СГ–ГРУП ООД?-моля някоя мама юрист да се включи.

  • 278 335
  • 1 845
  •   1
Отговори
# 900
  • Мнения: 2 927
     Check Please, до преди известно време СГ Груп не сключваха договори за цесия (или не уведомяваха редовно длъжниците) и задълженията към операторите си стояха. Момичето ясно ще се ориентира при разговора с техния служител. Обикновено  притискат хората да платят на оператора и след това искат номера на фискалния бон. Не зная дали все още работят така.

# 901
  • Мнения: 1 305
     Check Please, до преди известно време СГ Груп не сключваха договори за цесия (или не уведомяваха редовно длъжниците) и задълженията към операторите си стояха. Момичето ясно ще се ориентира при разговора с техния служител. Обикновено  притискат хората да платят на оператора и след това искат номера на фискалния бон. Не зная дали все още работят така.

Не съм била уведомена , разбира се, за цесията...
Сега ходих до Виваком-ите. Едно любезно момче ме обслужваше. След като му разказах историята
на задължението си ( че е от преди три години, че картата е взета за друго лице, че аз действително нямах представа за задължението.....и как сега ми звънят по 2- 3 пъти дневно , за да ме нагрубяват....) , той ми разказа , че е по - добре да си платя задължението, защото иначе най - вероятно ще ме осъдят. Което си и заслужавам, щото задължението ми е реално.
 Попитах го дали мога да се изплащам по лев, два на месец, той каза , че няма да е проблем.
Дори ми сподели , че има задължение към Мтел, което 3-та година изплаща именно по този начин. Peace

# 902
  • Costa Rica
  • Мнения: 551

Не съм била уведомена , разбира се, за цесията...
Сега ходих до Виваком-ите. Едно любезно момче ме обслужваше. След като му разказах историята
на задължението си ( че е от преди три години, че картата е взета за друго лице, че аз действително нямах представа за задължението.....и как сега ми звънят по 2- 3 пъти дневно , за да ме нагрубяват....) , той ми разказа , че е по - добре да си платя задължението, защото иначе най - вероятно ще ме осъдят. Което си и заслужавам, щото задължението ми е реално.
 Попитах го дали мога да се изплащам по лев, два на месец, той каза , че няма да е проблем.
Дори ми сподели , че има задължение към Мтел, което 3-та година изплаща именно по този начин. Peace

А ти да не очакваше да ти каже нещо различно? Като например "Има давност" или нещо такова. Mr. Green

Не си уведомена за цесията. Точка. Край на разговора. Пък те нека се опитват да те "осъдят" Whistling

# 903
  • Мнения: 540

Не съм била уведомена , разбира се, за цесията...
Сега ходих до Виваком-ите. Едно любезно момче ме обслужваше. След като му разказах историята
на задължението си ( че е от преди три години, че картата е взета за друго лице, че аз действително нямах представа за задължението.....и как сега ми звънят по 2- 3 пъти дневно , за да ме нагрубяват....) , той ми разказа , че е по - добре да си платя задължението, защото иначе най - вероятно ще ме осъдят. Което си и заслужавам, щото задължението ми е реално.
 Попитах го дали мога да се изплащам по лев, два на месец, той каза , че няма да е проблем.
Дори ми сподели , че има задължение към Мтел, което 3-та година изплаща именно по този начин. Peace

А ти да не очакваше да ти каже нещо различно? Като например "Има давност" или нещо такова. Mr. Green

Не си уведомена за цесията. Точка. Край на разговора. Пък те нека се опитват да те "осъдят" Whistling
Продадат ли задължението ще я осъдят и след това ще плати всичко та даже и с лихвите...пък тогава нека пак да казва че не уведомена...Аз не разбирам как взимаш карта на твое име за 2 лице и няма да се интересуваш какво става ...В случая вината е изцяло ваша и не може да се сърдите на никой..По добрият вариант е да си платите преди да се е стигнало до съд ..Или ако е продадено намирате кой е изкупил вашето задължение и с него се споразумявате за вноската  Peace

