Пазете се от "СЕРВИЗ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС"!

  • 21 303
  • 43
  •   1
Отговори
# 15
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
. няма диагностичен лист, няма нищо. и

а има ли закон за това?

# 16
  • Мнения: 4 651
. няма диагностичен лист, няма нищо. и

а има ли закон за това?

Има, вика му се качествена услуга плюс да ти дадът това, за което плащаш. Доктора като ти слага диагноза ти дава амбулаторен лист. Сервиза ти дава някакъв протокол с констатация какво е установено - констативен протокол, диагностичен лист, както искаш го наричай.

# 17
  • Мнения: 47
Здравейте ,изненада съм от това което пише saxophone,защото съм била клиент на въпросният сервиз няколко пъти и съм много доволна,както от обслужването,така и от качеството на услугите извършват.Роял Електроникс имат и сервиз и за бяла техника,доколкото знам ремонтират и климатици и сме им били клиенти няколко пъти.Сигурно е станало някакво недоразумение ,защото цените са им едни от най-добрите в бранша,техниците също.Относно цената на платката,хората си работят по цени от part центъра на LG,а всеки знае че в ebay нещата стоят по друг начин.Като сте толкова светнати ,защо изобщо си носите изделието в сервиз?Ремонтирайте си го вкъщи на кухненската маса ,там пари не искат.

# 18
  • Мнения: 146
Липсата на информация обикновенно кара много хора да си правят погрешни изводи, но донякъде това не им дава право да се изказват като много компетентни.
В края на краищата господина има право на мение, но беше добре да се обърне към представителството на LG в България, и да попита дали поведението на конкретният сервиз е правилно или. Еропейските закони задължават всеки сериозен производител да има свое собствено представителство и ако господина иска думите му да хванат декиш е добре да публикува кореспонденция с LG дали това са истински цени или не и дали поведението е правилно, но за това малко по-късно.

Преди две години и аз си купих един 42LE2R" инчов LCD телевизор от Technopolis.
Всичко беще ок до момента, в който му свърши гаранцията т.е.3 месеца след гаранцията.
По принцип това е един много хубав избор на телевизор, но дефектирането му 3 месеца след гаранцията си е чист късмет.
Що се отнася до гаранцията, то всъщност твоя телевизор не се е развалил три месеца след, като е изтекла гаранцията, а година и три месеца, защото България е някакво изключение от нормалните страни, където гаранционният срок на всякакви домашни уреди - перални, хладилници, телевизори, климатици икаквото се сетите още е 2 години.
Така че предполагам, че просто имаш лош късмет от изгарянето на твоя телевизор толкова скоро, въпреки че е възможно той да е изгорял и заради външни причини - например токов удар. Все пак няма как да се установи причината за изгарянето или ако е установена то или в цитирания сервиз не са те информирали ли ти не си ни информирал нас или за техниците от самият сервиз не е било необходимо да откриват причината.

Може би съм с лош късмет или нямам идея какво точно, но имах и едно фотоапаратче SONY,което пък изгоря малко преди да си купя телевизора пак един месец след изтичане на гаранцията. Интересното е че и на мой познат фотоапаратчето, което беше марка Olimpus изгоря 2 месеца след изтичане на гаранцията.

В кръга на шегата ама явно наистина те преследва нещо черно, защото не може и телевизор и фотоапарат да се развалят по едно и също време и то от различни марки.

След едноседмично чакане ми се обадиха от сервиза и ми съобщиха цена за ремонт около 580-600лв.с труд и резервни части.
Значи да поясня телевизора го купих за около 2200 в момента цената му е приблизително 1200лв нов.

За съжаление винаги е така ти си си купил модерен телвизор, но за три години всичко модерно става немодерно и съответно неговите цени намаляват, защот се появяват други модерни неща.

