Колко Ви е сметката за ток на месец?

  • 1 121 887
  • 13 566
  •   1
Отговори
# 11 355
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 396
Май се е споменавало в темата, ама пак да питам. Вчера са ни сменили електромерите от Енерго Про без присъствие на някой от входа. Поради каква причина се прави това? Току-що касиерката на блока ми връчи протокола за демонтаж на електромер.  newsm78 

# 11 356
  • Мнения: 2 845
8.11-8.12 37 лв 2ма човека без бойлер

# 11 357
  • Бургас
  • Мнения: 4 545
Май се е споменавало в темата, ама пак да питам. Вчера са ни сменили електромерите от Енерго Про без присъствие на някой от входа. Поради каква причина се прави това? Току-що касиерката на блока ми връчи протокола за демонтаж на електромер.  newsm78 
при нас ЕВН ги смениха скоро,    имаше лепната  бележка на входа, че се сменят с нови електромери за дистанционно отчитане

# 11 358
  • Мнения: 11
Май се е споменавало в темата, ама пак да питам. Вчера са ни сменили електромерите от Енерго Про без присъствие на някой от входа. Поради каква причина се прави това? Току-що касиерката на блока ми връчи протокола за демонтаж на електромер.  newsm78 
На протокола не пише ли защо се е наложила смяна на електромера?
Най-вероятно са сменили старият ти електромер, с такъв който отчита дистанционно (без нужда от инкасатор) потреблението ти на Ел.енергия.

# 11 359
  • Мнения: 4 017
Май се е споменавало в темата, ама пак да питам. Вчера са ни сменили електромерите от Енерго Про без присъствие на някой от входа. Поради каква причина се прави това? Току-що касиерката на блока ми връчи протокола за демонтаж на електромер.  newsm78 
сменят ги на всеки две години  Peace

# 11 360
  • Мнения: 75 318
Новата ми сметка - 142 лв.

# 11 361
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 396
Не знаех, че ги сменят на 2 години. Не пише поради каква причина са сменени и показанията на новия електромер започват от 17231 нощна и 43261 дневна. Не трябва ли да са занулени? И евентуално да има представител на входа, който да вижда дали новите показания, които вписват, са действително такива и на новия електромер.

# 11 362
  • Мнения: 4 017
Не знаех, че ги сменят на 2 години.
И аз научих наскоро от служител на дружеството.

Цитат
Не пише поради каква причина са сменени и показанията на новия електромер започват от 17231 нощна и 43261 дневна. Не трябва ли да са занулени?
Нямам информация.  Peace

Цитат
И евентуално да има представител на входа, който да вижда дали новите показания, които вписват, са действително такива и на новия електромер.
Винаги има представител на блока /обикновено домоуправителя/, който разписва протоколите. И в нашия вход са ги сменили преди по-малко от месец.

# 11 363
  • Мнения: 4 711
Май се е споменавало в темата, ама пак да питам. Вчера са ни сменили електромерите от Енерго Про без присъствие на някой от входа. Поради каква причина се прави това? Току-що касиерката на блока ми връчи протокола за демонтаж на електромер.  newsm78 
Може, защото на нас така ни го смениха, но разбрах чак когато видях фактурата. А защо, идея си нямам, от електронен старият сложиха нов от старите. Сметките от тогава са ми по-високи.

# 11 364
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 396
Сега нямам време да се занимавам с тях, но гледам, че са ми написали показания при сваляне на електромера, които са почти колкото за целия преден месец.  newsm78

# 11 365
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 554
На нас ни ги смениха 3 пъти в рамките на 1 година. Сметките са си все същите,  даже паднаха,  предвид увеличението цената на тока. Защо ги сменят,  никой не обяснява.

# 11 366
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
Имате ли задължение за плащане за ток, които са към ЧЕЗ. Ф-рата за месец 11 ми излезе на 9.12.16, в нея има стойност, а в сайта на ЧЕЗ няма. Регистрирала съм си тока в епей и онлайн го плащам, но и там сушата работа- няма задължение. Проверих по националния тел. 0лв. Те ли имат някакъв софтуерен проблем или са правили някакво изравнени е?!

# 11 367
  • Мнения: 2 026
Ами на сайта на ЕВН пише, че правят техническа профилактика и няма да може да се плаща по никакъв начин - нито на каса, нито през интернет. Може и при вас да е нещо такова.

# 11 368
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
Възможно е да е така. Благодаря ти.

# 11 369
  • Мнения: 4 304
Ние сме към Енерго-про, но и ние нямаме фактура все още.
Засичат ни в началото на месеца 2-4-ти ,информация актуална към 16,12 и  на сайта им стои, че няма резултат от търсенето. 

Общи условия

Активация на акаунт