Пазете се от "СЕРВИЗ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС"!

  • 21 302
  • 43
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 397
Клиентът НЕ КУПУВА мейн борда! Те го поръчват и им го изпращат по етапен ред, след което го монтират. Или го вадят от склада и го монтират. Клиентът няма ангажимент с покупка на резервни части.

Не зная как е при хладилниците и пералните. Далеч са от моята моята сфера. Не мога да коментирам ПАН сервиз. Някои колеги работят там и съм с добри впечатления от тях. Но те не се занимават с перални и хладилници.

# 31
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Цитат на: adelinda link=topic=478219.msg27389595#msg27389595

Шани, за 20 дена влагата няма как да не се  изпарила , да не са я видели при отваряне и после от провидението да е там все още , Alexslav си е в правото .

случвало ми се е...
Приемам мв фурна и не доглеждам, че не свети отвътре.
Една крушка за тях е от 5лв до 12лв.
... ходИ доказвай кой е виновен.

Ако някъде е имало вода, то дори тя да се е изпарила, следа има винаги. По всяка вероятност във Варна не са догледали докрай... или са побързали с поръчка на рез. част без да са отваряли уреда.

# 32
  • Мнения: 9 992
Няма как да вземат 600лева и телевизорът да не е тръгнал. Ако не тръгне, ще го върнат като искат само 12лева. Тази марка както е световно известна, така е голям боклук. В случая сервизът няма никаква вина. Качеството е слабо, затова се стига до такива дефекти скоро след гаранцията. Не зная кой, кога и как успя да убеди нашето извънредно интелигентно население, че LG и SAMSUNG са читави марки. Целта е да изтрае гаранцията и после пак ново. Доста по-стари телевизори на 15-20г. ще надживеят новите. Днес ще ходя да дооправям SONY, което е на 30години!

+1 , едно време ги правиха да работят, сега ги правят да им издържи гаранцията, за да се купи нов . И с телефони и всичко е така. Но , че има сервизи не стават за нищо си е така. Наша позната, купи чисто нова пералня и тя не работеше , липсваше електронната платка. Едва ли са я доставили така , по-вероятно са направили ремонт на някоя без да чакат час и са си услужили . Далавери си правят много .

# 33
  • Мнения: X
Това е една много погрешна практика и мислене, особенно когато става въпрос за сервиз за коли, защото поставянето на неоригинални резервни части би могло да доведе до инциденти, някой от които могат да доведат до фатален изход.
Повечето оригинални части имат т.н. алтернативи, които са оригинални, но цените са с 30-40 % по-ниски!
Ето да се запознаете с тях:
Скрит текст:
Компанията NIPPARTS е основана 1981 г.  в ХОЛАНДИЯ като търговска марка от група японски производители с цел по-оперативно снабдяване с резервни части на Европейския пазар.  Сред основателите са MICRO, KOYO, KAYABA, NGK, 555, KASHIYAMA, MITSUBOSHI.  От създаването си NIPPARTS означава качество, като за целта продуктите се тестват в европейски изследователски центрове и лаборатории в ХОЛАНДИЯ.  Всяка накладка е одобрена съгласно стандартите на TUV и ECE R90.

Продуктите на NIPPARTS напълно отговарят на изискванията за качество определени от европейските правила за търговия с резервни части EC №1400/2002 и се препоръчват за използване в оторизираните сервизи.

През 2007 г. NIPPARTS се премести в нов склад в Амстердам с площ 15 000 кв.м. с наличности от 12 000 продукта за повече от 11 млн. евро.  Това позволява NIPPARTS да е лидер по обем на продажбите на Европейския пазар с дистрибутори в над 28 държави.

NIPPARTS е разработила собствен електронен каталог за лесно и бързо намиране на необходимата Ви част.
http://www.nipparts-bg.com/?page_id=655
Кой след ремонт в оторизиран сервиз е погледнал номера на частта, която му е сложена,
за да разбере дали е оригиналния номер по производител или номер на алтернатива?   Wink

# 34
  • Мнения: 9 992
То пък все едно има оригинални части ,а не е всичко от Китай . Мой приятел работеше в голяма фирма вносител на авточасти ,  от тях зареждаха магазини , които ги пробутваха за оригинални на Рено примерно , с огромни надценки . Има и по-качествени китайски и по-евтини , което не значи , че не са маде ин чайна , в крайна сметка. Ама докато има хора , които като дадат много пари и си мислят , че купуват качество , ще е така. А докато им се предлага същото за по-малко пари  и си казват - менте . Все едно и също е , печалбата им е различна.

