
Мога да потвърдя че в първи клас много бързо върви материала- втори месец на училище и решават задачи от типа 1+5+2=? 9=?-1 3?4?1. Вече учат килограми, стойност в пари. Имат на учебника отзад един пощенски плик пълен с "пари" за практика.
Миналата година учиха и писаха здраво в предучилищната, смятаха още там и пак им е трудно с математиката. С писането също виждат зор, пишат изцяло ръкописно, навръзването на л и и после им е трудно, не разбират 0 като се вади от числото че не дава 0. Вече четат думички и им е доста трудно хем сме се упражнявали. Пишат изречения и звукови модели - кое гласна кое съгласна - оцветяват с различни цветове. Подчертават срички. Сега учат че имена се пишат с главна буква, както и първа буква от изречение. Имат доста домашни и всеки ден учат нова буква, пишат директно думи с нея. Вече имат и диктовка на изречение. Аз лично съм доволна че ги прехвърлих в училище миналата година, научиха много и се чувстват добре в позната среда.
Ники е вече в класа на сестра си, прехвърлих го по ред причини и е много доволен въпреки първоначалното му решение да е отделно.
Щом имате възможност и желание - помагайте от сега вкъщи, така ще е по-лесно в първи клас. Няма как да скучае в 1 клас - 
В градината доста се занимават, имат даже и домашни, но това са прости нещица - например да дорисуват някоя картинка, да напишат ченгелчета, да съберат природни материали. както ни обясниха целта не е да ги научат това, което ще учат, а по-скоро да им създадат навиците и да се научат да координират движенията си. Учат буквите, цифрите, знак >, < и равно да поставят между цифрите, учат и малко за историята природата, изобщо от всичко по малко.


