СГ–ГРУП ООД?-моля някоя мама юрист да се включи.

  • 278 328
  • 1 845
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: X
Споко! Пак ще ти се обадят... Имай търпение! Те, освен, че са нагли, също така май имат и доста малоумни служители, които за  5 лв са готови да ти приказват по телефона всичко, което им се нареди.

Служителите няма значение какви са, макар че кой ли нормален човек ще се хване на такава работа. Те са само на процент. Малоумните са собствениците и адвокатът им. Подробности няма да пиша, но от тях просто никой не трябва да се плаши. Мутри са били само на сън. Алчни кретени,  нищо повече.
Между другото като почнаха този бизнес, "събираха" борчовете на Джет Кредит. Двете "мутри" бяха двама бивши членове на групата на Мишо Шамара "Гумени глави".  Mr. Green Все гладни ходеха горките. Сега с тези цесии с Глобул и Виваком им се загладиха вратовете на шефовете. Много договори и все някакъв процент от хората се лъжат да плащат.

# 526
# 527
  • Мнения: 2 018
http://www.svobodnoslovo.eu/novini/40309

Погват телекомите за силово събиране на сметки

# 528
  • Мнения: 0
Creditreform възниква през 1879 в град Майнц, Германия, когато група местни търговци основават сдружение за защита от недобросъвестни делови партньори. В рамките на десетина години идеята се разпространява в цялата страна и такива сдружения възникват в почти всички по-големи градове на Германия. Във всеки град един от членовете поема ролята на координатор на сдружението, като фирмите-координатори се обединяват в регионални сдружения, а регионалните сдружения от своя страна се обединяват в асоциация.

С течение на времето сдруженията на Creditreform се разрастват и в съседните на Германия страни, като до началото на Втората световна война организацията разполага с офиси от Осло до Истанбул и от Лондон до Варшава. В периода 1945-1990 дейността на организацията се ограничава в немскоговорящите страни в Европа – Германия, Люксембург, Австрия, Швейцария и Лихтенщайн. В следствие на настъпилите през 90-те години политически промени в Централна и Източна Европа, Creditreform разшири присъствието си и в България, Румъния, Русия, Полша, Унгария, Чехия, Словакия, Украйна, Хърватска, Словения, Литва, Латвия и Естония.

Crediteform в България
Офисът на Crediteform в България съществува от 1993 година. Както в Западна Европа, така и в България, основният принцип на организацията е взаимната помощ между нейните членове чрез обмяна на информация за недобросъвестни и ненадеждни делови партньори.

Сред членовете и клиентите на Crediteform в България са

M-Tel
ГлоБул
Vivatel
Metro Cash & Carry
Schneider Electric
DKV
BASF
Beiersdorf
HVB Bank Biochim
Банка ДСК
BNP Paribas
ING Bank
Bulbank
Raiffeisenbank
Shell България
Louis Dreyfus
Danone Сердика
Националната електрическа компания

# 529
  • Мнения: 0
 Peaceне сам мама тати съм.аз също получих писмо днес и доста се разтревожих.но като ви чета-абе тия май са много големи мошеници.имам приятел адвокат казва плащай. по закон глобъл нямат право да ми дават личните данни.това само по себе си  доказва, че са не легитимни.няма изписана сума само това-плащай...........http://www.creditreform.bg/bg/content/company/about/index.jsp

# 530
  • Мнения: 0
Четете, бе, хора!

ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА И ДОГОВОРИТЕ
IV. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА ВЗЕМАНИЯ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Чл.99. (1) Кредиторът може да прехвърли своето вземане, освен ако законът, договорът или естеството на вземането не допускат това.
(2) Прехвърленото вземане преминава върху новия кредитор с привилегиите, обезпеченията и другите му принадлежности, включително с изтеклите лихви, ако не е уговорено противното.
(3) Предишният кредитор е длъжен да съобщи на длъжника прехвърлянето и да предаде на новия кредитор намиращите се у него документи, които установяват вземането, както и да му потвърди писмено станалото прехвърляне.
(4) Прехвърлянето има действие спрямо третите лица и спрямо длъжника от деня, когато то бъде съобщено на последния от предишния кредитор.

