosion. We rushed into the kitchen and realized that the glass of the oven (the one which is in the inside) has exploded and has broke into thousands of peaces.

I have contacted the company that is responsible for after-sale service in Bulgaria ("G-Service" AD), the people there informed me that "this happens" and Gorenje does not provide warranty in such cases. They advised me to order a new glass, which will cost 1/4 of the price of the oven, will be delivered in some 20 business days and I will be happy to have my oven ready-to-cook then. I have asked whether they can guarantee that this new glass will not explode again, they said they do not provide such a guarantee and this may happen again and again.

I have called the Bulgarian Consumer Protection Commission and asked them for advice given the situation and the refusal of the official after-sale service provided for Gorenje in Bulgaria  to take responsibility and provide us with an oven glass that is safe and complies with all the applicable standards for heat-resistance, stability etc. The Commission has confirmed that this must be fixed by Gorenje (regardless of the reservations that Gorenje Bulgaria have included in the local warranty certificates, which is separate mostly legal issue). The Commission advised me to file a complaint to the store that I have purchased the product from. 

I have called the store where I have bought the Gorenje oven (ET "Georgi Arnaudov") and the manager of the store, explained that Gorenje do not take any responsibility for their oven glasses exploding under certain temperature. I have asked him to register my complaint in accordance with the law and to proceed further in a manner required by mandatory provisions of the Bulgarian law. He advised me to call Gorenje Bulgaria and explain them the situation as he said that it is all decided on a case by case bases, but the prevailing practice is that Gorenje Bulgaria does not take responsibility in case of exploded glasses.

I have called Gorenje Bulgaria and talked to the deputy manager of the company and have explained her the situation. She was very nice to listen to my story and she has confirmed that Gorenje Bulgaria does not provide warranty for exploded glasses of the ovens.
Dear decision-makers in Gorenje,

in case you are not informed by your Bulgarian partners or local consultants, I do inform you that consumer's protection laws and regulations do apply in the current case and any company selling products in Bulgaria needs to comply with the mandatory provisions of the Bulgarian law, which in fact transpose the European Consumer Protection Directives.

In fact, I do believe that the Consumer Protection and Product Liability Policy of Gorenje is the same Europe-wide. Thus, I do not understand the position taken by Gorenje Bulgaria and wonder if this has been approved globally in the company. I wonder whether in Germany (for example) Gorenje Vertriebs GmbH would refuse to provide warranty in the discussed case.

Dear decision-makers in Gorenje,

The position of Gorenje Bulgaria not providing warranty for exploded glass of a Gorenje oven is:
- unacceptable in the context of the leading market position of Gorenje and its global commitment for Social Responsibly and Quality Products;
- illegal as it is in breach of mandatory provisions of the Bulgarian consumer protection laws and regulations;
- it does causes damage to the reputation of the brand, which is the most valuable asset of your company and it is so difficult to repair.   

My best regards and wishes for unceasing strive for ever increasing quality services.

I am looking forward to hearing your views on the above.

Sincerely,

# 65
  • София
  • Мнения: 2 896
Техникът днес каза, че всички се учудили там в сервиза, но нашето стъкло било много евтино, внимание 80 лв! Simple Smile
Кой си е с късмет с късмет си е  Mr. Green


е сега, нали знаеш, че е 20 лв стъклото. Не им пълни гушата, моля те. Разбирам да си сложат 10 лв надценка, ама те...алчни.

Евала за писмото и хъса да се занимаваш с тази кауза!

# 66
  • София
  • Мнения: 1 524
Не разбирам от механика, физика и т н , но не намирам логика, единственото обяснение е, че нещо им куца на прехвалената фирма. newsm78

ООО, куца им определено. Имам печка, котлони, пералня и сушилня от тях. Купени близките месеци. Пералнята чата-пат ми дава грешка номер F.... да бе да дойдат да я вземат и да остана без переалня с малко дете.  Sick моля се да издържи още ( грешката я даде два пъти)



http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=1&topic=1285
Hug Hug Hug Hug
охххх това сериозна грешка ще вземе да се окаже. Не помня Ф 2 или Ф6 беше.

