ОтНово за Сицилия

  • 157 060
  • 801
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 3 797
Радост Николова
Толкова се радвам да те видя в тази прекрасна тема.
Главният ти въпрос е заслужава ли си Сицилия ?
Отговора е категоричен, ДА, но има едно Но.
Може човек да не е толкова доволен, защото прелитайки до там, както казваш с агенция.
Да не те настанят както и където трябва. Нямайки възможност да посетиш каквото трябва, да ползваш хубавите плажове.
Да видиш множеството забележителности, да се насладиш на заведения, паркове и т.н.
Тогава може да остане горчива хапка, но всъщност това се отнася за където и да е по света.
Не мога да дам съвет за агенция, знаеш почти не ползвам.
Но мога да ти дам всякаква информация за острова.
Прекосили сме го два пъти надлъж и нашир с кола. Спирали сме многократно с кораби и в трите възможни за това пристанища.
Но ако започна да пиша подробно/знаеш пътувам в момента/, ще отнеме страшно много време.
Първо виж какво се предлага, щом искаш агенция, кажи вариантите и ще ги коментираме. Имаш много време, ще нагласим всичко като се върна.
На главния въпрос, отговорих, не му се чуди.
Този остров беше пренебрегван дълги години от нас, българите, по разбираеми причини. Това време отмина, време е да му отдаваме заслуженото.
Но както в цяла Италия, Испания и др. човек трябва да има едно наум, без предварително да се страхува. Предпазните мерки са необходими при всяко пътуване…
Сега ще напиша малко и на моята приятелка Aleina, може да послужи и за начало на теб…    bouquet

Здравей Блед, как да не ти се зарадва човек. Ти си човека-пътешественик, абсолютната енциклопедия  Hug и на мен ми беше домъчняло.
.................

  bouquet
Aleina
За Катакомбите на Капуцините твърдо НЕ, и то на празници.
Аз съм влизала два пъти, само от историческа гледна точка.
А за децата въобще нямат работа там. От играчките и елхите при…..забрави.
Относно децата, можеш да погледнеш ТУК
Но трябва време…

Специално Коледните Пазари според мен вие ще ги изпуснете.
Къде да си направите пазар? Тръгвайки от вашия хотел по Via della Libertà към Piazza Castelnuovo, след нея ще стигнете Teatro Massimo.
Това са места, които трябва да видите, прекосявате към Via Roma и стигате до Rinascente/и прекрасната черква
Chiesa di S. Domenico e Chiostro/. След това следва и Mercato Vucciria.
Може да се върнете по Roma за разнообразие.
И по двете може спокойно да пазарувате в изобилие.
Не забравяй, че има и Hop On - Hop Off Bus/две линии/, с който може да обикаляте спокойно.
Няма да ти изброявам забележителностите, сигурно си ги преровила.
Но ти прехвърлям написано от мен в тема Круизи:

Скрит текст:
„Иначе пристаните са си направо в града, цялата централна част е на километър-два. Централните места като:
Palazzo Termine
Giardino Garibaldi
Stazione Centrale
Teatro Massimo
Villa Filippina
Piazza Florio
са на пешеходно разстояние.

Забележителностите също/с изключение на Монреал на 10 км./:
Cattedrale della Santa Vergine Maria Assunta
San Giovanni degli Eremiti
Fontana Pretoria
Chiesa di San Francesco d'Assisi
Palazzo dei Normanni
Chiesa di San Cataldo/Martorana
Archaeological museum
Teatro Politeama
Orto Botanico di Palermo
Monreale/10 км. от Палермо/“
Чефалу, красиво градче, но дали ще имате време и дали си струва ще прецениш ти.
Заради това, че това е просто една повече лятна разходка, отколкото зимна. Тук е един от най-хубавите плажове в Сицилия, ще те дразни в този сезон.
Иначе си има всичко, Centro Storico, катедрала на близо 10 века, хълм, крепост, музей, храм на Диана и т.н.
Например да се наплискаш или натопиш шапката в Lavatoio Medievale, но как през зимата ?
La Rocca, трябва време и сили, фотоапарат разбира се. Но ако времето е лошо гледката е в мъгла ???
Всъщност целия този бряг си струва да го обиколиш лятото, макар, че точно Чефалу се пренаселва доста.

