Внимание при използване на booking.com

  • 104 488
  • 531
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 6 031
Направихме през буукинга резервация за хотел в Букурещ за 2 нощувки, пишеше че цената е за нощувка със закуска. Мъжа ми замина днес следобед и преди малко ми се обади че в хотела му обяснили че нямало закуска. Мога ли да се оплача от некоректно подадената информация в сайта и как?

Първо вижте в мейла, който получавате при резервацията, дали е вписана закуска. Ако има такава, то може да го покаже в хотела или да пишете на букинг(аз съм писала, като отговор на получения мейл).

# 391
  • Мнения: 256
в потвърждението на резервацията си пише че има закуска и мъжа ми го носи със себе си, но то е на български. А тези от хотела едвам с английския се оправят, камо ли ако им покаже текста на български.  Shocked  Мъжо каза че хотела бил много нов и явно неразработен. Той моя е от хората дето не обичат да се разправят, но аз го накарах утре пак да пита за закуската или да му свалят от цената.

# 392
  • Мнения: 6 031
в потвърждението на резервацията си пише че има закуска и мъжа ми го носи със себе си, но то е на български. А тези от хотела едвам с английския се оправят, камо ли ако им покаже текста на български.  Shocked  Мъжо каза че хотела бил много нов и явно неразработен. Той моя е от хората дето не обичат да се разправят, но аз го накарах утре пак да пита за закуската или да му свалят от цената.
Аз винаги си разпечатвам условията при резервацията на езика на страната, а ако не ми е познат езика - на другата страна на листа си ги отпечатвам на удобен за мен език.

# 393
  • Мнения: 256
разпечатал ги е и на румънски, но в крайна сметка от хотела му отказали закуска и му свалили от цената 5 евро. Той обаче би предпочел да има закуска, защото сега отива на лекциите без да е хапнал.

# 394
  • Мнения: 68
Здравейте. Ситуацията  е  следната. Анулирах резервацията в  хотел,който  не  се  изисква  карта. Но  тъй,като съм  пресрочила един  ден имам  неустойка 60  евро. От  къде  ще  ми се  дръпнат парите ,като не  съм  давала данни  за  картата. Пък  за  следващата  седмица имаме  една  нощувка  в  същият хотел? Имам резервация,но  знам  ли какво  ще поискат. Моля за мнение .

# 395
  • София
  • Мнения: 3 797
Здравейте. Ситуацията  е  следната. Анулирах резервацията в  хотел,който  не  се  изисква  карта. Но  тъй,като съм  пресрочила един  ден имам  неустойка 60  евро. От  къде  ще  ми се  дръпнат парите ,като не  съм  давала данни  за  картата. Пък  за  следващата  седмица имаме  една  нощувка  в  същият хотел? Имам резервация,но  знам  ли какво  ще поискат. Моля за мнение .

misis bos
Ти сама ще се вкараш в приключение.
Ако хотела не е получил никакви данни от теб, карти, сметки, няма как да си вземе парите.
Според мен, тази ситуация е недоглеждане в самата система. Просто текста е един и същ за всички варианти, а в случая няма как да ти вземат пари. И едва ли някой ще се занимава с това.
Но ти сама отиваш отново в същия хотел, тогава вече твърде вероятно е да те засекат и да си искат неустойката.
Или махай и тази резервация/и отивай в друг хотел/, или просто се разбери с хотела, за да ти е спокойно.

# 396
  • Мнения: 1
При мен проблема е следния: направих резервация без да ми изискват карта, но няма как да пътувам на тези дати, а резервацията е без право на анулиране. От къде ще ми вземат неустойката в такъв случай?

# 397
  • София
  • Мнения: 985
При мен проблема е следния: направих резервация без да ми изискват карта, но няма как да пътувам на тези дати, а резервацията е без право на анулиране. От къде ще ми вземат неустойката в такъв случай?

