Пазете се от "СЕРВИЗ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС"!

  • 21 301
  • 43
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 930
Преди две години и аз си купих един 42LE2R" инчов LCD телевизор от Technopolis.
Всичко беще ок до момента, в който му свърши гаранцията т.е.3 месеца след гаранцията.
Може би съм с лош късмет или нямам идея какво точно, но имах и едно фотоапаратче SONY,което пък изгоря малко преди да си купя телевизора пак един месец след изтичане на гаранцията. Интересното е че и на мой познат фотоапаратчето, което беше марка Olimpus изгоря 2 месеца след изтичане на гаранцията.
Както и да е няма да ви занимавам с форсмажорни обстоятелства.)))))))
Такааа....седнах аз пред чичо Google и реших да потърся адекватен сервиз за телевизори LG elektronics.
Дадоха ми от сайта на производителя телефон на техен оторизиран сервиз в Дианабад "СЕРВИЗ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС"....
След едноседмично чакане ми се обадиха от сервиза и ми съобщиха цена за ремонт около 580-600лв.с труд и резервни части.
Значи да поясня телевизора го купих за около 2200 в момента цената му е приблизително 1200лв нов.
Не претендирам че съм кой знае колко технически грамотен,но все пак имам представа какво има в един такъв телевизор.
Това са матрицата,което е най-скъпото нещо,една платка захранване,една платка за управление на самата матрица,дънна платка с процесор и тунер (Main board) и няколко копчета.
Реших че трябва да стопирам поръчката и да отида на място да разбера какво става.
Още с влизането през вратата госпожата седнала пред компютъра ми обясни  не много любезно,че бил изгорял "мейна",а един нов "мейн"-Унгарски струвал от порядъка на 520 лв............в този момент пред очите ми започнаха да излизат черни кръгове.
Значи телевизора оригинално е с китайски части даже на всяка една платка е записано как се казва китайската фабрика производител, а те щели да поръчат унгарска т.е. унгарците правят ментета на оригиналните китайски???
Предишния ден си направих труда да потърся тази платка в ebay.com. Намерих я нова за 50 лири плюс 18 лири доставка до България от някакъв Aнглийски сервиз.
Това са около 130лв може и да бъркам.
И така без много шум й казах да си ми върне телевизора пък аз ще се оправям по нататък.
Оказа се обаче,че дължа такса 12лв.за диагностика.
ОК, казах, ще платя диагностика, но нека видим каква диагностика сте извършли.
Диагностичен лист - няма, на хартийката, на която беше поръчката , госпожата написа с химикал "за мейн" и се опита да ме убеди,че за това написано "за меин" аз трябва да й платя 12лв.
Не ми е за парите тия пари ги давам за цигари за 4 дни, но ми е омръзнало от мошенници, които се възползват от нещастието на хората.
Съвсем любезно й обясних на госпожата какво имам в предвид като диагностичен лист - в общи линии да пише дата,час,сервизен техник извършил диагностиката, контролна точка номер или позиция-показания, отклонение, нормална стойност, или нещо подобно, за да не се налага, когато занеса телевизора в друг сервиз да плащам пак тези 12лв,след като вече съм ги платил веднъж. Разбира се, ако го дадат този документ в следващия сервиз дали ще има изказвания от рода:"ти къде ги намери тия кретени дето са ти разбъзикали телевизора".
С такъв документ аз също така мога да си потърся правата като клиент за  некачествено извършен ремонт.
Да подчертая повечето грамотни автосервизи издават такъв документ. Да не говорим че тези, които правят прегледи са задължени.
Обяснението беше следното:"Ние не можем да сменяме изгорял кондензатор (примерно) ние сменяме цялата платка".
Е добре де ама то тая платка е целия телевизор другото е пласмасова кутия.
Все пак отвън на врата пише Service ,а не магазин.
Интересното беше,че в същото време техниците се изпокриха като мишки зад паравана и мълчаливо слушаха цялата разправия.
Да знаете от утре отварям и аз сервиз за всякаква техника.Хората ще ми носят изгорели неща,аз ще ги държа при мен по една седмица ще им казвам "ми да то е за мейн" и ще прибирам по 10 кинта. Пък може и да имам някъде успех примерно да го размърдам да го тупна отстрани и електроуреда да си тръгне.)))))))
В крайна сметка ме изгониха от сервиза заедно със строшения ми телевизор, накараха ме да подпиша, че не искам да платя 12-те лева и следва да си ги вземат по съдебен път.
Не стига че ми изгоря марковия телевизор ами и по съдилищата ще се мъкна.А може и да ме осъдят нищо чудно.
Телевизорът вече, слава богу, работи. за скромната цена от 140 лева.
Но не мога да завиждам на всички вас, които кротко си плащат по псевдо-сервизите за да ги правят на маймуни разни псевдотехници.