Етна, както казва и Bradley Cooper, също не е мечта за декември. Не е въпроса да стигнеш до паркинга, да се огледаш и да се върнеш. Целта тук е същинския вулкан, но не през зимата !
Не се притеснявай, ще ти дам едно от моите черни камъчета, ако не стигнеш до там…То там това е най-същественото.
Шегувам се, ние ходим много пеша и с удоволствие съм го изкачвала.
Но Етна не е просто един вулкан или един кратер. Те са повече от 200, дори може да се види кратер в най-ниското ниво, до паркинга.
А и въпроса е дали ще работи лифта, ако няма сняг или има силен вятър. Ако има сняг, ще има и скиори, защото това не е само лятна дестинация.
Няма как да е супер приятно времето, лифта отива до 2500м., а върха е над 3300м.
Иначе е прекрасно и през зимата за скиорите, работят още няколко лифта и влекове…

Трапани и Ериче, чудесно предложение.
За малко повече от час сте там.
Връзката между двете с кабинков лифт ги прави много привлекателни.
За десет минути без ходене сте горе и отново всичко ви е на длан.
Тук красотата е в повече…..
Няма да ти казвам за забележителностите, ще ги намериш лесно.
Да не забравяме, че наблизо е и Segesta/ до Calatafimi/, аз го наричам Сицилиански Акропол, заслужава си.
Също така и любимата ми Марсала, без която не се връщам от Италия.
Истинската съставка на Тирамису, без нея е фалшиво.
А нейното родно място е точно тук, на по-малко от час от Трапани.
Да не говорим, че отсреща са прекрасните острови……оф увличам се.
Ако си бях в къщи, роман ще ти напиша за Сицилия.

Това е скъпа, моето мнение, че след утре няма да мога да пиша.


Rrp
Върни се в темата Круизи ТУК /пост 267/и ще видиш Палермо.
Пиша ти там и за друго.

# 511
  • Пловдив
  • Мнения: 382
Мерси Bled, 4ета редовно но явно не съм стигнала дотам-имам много за 4етене  Thinking ще го прегледам пак

# 512
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Мерси  Блед!
Само  обмислям,нямам желание , а и нямам време  за самостоятелно  организиран
За това  гледам  оферти  на  агенции.
Като се върнеш пиши, аз тогава ще съм наясно за хотел,локация.

# 513
  • Мнения: 743
Мда,Сицилия е може би най-красивото място на земята и най-сетне почват да проумяват че туризма е източник на доходи .Във Сан Вито ло Капо всичко е излъскано,замазано ,цените рязко надолу и се усеща и вижда че  туриста не е поредния балък да излъжеш ,а потенциален източник на доходи сега и занапред.Много приятно съм изненадана.

# 514
  • София
  • Мнения: 3 797
Радост
На твое разположение съм след пътешествието.
азиа_asia
Харесвам San Vito lo Capo, ще пишем и за него.
Невероятен плаж, прекрасна вода, хубав пясък.
Aleina Тръгвам, дано да сме свършили каквото трябваше, в горните постове. Успех...

# 515
  • Europe
  • Мнения: 559
Bled много благодаря за всички напътствия, които ми даде.

Влизам обаче отново тук сега след като се върнах от Сицилия по със съвсем различен повод.

Проблемът ми е голям понеже вероятно се касае за измама.

Преди 1 седмица си резервирах рентакар за Сицилия/Палермо. Всичко беше точно, цената много добра сайтът лесен и удобен за ползване - rentalcars.com. Изтеглиха ми веднага на 100% сумата от кредитната карта и всичко мина перфектно. Компанията, която щеше да ми предостави колата в Палермо е Sicily By Car. Ето какво обаче се случи:

За наш огромен късмет, ама наистина огромен, се случи че в Палермо заваля страхотен сняг за пръв път от 70-те години на миналия век, това си е близо от 50 години насам. Цялото чудо бше за 2 дни, но беше истинско чудо!!! Може да си представите тези хора как бяха обезумели. За нас разлика нямаше, защото ние пристигахме от снежна София, но за тях беше шок и ужас. Истински ужас. Това са хиляди коли без зимни гуми, десетки катастрофи, шофьорите по късо ръкавче вътре, по терасите на сградите излязли хора с камери и фотоапарати за да запечатат тази природна аномалия, блокирани пътища (полицията веднага затвори всички входове и изходи на града и всички улици с наклон) и гигантски задръствания на връх нова година - 31 декември. Всичко беше на ръба на истеричното и смешното. Особено когато започнаха да слагат вериги на 1 см. сняг  Joy hahaha hahaha, защото земята е топла и снега веднага ставаше на киша. Не ги виня това са си 2-3 поколения, които не са виждали през живота си сняг. Както и да е голям купон беше ooooh!