Още с влизането през вратата госпожата седнала пред компютъра ми обясни  не много любезно,че бил изгорял "мейна",а един нов "мейн"-Унгарски струвал от порядъка на 520 лв............в този момент пред очите ми започнаха да излизат черни кръгове.
Значи телевизора оригинално е с китайски части даже на всяка една платка е записано как се казва китайската фабрика производител, а те щели да поръчат унгарска т.е. унгарците правят ментета на оригиналните китайски???


Глупости на търкалета просто складовете с резервни части на LG за цяла Европа се намират в Унгария и господина ако си беше направил труда да запита LG, щеше да разбере този факт.  Просто логистично е по-добре всяка компания да има база близо да пазара с цел да оптимизира по-бързата си реакция за обслужване на клиенти. Времето за транспорт на резервни части от Корея е много по-голямо от времето
[/quote]

Предишния ден си направих труда да потърся тази платка в ebay.com. Намерих я нова за 50 лири плюс 18 лири доставка до България от някакъв Aнглийски сервиз.
Това са около 130лв може и да бъркам.

Ето тук става много интересно - кое гарантира че не си си купил от ebay китайско менте. Това нито един уважаващ себе си сервиз никога няма да си позволи и затова си поръчва резервни части единствено от производителя, които по-принцип са с доста по-високи цени от тези произведени в други фабрики по света, най-малкото защото са оригинални.


Да подчертая повечето грамотни автосервизи издават такъв документ. Да не говорим че тези, които правят прегледи са задължени.
Обяснението беше следното:"Ние не можем да сменяме изгорял кондензатор (примерно) ние сменяме цялата платка".
Е добре де ама то тая платка е целия телевизор другото е пласмасова кутия.
Все пак отвън на врата пише Service ,а не магазин.

Времето на сменяне на кондензатори отмина, защото е по-евтино да произведеш нова платка във завод без човешки труд, отколкото да използваш човешки труд, които е изключително скъп. В случая имам предвид, че ремонта със сигурност ще е с много по-всиоки цени, ако трябва да се смени кондензатор на електронна платка, въху която има хиляди кондензатори.
Старите телевизори бяха доста прости устроиства и съдържаха стотици пъти по-малко електронни компоненти, отколкото съвременните. Сега единствената рабора, която може да върши всеки техник в сервиз е да открие коя точно платка е дефектна, без да се събразява кой конкретен елемент в противен случай цената на ремонта би станала много висока, заради нуждата от много повече часове за обучение, и още много други часове за търсене на един кондензатор, които може да е с размерите на


Интересното беше,че в същото време техниците се изпокриха като мишки зад паравана и мълчаливо слушаха цялата разправия.


Да знаете от утре отварям и аз сервиз за всякаква техника.Хората ще ми носят изгорели неща,аз ще ги държа при мен по една седмица ще им казвам "ми да то е за мейн" и ще прибирам по 10 кинта. Пък може и да имам някъде успех примерно да го размърдам да го тупна отстрани и електроуреда да си тръгне.)))))))

Сервиз със сигурност няма да отвориш, но гледам че си отворила магазин или поне се опитваш да помогнеш на някакъв електронен магазин и пишеш полуистини давайки единствено своята гледна точка с надеждата чичко Google да оцени твоите полуистини. Това е малко некоректно не мислиш ли!

В крайна сметка ме изгониха от сервиза заедно със строшения ми телевизор, накараха ме да подпиша, че не искам да платя 12-те лева и следва да си ги вземат по съдебен път.
Не стига че ми изгоря марковия телевизор ами и по съдилищата ще се мъкна.А може и да ме осъдят нищо чудно.
Телевизорът вече, слава богу, работи. за скромната цена от 140 лева.
Но не мога да завиждам на всички вас, които кротко си плащат по псевдо-сервизите за да ги правят на маймуни разни псевдотехници.