# 904
  • Мнения: 1 305

Не съм била уведомена , разбира се, за цесията...
Сега ходих до Виваком-ите. Едно любезно момче ме обслужваше. След като му разказах историята
на задължението си ( че е от преди три години, че картата е взета за друго лице, че аз действително нямах представа за задължението.....и как сега ми звънят по 2- 3 пъти дневно , за да ме нагрубяват....) , той ми разказа , че е по - добре да си платя задължението, защото иначе най - вероятно ще ме осъдят. Което си и заслужавам, щото задължението ми е реално.
 Попитах го дали мога да се изплащам по лев, два на месец, той каза , че няма да е проблем.
Дори ми сподели , че има задължение към Мтел, което 3-та година изплаща именно по този начин. Peace

А ти да не очакваше да ти каже нещо различно? Като например "Има давност" или нещо такова. Mr. Green

Не си уведомена за цесията. Точка. Край на разговора. Пък те нека се опитват да те "осъдят" Whistling
Продадат ли задължението ще я осъдят и след това ще плати всичко та даже и с лихвите...пък тогава нека пак да казва че не уведомена...Аз не разбирам как взимаш карта на твое име за 2 лице и няма да се интересуваш какво става ...В случая вината е изцяло ваша и не може да се сърдите на никой..По добрият вариант е да си платите преди да се е стигнало до съд ..Или ако е продадено намирате кой е изкупил вашето задължение и с него се споразумявате за вноската  Peace
Аз на никого не се сърдя и изобщо не оспорвам вината си. Единствено търся начин да се справя с положението по най- безболезнения за мен начин, затова се консултирам тук.  Simple Smile
И отново благодаря на дамите, които ми обърнаха внимание
    bouquet

 

# 905
  • Costa Rica
  • Мнения: 551
Продадат ли задължението ще я осъдят и след това ще плати всичко та даже и с лихвите...пък тогава нека пак да казва че не уведомена...Аз не разбирам как взимаш карта на твое име за 2 лице и няма да се интересуваш какво става ...В случая вината е изцяло ваша и не може да се сърдите на никой..По добрият вариант е да си платите преди да се е стигнало до съд ..Или ако е продадено намирате кой е изкупил вашето задължение и с него се споразумявате за вноската  Peace
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Не е като да не четем закони и съдебни решения. Пък и познаваме хора на закона - хоризонтално и другояче Whistling

Не ви ли светна, че хората се принудиха да се ограмотят и номерцата ви вече не минават толкова лесно?

# 906
  • някъде там
  • Мнения: 1 466
Спряха за момента да ми звънят защото им казах , че няма да платя. Той ми отговаря , значи няма да платите извън съдебно?- отговорът ми е ДА
Ходих днес до виваком , могат да си отворят всичко и да си ми кажат за какво е задължението , никой неми каза че съм дадена на СГ-Груп

# 907
  • Costa Rica
  • Мнения: 551
Спряха за момента да ми звънят защото им казах , че няма да платя. Той ми отговаря , значи няма да платите извън съдебно?- отговорът ми е ДА
Ходих днес до виваком , могат да си отворят всичко и да си ми кажат за какво е задължението , никой неми каза че съм дадена на СГ-Груп

Вече не са СъГъ-Труп. Некфа нова фирма е натоварена да търси несъбираемите им задължения и започнаха да звънят с нови сили. Луд умора нема ooooh!

# 908
  • Мнения: 3 161
СГ Груп са. Ей ся получихме писмо за починалия ми преди 3 години 3 родител че дължи нещо ан Глобул. Най-якото в тия писма винаги е било че няма "дължите сумата по фактура N от дата". И съм сигурен че в Глобул няма да дадат никаква стойностна информация.