Тъпото дойде, когато се добрахме до рентакар офиса на "Sicily by Car" с 4-5 часа неминуемо закъснение, не ме питайте как изобщо стигнахме до там, защото си е за цяла глава на книга. Насреща ни се изправи един много нагъл и нервен сицилианец, който ни каза, че кола няма и няма да има в следващите 2-3 дни, защото сме закъсняли и да си гледаме работата. Напсува ни и ни изгони навън крещейки и дори и ние, които сме обръгнали и свикнали винаги да си търсим правата и сме водили спорове и скандали на всякакви езици по света, останахме обезумели от тази реакция. Направихме още един - два опита да разговаряме с този абориген, но абсолютно безуспешни. Не сте виждали разярено животно, което крещи по нас, гони ни навън и ни псува. Направо онемяхме. Започнахме да звъним на сайта на rentalcars.com - но никакъв отговор, сто опита - нищо и нищо, даже оператора казваше, че такъв номер не съществува и липсват цифри. Не ми остана какво друга да направя освен да напиша няколко гневни мейла и до там.

Лошото е, че до днес нямам никакъв отговор от тях. Сега им написах още един гневен мейл и пак ще чакам. Сега смятам да звънна е на телефона от кредитната карта и да поискам банката да си иска сумата обратно за неизползвана услуга.

На всичкото отгоре драмата в този ден не приключи само с рента кара. Тъкмо малко се поуспокоихме от караницата и проблемите в програмата за следващите ни дни, които произтекоха от липсата на кола и дойде новото двайсе!!!! Дръжте се здраво. Прибрахме се в хотела - кучи студ. Такова нещо като парно и изобщо отопление за хотелите те не са и чували. Климатиците работеха на макс и едва подържаха 18-19 градуса. Започнахме да се обличаме за новогодишната вечер, радостни че поне след малко ще влезем на топло с двете ни дечица в ресторанта за да празнуваме и аз отворих мейла за да видя точния адрес на ресторанта. Може да си представите "какъв чук ме удари по главата", когато прочетох, един нов мейл, в който Винченцо от ресторант Чин Чин в Палермо ми пише, че много, ама много, много ми се извинява, но няма да може да ни посрещне тази вечер. Т.е. сори но резервация нямате (а нямате идея колко труд положихме за тази пуста резервация, до последния момент в София, чаках потвърждение от над 15 ресторанта и никъде нямаше места, добре че поне капаро не ми поискаха да плащам). Близките ми, както и останалата част от тайфата не ми повярваха, докато не прочетоха с очите си. Всички мислеха, че се шегувам и това е майтап. На следващия ден ни уведомиха, че отлагат полета ни с 2 часа - Ок, пренастройхме програмата. На по-следващия ден с още 2 часа и т.н.. , но поне ни уведомяваха де, защото можеше и да не ни .... Та така ... внимавайте в Палермо - градът на сицилианската мафия, владян няколко века от арабите, за които знаем, че казаната дума - абсолютно нищо не значи.. именно те са оставили за съжаление най-голям отпечатък върху сицилианците. Винаги имайте едно голямо наум когато пътувате натам.

Някой да е изпадал в подобна ситуация с рента кар и да може да ми даде съвет как да си върна сумата поне????

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 15:14 от aleina

# 516
  • София
  • Мнения: 660
Някой да е изпадал в подобна ситуация с рента кар и да може да ми даде съвет как да си върна сумата поне????