V. ПОГАСЯВАНЕ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА

......
2. Погасителна давност
Чл.110. С изтичане на петгодишна давност се погасяват всички вземания, за които законът не предвижда друг срок.
Чл.111. С изтичане на тригодишна давност се погасяват:
а) вземанията за възнаграждение за труд, за които не е предвидена друга давност;
б) (изм.,ДВ,бр.12 от 1993 г.) вземанията за обезщетения и неустойки от неизпълнен договор;
в) вземанията за наем, за лихви и за други периодични плащания;

г) (залич.,ДВ,бр.12 от 1993 г.)
Чл.112. (изм.,ДВ,бр.16 от 1977 г.;отм.,бр.12 от 1993 г.)
Чл.113. Недействително е съглашението, с което се скъсяват или удължават установените давностни срокове, както и отказът от давност, преди тя да е изтекла.
Чл.114. (1) Давността почва да тече от деня, в който вземането е станало изискуемо.
(2) Ако е уговорено, че вземането става изискуемо след покана, давността започва да тече от деня, в който задължението е възникнало.
(3) За вземания от позволено увреждане давността почва да тече от откриването на дееца.
(4) (нова,ДВ,бр.12 от 1993 г.) При искове за неустойка за забава давностният срок започва да тече от последния ден, за който се начислява неустойката.

И още нещо:

ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Глава шеста.
НЕРАВНОПРАВНИ КЛАУЗИ В ПОТРЕБИТЕЛСКИ ДОГОВОРИ
Чл. 143. Неравноправна клауза в договор, сключен с потребител, е всяка
уговорка в негова вреда, която не отговаря на изискването за добросъвестност и
води до значително неравновесие между правата и задълженията на търговеца
или доставчика и потребителя, като:

1. освобождава от отговорност или ограничава отговорността на производителя,
търговеца или доставчика, произтичаща от закон, в случай на смърт или телесни
повреди на потребителя, причинени в резултат на действие или бездействие от
страна на търговеца или доставчика;
2. изключва или ограничава правата на потребителя, произтичащи от закон, по
отношение на търговеца или доставчика или на друго лице при пълно или
частично неизпълнение или неточно изпълнение на договорни задължения,
включително изключва възможността за прихващане на задължение към
търговеца или доставчика с друго насрещно вземане, което има спрямо него;
3. поставя изпълнението на задълженията на търговеца или доставчика в
зависимост от условие, чието изпълнение зависи единствено от неговата воля;
4. позволява на търговеца или доставчика да задържи заплатените от
потребителя суми, в случай че последният откаже да сключи или да изпълни
договора, като същевременно не предвижда право на потребителя да получи
обезщетение на същата стойност при несключване или неизпълнение на
договора от страна на търговеца или доставчика;
5. задължава потребителя при неизпълнение на неговите задължения да заплати
необосновано високо обезщетение или неустойка;

6. позволява на търговеца или доставчика да се освободи от задълженията си по
договора по своя преценка, като същата възможност не е предоставена на
потребителя, както и да задържи сума, получена за престация, която не е
извършил, когато сам прекрати договора;

7. позволява на търговеца или доставчика да прекрати действието на безсрочен
договор без предизвестие, освен когато има сериозни основания за това;
8. предвижда необосновано кратък срок за мълчаливо съгласие за продължаване
на договора при непротивопоставяне на потребителя;
9. налага на потребителя приемането на клаузи, с които той не е имал
възможност да се запознае преди сключването на договора;
10. позволява на търговеца или доставчика да променя едностранно условията
на договора въз основа на непредвидено в него основание;
11. позволява на търговеца или доставчика да променя едностранно без
основание характеристиките на стоката или услугата;
12. предвижда цената да се определя при получаването на стоката или
предоставянето на услугата или дава право на търговеца или доставчика да
увеличава цената, без потребителят да има право в тези случаи да се откаже от
договора, ако окончателно определената цена е значително завишена в
сравнение с цената, уговорена при сключването на договора;
13. дава право на търговеца или доставчика да определи дали стоката или
услугата отговаря на посочените в договора условия или му предоставя
изключително право да тълкува клаузите на договора;
14. налага на потребителя да изпълни своите задължения, дори и ако
търговецът или доставчикът не изпълни своите;
15. дава възможност на търговеца или доставчика без съгласието на
потребителя да прехвърли правата и задълженията си по договора, когато това
може да доведе до намаляване на гаранциите за потребителя;

16. изключва или възпрепятства правото на предявяване на иск или
използването на други средства от страна на потребителя за решаването на
спора, включително задължава потребителя да се обръща изключително към
определен арбитражен съд, който не е предвиден по закон; ограничава
необосновано средствата за доказване, с които потребителят разполага, или му
налага тежестта на доказване, която съгласно приложимото право би трябвало
да бъде за сметка на другата страна по договора;
17. ограничава обвързаността на търговеца или доставчика от поети чрез негови
представители задължения или поставя неговите задължения в зависимост от
спазването на определено условие;
18. поставя други подобни условия.