Последна редакция: пн, 01 мар 2010, 22:46 от saxophone

# 1
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 653
Но не мога да завиждам на всички вас, които кротко си плащат по псевдо-сервизите за да ги правят на маймуни разни псевдотехници.

Не във всички сервизи е така.

# 2
  • Мнения: 2 161
А ти плати ли 12 лева за "диагностиката"?

# 3
  • Мнения: 507
Да за съжаление е така и не само с не гаранционните уреди, положението е по-лошо с тези в гаранция..Препратила съм. Минала съм доста разправии. В един сервиз преди време ме караха да подпиша протокол, че съм изпробвала пред тях всички програми на пералнята и те са работили безупречно. Подписах протокола, но с особенно мнение, че като гракна ония ми ти чичко..... Големи мошеници, но съм твърдо решена да си търся правата при всеки случай...

# 4
  • Мнения: 212
А ти плати ли 12 лева за "диагностиката"?
А ти не му/й ли дочете поста докрай?
Щото накрая си пише...

# 5
  • София
  • Мнения: 1 930
Но не мога да завиждам на всички вас, които кротко си плащат по псевдо-сервизите за да ги правят на маймуни разни псевдотехници.

Не във всички сервизи е така.

Не казвам, че е така във всички сервизи. В никакъв случай!  Naughty   
Казвам, че е така в псевдо-сервизите, които само се тупат в гърдите, че са такива, а в крайна сметка за мошеници и въпросният "СЕРВИЗ РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС " е точно такъв.
Темата я пуснах, за да се информират повече хора и да се предпазят като не носят за ремонт LG телевизори и впрочем всякакви други електроуреди при тези накадърници.

# 6
  • Мнения: 507
Може ли някой да ми препоръча сервиз където е останал доволен... newsm78

# 7
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Телевизорът вече, слава богу, работи. за скромната цена от 140 лева.

поръча си платка и си я сложи сама?

# 8
  • Мнения: 4 651
По- грамотно написан пост не бях чела доста отдавна. Поздравявам те! Понякога наистина клиентите не знаят какво искат, но се възхищавам на такива, които са добре информирани и си търсят правата аргументирано.

П.С. Частите са китайски, най- вероятно сглобката е чешка/ унгарска и там е й "регионалния пункт за резервни части" и за авторитет ти обясняват, че "ще поръчат от Унгария, унгарска платка"

# 9
  • Мнения: 12
Благодаря за информацията.
Тъкмо щях да нося там един телевизор.
Да си жив/а и здрав/а!  Grinning

# 10
  • София
  • Мнения: 1 930
Телевизорът вече, слава богу, работи. за скромната цена от 140 лева.
поръча си платка и си я сложи сама?
мъжът ми свърши тая работа. впрочем, той е авторът на горното и оттам идва объркването на родовете  Crazy  така или иначе случката се случи с нашето семейство и искаме да го споделим, за да не ви сполети и вас подобно нещо  Peace

