Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да направя, ако получа два потвърждения за една поръчка?
Как да разбера на коя дата е изпратена поръчката ми?
Как да редактирам информацията в акаунта си?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да направя, ако получа два потвърждения за една поръчка?
Ако получите две потвърждения за една поръчка, вероятно сте пуснали поръчката два пъти. Важно е да проверите банковия си извлечение, за да потвърдите дали са изтеглени средства само веднъж. Ако сте сигурни, че сте пуснали поръчката само веднъж, можете да се свържете с доставчика, за да уточните ситуацията и да получите потвърждение за обработката на само една поръчка.
-
Как да разбера на коя дата е изпратена поръчката ми?
-
Как да редактирам информацията в акаунта си?