Същият сайт, същата фирма, но на летище Форли. Не признаха, че кредитната карта, която ползвам и от която при резервацията "дръпнаха" цялата сума е кредитна карта! Изгониха ни от офиса и не пожелаха да говорим, дори не погледнаха самата карта. Веднага си потърсих правата, но на мен ми вдигнаха и от сайта и от банката, която обслужва картата, направих и връзка между представителя на сайта и банковия служител, пуснах молби и жалби и до сайта и до банката. Върнаха ми 25% от сумата както е по договор при неявяване на място (това беше отбелязано в обратния превод), за останалата част от парите VISA си оправи отношенията и ми ги възстанови след около 4-5 месеца (нали причината уж била в картата!).
Явно след като номера с кредитната карта не минава сега имат друга тактика. Мога да погледна на кои телефони съм звъняла и какви какви имейли имам на сайта... Контактувала съм (тогава) с Даниел Златанов: t: +44 (0)161 836 6702, danielzlatanov@rentalcars.com (изпратих му доста на брой писма преди да се задейства).

Писала съм до Вашата Европа (ЕС) ето отговора от тях:

Запитване № 121346 към Вашата Европа - Съвети
http://europa.eu/youreurope/advice/index_bg.htm

Уважаеми господине/Уважаема госпожо,

По-долу ще намерите отговора на вашето запитване. Моля имайте предвид, че съветите, дадени от Вашата Европа - Съвети, са независими и не могат да бъдат считани за мнение на Европейската комисия, на друга институция на ЕС или на нейни служители, както и че тези съвети не обвързват Европейската комисия или другите европейски или национални институции.  

Благодарим Ви, че се свързахте с Вашата Европа – Съвети.

Считаме, че търговската практика на Sicily By Car, която описвате в писмото си до нас, нарушава на потребителските Ви права

Дори и общите условия да допускат подобна практика (компанията да може без обективни причини да откаже да приеме цялата сума и да предостави договорената услуга и едновременно да удържи 2/3 от цената на картата Ви) то те са в разрез с Директива 93/13/ЕИО относно неравноправните клаузи в потребителските договори.

Съгласно чл. 3 от Директива 93/13/ЕИО в случаите, когато едно условие по договор не е индивидуално договорено, се счита за порочно, когато противно на изискването за добросъвестност, е причина за значителна неравнопоставеност между договарящите се страни относно правата и задълженията им по договора, което е в ущърб на потребителя.

Според Директивата не се счита за индивидуално договорено условие, което е съставено предварително и следователно потребителят не е имал възможност да влияе на съдържанието му, по-специално във връзка с предварително изготвяните типови договори.

Ето защо Ви съветваме да подадете оплакване до Европейския потребителски център в България, който да се свърже със Sicily By Car и да разгледа случая от гледна точка на правата на потребителите. За връзка:
http://ecc.kzp.bg/
http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_bg.htm

За допълнителна информация за правата на потребителите в ЕС, моля вижте на:
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/online-shopping/wh … rong/index_bg.htm

За справка: Директива 93/13/ЕИО:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31993L0013:BG:HTML

Надяваме се, че отговорът ние е бил полезен. Ако имате въпроси, моля непременно се свържете с нас отново чрез нашия уеб формуляр като цитирате номера на настоящото си запитване:
http://ec.europa.eu/citizensrights/front_end/index_bg.htm

Ако желаете ние да Ви потърсим по телефона и да обсъдим директно въпросите Ви, когато попълвате уеб формуляра, моля заменете опция 'отговор по електронната поща' с опция 'отговор по телефона'.

Всичко най-добро!
Вашата Европа – Съвети

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 15:28 от auto_bg

# 517
  • Мнения: 2 860
Малее, егати преживяванията. Поне ще има какво да разказвате. И къде посрещнахте Новата година?
Пожелавам здраве на всички съфорумници и една изпълнена с пътешествия година!

# 518
  • Мнения: X
Aleina, аз съм много доволна от същия сайт за Италия, но ползвахме друга компания. В един друг форум комуникираме със служител на сайта, който е много услужлив и информативен.
Давам ти мейла му, ако имаш желание да му пишеш и поискаш съдействие:
danielzlatanov@rentalcars.com - Даниел Златанов
Успех!

# 519
  • Europe
  • Мнения: 559
Някой да е изпадал в подобна ситуация с рента кар и да може да ми даде съвет как да си върна сумата поне????

