Заплашваха ме в магазин Джъмбо

  • 97 077
  • 249
  •   1
Отговори
# 195
  • Пловдив
  • Мнения: 360
ооо,не е проблем да ги похарча,но не искам да ги дам на тях  Mr. Green

# 196
  • Мнения: 104
Комисия за защита на потребителите върши прекрасна работа, затова пишете и изисквайте правата си. ТРЯБВА да има клиентолюбиво обслужване. Все повече хора ми казват, че няма да стъпят в Джъмбо, защото отношението към клиента е направо социалистическо.
В тази връзка се сетих за един виц от соц-времето. Обучавали магазинерите как да се държат с купувачите по-любезно и накратко ги посъветвали да правят точно обратното на това, което биха направили обикновено. След обучението в магазина влязъл един купувач, застанал пред щанда със сирене и започнал да избира: "Искам тази буца. А, не, ако може другата. И още малко ми добавете. Не, не толкова много"...
Продавачът го гледал, гледал и му казал: "Виж какво, я  ти стой тук, а аз ще ходя на майната си!"

# 197
  • София
  • Мнения: 266
В никакъв случай не оставяй така нещата, потърси си правата. Най-малкото на комисия за защита на потребителя, до фирмата писмено оплакване, каквото можеш направи го. Това да ти подритват количката е много грубо. Аз честно казано съм малко със смесени чувства за Джъмбо, ту съм купувала хубави неща, ту съм се излагала жестоко. Последно беше с една количка, която подарих на едно хлапе и се счупи на 3-тата минута. Умрях от срам и съжалих стократно, по-добре да бях дала парите направо на хората да купят каквото искат, ама аз не- подарък да бъде. Е, няма да повторя. Но пък съм си купувала чаши, декорация, органайзер за бельо и други подобни джуджавки, от които съм доволна. Но си личи, че е магазин за левче като цяло. От детските магазини най-много ми допада Хиполенд, там вече каквото съм купила не съм брала срам поне Simple Smile И има много мнооооогоооо по-хубави играчки и със сигурност са много над качеството на повечето детски магазини. Лично аз от Джъмбо играчки няма да купя повече, за другите неща по-може Peace

# 198
  • Мнения: 561
Това джъмбо е като бит пазар,и 2 лв.за близалка няма да им дам на тях.Инъче бих дала,но на тях не.Оплаках се в друга тема.Но накратко ще си кажа и тук.Вчера исках да купя на сина ми който няма и 2 години мотор или кола,исках разбира се да ми свалят стокато да видя устойчива ли е,удобно ли ще му е на детето.Тей де като давам 150-200 лв.да пипна поне.Ама неможело!!!Исках да говоря с управителя,да го питам как няма да може?!Бил ГРЪК обаче,това явно трябва да означава,че няма да се разберем.Тоя грък английски незнае ли ?Как може пък грък да управлява персонала си като не говори езика-български?
Така и не купих,няма и да стъпя повече там,както и не бях до вчера.

# 199
  • Мнения: 104
Еми, обича си, човекът, стоката и не ще пък да я продава на клиентите!  Joy

# 200
  • В сърцето на един мъж и половина, и една госпожица
  • Мнения: 1 834
В кой магазин ходите  newsm78 На мен винаги са ми показвали, каквото искам и винаги са били любезни.  Rolling Eyes

# 201
  • Мнения: 561
Джъмбо във В-вово,исках да купя акумолаторен мотор.Може да не съм им била симпатична,незнам по пристрастие ли обслужват Simple Smile

# 202
  • Мнения: 41
В "Джъмбо" има както пълни боклуци, така и маркови стоки!! Аз съм била в магазин на фирмата, но определено не в този който споменава авторката на темата.
Лично на мен хич не ми пука и си отварям стоката без да ме интересува (според зависи как е запечатана Simple Smile))) ако имам възможност отварям). До сега не са ми правили забележка, но не съм и правила определено толкова големи покупки!!!
Ужасно отношение от страна на персонала и управителя!!! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си потърси правата дори и без да се замисляш, още по малко че един вид е посегнал на детето ти като е ритнал количката!!!

# 203
  • Мнения: 3
Нямам думи.....откъде толкова злоба.....наистина си потърси правата! Дръж ни в течение,моля те!

# 204
  • Мнения: 1 428
Аз също пазарувам често в Джъмбо и ми направи друг факт лошо впечатление. За втори път ми се случва вече и затова ще го кометнирам. Първия път купих стока, която уж беше в промоция и намалена, а на касата платих друга по-висока цена/може би е била реалната и не са я сменили навреме/.Онзи ден ми се случи същото и то на непромоционална стока. Имаше голяма разлика в цената от написаното на стикера при рафтовете и на цената върху касовия бон. За съжаление видях нередността чак като се прибрах в къщи, иначе щях да се оплача на място. А относно обслужването не съм имала проблеми, но аз не съм ползвала консултант.

# 205
  • Пловдив
  • Мнения: 360
прееди около седмица получих отговор от КЗП.При установената проверка не са открити нарушения,освен това за издържливостта на батерията,но било корегирано,което мен пък ни-най малко не ме грее(по отношение на моят случай).Не знам къде забутах писмото.Общо взето-за подвеждаща информация били подали сигнал до София,където щели да решат дали да им създадат акт или не.При произволно отворено моторче-всичко било ОК,стикери,указание и т.н.Предлагат ми пак да заменя стоката за други артикули,от Комисията ми казах,че не можели да ги задължат да ми върнат парите  Shocked
Сега насрочиха помирителна комисия,където на доброволно начало може да присъства представител/управител на магазина,но може и да не дойде.и ако там не се решат нещата,аз мисля че имам достатъчно основания да заведа граждански иск с/у тях.Избрала съм и един мастит адвокат(няма да пиша имена) и ако има дело и се реши в наша полза,ще бъде супер.Мисля да се обадя и на Густо ми е Велков,а и 1 привятелка ми вметна,че мога да пиша до някакво "Баркод" по ТВ7,където се занимавали с подобни случаи.Ще изчакам помирителната комисия какво ще направи,след което ако не ми върнат паричките почвам това,което съм наумила.
Ами това засега е новото,предполагам,че пак ще пиша след около месец,защото тогава е назначена датата за комисията

Последна редакция: пн, 17 окт 2011, 13:47 от mannuella

# 206
  • Мнения: 1 144
В този разхвърлян, вмирисан и смотан магазин, който много ми напомня на едновремешните "За 1 долар", влязох само веднъж, малко след като го откриха и повече не бих стъпнала. Много ми е долнопробен. Но правилно ви съветват да се обърнете към Комисията за защита правата на потребителя. И аз споделям мнението, че действат ефективно. Успех и си отстоявайте правата!

# 207
  • Пловдив
  • Мнения: 360
Мерси мила,отговорът в предният пост е именно то тях-Кзп

# 208
  • София
  • Мнения: 272
1 привятелка ми вметна,че мога да пиша до някакво "Баркод" по ТВ7,където се занимавали с подобни случаи.

Според мен е добре и други потребители да научат. Свърза ли се с Баркод?
http://www.facebook.com/BarcodeTV7

"„Баркод” представя най-често използваните от производителите заблуди и маркетинг капани за потребителя и разследва и разрешава потребителски проблеми на зрители, които са подали сигнал на горещата телефонна линия 02/ 866 0007, на имейл адрес barcode@noframe.tv или на Фейсбук страницата на предаването."

 Peace

# 209
  • Пловдив
  • Мнения: 360
мерсиии ще се възползвам  Hug

Общи условия

Активация на акаунт