Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за получаване на оферти по имейл?
Как се използват кодовете за отстъпки при пазаруване?
Как мога да разбера кои промоционални кодове съм използвала в предишни поръчки?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за получаване на оферти по имейл?
За да получавате оферти по имейл, трябва да заявите желанието си при регистрацията си в съответния сайт. Можете да го направите, като кликнете върху „Моето клиентско пространство“ и след това върху „Новини“, където маркирате квадратчетата за получаване на оферти. Въпреки това, това не е гаранция, че ще получите много кодове, тъй като те се изпращат на случаен принцип.
-
Как се използват кодовете за отстъпки при пазаруване?
Кодовете за отстъпки се въвеждат в празното поле в кошницата, означено с „Въведете своя специален промоционален код“, след което се щраква върху „OK“. Ако кодът е активиран, това незабавно ще бъде отразено в количката, като общата сума ще намалее, доставката ще бъде нулирана или ще се появи подарък в зависимост от бонусите, предлагани от конкретния код.
-
Как мога да разбера кои промоционални кодове съм използвала в предишни поръчки?
Можете да видите кои промоционални кодове сте използвали при предишни поръчки, като влезете в „Проследяване на поръчката“ – „Всички мои поръчки“ и щракнете върху съответната поръчка. Над изброените артикули ще има надпис „Вижте моите специални оферти за тази поръчка“, който ще ви отведе до страницата, показваща използвания от вас код.
-
Какви са някои условия за използване на кодове за отстъпки?
-
Какво да правя, ако кодът за отстъпка не работи?