В интерес на истината ти все пак си платил за псевдо сервиз, които доставя неоригинални резервни с неясен произход. Няма себеуващаващ се сервиз, който да си позволи замяна на дефектни части с неоригинални - например кварталните автосервизи купуват резервни части от където им падне, но фирмите сервизи не си позволяват това нещо, защото това си е вид измама.
Искам да кажа, че ти си отишла във фирмен сервиз на LG и най-вероятно очкваш да получиш резервна част от LG, а не с неясен прозиход. Всъщност ти не си го направил, а по-скоро си търсел най-ниските цени без да те интересува каква е резерванат част. Здравомислещите  хора обикновенно не правят така, въпреки че има и такива, които в глават им има само и единствено думата цени.
В края на краищата помисли си кой носи отговорност, за поставяне на резерна част в твоя телевизор и недай си боже той вземе че запали къщата ти. Мисля че бързо ще достигнеш до извода, че единствената отговорност си е изцяло твоя, защото нито LG ще поеме тази отговорност нито някой иситнски сервиз.
Това е една много погрешна практика и мислене, особенно когато става въпрос за сервиз за коли, защото поставянето на неоригинални резервни части би могло да доведе до инциденти, някой от които могат да доведат до фатален изход. Предполагм че веднага си мислиш, че няма такава статистика, но бъди сигурен че е няма защото никой не я води.
Затова донякъде е престъпно да изказваш на публично място тезата, че е много по-добре човек да се сдобие с резервна част с неясен произход, само и единствено защото тя е по-ниски цени. За съжаление такива ниски цени не гарантират нищо повече от поемането на известен риск за твоето здраве и живот или на тези около тебе.
Само си представи че този телевизор вземе че се запали, защото ремонта със сигурност не е извършен от квалифициран техник, нито пък резервната част е 100% надеждна. Риска е малък, но все пак го има.
Има и други рискове в случая примерно кой ще понесе отговорност, ако тази платка отнове вземе че дефектира или пак мислиш да минеш със 130 лева- в случая никой не носи никаква гаранция и закона за защита на потребителите не може да преследва юридически или физически лица извън границите на България.
Рискове колкото искаш и това че ти смяташ за нормално да ги поемаш, не ти дава правото да караш други хора да правят същото.

# 19
  • Мнения: 3 991
Аз също имах проблем с този велик сервиз. Пълни измамници са..
Бях си купил прахосмукачка таурус преди години, нямаше и два месеца и започна да издава страшни звуци мотора и да искри, явно четките и колектора имаха проблем. Занесох я в сервиза на технополис във Варна. Приеха е, след 2 седмици минах да питам какво става. Отговориха ми, че е поръчан нов ел.мотор, но ще се забави и да съм отишъл след още 10 дена поне. До тук всичко добре, но когато отидох да е взема, ме посрещнаха с изненада.
По незнайни причини, прахосмукачката била пратена в последствие в София, в главния сервиз или по-точно във великия роял електроникс сервиз. Там били направили нов оглед и диагностика и заключили, че няма да е ремонтират. Според тях, имало течност в отсека на мотора! Аз леко казано ядосан, напомних на служителя на варненския сервиз, че преди 10 дни, ми е казал, че е поръчан мотор и тогава, никой не каза за течност..Той ми вдигна рамена и ми каза, че така е казал, главния сервиз и край. Попитах го, след като е била отворена тук и е нямало течност, как след 20 дни се появява течност, но нямаше отговор. Връчиха ми протокол за отказ на гаранционно обслужване, където имаше 3 точки.
1. Счупено копче on-off
2. Наличие на течност във вътрешността на прибора и мотора.
2. Течността е довела до дефектиране
 Изведнъж се оказа, че освен течност е счупено и копчето.. Жалвах се по комисии за защита, но нищо, така и остана при тях прахосмукачката..От тогава, не купувам нищо от технополис, понеже те използват този сервиз.
 

# 20
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Влагата/течността не може да не се види още при отварянето на уреда.
А ако има такава, то може би тя е виновна за изгарянето на дв-ля. Това, че искри и бучи не означава, че не е с изгорял дв-л.


