Отговори
# 75
  • Мнения: 840
Жаки, да си жива и здрава, искана и обичана! Да ти е добро и послушно домочадието, много да те радват и ценят!   bouquet Весел празник!!!
Птичка, много се радвам за добрите новини при вас. Дано и скорошните изследвания да потвърдят, че всичко се развива по най- добрия за Йони начин.  Peace
 Хубаво е, че съучениците са я посетили. Дано да получите и много разбиране не само от директорката, а и от всички учители. Сега най- важното е птичето да се оправи, а за ученето нямай притеснения- детето е умно, бързо ще навакса.
Георги отделя накакво по- особено внимание само на разказвателните предмети /хич не ги долюбва/. Но по тях предъвкват част от материала от 3 клас, само дето някакви безумци са писали учебниците /може би са същите- авторите на уч. от трети клас /. Материалът по ЧП е достъпен  и интересен за децата- това по наблюдения над моя гарджок, а и по думите на учителите. 
Горе главата!!! И пиши по- често, че ви мислим...

# 76
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146

Здравейте, пак назад темичката. Целувки на Йоанка.


Сега да ви дам една задача на всички - ако имате близки с деца с ТЕЛК над 50 % вижте да сложат едно рамо на едно писмо за винетките http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=453910.0;topicseen което се обсъжда .

# 77
  • Мнения: 1 030
Дороти,благодаря ти за целувките и за темата,тай като си по компетентна върху темата за винетките,имам кола но не е на мое има,умишлено,но имам нужда от винетката,поради честите ходене до Варна,имам право да взема винетка,щото телка на Йони е 100 процента,сори,че не съм запозната,но не ми се чете Embarassed


Момичета,всички,Вие сте ми голяма глътка въздух,благодаря от сърце,наистина има хора и хора
Престои ни среща на 01 03 в у-ще,размяна на мартенички и на другият ден във Варна!!!! Wink

# 78
  • Мнения: 53
Здравейте,мами.Моят син е трети клас и днес госпожата им е дала задача за четвърти,която ме затрудни.Вече няколко минути си блъскам главата и не мога да я реша.Задачата е:едно въже е с 54м по-дълго от друго въже.След като отрязали по 12 м от всяко въже,то дължината станала с 4 пъти по-малка от дължината на първото.Каква е първоначалната дължина на въжето?
Ако някой може да ми обясни как се решава,ще съм много благодарна.

# 79
  • Мнения: 1 575
 Не ми е ясно за кое въже се пита накрая на задачата.И като одрязали по 12 метра от всяко въже, дължината на второто ли е станала 4 пъти по-малка от дължината на първото.
Ти дословно ли я преписа тази задача?

# 80
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
54+х - е първото въже
второто въже е х

х-12 = (54-12+х) : 4

x-12 = 10 +х/4

4x      x            42 +48
---- -  ----  =  -------          
4        4            4                   3х = 90    х = 30 м значи първото е 54 +х = 84



Само да помисля още малко какво да пиша. Трудно ми е писането на математическите знаци и затова малко наум смятам.


Проверка: 54+30 = 88 първо въже      второ въже 30

30-12 = (54-12+30) : 4

18 = 72:4 оф май е така
трябва да хвана калкулатора


 

Последна редакция: пн, 22 фев 2010, 22:38 от Dorothy

# 81
  • Мнения: 1 575
Дороти, ти ме уби - нашите не могат да го сметнат така  Laughing!

Последна редакция: пн, 22 фев 2010, 22:35 от Боби1973

# 82
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
могат - това е логическа задача за по изявени поправям. Забравила съм да смятам  Embarassed

# 83
  • Мнения: 1 575
Може да е логическа, но те не смятат така тези уравнения.Дай уравнение - аз над това си блъскам главата...Според мен трябва още малко яснота по условието.

# 84
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
Защо с едно неизвестно смятат  newsm78

# 85
  • Мнения: 1 575
Смятат - да, но да измислим решимо за тях уравнение.
\решавам така:
режат двете въжета по 12 метра и става - 54+х-12=(х-12).4
                                                                       42+х=4х-48
                                                                       42+48=4х-х
                                                                        90=3х     х=зо

# 86
  • Мнения: 53
Задачата я е писал синът ми.Госпожата я е диктувала.Според мен няма значение за кое въже се пита .Ако намерим едното,ще знаем и другото.

# 87
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
Просто казано едното въже 54 метра плюс другото въже.

После режем и тогава става 4 пъти по малко и това мислено го описваме.

За въжето пак разсъждаваме логически едното е по-дълго тогава като се отреже става 4 пъти по-голямо.
Поправих всичко долу.

Такива са задачите по състезания разни и при кандидатстване м математически училища.

# 88
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
Обаче дроби са в пети клас - трябва по съвсем логически начин стъпка по-стъпка описано да се реши. 

# 89
  • Мнения: 1 575
Смятат - да, но да измислим решимо за тях уравнение.
\решавам така:
режат двете въжета по 12 метра и става - 54+х-12=(х-12).4
                                                                       42+х=4х-48
                                                                       42+48=4х-х
                                                                        90=3х     х=зо
Според мен така трябва да го решат

Общи условия

Активация на акаунт