СГ–ГРУП ООД?-моля някоя мама юрист да се включи.

  • 278 274
  • 1 845
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 7
Много ми се иска да получа съвет по един случай, който направо ме изкара извън равновесие последните дни. Мой мн. близък е ползвал услугите на "Ментел" до момент, в който е изпаднал в неплатежоспособност. В момент "Х" отива да си плати все пак задължението, като изчитайки договора си и смятайки неустойките, приготвя около 100 лв. В офиса се опитват да го убедят, че задължението е с 32 лв повече. От обяснението на служителите моят близък се оплита съвсем и казва, че плаща 100 и след като си прегледа договора отново, евентуално ще доплати, или ще си заведе жалба по каналния ред. Дотук всичко е ОК. На следващият ден, 23. 12, към обяд му се обажда дама от фирма "Кредитреформ", за да попита кога ще се издължи сумата от 32 лв. Обяснява се ситуацията ( че първо ще  се провери толкова ли е сумата или не) и близкия ми казва, че затваря, тъй като не е удобно да говори. След което се звъни 9 пъти (!!!) едно след друго. На 10-я път си вдига телефона, на което отсреща се започва да се крещи "Ти на мене няма да ми затваряш, бе, щото..." и моят близък затваря. Слушайки този разказ, и гледайки телефона с пропуснатите повиквания, побеснях. В първия работен ден се свързах с въпросната фирма, защото исках  да узнам имената на тази така любезна служителка. Прехвърляха ме от служител на служител. " Мииии тука ние нямаме отбелязан такъв разговор", "Миии сигурно централата е блокирала и е пренабирала(9 пъти?!?!?!?)" Миии ни ще ви се обадим да ви кажем" и така до вчера, когато вече директно ми казаха, че няма да ми дадат имената на служителката. А вечерта са звъннали в 20:45, за да го питат пак за 32-та лева. Вие какво бихте направили в този случай? На мен ми се въртят вече мисли за дело за психотормоз, защото подобно поведение е просто недопустимо! Още повече, че договора с "Ментел" е пред мен и пълен с празни полета и липси на подписи....

# 376
  • Мнения: 1 520
Първо попитай тази фирма Кредитреформ, на какво основание те търси. Като кажат, че имат договор, нека да ти го изпратят. Този договор трябва да се нарича цесия и да има нотариална заверка. Не ти го ли представят, прати ги да го искат от 'Ментел'.

# 377
  • Мнения: 7
Krem-karamel, благодаря!

# 378
  • Мнения: 0
Честито на печелившите!! И аз получих писмо от СГ ГРУП на 7.01.2012!
Първо не успях да се свържа  с тях два дни, при положение, че пишат, че работното им време е от 9 до 22.30 без почивка! Когато успях да се свържа се оказа, че дължа 62.45 лв към Глобул.
Бяха сравнително любезни поне и след като обясних, че няма начин да ги дължа казах, че ще отида да проверя в офис на Глобул за какво иде реч.
И тук идва забавната част. Имам договор с тях по план Welcome Guarantee, който е приключен в рамките на единия месец, който е промоционален. Според този план аз не дължа никакви неустойки за прекратяване на договора. Даже напротив! Глобул ми дължи някакви 11-12 лв, които не смятах да си взимам.
Отивам в офис на  Глобул и ми казват "Да, картата е спряна, но заради неплатени суми, дължите 42лв, с неустойките 62.45лв"
Момичетата там очевидно бяха по-интелигентни от централата на Глобул и се вгледаха отново и казаха "Ама това е невъзможно! Картата ви е спряна още първия месец, не може да е заради неплатени месечни такси"
Ми не може,я! Ама явно според Глобул може!
Отидох аз до магазина където съм прекратила договора и си изкарах копие от Отказа, подадох жалба към Глобул.
Днес пуснах и електронно писмо към СГ ГРУП с прикрепен този отказ от договор и заявих, че няма да платя нищо, което не дължа и се надявам да не получавам повече такива писма ПОНЕ за срока от 30 дни, в който ЕВЕНТУАЛНО ще получа отговор от Глобул!
Очаквам да започнат да ме тормозят на имейл, тъй като когато звънях си скрих телефона, но имейла няма как да се скрие  Sad

Интересното е, че и тук четох доста - много малко са хората със задължения над 100лв! Те пускат писма за някакви малки суми с надеждата, че някой ще им се върже.
Ако ми бяха искали 10-15лв щях да ги дам! Само, че аз съм неработеща, студент и няма откъде да им изкарам 60лв за една седмица. Ако не се разреши въпроса в рамките на 30 дни и това продължи ще подам жалби където се сетя, ще сигнализирам и в полицията. И от Глобул ще си взема включително тия 12 лв, които дължат на МЕН!