Попитах го, след като е била отворена тук и е нямало течност, как след 20 дни се появява течност, но нямаше отговор..

защото теча още във Варна не са го забелязали.

# 21
  • Мнения: 3 991
Нямало е никаква течност, не използвам за първи път прахосмукачка.
Най-интересното е и необяснимо е, защо изобщо е стигнала до София, след като във Варна е била отворена и са поръчали мотор първоначално. Най-лесно е да се измисли нещо, а това за ключа он-оф беше капака.

# 22
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Нямало е никаква течност, не използвам за първи път прахосмукачка.

няма общо.

Дори част от клиентите сами си признават, че неволно са всмукали течност. Случвало ми се е дори и на мен. Simple Smile

И не, не си измислят, но очевадните следи от вода/течност/влага си личат винаги.
Наскоро имах случай на изгоряла кафемелачка. Отвътре си личаха/седяха 2-3 капки течност.
Както и да е.
Не се ядоствай за една прахосмукачка.

# 23
  • Мнения: 3 397
Боже, колко глупости са написани тук, както от авторката, така и от dkolov!

 #Crazy #Crazy #Crazy

Не е за вярване.....Претенции за знания, а знанията хич ги няма.....

В дадения случай не виждам за какво може да бъде обвинен сервизът. 12лв. за диагностика са нищо и никой не е дръжен да дава подробна информация за диагностиката. Никога не е било така и предполагам, че няма да бъде.

Последна редакция: чт, 06 фев 2014, 04:34 от vl

# 24
  • Мнения: 9 992
На мен в сервиз в Пловдив ми искаха 200 лв . за ремонт на уред който струва 90 нов+ 12лв. за диагностика + 25 лв, самото поставяне на часта, 200 лв. бил само мотора който щели да сменят.12 лв. ги взеха още с приемането на уреда и после нямало ,ако сме се били откажели от ремонта, но ако сме били съгласни , нямало да ги приспаднат от ремонта. Аз съм сигурна , че уреда не е отварян дори .  В кой град е този сервиз , за който  говорите ? Сега ми се е развалил пасатора, по-точно една пластмасова джаджа трябва да се смени , сигурно струва стотинки и ме е страх да го занеса някъде .
Скоро им звънях за пасатора , да питам , не се усетих в началото , че е същия сервиз , казаха 5лв. за диагностика които ако съм се съгласяла на ремонт , щели да приспаднат от ремонта  newsm78 Дойде ми на ум , че ще му вземат здравите части и ще ми кажат цена която ще е абсурдна и няма да се съглася разбира се и няма да го занеса, по добре да си купя нов .

Шани, за 20 дена влагата няма как да не се  изпарила , да не са я видели при отваряне и после от провидението да е там все още , Alexslav си е в правото .

Последна редакция: чт, 06 фев 2014, 05:03 от adelinda

# 25
  • Мнения: 21 776
Боже, колко глупости са написани тук, както от авторката, така и от dkolov!

 #Crazy #Crazy #Crazy

Не е за вярване.....Претенции за знания, а знанията хич ги няма.....

В дадения случай не виждам за какво може да бъде обвинен сервизът. 12лв. за диагностика са нищо и никой не е дръжен да дава подробна информация за диагностиката. Никога не е било така и предполагам, че няма да бъде.
12 лв за диагностика са нищо, ако такава е извършена. От написаното е видно, че не е извършена, най-малкото липсва адекватен документ, удостоверяващ това. Мразя да се занимавам със сервизи, затова ако някакъв по-евтин уред ми се развали, направо отива в кофата. Но за телевизор......И правилно ли разбрах, че за частта сервизът е поискал 600 лв, а авторът се е справил за 140  newsm78 Това си е една добра надценка!