Същият сайт, същата фирма, но на летището в Болоня. Не признаха, че кредитната карта, която ползвам и от която при резервацията "дръпнаха" цялата сума е кредитна карта! Изгониха ни от офиса и не пожелаха да говорим, дори не погледнаха самата карта. Веднага си потърсих правата, но на мен ми вдигнаха и от сайта и от банката, която обслужва картата, направих и връзка между представителя на сайта и банковия служител, пуснах молби и жалби и до сайта и до банката. Върнаха ми 25% от сумата както е по договор при неявяване на място (това беше отбелязано в обратния превод), за останалата част от парите VISA си оправи отношенията и ми ги възстанови след около 4-5 месеца (нали причината уж била в картата!).
Явно след като номера с кредитната карта не минава сега имат друга тактика. Мога да погледна на кои телефони съм звъняла и какви какви имейли имам на сайта, ако желаеш... На лични мога да ти изпратя и какво са ми отговорили от ЕС защита на потребителите и къде са ме насочили.

Долни сицилианци, значи да повторим пак за да предпазим други хора rentalcars.bg и Sicily By Car. А ние даже сме платили и допълнителна застраховка, много ме е яд, че им се вързах на тези.

Благодаря ти auto_bg, нашата карта е master card от i-card, чудя се да не би и при нас проблемът да е в картата. Т.е. в това че iCARD не са банка. Ако англичаните (rentalcars.com) не са признали картата (ама хубавичко ни дръпнаха цялата сума) и за това не са превели парите на сицилиянеца, а пък той от своя страна си е казал - никой не ми е платил и никой не идва 4-5 часа вече, а пък аз имам толкова много клиенти в това лошо време и си е продал на друг колата.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 15:35 от aleina

# 520
  • Мнения: X
Някой да е изпадал в подобна ситуация с рента кар и да може да ми даде съвет как да си върна сумата поне????

Същият сайт, същата фирма, но на летището в Болоня. Не признаха, че кредитната карта, която ползвам и от която при резервацията "дръпнаха" цялата сума е кредитна карта! Изгониха ни от офиса и не пожелаха да говорим, дори не погледнаха самата карта. Веднага си потърсих правата, но на мен ми вдигнаха и от сайта и от банката, която обслужва картата, направих и връзка между представителя на сайта и банковия служител, пуснах молби и жалби и до сайта и до банката. Върнаха ми 25% от сумата както е по договор при неявяване на място (това беше отбелязано в обратния превод), за останалата част от парите VISA си оправи отношенията и ми ги възстанови след около 4-5 месеца (нали причината уж била в картата!).
Явно след като номера с кредитната карта не минава сега имат друга тактика. Мога да погледна на кои телефони съм звъняла и какви какви имейли имам на сайта, ако желаеш... На лични мога да ти изпратя и какво са ми отговорили от ЕС защита на потребителите и къде са ме насочили.

Долни сицилианци, значи да повторим пак за да предпазим други хора rentalcars.bg и Sicily By Car. А ние даже сме платили и допълнителна застраховка, много ме е яд, че им се вързах на тези.

Благодаря ти auto_bg, нашата карта е master card от i-card, да не би и при нас проблемът да е в картата. Т.е. в това че iCARD не са банка. Ако англичаните (rentalcars.com) не са признали картата (ама хубавичко ни дръпнаха цялата сума) и за това не са превели на сицилиянеца, а пък той от своя страна си е казал никой не ми е платил и никой не идва 4-5 часа вече, а пък аз имам толкова много клиенти в това лошо време и си е продал на друг колата.

Нали имате потвърдена резервация на мейла си? И платена сума от картата, а не само блокирана?

# 521
  • София
  • Мнения: 660
Някой да е изпадал в подобна ситуация с рента кар и да може да ми даде съвет как да си върна сумата поне????