# 379
  • Мнения: 540
А пък ние с мъжът ми досега не сме били никога абонати на ГЛОБУЛ и миналата година ни дойде от с.г.г.груб писмо че имаме задължения ...Така че нахалството на тази фирма няма граници..май работят на принципа който се мине мине  Thinking

# 380
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 3 544
мен два дни преди Коледа ме побъркаха със 7 обаждания за сума от 5.23лв. към Глобул .....

# 381
  • Мнения: 9 663
СГ-ГРУП са страхотни измамници!  Close

Мъжът ми редовно получава "честитки" от тях. Ама ще видят пари през крив макарон.  Twisted Evil

Ситуацията при нас обобщено:
През 2002г, когато мъжът ми е бил само на 15г имаше ПРЕДПЛАТЕНА карта на Глобул. Ползваше я само за една екскурзия, на която родителите ни пуснаха за първи път сами.  Mr. Green
От 2005 е абонат на Мтел, първо с предплатена, после с карта на сметка. А старата на Глобул е заминала в кофата за боклук /май й беше изтекъл едногодишния срок за презареждане/.

Сега според господата от СГ дължи 500 лв (петстотин!!!)  hahaha
Питам аз, след като е имал карта за 5 дни, карта, за която едно време не събираха имена и данни, предплатена + факта, че е бил непълнолетен.... не плаче ли конкретния случай за полиция, за господари на ефира.

Убеждавам го да се обърнем към някой, но той - "не ми се занимава с глупости".  Close

# 382
  • Мнения: 6 619
Не съм имала предплатена карта за това и питам ,тя не се ли казва именно така защото първо плащаш после говориш?

# 383
  • Мнения: 10 547
Не съм имала предплатена карта за това и питам ,тя не се ли казва именно така защото първо плащаш после говориш?

Именно.

За мен пък СГ-ГРУП не са измамници. Майка ми не поднови договора си за стационарен телефон към Виваком, уж беше платила всичко, уж всичко наред, но след около 6 месеца получава писмо от СГ-ГРУП, че дължи дребна сума. Писмото е отлежавало в кутия доста време и срокът за издължаването беше минал. Звъннах, бяха любезни, обясниха ми, че те просто събират дългове, и ако искам да оспорвам да се обърна към Виваком. Направих го, разбрах майчината грешка  Simple Smile, платих, проверихме по ЕГН дали не дължим още нещо към някой от техните клиенти, подплашена от прочетеното тук. След няколко дни ми се обадиха да кажат, че при тях е получено писмо, че задължението е изплатено.

Преди 10 години, при стъпването на Глобул у нас се раздаваха безплатни карти, не предплатени, тогава бая народ направи луди сметки.

Та, съветът ми е, не да се разправяте с СГ-ГРУП, а с онзи банка или компания за мобилни услуги, на която дължите пари. Иначе, като чета тук, никой не им дължи нищо, всички дългове са просто голяяяма грешка. Да, да.

# 384
  • Мнения: X
Иначе, като чета тук, никой не им дължи нищо, всички дългове са просто голяяяма грешка. Да, да.
Тука пишат хора с всякакви случаи. Има и такива, които признават, че са длъжници. Има и такива, при които всичко е минало както трябва и от фирмата са били коректни. Това, че вашият случай е от последните не ти дава право да си мислиш, че всички са такива. Ти можеш да ми вярваш или не, но аз си знам за себе си. Много фалшиви абонаменти са направили от Глобул именно при стъпването си на пазара през 2001 г. Не знам как се е получило, но при повечето хора, които се оплакват, че никога не са били абонати на Глобъл, а сега ги търсят, става въпрос именно за дължими суми от онова време.
Както видяхме след последният разкрит случай в Дружба, не е невъзможно няколко години цял един магазин на мобилен оператор да прави фалшиви абонаменти, за да си увеличава коефициентът на полезно действие пред шефовете и да взима премии за добре свършена работа.

