Виваком ТВ

  • 18 002
  • 77
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 91
Монтираха ни ТВ на 20.09.2010.Минути след като си тръгнаха монтажниците/същите ни монтираха и нета / качеството се влоши и картината изчезна  Sad От тогава всеки ден звъним по два/три пъти на 123 и ни се обещава, че на другия ден ще дойдат да го оправят.Два пъти ходихме и до техни офиси, но уви.До днес ТВ нямаме и никой не ни е потърсил #Cussing out
Ползваме техни дом. телефон и интернет и не сме имали неприятности.Дано да сме единствените с подобен проблем, но силно се съмнявам.

# 1
  • Мнения: 2 868
Свекърите са с такава телевизия и не са имали проблеми.

Това че толкова време не са се появили да отстранят проблема е недопустимо - търсете си правата.

# 2
  • Мнения: 97
В понеделник чакам 7-мия технически екип да дойде и да си каже "компетентното" мнение, защо качеството на цифровата тв е отвратително. То не бяха виновни кабелите, терасата, антените на мобилните оператори, високия етаж.....   ooooh!
Та в понеделник ще идват да местят антената на покрива на блока, т.е. нови дупки в апартамента и губене на личното ми време.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 91
Ужас!!!Същата работа, а какви нерви изхабихме!!!Пуснахме жалба за прекратяване на договора.Дано да не ни изнудват сега да си плащаме и таксата  Sick

# 4
  • София
  • Мнения: 714
Не искам да Ви плаша, но от Виваком се бяга далече, много далече.
В офиса и още два обекта сме с тях и работата е ад.
Заявката ми за спиране на тел.пост, прехвърляне на друг и преместване на Интернета от 23,07,2010 бе приключена средата на Септенври
Не е възмовно да се свържеш с никой. Акаунт мениджъра се опита да ни набие на най-скъпия план разбира се. След като около 10 пъти го питах за други планове, го отпратих и лично се запознах с всичките им услуги. След което му обясних кай план искам. И като го попитах защо не ми е казал, ми обясни, че всичко вече било решено, ние само да подпишем  Shocked
Просто нямам думи да изразя възмощението си.
Техника който трябваше да дойде във Вторник за да премести Нета, дойде следващата Сряда на въпроса ми защо не дойде ми отвърна, че шефовете го пратили на друг обект  smile3516
Явно липсва всякаква организация или шефовете им не са нормални.
Покрай безбройните разговори със 121 изкрещях/намерих мобилния на шефката на акаунтите, която според мен не е по-голям шеф от на себе си. А, и имам телефона на този техник.
Не е възможно да се свържеш с никой и никой нищо незнае.
Идея си нямам за какво ходят на работа ?
Върха на джанката е, че от Четвъртък 11,30 нямаме Инт. Трябваше да дойде техник в 15,30, в 9,00 на другия ден, после в 15,30-17,30. Никой не дойде.
Сигурно съм се обадила над 20 пъти. Скъсах поне всички нерви на визираната шефка. Говорих и с този техник. Човека каза, че е на монтаж на телевизия в провинциата и нищо не може да направи.
Аз немога да си обясня как 21век може да си позволиш да пренебрегваш клиентите?
Предлагам групово да ги съдим, въпреки, че договорите им са перфектни.

Последна редакция: сб, 02 окт 2010, 10:53 от geryger

# 5
  • София
  • Мнения: 714
Ужас!!!Същата работа, а какви нерви изхабихме!!!Пуснахме жалба за прекратяване на договора.Дано да не ни изнудват сега да си плащаме и таксата  Sick

Според закона за потребителите в едномесечен срок може да върнеш всичко!

# 6
  • Софиянка в Пазарджик :)
  • Мнения: 581
Аз пък не мога да разбера за какво ви е акаунт мениджър колко карти пускате  newsm78

# 7
  • Мнения: 179
Ужас! Съчувствам на потърпевшите... А аз днес щях да ходя да подписвам договор за ТВ с тях.. Сега се отказах, след мненията ви. Или по-точно се колебая, чудя се какво да правя? Иначе доста изгодно ми се видя, но за такива нерви и лошо качество, не си струва, наистина...  Sad

# 8
  • Мнения: 97
Те тия "изгодните" цени, дето ги рекламират са първите 3 месеца. После цените са като на другите оператори.
А аз днес още си чакам техниците, но ни вопъл, ни стон. Пак ми пропиляха деня  Close

# 9
  • Мнения: X
При всички "доставчици" проблемът е "човешкия фактор" - некачествен монтаж !

Сат. антена трябва да е монтирана стабилно !
/спътниците са на около 36000 км. геостационарна орбита и при отклонение на
антената Ви 1градус - го няма (спътника)/
Фокусното разстояние /LNB/  трябва да е точно спазено !