# 26
  • Мнения: 3 397
Как сте разбрали, че не е извършена? Нали са казали, че е за мейн борд? Тоест главна платка. Какво повече от това? Не са длъжни да съставят подробен документ за тези 12лв., които искат. Пък и повече да бяха, пак нямаше да бъдат длъжни. Ремонтът точно на тази платка в повечето случаи не е възможен, докато при останалите платки на телевизора е тъкмо обратното.

Как са се справили за 140лева? Вероятно са я поръчали направо от някъде за толкова и са си я сложили сами. Или пък са извикали някой близък, който е до някаква степен грамотен, за да им я сложи. И ученик може да свърши това, елементарно е. Имали са късмет с качеството, но все пак не се знае. Бъдещето ще покаже. Можеше и дефектна да дойде. Тогава рекламация на кого? Освен това понякога се налагат настройки в сервизен режим. Как незапознатите ще влязат в него? Никак.....Толкова от мен, зарекох се да не пиша тук. А вие можете да продължите да нищите темата до Нова Година.

Последна редакция: чт, 06 фев 2014, 13:49 от vl

# 27
  • Мнения: 21 776
Да, като е била за мейн борд, написано на хвърчащ лист, даде 600 лв и ТВ-то откаже да тръгне, пак ли на "диагностика" за 12 лв, и след това да се окаже, че е за "фрейн борд" за още около 600 лв? Така не се работи (или не би трябвало). Резултатите от моята работа се документират, и аз нося отговорност за написаното там. Такива "отметки" на откъснато листче нищо не доказват. Ако един сервиз иска да има клиенти не би трябвало да работи по този начин. В случая са си точно за топене пред LG като сервиз, претендиращ да работи по стандартите на този голям световен производител.

# 28
  • Мнения: 3 397
Няма как да вземат 600лева и телевизорът да не е тръгнал. Ако не тръгне, ще го върнат като искат само 12лева. Тази марка както е световно известна, така е голям боклук. В случая сервизът няма никаква вина. Качеството е слабо, затова се стига до такива дефекти скоро след гаранцията. Не зная кой, кога и как успя да убеди нашето извънредно интелигентно население, че LG и SAMSUNG са читави марки. Целта е да изтрае гаранцията и после пак ново. Доста по-стари телевизори на 15-20г. ще надживеят новите. Днес ще ходя да дооправям SONY, което е на 30години!

# 29
  • Мнения: 21 776
Няма как да вземат 600лева и телевизорът да не е тръгнал. Ако не тръгне, ще го върнат като искат само 12лева. Тази марка както е световно известна, така е голям боклук. В случая сервизът няма никаква вина. Качеството е слабо, затова се стига до такива дефекти скоро след гаранцията. Не зная кой, кога и как успя да убеди нашето извънредно интелигентно население, че LG и SAMSUNG са читави марки. Целта е да изтрае гаранцията и после пак ново. Доста по-стари телевизори на 15-20г. ще надживеят новите. Днес ще ходя да дооправям SONY, което е на 30години!
Щом са сключили договор за сервизиране на марката, да са си направили сметката!Това потребителят не го бърка. Имам една микровълнова Самсунг, дето не може близо 20 години да се развали, но е правена за Германия ако има значение, та за марките така не бих обобщавала. Иначе за Сони съм съгласна като собственик на 3 такива ТВ-та. Та не разбрах, купуваме мейн борда, слагат го те в ТВ-то и - то пак не работи. Случвало ми се е с хладилник. И се почва една сага, която приключи с купуването на нов за 1300 лв (обаче преди това си платих като поп 80 лв за уж необходимата резервна част). И поради невъзможността да се докаже пред КЗП каквото и да било, пих една студена вода и си купих нов хладилник, като закупих и скъпа и ненужна резервна част при това. Действието се развива в Пан сервиз. Как не ги убих тогава, не знам, но след месец разправии през юли реших, че повече не мога без хладилник и ги оставих на мира. Ето такива неща стават понякога в сервизите, като се работи с хвърчащи хартийки и пишман майстори.

Общи условия

Активация на акаунт