Това на маркетингов език е понятието "непряка реклама". След като тютюневата асоциация пусна жалби до КЗК за директното показване на цигарите в клипове, те дадоха заден и започнаха просто да брандират стоки, несвързани пряко с цигарите. Трябва да им се признае, че е доста добър ход, пък и Мерилин предразполага към подобни творчески похвати. Друг е въпросът, обаче, че рекламата на цигари (пряка и непряка) рефлектира точно върху подрастващите, които само търсят пожвод да пушат и пият. За подобен казус оня ден КЗК санкционира Пещера с близо 400 000 лв, само че за алкохолните напитки. Абе - много е тънка границата между обществения морал и желанието все пак да си продадеш стоката. Само че подобно поведение като нищо ще накара държавните чиновници и политиците да забранят изцяло рекламата на алкохол и цигари, в т.ч. и промоциите. Вече са се чули гласове в тази насока и то от към управляващото мнозинство. Да не стане така, че заради тарикатлъка на едни ще пострада целиря рекламен пазар - медии, агенции и пр. Сори за офф-а, ама рекламната тематика ми е доста близка