Не съм много сигурна, но е възможно в последствие ,когато регистрираш карта да я дръпнат от нея. Или вече ако имаш регистрирана такава, защото самата резервация е без карта, но те ти имат данните на картата от предишни плащания. На мен ми напомнят, че скоро картата ми изтича и да сменя данните. Което ме навежда на мисълта, че е възможно да ги ползват при някакви такива ситуации. Най-добре звънни да ги питаш, а после кажи и на нас, да знаем Peace

# 398
  • Мнения: 710
Здравейте. Направихме резервация чрез booking. Проблемът е, че така и не ни попитаха в процеса на резервиране как искаме да се извърши плащането. Дали директно чрез картата или на място в хотела, а видяхме, че в повечето случаи има такава опция. Така, че сега не знаем, дали трябва да си носим пари за хотела или още по-лошо да поискат плащане с картата на място, което може би значи плащане в евро, а картата ни е левова, т.е превалутиране. В самия и-мейл за потвърждение относно плащането пише следното: 
Вие потвърдихте и гарантирахте вашата резервация чрез кредитна карта.
Общата цена на резервацията може да бъде таксувана по всяко време след завършване на самата резервация.
Моля, имайте предвид, че сумата на резервацията може да бъде блокирана в кредитната ви карта, но това не означава реално плащане, а само гаранция.
Можете да заплатите на мястото за настаняване по следните начини:
American Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club

Ще съм ви благодарна, ако някой има повече опит да ми отговори, как в крайна сметка ще се извърши самото плащане.
п.п За сега имам проблем със бързите съобщения до самия сайт

# 399
  • Мнения: 13 350
Никой хотел в света няма да ти откаже плащане кеш. Ако това е по-добрият вариант за теб - избери него.

Ако офертата е без изрично посочено авансово плащане - никой няма да ти вземе пари от кредитната карта; рядко блокират сума предварително (почти никога) като гаранция, но дори и тогава после ти се освобождават средствата и можеш да платиш всичко кеш.

# 400
  • Мнения: 1 496
Досега съм плащала винаги с карта без проблем.Такси при плащането няма. Но имахме един случай в едно курортно градче до Барселона, където пос терминала не ми прие нито дебитната, нито кредитната Visa карти. Малко се сконфузихме, защото нямахме кеш толкова евро, та се наложи да ползвам банкомат- добре че имаше наблизо. Оттогава гледам да имам и кеш, и в картата.

# 401
  • Мнения: 710
Благодаря за отговорите.

Значи доколкото съм ви разбрала излиза,че няма да се изтегли сумата от левовата карта и да се обърне в евро? Аз не споменах,че картата е левова.Ние мислихме,че сумата посочена в букинг за нощувките,се изтегля от картата в лева и се превалутира в евро. Да разбирам ли тогава,че за да заплатим ни е необходима еврова карта или пари в брой и няма друг вариан,а и какво става,ако резервацията е направена преди два месеца и курса на еврото вече се е повишил? По настоящия курс ли се извършва таксуването?Ако е така,то тогава посочената цена в букинг не е реална и ако нощувките са на стойност 500лв,човек не може да разчита,че след 2 месеца,когато плаща,ще плати пак толкова

# 402
  • Milano
  • Мнения: 4 364
niamatakova, курса на лв към еврото е фиксиран и няма как да се покачи след 2 месеца.

Картите са си карти в каквата и да е валута, не трябва да си правиш отделна такава, но при разплащане в съответната валута има превалутиране естествено в деня на плащане.

Тоест сумата, ако напр. плащаш в $ варира с времето.
Освен това трябва да провериш дали имаш и каква такса за разплащане в чуждестранна валута.

Моята карта е в евро и при плащане в друга валута освен различния курс имам и 1% такса върху сумата.

# 403
  • Мнения: 710
niamatakova, курса на лв към еврото е фиксиран и няма как да се покачи след 2 месеца.


Това ми е ясно.Дадох го само,като пример за друг вид валута
 Благодаря за отговора   bouquet

Да разбирам,че няма как да се избегне превалутирането,така ли? Сестра ми работи в банка и от нея знам,че при тази операция курса не е реалния,а много по-висок,определен от банките и съответно сумата става значително по-голяма.

# 404
  • Milano
  • Мнения: 4 364
Няма как да го избегнеш, да, и за курса е вярно че е различен, но чак значително по-голяма сумата не става (говоря за моята карта, нямам представа за карти в лв).

Общи условия

Активация на акаунт