# 385
  • Мнения: 10 547
Жаве, олекна ли ти?
Следя темата доста отдавна, повечето насочват гнева си към СГ-ГРУП и именно твърдят, че нямат никакви задължения. Разбира се, аз не мога да съм сигурна, но пък имам правото да се съмнявам.

# 386
  • Мнения: X
Жаве, олекна ли ти?
Следя темата доста отдавна, повечето насочват гнева си към СГ-ГРУП и именно твърдят, че нямат никакви задължения. Разбира се, аз не мога да съм сигурна, но пък имам правото да се съмнявам.
За какво да ми олекне?  newsm78  Не те разбирам.
Съмнявай се, разбира се. Казват, истински мъдрият човек се съмнява дори в собственото си съществуване. Wink

# 387
  • Мнения: 129
Здравейте, тази фирма наистина ПОНЯКОГА, но НЕ ВСЕКИ ПЪТ има основание да бъде носител на вземането. Иначе казано, както някой по горе спомена трябва да Ви покажат ДОГОВОР ЗА ЦЕСИЯ. Освен това трябва да имате и УВЕДОМЛЕНИЕ от страна на СТАРИЯ КРЕДИТОР / глобул, мтел и т.н./. Това е задължително условие за да може прехвърлянето на вземането / договорът за сеция/ да породи желаното действие.

Второ - общата погасителна давност е 5 г, /ако не е прекъсвана или спирана с дела, покани или др/ а цесията не прекъсва  давността. Така, че съобразете и датите  на старите задължения.

п.с. да не говорим, че може да се мине и по кратката 3 г давност, тъй като тези дължими суми са периодични /като сметките за ток, и вода/.Отделно давността е относителна процесуална предпоставка, за която съдът не следи служебно. Ако ответникът не направи  възражение( а времето за него е оскъдно), то делото ще се развие. Т.Е и в седно съдебно заседание направете възражение за изтеклата давност. А ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД утвърждава 3-г давснот Hug

Хубава седмица Wink

# 388
  • Мнения: 6 619
Начина ,по който действат заслужава гневно отношение .

# 389
  • Мнения: 9 663
Начина ,по който действат заслужава гневно отношение .

A именно!

Ние сме им звънняли само 1 път за информация. Отговора беше нагъл до безкрайност, от сорта на "айде сега незнаели за к'во дължат". Нито информация ни дадоха, нито ни обясниха, нито нищо. След това почнаха да звънят по 5 пъти на ден и да си искат парите, но пак никой не ти казва, защо ги дължиш.  Laughing
Е това за мен не е нормално и освен среден пръст друго няма да получат!

Ако бяха казали "дължите сумата ХХХ за периода УУУ, през който сте ползвали услугата ZZZ без да я заплатите", то тогава има логика. Ние ще се замислим, ще проверим така ли е, не е ли така.
А крясъци за дължими суми за 2002г, когато длъжникът е бил на 15 години - айде, айде.  Laughing

Като ние дори не знаем дали някога, в някакъв период на данните на мъжа ми не е издавана/продавана карта на Глобул. От СГ Груп не ни дадоха абсолютно никаква информация защо ни искат парите.
Допускам, че е възможно да е купувана карта с неговото ЕГН примерно. Това вече е друг казус. Вече говорим за неправомерно използване на лични данни от 3то лице, но.... какво да задълбаваме.

Пари на СГ груп няма да даваме, не заради друго, ами защото са поискани на принципа "абе балък я дай сумата и не питай за какво е".  Wink


п.с. За потребителките, които смятат, че все някой се оправдава и т.н.. Абонати сме на Мтел (мъжа ми) и  Виваком (аз) от съответно 2005 и 2006г. От тогава сме на сметка и с един и същи номер до момента, от което следва, че щом ползваме номерата, значи ги плащаме. Преди 2005 сме имали ПРЕДПЛАТЕНИ карти на Мтел, защото бяхме все още ученици и нямахме пари и разрешение от родителите за карти на сметка.

И за да не се изкарвам голямото ангелче - от СГ ГРУП може да дойдат да ме търсят за кабелната телевизия. Не съм я плащала от 2007г и все още я гледам(не е изключена). Ето тук съм виновна и ако ме хванат ще плащам с лихвите. Без да мрънкам.

Общи условия

Активация на акаунт