Да влизаме с усмивка в час, нали сме вече в ПЕТИ клас-3

  • 13 709
  • 325
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 274
Моят има 8 грешки  Confused! Целият им клас масово са се представили зле. Според детето някои от въпросите са били подвеждащо зададени. Според учителката им теста бил лесен и тя имала собствена скала за оценяване  Rolling Eyes. По тази скала той имал 4  Rolling Eyes. Писна ми от тъпи учители и от болни амбиции! Държа много на историята и смея да твърдя, че детето ми има богати познания по предмета. Знае всички важни дати и събития в българската история, знае доста за всеки един от владетелите. Прави ми впечтление обаче и по ЧП и по история, че доста от въпросите са за подробности някакви, а не за важни неща, които биха били от полза за децата и за напред.
Както и да е! Не ме е яд, че има толкова грешки, яд ме е на тъпата им учителка и утре така и така ще ходя до училището за друго, та ще поговоря и с нея.

П.П. Тази година не знам как са тестовете на 4-ти клас, но на пети са по-сложни от миналите години и подозирам, че това е свързано със смяната на просветния министър. Целта на Вълчев беше да покаже, че децата имат все пак някакъв минимум знания и не са толкоз тъпи, а на новият не знам каква му е целта?! Не разбирам.

Последна редакция: вт, 08 юни 2010, 14:48 от benighted

# 61
  • Мнения: 2 700
Хайде, кажете ми, колко са хората, които по български не допускат грешки със запетаите, че заради тях да се отнемат точки? Те, тук възрастните пишата НОЙ, журналисти пишат "на кой", пък те взели запетаите да смятат!

Е не си съвсем права да се възмущаваш. Според мен точно това е пътя към премахване на неграмонтото писане. Да, факт, че се пише безразборно, но аз не виждам друг начин за оправяне на положението освен със санкции.

И по мое мнение тази година всичко е по-сложно.

Днес МОН се оляха #2gunfire

# 62
  • Мнения: 2 274
Да ви кажа и на мен ще ми е много интересно да видя статистиката за успеваемостта. 100%  в малките села и градове учителите са подсказвали. Не твърдя, че е навсякъде, но ето вчера в Ямбол в стаята, където е бил племеника влязъл учител и е подсказвал. Вчера ми го сподели детето. При моят син такова нещо не може да има.
Най ми е чудно в ромските квартали как са се справили. Сигурно са им давали тестовете барабар с отговорите  Confused.

Оффффффф, яд ме е, че така изтормозват децата в края на годината  Crossing Arms.

# 63
  • Мнения: 3 810
Ний като сме в малък град и забутано училище...днес квесторката била с безобразно поведение. Телефона и звънял постоянно- говорила си, тракала с токчета насам- натам и на 30-та минута ги припряла да предават и мойта предала.
По БЕЛ пък квесторката я объркала на единия въпрос- казала й грешен отговор и мойта послушала- как й се карах...да се научи че квесторите не знаят и за това са сложени там.
И понеже отиват само за изпита(явно защото училището е в ремонт) даже още не си знат резултатите от класното по БЕЛ, от едно контролно по английски и изобщо не знаят как ще са оформени.  newsm78. Класната пък искала всеки родител да иде да се подпише преди да е раздала бележниците. Явно някои деца си ги хвърлят още щом им ги дадат...

# 64
  • Мнения: 2 176
Не е проблем само за края на годината.
Вярно е, че тестовете не са направени като хората, можеха да се погрижат първо материала, който се поднася, да е уеднаквен за всички одобрени издателства. И второ - въпросите от тестовете да са върху базисен материал, който е добре засегнат, а не просто споменат. да са коректно, точно и недвусмислено зададени. Мисля, че за 5 кл. е рано още да има подвеждащи въпроси. Simple Smile

По-основният проблем според мен е, че програмата им като цяло не е добра, материалът е обемен и доста сбито поднесен, а учебниците не знам от кого са писани, ама очевидно от хора, които не познават детската психика на тази възраст. Освен това липсва последователност в изучаването на основни неща, които се ползват. Направи ли ви впечатление, че децата започнаха да учат векове и години, дати.., преди още да са взели трицифрени и четирицифрени числа. На мен ми беше доста сложно тогава да обясня какви са тия странни цифри и какво означават. А обърнахте ли внимание тая година, по математика как първо учиха формулите за лица на равнинни фигури и чак след това започнаха дробите. Върви обяснявай какво е h/2.. Simple Smile

# 65
  • Мнения: 2 135
Масово подсказват в нашето у-ще.Елитно, в центъра на града.Но "подсказвачките" все са на другата група...Мойта много се ядосваше за Бел, защото ще има бая 6- ци, но точно на тези деца, на които са подсказвали.

МОН #Cussing out

# 66
  • Мнения: 3 810
А обърнахте ли внимание тая година, по математика как първо учиха формулите за лица на равнинни фигури и чак след това започнаха дробите. Върви обяснявай какво е h/2.. Simple Smile

Нашите учиха лице на триъгълник=а.ha.0,5  Shocked koeто на мен ми беше странно...

мон сигурно празнуват предварително- свършената работа  newsm78

# 67
  • Добрич
  • Мнения: 3 223
Ние сме в елитно училище (така мисля) в малък град (Добрич). Никой не е подсказвал до момента, поне тка твърди дъщеря ми. Само вчера госпожата по ЧП влетяла набързо във всяка стая и им казала да не подценяват теста, че е труден.  Wink

Уфф, кога ще излезе този тест. И дъщеря ми няма търпение.


А обърнахте ли внимание тая година, по математика как първо учиха формулите за лица на равнинни фигури и чак след това започнаха дробите. Върви обяснявай какво е h/2.. Simple Smile
И поради тази програма сега не мога да обесня на Деси, че 0,5.h...  е всъщност делено на 2. Което се смята и много по- лесно, ама...

# 68
  • Мнения: 9
Какъв е смисълът да има национални тестове, еднакви за всички деца, като всеки учител си има собствена скала за оценяване? Не трябваше ли децата да бъдат оценявани не от техните учители, а от други, които не им преподават? И на всичкото отгоре какво се оценява след като се подсказва? На кого изобщо е нужно това? От цялата работа за децата каква е ползата? Не са равнопоставени, единствено се сблъскват с несправедливостта още от рано, което понякога ги подтиква да мислят, че е по-добре да препишеш за да получиш по-висока оценка, след като колкото и да се стараеш някой, който е по-зле от теб се оказва по-високо по-нечестен начин..
Понякога се чудя за какво се ядосвам.
Ядосвам се, защото не знам какво да обясня на детето си. Децата също виждат тези неща, понякога по-ясно и от нас...

# 69
# 70
  • Мнения: 2 135
Теста го видях сега.Абсурд да е без грешка мойта Thinking

# 71
  • Мнения: 2 274
6-та задача е с грешен отговор

# 72
  • Мнения: 3 810
ние сме с 9 грешки  ooooh! но не съм очаквала много...

# 73
  • Мнения: 82
Относно книгите за ваканцията - вижте теста по БЕЛ за 6 клас - Йовков, Елин Пелин, Автобиография (Б. Нушич предполагам), Братчетата на Гаврош иииииииииииии Под игото!!!!

# 74
  • Добрич
  • Мнения: 3 223
Леле, май имаме само 13 верни, за още 4 не е сигурна, но приемам, че ги е сгрешила. Confused

При всички случаи се е представила много, много зле.

Въпрос 21 ми е малко неясен. Въстанията май трябва да са правилният отговор.


Последна редакция: вт, 08 юни 2010, 16:10 от анушка

Общи условия

Активация на акаунт