# 909
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Не се страхувайте от колекторските фирми. Просто познавайте правата си!
ПРИЕМНА НА "ЦЕНТЪР ЗА ЧОВЕШКИ ПРАВА"31.01.2014г.
Напоследък зачестяват случаите, свързани със съдебни процедури, които колекторски фирми започват срещу клиенти на мобилни оператори и други подобни дружества. Тези съдебни процедури костват немалко нерви на хората и пораждат немалко въпроси.
Ако получите документ от съда, който е озаглавен „Заповед“ и ви призовава да платите определена сума пари на колекторската фирма, не се шокирайте. В него следва да пише, че имате задължение към друга фирма, което колекторът събира. Първо, помислете дали имате сключен договор с другата фирма. Абсолютно безсмислено е както да се притеснявате от някой, с който нямате договор, така и да й плащате.
Много често в комуникацията си със съда и/или със своите длъжници колекторът посочва, че има договор за цесия с този или онзи (мобилен оператор и т.н.), на който дължите пари. Т. е. казва, че вашият евентуален кредитор им е дал правото да ви съберат парите. Такава законова възможност наистина съществува, но за да е основателна, трябва да се случат едновременно няколко неща:
Трябва наистина да имате задължения към фирмата, посочена в документа от съда (примерно мобилния оператор).
Тези задължения трябва да са прехвърлени „на хартия“ – да има официален документ за цесия, в който пише колко пари дължите, за кои периоди и, че кредиторът се отказва от тях и ги дава на фирмата, която ви съди..
Този кредитор, на който вие дължите парите, трябва да ви е уведомил писмено, че от този момент нататък вие дължите пари не на него (на мобилния оператор), а на фирмата, която ви съди.
Вземането трябва да не е погасено по давност (ако са изтекли 3 години от датата, на която е трябвало да платите на мобилния оператор месечната си сметка, вземанията ви се погасени по давност, което пък означава, че тези пари не могат да ви бъдат събирани принудително по съдебен ред)
Ако само една от горните точки не е налице, вие не дължите пари на колектора и, не само че не е необходимо да им плащате, но и няма смисъл и да се притеснявате. В общия случай се цели психологически ефект – получавайки официален съдебен документ, вие да отидете и доброволно да заплатите сума, която иначе не би могла да ви бъде събрана.
Но като казваме няма смисъл да се притеснявате, не искаме да ви караме да забравите документа, който съдебният призовкар ви е донесъл. За да защитите пълноценно интересите си, е необходимо (задължително) да подадете в регистратурата на съда възражение срещу заповедта за изпълнение, в която съдът е написал, че дължите пари на фирмата - колектор.Възражението се прави много лесно. Необходимо е да попълните една бланка, в която посочвате номера на делото, посочвате, че не дължите търсените от вас суми и да се подпишете. Тази бланка (която се нарича възражение) можете да получите в съда или да си свалите от тук. След като я попълните и подпишете, трябва да я внесете в регистратурата на съда.
Важно! Подаването на Възражението срещу Заповедта за изпълнение трябва да се направи в 14-дневен срок от деня, в който ви е връчена Заповедта. В противен случай се счита, че мълчаливо признавате, че дължите търсените от вас суми.
Възможно е след това колекторите да заведат редовно дело срещу вас, но ако някоя от четирите посочени по-горе точки не е налице, те ще загубят делото.
Във всеки случай, ако имате и най-малки съмнения, е строго препоръчително да се обърнете към адвокат, който да ви окаже съдействие за правилното попълване и подаване на документите.
Телефон на приемната на "Център за човешки права": 02/ 476 18 51

# 910
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
И още
ДО ВСИЧКИ, СЛЕДЯЩИ СТРАНИЧКАТА НИ! ИМАМЕ ЦЕННА ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ИСКАМЕ ДА СПОДЕЛИМ С ВСИЧКИ ВАС! ИВАН ДИМИТРОВ НИ ПРАТИ СЪОБЩЕНИЕ, А НИЕ ГО СПОДЕЛЯМЕ, КАТО ВИ МОЛИМ НЕЗАВИСИМО ДАЛИ СТЕ ОТ ВАРНА ИЛИ НЕ, ДА СПОДЕЛИТЕ И ВИЕ НА СТЕНИТЕ СИ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ, ЗА ДА ИМА ПОВЕЧЕ ХОРА, КОИТО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ! ЕТО ГО И ПИСМОТО:

"Здравйте,
Казвам се Иван Димитров и с нашия екип от юристи, сме решили да предоставяме безплатна помощ, за всички, които имат правни въпроси или проблеми свързани с колекторски фирми.Инициативата ни е с цел, българският гражданин, да знае, за правата си и да ги отстоява. На територята на Варненски окръжен съд предоставяме напълно безплатно юридическо представителство срещу тези некоректни фирми.
Ето и линк към нашата страница https://www.facebook.com/amgvarna
Поздрави,
Иван Димитров"
https://www.facebook.com/amgvarna

# 911
  • Мнения: 1 005
Извинявам се , малко извън темата . Ако са изтекли тези 3 год . давност , не е имало последствия , освен писмо от СГ - ГРУП  , може ли човек отново да стане клиент на мобилния оператор без да има стари задължения към него ? Въпроса ми е провокиран от разговор днес със една позната , която имала някакво задължение към мобилен оператор. Преди малко повече от 3 год се развела със съпруга си , но е имала две карти на нейно име , съответно двамата са ги ползвали , но покрай развода , бившия й съпруг натрупал солидна сметка и не я платил . Пратили й писмо от колекторската фирма и до там , в смисъл нито са й звънели , нито са я търсили след това . Сега отново иска да става клиент на този мобилен оператор , но се чуди дали задължението ще "излезе ".

# 912
  • Мнения: 2 927
Сега отново иска да става клиент на този мобилен оператор , но се чуди дали задължението ще "излезе ".
     Възможни са и двата варианта.
     Преди две-три години СГ-Груп не цедираха задължения по установения ред (само притискаха хората, за да ги съберат, без да купят задължението и то си излизаше при оператора). Нямам представа дали са си променили практиката. Ако са я променили, при оператора няма да има задължение, защото е платено от новия кредитор.

# 913
  • в дяволитите очички на моето тормозче
  • Мнения: 1 001


Не си уведомена за цесията. Точка. Край на разговора. Пък те нека се опитват да те "осъдят" Whistling

Ами  всъщност, това дали е уведомен  за цесията  или не, се  обсъжда  по  време  на  съдебното  заседание. Имайте предвид, че напоследък   много  съдилища  приемат, че длъжникът е  уведомен  за цесията, ако  ищецът / колекторската  фирма/ поиска съдът  да  приеме, че уведомяването  е  надлежно  извършено   с връчването   на копието  от исковата молчба срещу ответника.

И ще я осъдят като  стой, та гледай.

Последна редакция: пн, 20 окт 2014, 22:25 от Бронте

# 914
  • България моята родина
  • Мнения: 201
Извинявам се , малко извън темата . Ако са изтекли тези 3 год . давност , не е имало последствия , освен писмо от СГ - ГРУП  , може ли човек отново да стане клиент на мобилния оператор без да има стари задължения към него ? Въпроса ми е провокиран от разговор днес със една позната , която имала някакво задължение към мобилен оператор. Преди малко повече от 3 год се развела със съпруга си , но е имала две карти на нейно име , съответно двамата са ги ползвали , но покрай развода , бившия й съпруг натрупал солидна сметка и не я платил . Пратили й писмо от колекторската фирма и до там , в смисъл нито са й звънели , нито са я търсили след това . Сега отново иска да става клиент на този мобилен оператор , но се чуди дали задължението ще "излезе ".
Тей като работя към един от мобилните оператори,ще кажа,че в случай,в който е имало някакво задължение на дадено лице,което после е прехвърлено към дадена колекторска фирма,в системата-задължението на клиента е 0лв.В този случай клиентът има право да активира нова услуга,но при проверка в системата от оператора изискват голям активационен депозит,при всеки е различен,но мисля,че под 50 лв не пада.Казвам,че не съм сигурна за сумата,защото при такива клиенти директно ги предупреждавам,поне аз,че ще има голям депозит,за да премислят и преценят имат ли възможност да извадят съответната сума в момента,нищо че същата сума ще бъде върната във фактурата след няколко платени сметки и много пъти клиента се отказва в началото.Това от мен дано съм била полезна.

Общи условия

Активация на акаунт