Последна редакция: ср, 22 авг 2012, 20:53 от mametobg

# 531
  • Мнения: 1 520
Още за мошеничествата на СГ Груп. Накратко, човек живеещ в чужбина разбира, че е търсен от събирачите за някаква уж неплатена сметка към Глобул. Не му се занимавало да се разправя и веднага превежда сумата по сметката на СГ Груп чрез електронно банкиране. Изпраща на е-мейла им електронната бележка като доказателство, че превода е извършен. Каква била изненадата му обаче, когато от СГ Груп му отговорили, че не я признават, защото - първо, нямала подпис и печат на банката, и второ, представете си, всеки с познания по фотошоп можел да изфабрикува такава бележка! Без думи съм! Crazy
Следват обяснения и обидни епитети към човека, платил си съвестно измисленото задължение #Cussing out

Тези ССФ, които са на страната на СГ Груп, добре е да знаят, че електронното банкиране е голяма измама Wink
Щом самите СГ Груп го твърдят, значи е така, не се съмнявайте hahaha

Скрит текст:
Живея извън БГ и наскоро научих че дължа сума към Глобул в размер на 189 лв. от неплатени месечни такси на карта която е била взета на мое име от 2004 г. Фирмата която Глобул е наел за взимане на заемите е варненска фирма СГ Груп. При получаване на писмото от СГ Груп за дължимата сума аз веднага направих електронно банкиране в сметката посочена от СГ Груп и изпратих електронната бележка за извършеното плащане, което е приета практика по целият свят с електронно плащане. Изпратих вносната електронна бележка на посочения от компанията е-мейл и лицето Николай Благоев. И сега става наистина интересно! Получавам отговор на писмото си от въпросния господин (използвам неговия отговор директно точно както съм получил писмото:
"Извинявам се ако тона ми звучи грубо, но такава бележка мога да ви направя на Фотошоп. На изпратения документ не виждам нито подпис, нито печат, следователно не го смятам за легитимен."
При което аз доста се шокирах от грубото отношение и моят отговор последва:
"Не звучите грубо, звучите просташки! Бележката е Screen Dump от плащането, което вероятно вече сте получили ако направите труда преди да пращате просташки е-мейли да проверите или изчакате до 2 дни плащането да пристигне във вашата сметка, плащането е с №, име и точна сума (1 стотинка в повече ако трябва да съм точен). Радвам се че имате добри познания по Фотошоп, но преди да изказвате личното си виждане (което никoй не го интересува) проверете дали бележката е легитимна като направите справка с вноските по сметката ви! При още едно неразумно и небрежно изказване от ваша страна, ще си имаме разговор на 4 очи като се върна в БГ. Бележката не е изпратена като документ и никoй не иска да я приемате като официален документ доказващ каквото и да било! Тя е изпратена с цел уведомение че плащането е направено за да може вие г-н Благоев да очаквате плащането да се отрази в aкаунта ви! Няма как да видите подпис и печат след като това е аuto generated payment slip. А и както ви обясних по-горе пазете личното си мнение за Вас! Моля изпратете ми телефонни номера на компанията на които мога да се свържа с компанията!"
След което получавам отговор с прикачен телефонен номер (номер на мобилен телефон вероятно личния му) и следният текст:
"Мнoгoсловието ти е досадно, а постоянството ти в укорите може единствено да ме накара да премина от добрия ми тон (този който не хареса) в лошия ми тон, за които е извън въображението ми как би повлиял на нежната ти психика."
Това вече премина всякакви граници! Не само че бях обиждан и тpетиран зле от самото начало, но и обслужващият персонал дори не се извини за грубостта си, а реши да ме обижда на лично ниво, при което веднага се обадих на телефон за оплаквания предоставен от компанията на тяхната интернет страница. При което мъжът който ми вдигна от другата страна със селското "Ало" без да се представи и отказващ да се представи след като го питах с кого разговарям. Опитах се да обясня случая на въпросното лице при което той отговори:
"Ей сега тука е момчето на говори с него".
При което подаде телефона на Николай Благоев и аз трябваше да се карам с него, а това не е което бюро за оплаквания прави или постъпва. Все още не мога да повярвам че това ми се случи в 21 век. Очевидно е че в въпросната компания имат 0 клиентско обслужване и още по жалко е че голям мобилен оператор е избрал толкова непрофесионална компания за извършване на услуги. Отгоре на всичко точно тези неплатени сметки за които плащат заплатата на Николай Благоев и колегите му. Николай Благоев от самото начало се държеше грубо, просташки, непрофесионално и леко селски (за последното той няма вина). Но въпросът остава! Докога ще търпим непрофесионален персонал и необучени кадри поставени в компании и унищожаващи името на фирмите и буквално си правят каквото искат защото си мислят че те са всички, а клиента е никой. Е този път не познаха. Ще повдигна този въпрос към Глобул тъй като СГ Груп бяха абсолютно непрофесионални, груби и неетични и ще търся правата си ако се стигне и до съд. Това отношение не се толерира!
Цялата тема:

http://www.client.bg/commentdetails/мнение/оплакване/С-Г--Груп-S-G-Group-Ltd/-С-Г--Груп--грешният-избор-на--Глобул-/426.html