А за трърбата - то  и там беше одисея, която ще има продължение. Първо купи мъжо един въздуховод турски - пълен боклук, не го беше хванала щампата и се разчупи на пръстени, отиде в друг магазин купи си друг български, (говори с управителя на първия по телефона и онзи му каза да дойде утре, защото затваряли) е да де, но сушилнята е на резба... не че не можеше да се пригоди, ама не ни се искаше. Върна първият, дефектен, не можело парите да му върнат, взе си ентия под ред поялник, е да но остана втория, отишал с молба в магазина да го върне, но без опаковката изхвърча от вкъщи и не го взели, а той се ядосал и го подарил. Седна днес да прави вентилаторчето в банята и се оказа че му трябва въздухопровод........  Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 67
  • Мнения: 3 830
И нашата печка е Горение, но, да чукна на дърво, до този момент проблеми не сме имали.
Явно и те са си занижили стандартите.

Miho_She, поздравявам те. Всички българи трябва така да се отнасят като теб, а не кротко да се примиряват, понеже видиш ли, това е поредната недомислица в парадоксалното, абсурдно българско ежедневие.
Да ни докладваш своевременно за новините и успех. Wink

# 68
  • София
  • Мнения: 1 552
Miho_She - Поздравявам те, че си търсиш правата!  Peace Надявам се да ни информираш, ако има развитие! Peace

как може и на мен ума не ми го побира, не би трябвало да се пука стъкло при условия фурната развива определен градус, стъклата трябва да са тествани че издържат на всичко това;(((((((

И аз не мога да си го обясня.  ooooh! И аз имам като Рокси - АЕФ фурна с пиролиза. Ами като я пусна тази пиролиза, тя си развива 400-500 градуса (забравих точно колко беше) и какво става, ако тогава се пукне някое стъкло?  Shocked ooooh!

meggyv
- При вас наистина една одисея е станало.  Crazy Hug

# 69
  • Мнения: 5 443
Готвя с фурна Gorenje вече пета година. Благодаря за предупреждението! Аз не съм готвила никога на повече 200-220* де, но това надали е гаранция, че няма да се случи. Няма да ме е толкова яд за стъклото, но ако се случи с децата да сме в кухнята и да ни изкара акъла - ей това може да ме изкара извън нерви!

Misho_She, четох писмото не много задълбочено, но браво, много добре си го написла! Ако има отговор, сподели!

# 70
  • Мнения: X
Трябва да има отговор!  Sunglasses

Аз "творя" едно по друго писмо  Simple Smile!
/в подкрепа на дознателския материал на Miho_She/

С Ваша помощ ще го преобразуваме с необходимите
"показания"  newsm78

Утре ще Ви предоставя за обсъждане базисния вариянт.......,
който съвместно да прецизираме.

# 71
  • Мнения: 3 830
Трябва да има отговор!  Sunglasses

Аз "творя" едно по друго писмо  Simple Smile!
/в подкрепа на дознателския материал на Miho_She/

С Ваша помощ ще го преобразуваме с необходимите
"показания"  newsm78

Утре ще Ви предоставя за обсъждане базисния вариянт.......,
който съвместно да прецизираме.


Много добра идея!   bouquet

# 72
  • Мнения: 505
Miho_She какво става - има ли отговор на писмото ти?

# 73
  • Sofia
  • Мнения: 783
Miho_She какво става - има ли отговор на писмото ти?

Нямам отговор  Rolling Eyes
Хората не си дават много зор явно.

Поръчах ново стъкло, което казаха, че до месец трябвало да пристигне. До тогава не ползвам фурната т.к. от сервиза обясниха, че може да гръмне и външното  #Crazy  Sick

# 74
  • Мнения: 2 229
Готвя с печка Горение от 6г. Не съм включвала фурната на повече от 200-220 гр. Изтриха ми се обаче обозначенията на копчетата от почистването с обезмаслител.
А и забравих... в началото като я купих котлоните бяха с дюзи за пропан-бутан, поръчвах нови дюзи за природен газ  - 60лв.и ги чаках два месеца. И с маркуч за газта не беше оборудвана - и той 70лв.
 

Общи условия

Активация на акаунт