Техниците трябва да са снабдени с уред,отчиташ нивото на сигнала !
/приемниците също я имат тази опция /

Кабелните оператори просто се презастраховат с малко по-големи антени и монтажниците
им са квалифицирани !  Peace

http://www.lyngsat.com/europe.html

Последна редакция: пн, 04 окт 2010, 13:43 от Анонимен

# 10
  • Мнения: 4 463
Съгласна съм с написаното в предния пост,НО има и още нещо.Когато една компания предлага услуга е нужно да я обезпечи с нужните кадри и като брой и като квалификация и резервни части на повредените детайли.
Като потърпевша от коментираната фирма убедено твърдя,че от клиентите си се интересуват само ДО ПОДПИСВАНЕ на договора.Договор,в който могат в период от два месеца да не доставят услугата -предмет на договора.И това без никакви последствия за фирмата.Също е факт ,че нещата са така обезпечени че е изключително трудно и скъпо да се отървете от тях след като вече са ви скъсали нервите.
Един месец звъня и ги тормозя да подменят дефектен детайл ,на устройството-тяхна собственост което ми е предоставено от тях за да ползвам съответна услуга.Естествено през това време не мог да ползвам и услугата.Хем казват ,че цял месец няма свободен екип ,който да ме посети.Хем отказват на предложението ми да им занеса въпросното устройство на посочен от тях адрес.Хем като след повече от месец като дойде екип се оказа че не разполагат нито със сервиз нито с резервни части за въпросните устройства и просто е трябвало да ми дадат ново.Тогава защо цял месец ме лъжат и ме  мотаят?!!!
Ако бе това само ок,но месец и половина преди това  отново се оказаха възпрепядствани да ми подават интернет,защото някой откраднал кабела и цели два месеца не можаха да го оправят.Всички неудобства и негативи са за клиента.Единственото му право е ДА ПЛАЩА.

# 11
  • Мнения: 804
Когато искаш да си купиш дънки, отиваш при шивач на дънки, ако искаш гардероб, отиваш при дърводелец, ако искаш кабелна отиваш при някой който предлага телевизия, за мобилен телефон отиваш при друг и т.н.
Кое ви накара да мислите, че Виваком могат да предлагат няколко неща и те да са качествени. Имаше редица статии, колко хора са уволнение, съкратени и т.н.  от Виваком, не се ли зачудихте кой ще ви предостави обещаните услуги  newsm78

# 12
  • Мнения: 416
 madchen , много си права.Като бивш служител на въпросната компания никога не бих си пуснала телевизия оттам.Първо услугата е съвсем нова и бих изчакала отзиви от хора, които я ползват, още повече , че се обвързваш с договор.Второ- съмнявам се, че има подготвени кадри за поддръжка като знам по места колко колеги останаха - няколко човека са за телефони и интернет, а сега им треснаха и телевизия- мисията невъзможна Grinning

# 13
  • Мнения: 97
madchen, не съм съгласна с теб! Да не би другите оператори (Близу, Булсат, МСат......) да предлагат само услугата цифрова тв?! И те поддържат интернет, телефони.... Просто българският "професионализъм" го има в мноооого фирми, каква е гаранцията, че с друг оператор няма да имам лошо качество на сигнала. Щото има доста недоволни и от тях.

.... И като си търся дънки, не ми ги шие шивач, а си ги купувам от магазин.

# 14
  • Мнения: 179
Момичета, аз се отказах от Виваком ТВ. Благодаря ви за споделената информация, добре е да се знаят тези неща.
На потърпевшите пожелавам по-малко нерви, и дано успеят да се отърват по-бързо и леко.
Лошото е, че институциите пак ги няма и никой не си мръдва пръста да защити интересите на потребителите.

Общи условия

Активация на акаунт