Последна редакция: пт, 24 авг 2012, 01:06 от krem-karamel

# 532
  • Мнения: X
Въобще не е учудващо невежеството на този, който е заявил че не признава фактурата. То не че има какво да признава. Човекът като е платил, платил е. При евентуално дело това се доказва с експертизи.

Вчера слушах реклама на въпросната фирма по радиото. Не знам кой я е правил, звучеше така сякаш е тяхно лично дело.  Mr. Green Някакъв много глупав текст завършващ с номер на мобилен телефон и в заключение "СЪ ГЪ Груп, обърнете се към нас."  Laughing

# 533
  • Мнения: 796
Аз също трябваше да доказвам, че съм абонат, тоест, че не съм такъв на Глобул. Тормоза беше около месец. Интересно, откъде имаха номера ми, който е мтелски и е на името на приятелят ми, с който не сме женени. Просто се изумявам как се продават личните ни данни. Тормоза приключи когато им казах, че всеки следващ разговор ще бъде записван и ако имат някакви претенции ще се видим в съда. От тогава не са звъняли. Жалко обаче, че не ги записах тайно...заплашваха, че ще отидат на адреса на родителите ми. Въобще, върнаха ме в средата на 90-те Crazy

Двете "мутри" бяха двама бивши членове на групата на Мишо Шамара "Гумени глави".  Mr. Green Все гладни ходеха горките.

 hahaha hahaha

# 534
  • Мнения: 599
Peaceне сам мама тати съм.аз също получих писмо днес и доста се разтревожих.но като ви чета-абе тия май са много големи мошеници.имам приятел адвокат казва плащай. по закон глобъл нямат право да ми дават личните данни.това само по себе си  доказва, че са не легитимни.няма изписана сума само това-плащай...........http://www.creditreform.bg/bg/content/company/about/index.jsp

За първи път чувам/чета за адвокат, препоръчал да им се плати на тия Crazy

# 535
  • Costa Rica
  • Мнения: 551
За първи път чувам/чета за адвокат, препоръчал да им се плати на тия Crazy
И аз. Много съмнително newsm78
Всички, с които съм се консултирала, са ми обяснявали с анатомични подробности какво да направят Съ Гъ Труп с претенциите си. Wink
Учудващо е, че все още някой ги взема насериозно.

# 536
  • Мнения: 46 536
loca, как се развиха нещата при вас?
Ние сме в аналогична ситуация.
Никога не сме ползвали услугите на Глобул, но сега звъннаха на Мтелския номер на мъжа ми с икане за 130 лв. Първо името му бяха объркали, после ни казаха 2005, че е ползвал номер, сега проверихме в Глобул и излиза, че е 2001-2002 г.
Интересното е, че имат информация само за старите му адресни регистрации, и тази с която е бил, когато е "станал" техен абонат е предишното ни местоживеене. А още по-интересеното е, че си направихме нови лични карти, с новия адрес на 03.12., а договорът е подпосан на 07.12., което ме кара да мисля, че има изтичане на лични данни, и то от човек, който се занимава с личните документи, иначе кой ще знае кога си сменяме картите, и ще уцели момента?

Въпросът ми е - това задължение, чието и да е, със сигурност не е наше, не е ли с изтекла давност? През тези 11 г. до нас не е стигало каквото и да е известие.

# 537
  • Мнения: 6 620
С изтекла давност е.

# 538
  • Мнения: 46 536
Благодаря, Ili__   bouquet

# 539
  • Мнения: 1 520
Каква давност може да има при фалшифицирани дългове с фалшифицирани подписи?! newsm78
Сега, вие както решите, така си отстоявайте правото да не плащате, ама казус, при който някой най безнаказано подправя документи и подписи вече не е гражданско правен, а един съвсем друг състав Wink
Аз бих се позовала на него, ако и мен се осмелят да потърсят, а не на мнимата давност Wink

Последна редакция: сб, 25 авг 2012, 20:46 от krem-karamel

Общи условия

Активация на акаунт