# 35
  • Мнения: 1
В РОЯЛ ЕЛЕКТОНИКС ИМА МНОГО НЕКОМПЕТЕНТНИ "МАЙСТОРИ" - ПИША ЗА ДА НЕ СЕ ПОДЛЪЖАТ И ДРУГИ ХОРА ИЗПОЛЗВАЙКИ ТЕХНИТЕ "УСЛУГИ" - ЩЕ ЗАГУБИТЕ ВРЕМЕ, ПАРИ И НЕРВИ!!!!!!!!!!!!!
ИМАМ СЪДОМИАЛНЯ ВГРАДЕНА AEG КОЯТО СЕ РАЗВАЛИ ОБАДИХ СЕ НА тел.: 02/ 873 36 60
GSM:0885 66 80 29 КАЗАХА МИ ЧЕ ДО 10РАБОТНИ ДНИ ЩЕ СЕ ОБАДЯТ 1ДЕН ПРЕДВАРИТЕЛНО.
ВЗИМАШ СИ 1ДЕН НЕПЛАТЕН И ЧАКАШ. ДИАГНОСТИЦИРАНЕТО СТРУВА 35ЛВ. И АКО ТЕ УСТРОЙВА ЦЕНАТА НА РЕМОНТА СЛЕД УСТАНОВЯВАНЕ НА ПОВРЕДАТА ТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ АКО НЕ ИМ ДАВАШ 35ЛВ. ТАРИКАТСКА РАБОТА.
ДОЙДОХА РАЗБУТАХА ЦЯЛАТА КУХНА: ОТКАЧИХА КУХНЕНСКАТА ШКАФ МИВКА ЗАЩОТО ИМ ПРЕЧИ ОТКАЧИХА СМЕСИТЕЛНАТА БАТЕРИЯТА ЗАЩОТО И ТЯ ИМ ПРЕЧИ ЕДВА ИЗВАДИХА МИАЛНЯТА С МОЯ ПОМОЩ ГЛЕДАХА Я 2ЧАСА УМНО В ЗАКЛЮЧЕНИЕ "УСТАНОВИХА" ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ Е ЗА "СМЯНА" И ЩЕ СТРУВА С ТРУДА ~300ЛВ. ПЛАТКАТА СЪЩО Е ЗА СМЯНА И ТЯ ДОПЪЛНИТЕЛНО ЩЕ СТРУВА С ТРУДА ~300ЛВ. ОБЩО 600ЛВ. ОСВЕН ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧАКА 3МЕСЕЦА ЗАЩОТО ГИ НЯМАЛИ НА СКЛАД С ДРУГИ ДУМИ ТИ ВНУШАВАТ ЧЕ Е ПО ДОБРЕ ДА СИ КУПЯ СПОРЕД ТЯХ НОВА СЪДОМИАЛНЯ.
СЪВСЕМ СЛУЧАЙНО ВИДЯХ МОЙ ПРИАТЕЛ ОТ ДЕТСКИТЕ МИ ГОДИНИ КОИТО СЕ ОКАЗА ЧЕ ЦЯЛ ЖИВОТ СЕ Е ЗАНИМАВАЛ СЪС СЪДОМИЯЛНИ, ПЕРАЛНИ И ПЕЧКИ.
ТОЙ ВИДЯ ПРЕДПИСАНИЕТО ОТ "МАЙСТОРИТЕ" ОТ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС КАЗА ЧЕ ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ И ОПРАВИ СЪДОМИЯЛНЯТА МИ ЗА 20МИН. ЗАЕДНО СЪС ВГРАЖДАНЕТО КАТО ОТСТРАНИ ДВЕ ЖИЧКИ КОИТО СЕ БЯХА ОГОЛИЛИ И МИ ВЗЕ 30ЛВ.
КАЗА ЧЕ СЪДОМИЯЛНАТА МИ Е МНОГО ЕДОБРЕ СТОПАНИСВАНА И МОЖЕ ДА ОТКАРА ОЩЕ МНОГО ГОДИНИ.
АКО ИСКАТЕ ДА СИ ЗАГУБИТЕ ВРЕМЕТО, ПАРИТЕ И ДА СИ ВДИГНЕТЕ АДРЕНАЛИНА ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ "РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС"

# 36
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Veselin_1 - хем крещиш, че и викаш... ЗАЩО?

Значи викаш, че диагностиката е все едно си ги викнал на кафе.

# 37
  • Мнения: 21 776
Шани, тук не става впрос за 35 лв ако забеляза, а това, че едните майстори са искали 35+600, а другите са взели 30 лв  и са оправили проблема. Как да не вика човекът при разлика от 600 лева, кояо са искали да му вземат?

# 38
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Милитана, оставИ ме малко повече да разбирам кое как е.

Едните оправят със съответна гаранция и име.
Другият е някакъв свирчо, кой знае кое и как е оправил. Това, че сега работи нищо не означава, ако не не е направено с цел потребителска защита. Нали разбираш за какво иде реч...

# 39
  • Мнения: 21 776
Разбирам, че от единия сервиз са се изгаврили.  Потребителската защита не винаги се гарантира, дори от сервизи с име. Яла съм им попарата лично, да не изреждам поименно все големи имена и все гаранционни сервизи, айде и мен да ме оставиш да разбирам малко. Така смених един цял хладилник след "компетентна" потребителски защитена поправка, както и една съдомиялна впоследствие,  поправяна от други подобни "симпатяги".  Ама иначе ценоразписът им подобава на сервизи с име, няма спор. И любимото им е "сменяй с ново, няма оправяне" и дай 35 лв за диагностика. А един път и 80 лв за части, които впоследствие се оказа, че не са били нужни. То така и аз мога да "поправям" уреди.

# 40
  • Мнения: 3 397
Като си помисля, че аз и някои колеги се стремим дори с 5лв. повече да не вкараме в излишни разходи клиента заради наше недоглеждане........А за диагностика 35лв. не може и дума да става......

# 41
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
milittana - няма как да вникнеш във всяко кътче на сервизната дейност. И не е нужно.

# 42
  • Мнения: 21 776
Да, наистина не е нужно. Не е това целта на постовете ми. Но пък и ти не давай акъл на недоволните да не са недоволни, щото не разбирали нищо от "сервизна дейност". Всеки има право да е недоволен или доволен от дадена услуга/продукт, нищо, че е само потребител, а не професионалист, който я доставя.

# 43
  • Мнения: 3 991
Писал съм назад, дори КЗП не успя да направи нищо.

Общи условия

Активация на акаунт