# 11
  • Мнения: 637
Аз ли съм тъпа нещо ама не видях някъде въпросният сервиз да е постъпил некоректно.
Първо имаме изтекла гаранция. При изтекла гаранция всякакви посещения и ремонти се заплащат. Ако цената не ни устройва, търсим друг сервиз. Една седмица е супер кратък срок. Моят телевизор също е в момента за ремонт, пак за седмица, ще ми струва 180лв. И за момент не съм мислила да се сърдя на някой. Диагностика не плащах, защото го занесох в сервиза. Но ако бях викала хора сигурно щях да си платя. Това да обикаляш цял ден и да откриваш повреди струва пари. Времето е пари, бензинът е пари, знанията също са пари.
Въобще в тая държава всеки си знае правата, но никой не си знае задълженията.
По въпросите какво е изгоряло, на коя платка, коя врътка, пък кой копчалък, не сме ние хората да кажем как е наистина. Ако знаехме, защо да викаме техници и прочее жичкаджии newsm78
И ако пък цената ни е височка, други сервизи, гладни за изява в тия кризисни времена, няма ли?
По въпроса унгарска ли е, китайска, уругвайска ли е джаджата, съвсем не споря, но пък и смисъл честно казано не виждам в тоз глобален свят.
Та въпросът ми е коя точно точка от Закона за защита на потребитела е нарушена или цената на ремонта е била трудна за преглъщане, а от там и възмущението. То и аз намерих начин да си поръчвам една прекрасна козметика от Ebay на половин цена, но не съм пуснала тема все още срещу магазина, от който си я купувях даскоро.

# 12
  • Мнения: 215
galana_s извинявай не се заяждам ама ти прочете ли поста както трябва,за тебе може да е коректна разликата от 500лв от единия и другия сервиз,хората просто споделят а пък ти щом нямаш проблеми можеш даже да им станеш клиент.Вчера се ядосах с едни такива коректни техници,дошли при наша съседка/70 годишна баба/ какво са и човъркали по телевизора незнам но са отнесли към 300 кинта.Като казах на бабата, че новите са по толкова лошо и стана.Ама и тя няма уста да каже,на нас ли, на внуци ли че TV –то се развалило.Та за каква коректнос говориме въобще,ако си стар или не разбиращ са длъжни да те хързулнат,човещинка е, знания са това,бензин,време.
  bouquet

# 13
  • Мнения: 637
Ами отговорът ми е пазарна икономика. Като не те устройва-отиваш другаде. Ние за един парцал обикаляме няколко магазина, нали. Сверяваме цени, качество, като видим, че Йордан го продава с 50 лева по-евтино от Иван, купуваме от него. Няма проблем хората да си споделят къде какви са цените, но в първия момент мислех, че ще четем за некоректна търговска операция, за нарушени закони, а то нища подобно. Оказало се, че въпросния гражданин установил, че като си направи ремонта сам ще му излезе по-евтино. Е то много ясно Rolling Eyes
Отишъл човека, не му харесала обявената цена за ремонт и решил, че и за 12те лева за диагностика няма да плати и вдигнал панаир-това разбрах от цялата история. 
А за бабата съжалявам, некоректни хора винаги е имало, но не съм чувала да опират пищов в челото на някой.  Искат едни пари за една услуга, пък гражданина ако иска плаща. Аз вчера получих 2 оферти за две абсолютно еднакви услуги с 60% разлика в цената. Дали да не пусна тема за едната от фирмите как смее да ми иска толкова.

# 14
  • София
  • Мнения: 1 930
galana_s, некоректността, от която се оплаквам е, че се искат едни 12лв за диагностика, каквато всъщност няма. носим тв и казваме, че е изгорял. те ни го връщат и ни казват "да, изгорял е. 12 лв диагностика."  не ти казват какво точно на въпросната платка е изгоряло. няма диагностичен лист, няма нищо. и не сме ги викали у дома. на място го занесохме и оттам си го и взехме. за какъв бензин говориш не разбрах...

колкото до нереално високата цена, която искат за ремонта - нея само я коментирам. всеки има право да препродава стоки на каквато си иска цена.

Последна редакция: ср, 03 мар 2010, 20:43 от saxophone

Общи условия

Активация на акаунт