Същият сайт, същата фирма, но на летището в Болоня. Не признаха, че кредитната карта, която ползвам и от която при резервацията "дръпнаха" цялата сума е кредитна карта! Изгониха ни от офиса и не пожелаха да говорим, дори не погледнаха самата карта. Веднага си потърсих правата, но на мен ми вдигнаха и от сайта и от банката, която обслужва картата, направих и връзка между представителя на сайта и банковия служител, пуснах молби и жалби и до сайта и до банката. Върнаха ми 25% от сумата както е по договор при неявяване на място (това беше отбелязано в обратния превод), за останалата част от парите VISA си оправи отношенията и ми ги възстанови след около 4-5 месеца (нали причината уж била в картата!).
Явно след като номера с кредитната карта не минава сега имат друга тактика. Мога да погледна на кои телефони съм звъняла и какви какви имейли имам на сайта, ако желаеш... На лични мога да ти изпратя и какво са ми отговорили от ЕС защита на потребителите и къде са ме насочили.

Долни сицилианци, значи да повторим пак за да предпазим други хора rentalcars.bg и Sicily By Car. А ние даже сме платили и допълнителна застраховка, много ме е яд, че им се вързах на тези.

Благодаря ти auto_bg, нашата карта е master card от i-card, да не би и при нас проблемът да е в картата. Т.е. в това че iCARD не са банка. Ако англичаните (rentalcars.com) не са признали картата (ама хубавичко ни дръпнаха цялата сума) и за това не са превели на сицилиянеца, а пък той от своя страна си е казал никой не ми е платил и никой не идва 4-5 часа вече, а пък аз имам толкова много клиенти в това лошо време и си е продал на друг колата.

Нали имате потвърдена резервация на мейла си? И платена сума от картата, а не само блокирана?

Всичко е платено и усвоено, но явно това е практика на самата фирма. След този случай не съм си позволила и да помисля да ползвам този сайт за наем на автомобил! След като тази фирма продължава да мами и да работи със сайта явно проблема е и при rentalcars.com и при Sicily By Car!

# 522
  • Europe
  • Мнения: 559
Да, имаме потвърдена резервация и номер на ваучер. Носихме си го ваучера разпечатан и го показахме на онзи абориген. И от ай-кард ни попитаха дали потвърждаваме да пускат плащане към ренталкарс.

Току що писах на този господин Даниел Златанов, пък да видим какъв ще е ефектът.
Ще ви държа в течение. Ако този сайт иска да се отсрами, все още има тази възможност и може би ще направи нещо, но ако не му пука и не го направи, ми се струва, че след моя разказ тук и на още поне 10-тина места в Интернет, но този път ще пиша и извън България, май моята резервация ще им бъде една от последните. 
Най-добрите им клиенти са Швейцарци, Руснаци, Немци, Скандинавци, Англичани и т.н... смятам най-подробно да им разкажа какво ги очаква ако резервират през този сайт.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 16:06 от aleina

# 523
  • Мнения: X
Да, имаме потвърдена резервация и номер на ваучер. Имаме ваучер и го показахме на онзи абориген. И от ай-кард ни попитаха дали потвърждаваме да пускат плащане към ренталкарс.
auto_bg всъщност както се вижда от цитата питах aleina.

Aleina свържи се с Даниел. Ние нямахме абсолютно никакви проблеми с rentalcars.com и Маджоре за Северна Италия. Напротив, пътуването ни беше много приятно на супер цена и то с кола един клас нагоре от този, който бяхме резервирали.
А и за пръв път чета отрицателен отзив за сайта(с което не оспорвам фактите). Така че пробвай да се свържеш с българския офис, защото другите координати са на английския доколкото знам. И дано имаш успех. Сканирай и му прати ваучера и плащането.

# 524
  • София
  • Мнения: 660
Да, имаме потвърдена резервация и номер на ваучер. Имаме ваучер и го показахме на онзи абориген. И от ай-кард ни попитаха дали потвърждаваме да пускат плащане към ренталкарс.

Прегледай какво са ми отговорили и какви правни съвети ми дават от Вашата Европа, може и лично да им пишеш и да разбереш какви са възможностите, които имаш поне за възстановяване на сумата по вина на доставчика. Свържи се и с Даниел Златанов на имейла, който съм написала и на телефона (ако още е актуален). На мен от сайта и фирмата до ден днешен не са ми отговорили официално, въпреки че изискаха документи за наем на автомобил със същата карта от съседния рент-а-кар, с фактури, договори и т.н. с мълчанието си потвърдиха липсата на интерес към случая и че не им пука дали клиентите са доволни и дали получават заплатените предварително на 100% услуги.

Общи условия

Активация на акаунт